Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-01, 15:47   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Hur lång tid tar det innan man får nyckel till programmet ?
Min erfarenhet är att den brukar komma rätt omgående efter betalning. Kolla skräpmailen i ditt e-postprogram. Kan ha hamnat där.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+5)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-01, 16:27   #32

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Min erfarenhet är att den brukar komma rätt omgående efter betalning. Kolla skräpmailen i ditt e-postprogram. Kan ha hamnat där.
Ja det är löst.. mycket smidigt, men jag som inte fatta
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-01, 22:10   #33

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

Personligen har jag haft problem med HPT; men jag spelar system som oftast är på gränsen för ATGs "robotspelsregler" samt har en lina som inte är supersnabb här på landet, kopplar jag upp telefonens är den linan snabbare tex.
Hursom måste jag ge HPT en eloge för att lösa problem och vara lyhörd , dessutom innovativ, således anser jag det som ett långt bättre program än Joker, ty jokersupporten är inte den rappaste, samt joker strular ofta.

Hursom ska man prova sig fram, oftast är det om alltid med datorer "skit som knappar" inte bakom datorn utan framför!
Kanske endast i min gamla korridor, där allt går långsammare för var dag, men vad vet jag?
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:10   #34

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 381
Standard

Lånar den här tråden.

Hur funkar reservhanteringen i HPT? Det här är en bong spelad idag via fil från Hpt till atg. Borde jag inte fått vinnaren (11) i avd 2 som reserv? Jag hade streck för nr 5 på filen till atg.

V75
Inlämnat: 2018-04-28, 16:18
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 16:20
Kostnad: 210,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6, 7, 9, 10, 11, 12 (11, 12)
2: 3, 9, 10, 3 (3, 9)
3: 1, 5, 6, 7, 8 (1, 8)
4: 4 Eelis (7, 3)
5: 5 Ultra Bright (12, 1)
6: 3, 7, 8 (7, 8)
7: 4 Ringostarr Treb (1, 5)

7x4x5x1x1x3x1 = 420 rader.
420 x 1 x 0,50 kr = 210,00 kr.
Totalt: 210,00 kr.

Senast redigerad av mxjocke den 2018-04-28 klockan 19:14. Anledning: Förtydling
mxjocke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:13   #35

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mxjocke Visa inlägg
Lånar den här tråden.

Hur funkar reservhanteringen i HPT? Det här är en bong spelad idag via fil från Hpt till atg. Borde jag inte fått vinnaren (11) i avd 2 som reserv?

V75
Inlämnat: 2018-04-28, 16:18
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 16:20
Kostnad: 210,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6, 7, 9, 10, 11, 12 (11, 12)
2: 3, 9, 10, 3 (3, 9)
3: 1, 5, 6, 7, 8 (1, 8)
4: 4 Eelis (7, 3)
5: 5 Ultra Bright (12, 1)
6: 3, 7, 8 (7, 8)
7: 4 Ringostarr Treb (1, 5)

7x4x5x1x1x3x1 = 420 rader.
420 x 1 x 0,50 kr = 210,00 kr.
Totalt: 210,00 kr.
Då det är filspel så är ju varje fil som den är och den kan inte bortse från hästar som är med på ramen utan låter du "ATG" välja reserver får du de mest spelade och således 3-9 som var de mest spelade i den avdelningen. Detta för att om en fil t ex har spik på nummer 10 i andra så ska du inte få tredje mest spelade som reserv utan den mest spelade. Hoppas du fattade trots rörigheten! Dock har du skrivit fel ang nr 3 i andra avdelningen...
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:19   #36

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 381
Standard

Det är nr 3 i andra avdelningen som är problemet, avd 2 har jag streckat matematiskt och har fått in två treor på alla bongar. Jag hade streck för 5 också, har fått 3 en gång till när Ludde strök 5.

Senast redigerad av mxjocke den 2018-04-28 klockan 19:25.
mxjocke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:30   #37

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mxjocke Visa inlägg
Det är nr 3 i andra avdelningen som är problemet, avd 2 har jag streckat matematiskt och har fått in två treor på alla bongar. Jag hade streck för 5 också, har fått 3 en gång till när Ludde strök 5.
Men så länge du inte väljer egna reserver så väljer programmet de mest streckade hästarna som reserver i det läget och tar inte hänsyn till vilka du har med på ramen även om det är matematiskt eller ej. Tror du har flera möjligheter att välja reserver där, mest spelade, mest pengar, mest poäng, mest spelade utanför ram etc. Längesen jag använde det så minns inte exakt.

Så eftersom du haft det på standard då får du samma hästar som du redan har på systemet eftersom programmet ovan är inställt så i detta fall.

Se det som att du lämnar in en egen "lapp" med 3 och 5 i andra och sen väljer 5 och 3 som reserver, det betyder oftast att stryks en av de två vill du ha den andra dubbelt istället för att få med en häst du inte ens tror kan vinna om någon av de stryks eller av annan anledning så klart.

Väljer du inte reserver alls så kommer de in efter hur de var streckade vid tillfället och de med mest streck som inte är med på just den "kupongen".
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-27, 02:40   #38

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 165
Standard

Fungerar Hpt fortfarande? Jag har inte använt hpt sedan jag började köra mac (onlineversionen fanns inte på den tiden). Men tänkte ge det onlineversionen en chans nu, mest i brist på avsaknaden av pålitliga program. Dock verkar det vara väldigt buggigt. Spårsummereduceringen verkar inte alls fungera, såvida det inte är något jag missat att göra. Och reduceringen för radvärde låg kvar efter att jag tagit bort den, kom tillbaka när jag låste systemet! Och dessa buggar upptäcktes inom 15 minuters användning, vad mer ska man akta sig för? Inser att jag borde frågat innan man köpte ett års användning...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-27, 11:06   #39

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Fungerar Hpt fortfarande? Jag har inte använt hpt sedan jag började köra mac (onlineversionen fanns inte på den tiden). Men tänkte ge det onlineversionen en chans nu, mest i brist på avsaknaden av pålitliga program. Dock verkar det vara väldigt buggigt. Spårsummereduceringen verkar inte alls fungera, såvida det inte är något jag missat att göra. Och reduceringen för radvärde låg kvar efter att jag tagit bort den, kom tillbaka när jag låste systemet! Och dessa buggar upptäcktes inom 15 minuters användning, vad mer ska man akta sig för? Inser att jag borde frågat innan man köpte ett års användning...
Jag använder hpt men gäller sitta testa sig fram minst 20h innan man kör på allvar.

Enda jag haft problem med är rättningen. Men när jag laddar upp å sen skickar mail till mig själv så rättar den bra.

Ge programmet tid mitt råd. Rörigt vid första 10h anblick sen klarnar!
Gammal 2018-07-27, 11:10   #40

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3825
Standard

Maila dina frågor jag har fått bra svar varje gång. Brukar svara hyffsat snabbt gör de.
Gammal 2018-07-27, 11:21   #41

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Finns många gratisversioner som är kanon.
Gammal 2018-07-27, 12:28   #42

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tornado Visa inlägg
Jag använder hpt men gäller sitta testa sig fram minst 20h innan man kör på allvar.

Enda jag haft problem med är rättningen. Men när jag laddar upp å sen skickar mail till mig själv så rättar den bra.

Ge programmet tid mitt råd. Rörigt vid första 10h anblick sen klarnar!
Jag har inga problem att använda programmet, har säkert använt det tusentals timmar även om det var ett tag sedan. Men nu verkar det finnas funktioner som inte fungerar alternativt buggar, men har mailat om det nu...

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Finns många gratisversioner som är kanon.
Lika hög kvalitet på dina inlägg som alltid spiken.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-28, 12:21   #43

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Jag har inga problem att använda programmet, har säkert använt det tusentals timmar även om det var ett tag sedan. Men nu verkar det finnas funktioner som inte fungerar alternativt buggar, men har mailat om det nu...

Lika hög kvalitet på dina inlägg som alltid spiken.
Jag vet.
Gammal 2018-07-28, 18:40   #44
HPT

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 3917
Standard

Citat:
Det finns inga kända buggar, men det är ju möjligt att det är någon kombination av webbläsare/operativsystem som ställer till det.

Du kan testa http://onlinebeta.hpt.nu/ som är en nyare version, men funkar det inte ska du givetvis få dina pengar tillbaka.

Dock är det just pga såna här situationer som man kan testa alla funktioner genom att skapa DEMO-system, så man slipper köpa något man blir besviken på...
Gammal 2018-08-13, 18:59   #45

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 85
Standard

Skulle ni kunna hjälpa mig att få till mitt login då jag betalade för månader sedan? Ni har fått mina mail så ni vet säkerligen vem jag är. Skandal att ni totalt struntar i att besvara eller hjälpa mig och tar mina pengar!!
Nico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td