Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-28, 18:41   #1

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Hjälp på traven hjälp!

Får de inte till att fungera, reggade mig och köpte de men nyckel jag slår in händer de inget. någon som har koll på detta?
Gammal 2013-06-28, 18:56   #2

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Får de inte till att fungera, reggade mig och köpte de men nyckel jag slår in händer de inget. någon som har koll på detta?
RING HJÄLP 020 535000
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-28, 21:45   #3

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Kolla på deras facebook sida Jag själv använder mig själv av HPT och har inte haft problem med registreringen.

Senast redigerad av Djingis den 2013-06-28 klockan 21:46.
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-28, 21:49   #4

Standard

https://www.facebook.com/groups/veckansreducerade/
Gammal 2013-12-21, 03:53   #5
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Tycker det slukar otroligt mycket minne utan anledning samt så blir det alldeles för ofta att programmet slutar svara. Sjukt irriterande. Visst, det är ett av de billigaste på marknaden men det får ju ändå fungera någorlunda tycker jag.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 09:36   #6

Standard

Jag kör den idag och aldrig haft problem. Den är billigast och den bästa enligt mig!
Gammal 2013-12-21, 10:44   #7

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Samma här inga problem alls och är det nåt inte man förstår hm oteknisk som man är får man omedelbar support. Alla mina vänner har bytt från Joker till HPT och dom är som mig mycket nöjda
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 18:54   #8
Banned

WinterIsHere

Standard

Va fan sysslar programmet med. Om man inte väljer något med reserver så ska programmet för helvete inte välja att ta med de reserver i turordningen utanför ramen. Det är ju helt jävla sjukt. Får fan hoppas det inte kostar mig en massa idag på Forus! Fan vad jag tiltar nu alltså!

Hade suttit sjukt bra på det annars... FY FAAAAAAAAAAAAAN
Gammal 2013-12-21, 19:01   #9

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Va fan sysslar programmet med. Om man inte väljer något med reserver så ska programmet för helvete inte välja att ta med de reserver i turordningen utanför ramen. Det är ju helt jävla sjukt. Får fan hoppas det inte kostar mig en massa idag på Forus! Fan vad jag tiltar nu alltså!

Enligt manualen så har du ju följande alternativ att välja mellan:

Reserver: Välj hur du vill att reservhanteringen ska fungera. OBS! Har man valt egna reserver kommer dessa alltid prioriteras högst:

Ingen (ATGs turordning): ATGs turordning används och inga reserver läggs till på kupongerna.

Mest streckade (valda hästar): Programmet tar de mest streckade hästarna bland de hästar du valt, men som inte finns med på just den kupongen.

Mest streckade (icke valda hästar): Programmet tar de mest streckade hästarna bland de hästar som inte finns med på ramsystemet.
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 19:09   #10
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Enligt manualen så har du ju följande alternativ att välja mellan:

Reserver: Välj hur du vill att reservhanteringen ska fungera. OBS! Har man valt egna reserver kommer dessa alltid prioriteras högst:

Ingen (ATGs turordning): ATGs turordning används och inga reserver läggs till på kupongerna.

Mest streckade (valda hästar): Programmet tar de mest streckade hästarna bland de hästar du valt, men som inte finns med på just den kupongen.

Mest streckade (icke valda hästar): Programmet tar de mest streckade hästarna bland de hästar som inte finns med på ramsystemet.
Men jag har ju inte valt några reserver! Men programmet valde likväl de som är utanför ramen. Helt sjukt. Buggigt som fan! Grafiken flippar också ibland där A-, B-, C-, och D-hästarna inte syns - dvs markeringarna.

Sen om man har programmet igång för länge äter det upp allt minne som finns i datorn :(

Usch, nej nu är jag sur på detta!
Gammal 2013-12-21, 19:12   #11
Banned

WinterIsHere

Standard

Dock i en annan flik vad gäller V75 tidigare idag valde jag reserver "De jag ej själv valt". DOck misstookade jag ju tydligen hur det fungerade likväl. Trodde jag skulle få in reserver som inte var ordinarie på systemet så jag inte får dubbla V7:or om jag sätter den.

Men jag har fan inte valt något på V65 på Forus. Nu verkar det vara skitsamma om det inte skräller ordentligt i slutet, men ändå?

Håller ju inte att det är så buggigt programmet när det kan handla om så stora pengar!
Gammal 2013-12-21, 19:19   #12

Migges avatar

Standard

Citat:
Men jag har ju inte valt några reserver! Men programmet valde likväl de som är utanför ramen. Helt sjukt. Buggigt som fan! Grafiken flippar också ibland där A-, B-, C-, och D-hästarna inte syns - dvs markeringarna.

Sen om man har programmet igång för länge äter det upp allt minne som finns i datorn :(

Usch, nej nu är jag sur på detta!
Jokersystemet är överlägset när det gäller att vara buggfritt & är lättförståeligt på alla sätt!

Dock så saknar Jokersystemet en hel del funktioner som HPT har...
Gammal 2013-12-21, 19:28   #13
Banned

WinterIsHere

Standard

Ja, jag funderar verkligen på att byta nu! Som tur var köpte jag endast tre månader på detta!

Kan verkligen inte rekommendera detta till någon. Med två minuter kvar till V4 på Forus nu så slutar programmet svara! Hinner inte trycka in allt igen och missar inlämningen. Det sparadesäkert 92 kronor men ändå?

Nej, det får bli joker i framtiden som det verkar trots att det ligger på dubbla priset. För det sämsta jag vet är buggar, strul och liknande med saker.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Gammal 2013-12-21, 19:33   #14

Migges avatar

Standard

Citat:
Ja, jag funderar verkligen på att byta nu! Som tur var köpte jag endast tre månader på detta!

Kan verkligen inte rekommendera detta till någon. Med två minuter kvar till V4 på Forus nu så slutar programmet svara! Hinner inte trycka in allt igen och missar inlämningen. Det sparadesäkert 92 kronor men ändå?

Nej, det får bli joker i framtiden som det verkar trots att det ligger på dubbla priset. För det sämsta jag vet är buggar, strul och liknande med saker.
Ladda hem Jokersystemets manual & läs på om programmet kan passa dig?

http://www.jokersystemet.se/

http://www.jokersystemet.se/ladda_hem.html
Gammal 2013-12-21, 21:29   #15
HPT

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 3917
Standard

Citat:

Om det funkar bra för 99% av användarna, men inte för dig är det alltså självklart att det är programmet det är fel på, en intressant slutsats...
HPT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 21:34   #16
HPT

Standard

Citat:

Om du lämnar in en kupong på spelbutiken utan att göra något val, vilka hästar väljs då som reserver? ATGs turordning såvitt jag vet. Här vräker du ur dig invektiv när HPT gör på samma sätt?! Det finns mängder med sätt att välja reserver på i HPT, men du kände att det var lättare att kasta en massa skit än att lägga tid på att kolla upp det?
Gammal 2013-12-21, 21:39   #17
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HPT Visa inlägg
Om det funkar bra för 99% av användarna, men inte för dig är det alltså självklart att det är programmet det är fel på, en intressant slutsats...
Ett spydigare svar får man väl leta efter! Det avgjorde saken väldigt enkelt att inte förlänga det efter tre månader! Sen må det ha fler funktioner än jokersystemet men tar man betalt för program ska det vara nästintill buggfritt.

Och tydligen är det inte bara jag som har synpunkter (negativa) på det där programmet! Men för vissa är det extremt svårt att ta kritik!
Gammal 2013-12-21, 21:43   #18
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Om du lämnar in en kupong på spelbutiken utan att göra något val, vilka hästar väljs då som reserver? ATGs turordning såvitt jag vet. Här vräker du ur dig invektiv när HPT gör på samma sätt?! Det finns mängder med sätt att välja reserver på i HPT, men du kände att det var lättare att kasta en massa skit än att lägga tid på att kolla upp det?
Om jag väljer att inte göra något med reserverna så bara för att jag lämnade in ett system i kiosken en minut tidigare så hoppar den knappast över de hästarna på det systemet i turordningen på det nya systemet - om du nu ska blanda in liknelsen!

Väljer jag att inte göra något ska det inte ens komma med några reserver på systemet! Den ska ju knappast välja att ta efter turordningen men stryka samtliga hästar på ramen. Det är ju idioti lång väg!

Men om det är viktigare för dig att försvara din produkt istället för att inse bristerna - ja då är det inte lätt. Det man inte kan konkurrera i genom kvalite får man ju konkurrera med genom priset!
Gammal 2013-12-21, 21:43   #19
HPT

Standard

Citat:
Tycker det slukar otroligt mycket minne utan anledning samt så blir det alldeles för ofta att programmet slutar svara. Sjukt irriterande. Visst, det är ett av de billigaste på marknaden men det får ju ändå fungera någorlunda tycker jag.
Programmet kräver en ganska bra dator eftersom det är byggt med absolut senaste teknologin.

Till skillnad från de flesta andra program kan man prova HPT gratis i 30 dagar, så man kan bilda sig en egen uppfattning. Då kan man exempelvis upptäcka om det blir för slött på ens dator utan att det har kostat någonting.
Gammal 2013-12-21, 21:46   #20

Sharp$: 5165
Standard

Jag vet inte hur HPT fungerar.. Men jag är en flitig användare av jokersystemet som jag har använt i många år nu . Jag lämnar in i stort sätt alla system från V4 till V86 med hjälp av det.. Är grymt nöjd med hur lätt allt är, och att man kan läsa precis hur hästarna ha gått senaste 5 starterna är ett stort plus tycker jag. Men visst är dom ena jävla hycklare på att ta betalt... för bara några år sedan kostade jokersystemet 495:- idag kostar det 695:-! Jag tycker att det är jävligt girigt att ta såpass med pröjs för det.. Jag menar, hur mycket kan det kosta att marknadsföra, utveckla detta programmet?? marknadsföringen lägger dom nog inte en krona på. Dessutom så kan man bara använda programmet på 2 datorer, vilket är helt värdelöst!!!! Jag använder mig av fyra olika datorer men kan alltså bara ha jokersystemet på 2 av dom 4 vilket är riktigt kasst. När jag ringde dom och sa att jag ville ha det på ytterligare en dator, så svarade dom bara att jag var tvungen att köpa ytterligare ett abbonemang för 695:- till isf! Kundvård??? nej inte direkt!
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-21, 21:48   #21
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Programmet kräver en ganska bra dator eftersom det är byggt med absolut senaste teknologin.

Till skillnad från de flesta andra program kan man prova HPT gratis i 30 dagar, så man kan bilda sig en egen uppfattning. Då kan man exempelvis upptäcka om det blir för slött på ens dator utan att det har kostat någonting.
Om man kan smaska på feta datorprogram eller spel utan att datorn segar sig eller har problem med minneshanteringen så känns det inte som datorn har några problem rent allmänt.

Men om HPT äter 4GB minne så måste det vara byggt med den senaste teknologin från slutet av 2000-talet? En bra programmerar ser till att programmen inte äter minne utan frigör det minne som programmet inte längre har använding för.

De som programmerade spelet XL City (eller vad det nu hette) verkar inte heller ha haft några vidare kunskaper inom detta område varpå spelet totalsågades i sin minneshantering. HPT lider av ungefär samma problem!
Gammal 2013-12-21, 21:49   #22
HPT

Standard

Citat:
Väljer jag att inte göra något ska det inte ens komma med några reserver på systemet! Den ska ju knappast välja att ta efter turordningen men stryka samtliga hästar på ramen. Det är ju idioti lång väg!
Det du missar här är att det beteende du tycker är idioti skapar EXAKT samma reservval som om reserverna helt utelämnats på kupongerna, och därför förstår jag inte din upprördhet...
Gammal 2013-12-21, 21:56   #23
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Det du missar här är att det beteende du tycker är idioti skapar EXAKT samma reservval som om reserverna helt utelämnats på kupongerna, och därför förstår jag inte din upprördhet...
Förstår du ens det jag skriver?

Om jag markerar A-häst nr 1, B-häst nr 5 och C-häst nr 10 och sen gör progarmmet 60 kuponger.

Det spikar nr 1 på 35 stycken, nr 5 på 15 st och nr 10 på 10 stycken. Turordningen är 10 1 5 2 3 4...

Sen stryker de min A-häst, dvs nr 1 strax före start.Då förväntar man sig att få in nummer 10 på den kupongen _om man inte aktivt gjort något val alls_ men HPT anser att den ska bestämma och sätter in nr 2 som första reserv och nr 3 som andrareserv.

Programmet ska inte ens sätta ut några reserver eftersom det finns en turordning. Väljer jag därmot att göra ett aktivt val på hur reserverna ska väljas så känns det logiskt att programmet gör något men inte om jag inte väljer något. Sjukt att stryka hästar man har på sin ram men inte på den kupongen ju!
Gammal 2013-12-21, 22:02   #24
HPT

Standard

Citat:
Om man kan smaska på feta datorprogram eller spel utan att datorn segar sig eller har problem med minneshanteringen så känns det inte som datorn har några problem rent allmänt.

Men om HPT äter 4GB minne så måste det vara byggt med den senaste teknologin från slutet av 2000-talet? En bra programmerar ser till att programmen inte äter minne utan frigör det minne som programmet inte längre har använding för.

De som programmerade spelet XL City (eller vad det nu hette) verkar inte heller ha haft några vidare kunskaper inom detta område varpå spelet totalsågades i sin minneshantering. HPT lider av ungefär samma problem!
Ja, 4 Gb är alldeles för mycket. Har haft problem med minnesläckor tidigare, men trodde jag hade löst det. Skulle vara intressant att veta vilka varianter du använder, om du har väldigt många system öppna osv. Testar nu men lyckas inte komma i närheten av den minnesförbrukningen.

Om du inte är alltför irriterad för att åtminstone ge det chansen i tre månader (;-)) så kan jag rekommendera att prova betan av version 5, har jobbat en del med prestandan i den. http://www.hpt.nu/installera
Gammal 2013-12-21, 22:06   #25
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Ja, 4 Gb är alldeles för mycket. Har haft problem med minnesläckor tidigare, men trodde jag hade löst det. Skulle vara intressant att veta vilka varianter du använder, om du har väldigt många system öppna osv. Testar nu men lyckas inte komma i närheten av den minnesförbrukningen.

Om du inte är alltför irriterad för att åtminstone ge det chansen i tre månader (;-)) så kan jag rekommendera att prova betan av version 5, har jobbat en del med prestandan i den. http://www.hpt.nu/installera
Programmet startades på onsdagen... gjorde V86. Senare på kvällen skapades det två V75-flikar... på fredagkväll äter den upp allt minnet och hänger datorn!

Just nu är jag sneirriterad på allt. Dels för buggarna, men även för buggarna i mitt huvud att inte kunna skapa bra system trots grym rank. Att inte sätta sjuan idag är ju ett hån mot mig själv nämligen! Tröstar sig med DD men det är en viss skillnad på 800 000 och 22 i odds!
Gammal 2013-12-21, 22:06   #26
HPT

Standard

Citat:
Förstår du ens det jag skriver?

Om jag markerar A-häst nr 1, B-häst nr 5 och C-häst nr 10 och sen gör progarmmet 60 kuponger.

Det spikar nr 1 på 35 stycken, nr 5 på 15 st och nr 10 på 10 stycken. Turordningen är 10 1 5 2 3 4...

Sen stryker de min A-häst, dvs nr 1 strax före start.Då förväntar man sig att få in nummer 10 på den kupongen _om man inte aktivt gjort något val alls_ men HPT anser att den ska bestämma och sätter in nr 2 som första reserv och nr 3 som andrareserv.

Programmet ska inte ens sätta ut några reserver eftersom det finns en turordning. Väljer jag därmot att göra ett aktivt val på hur reserverna ska väljas så känns det logiskt att programmet gör något men inte om jag inte väljer något. Sjukt att stryka hästar man har på sin ram men inte på den kupongen ju!
Nu får jag be om ursäkt, missförstod dig.

Ja, det borde funka annorlunda. Beteendet du efterfråga kräver ju faktiskt ett val. Något jag får titta på.
Gammal 2013-12-21, 22:12   #27
HPT

Standard

Citat:
Programmet startades på onsdagen... gjorde V86. Senare på kvällen skapades det två V75-flikar... på fredagkväll äter den upp allt minnet och hänger datorn!

Just nu är jag sneirriterad på allt. Dels för buggarna, men även för buggarna i mitt huvud att inte kunna skapa bra system trots grym rank. Att inte sätta sjuan idag är ju ett hån mot mig själv nämligen! Tröstar sig med DD men det är en viss skillnad på 800 000 och 22 i odds!
Hmm, hade du automatisk uppdatering igång på systemen hela tiden? Funderar på om det långsamt läcker minne i det läget, men man märker det inte om man stänger ner programmet på kvällen och startar upp det igen dagen efter...
Gammal 2013-12-21, 22:36   #28
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Hmm, hade du automatisk uppdatering igång på systemen hela tiden? Funderar på om det långsamt läcker minne i det läget, men man märker det inte om man stänger ner programmet på kvällen och startar upp det igen dagen efter...
Kan ha varit så sen onsdagen, men inget jag minns! vet bara att allt bara "dog" i fredags och det blev sirap i hela burken!

Dock blir det en massa fel när man trycker rätta ibland. Felmeddelande som ingen förstår.

Det är extremt irriterande med buggar när det handlar om stora pengar nämligen! Då vill man inte riskera att missa två miljoner för att programmet levt sitt eget liv!

Därför jag snear än mer även om något sådant inte skett men det var nära på V4 när programmet slutar att svara.
Gammal 2013-12-22, 09:41   #29
HPT

Standard

Citat:
Kan ha varit så sen onsdagen, men inget jag minns! vet bara att allt bara "dog" i fredags och det blev sirap i hela burken!

Dock blir det en massa fel när man trycker rätta ibland. Felmeddelande som ingen förstår.

Det är extremt irriterande med buggar när det handlar om stora pengar nämligen! Då vill man inte riskera att missa två miljoner för att programmet levt sitt eget liv!

Därför jag snear än mer även om något sådant inte skett men det var nära på V4 när programmet slutar att svara.
Fel jag upptäcker själv eller får inrapporterade fixas så snabbt det går. Minnes- och rättningsproblemen har jag dock inte hört om från någon annan, så det vore jättebra om du skickar de som felrapport när det dyker upp.

Nu finns det en uppdatering som fixar reservhanteringen också.
Gammal 2017-08-01, 15:22   #30

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Hur lång tid tar det innan man får nyckel till programmet ?
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-01, 15:47   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7695
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Hur lång tid tar det innan man får nyckel till programmet ?
Min erfarenhet är att den brukar komma rätt omgående efter betalning. Kolla skräpmailen i ditt e-postprogram. Kan ha hamnat där.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+5)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-01, 16:27   #32

AbbeAces avatar

Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Min erfarenhet är att den brukar komma rätt omgående efter betalning. Kolla skräpmailen i ditt e-postprogram. Kan ha hamnat där.
Ja det är löst.. mycket smidigt, men jag som inte fatta
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-01, 22:10   #33

Sharp$: 5535
Standard

Personligen har jag haft problem med HPT; men jag spelar system som oftast är på gränsen för ATGs "robotspelsregler" samt har en lina som inte är supersnabb här på landet, kopplar jag upp telefonens är den linan snabbare tex.
Hursom måste jag ge HPT en eloge för att lösa problem och vara lyhörd , dessutom innovativ, således anser jag det som ett långt bättre program än Joker, ty jokersupporten är inte den rappaste, samt joker strular ofta.

Hursom ska man prova sig fram, oftast är det om alltid med datorer "skit som knappar" inte bakom datorn utan framför!
Kanske endast i min gamla korridor, där allt går långsammare för var dag, men vad vet jag?
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:10   #34

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 381
Standard

Lånar den här tråden.

Hur funkar reservhanteringen i HPT? Det här är en bong spelad idag via fil från Hpt till atg. Borde jag inte fått vinnaren (11) i avd 2 som reserv? Jag hade streck för nr 5 på filen till atg.

V75
Inlämnat: 2018-04-28, 16:18
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 16:20
Kostnad: 210,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6, 7, 9, 10, 11, 12 (11, 12)
2: 3, 9, 10, 3 (3, 9)
3: 1, 5, 6, 7, 8 (1, 8)
4: 4 Eelis (7, 3)
5: 5 Ultra Bright (12, 1)
6: 3, 7, 8 (7, 8)
7: 4 Ringostarr Treb (1, 5)

7x4x5x1x1x3x1 = 420 rader.
420 x 1 x 0,50 kr = 210,00 kr.
Totalt: 210,00 kr.

Senast redigerad av mxjocke den 2018-04-28 klockan 19:14. Anledning: Förtydling
mxjocke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:13   #35

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mxjocke Visa inlägg
Lånar den här tråden.

Hur funkar reservhanteringen i HPT? Det här är en bong spelad idag via fil från Hpt till atg. Borde jag inte fått vinnaren (11) i avd 2 som reserv?

V75
Inlämnat: 2018-04-28, 16:18
Åby
Lördag 2018-04-28
Start: 16:20
Kostnad: 210,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6, 7, 9, 10, 11, 12 (11, 12)
2: 3, 9, 10, 3 (3, 9)
3: 1, 5, 6, 7, 8 (1, 8)
4: 4 Eelis (7, 3)
5: 5 Ultra Bright (12, 1)
6: 3, 7, 8 (7, 8)
7: 4 Ringostarr Treb (1, 5)

7x4x5x1x1x3x1 = 420 rader.
420 x 1 x 0,50 kr = 210,00 kr.
Totalt: 210,00 kr.
Då det är filspel så är ju varje fil som den är och den kan inte bortse från hästar som är med på ramen utan låter du "ATG" välja reserver får du de mest spelade och således 3-9 som var de mest spelade i den avdelningen. Detta för att om en fil t ex har spik på nummer 10 i andra så ska du inte få tredje mest spelade som reserv utan den mest spelade. Hoppas du fattade trots rörigheten! Dock har du skrivit fel ang nr 3 i andra avdelningen...
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:19   #36

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 381
Standard

Det är nr 3 i andra avdelningen som är problemet, avd 2 har jag streckat matematiskt och har fått in två treor på alla bongar. Jag hade streck för 5 också, har fått 3 en gång till när Ludde strök 5.

Senast redigerad av mxjocke den 2018-04-28 klockan 19:25.
mxjocke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-28, 19:30   #37

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mxjocke Visa inlägg
Det är nr 3 i andra avdelningen som är problemet, avd 2 har jag streckat matematiskt och har fått in två treor på alla bongar. Jag hade streck för 5 också, har fått 3 en gång till när Ludde strök 5.
Men så länge du inte väljer egna reserver så väljer programmet de mest streckade hästarna som reserver i det läget och tar inte hänsyn till vilka du har med på ramen även om det är matematiskt eller ej. Tror du har flera möjligheter att välja reserver där, mest spelade, mest pengar, mest poäng, mest spelade utanför ram etc. Längesen jag använde det så minns inte exakt.

Så eftersom du haft det på standard då får du samma hästar som du redan har på systemet eftersom programmet ovan är inställt så i detta fall.

Se det som att du lämnar in en egen "lapp" med 3 och 5 i andra och sen väljer 5 och 3 som reserver, det betyder oftast att stryks en av de två vill du ha den andra dubbelt istället för att få med en häst du inte ens tror kan vinna om någon av de stryks eller av annan anledning så klart.

Väljer du inte reserver alls så kommer de in efter hur de var streckade vid tillfället och de med mest streck som inte är med på just den "kupongen".
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-27, 02:40   #38

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 165
Standard

Fungerar Hpt fortfarande? Jag har inte använt hpt sedan jag började köra mac (onlineversionen fanns inte på den tiden). Men tänkte ge det onlineversionen en chans nu, mest i brist på avsaknaden av pålitliga program. Dock verkar det vara väldigt buggigt. Spårsummereduceringen verkar inte alls fungera, såvida det inte är något jag missat att göra. Och reduceringen för radvärde låg kvar efter att jag tagit bort den, kom tillbaka när jag låste systemet! Och dessa buggar upptäcktes inom 15 minuters användning, vad mer ska man akta sig för? Inser att jag borde frågat innan man köpte ett års användning...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-27, 11:06   #39

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Fungerar Hpt fortfarande? Jag har inte använt hpt sedan jag började köra mac (onlineversionen fanns inte på den tiden). Men tänkte ge det onlineversionen en chans nu, mest i brist på avsaknaden av pålitliga program. Dock verkar det vara väldigt buggigt. Spårsummereduceringen verkar inte alls fungera, såvida det inte är något jag missat att göra. Och reduceringen för radvärde låg kvar efter att jag tagit bort den, kom tillbaka när jag låste systemet! Och dessa buggar upptäcktes inom 15 minuters användning, vad mer ska man akta sig för? Inser att jag borde frågat innan man köpte ett års användning...
Jag använder hpt men gäller sitta testa sig fram minst 20h innan man kör på allvar.

Enda jag haft problem med är rättningen. Men när jag laddar upp å sen skickar mail till mig själv så rättar den bra.

Ge programmet tid mitt råd. Rörigt vid första 10h anblick sen klarnar!
Gammal 2018-07-27, 11:10   #40

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3825
Standard

Maila dina frågor jag har fått bra svar varje gång. Brukar svara hyffsat snabbt gör de.
Gammal 2018-07-27, 11:21   #41

Sharp$: 5341
Standard

Finns många gratisversioner som är kanon.
Gammal 2018-07-27, 12:28   #42

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tornado Visa inlägg
Jag använder hpt men gäller sitta testa sig fram minst 20h innan man kör på allvar.

Enda jag haft problem med är rättningen. Men när jag laddar upp å sen skickar mail till mig själv så rättar den bra.

Ge programmet tid mitt råd. Rörigt vid första 10h anblick sen klarnar!
Jag har inga problem att använda programmet, har säkert använt det tusentals timmar även om det var ett tag sedan. Men nu verkar det finnas funktioner som inte fungerar alternativt buggar, men har mailat om det nu...

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Finns många gratisversioner som är kanon.
Lika hög kvalitet på dina inlägg som alltid spiken.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-28, 12:21   #43

Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Jag har inga problem att använda programmet, har säkert använt det tusentals timmar även om det var ett tag sedan. Men nu verkar det finnas funktioner som inte fungerar alternativt buggar, men har mailat om det nu...

Lika hög kvalitet på dina inlägg som alltid spiken.
Jag vet.
Gammal 2018-07-28, 18:40   #44
HPT

Standard

Citat:
Det finns inga kända buggar, men det är ju möjligt att det är någon kombination av webbläsare/operativsystem som ställer till det.

Du kan testa http://onlinebeta.hpt.nu/ som är en nyare version, men funkar det inte ska du givetvis få dina pengar tillbaka.

Dock är det just pga såna här situationer som man kan testa alla funktioner genom att skapa DEMO-system, så man slipper köpa något man blir besviken på...
Gammal 2018-08-13, 18:59   #45

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 85
Standard

Skulle ni kunna hjälpa mig att få till mitt login då jag betalade för månader sedan? Ni har fått mina mail så ni vet säkerligen vem jag är. Skandal att ni totalt struntar i att besvara eller hjälpa mig och tar mina pengar!!
Nico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-13, 19:17   #46

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nico Visa inlägg
Skulle ni kunna hjälpa mig att få till mitt login då jag betalade för månader sedan? Ni har fått mina mail så ni vet säkerligen vem jag är. Skandal att ni totalt struntar i att besvara eller hjälpa mig och tar mina pengar!!
Jag har inget med HPT att göra men har svårt att tro att de har gjort något medvetet fel. Genom åren har jag bara haft bra erfarenheter när det gäller själva kontohanteringen.
Gammal 2018-08-13, 19:30   #47

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 11
Standard

När Microsoft ringer och ber om att få låna eran dator så svara ni ja då också?
Beani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-13, 19:33   #48

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 11
Standard

fel forum
Beani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td