Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-26, 22:51   #31

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1394
Standard

Intervju Per Nordström på Kanal 75

Denim Boko
Hon kommer att gå med bomull, fast huva och helstängt huvudlag igen. Men för första gången kommer hon att gå med fyra aluminiumskor. Hon gick ganska tungt balanserad i fjol och i uttagningsloppet gick hon med pg-skog. Men jag kände att det var lite för tungt och skodde om henne direkt. Nu dansar hon fram.
rolle2 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-26, 22:52   #32

Sharp$: 458
Standard

Slösa inga streck på D'One det är en skithäst de lyckats lura massa stackars andelsägare på. Typ 1,8 mille gav de 60 delägarna tillsammans hahaha så pinsamt stallkenny blåser folk överallt. I vilket fall hon har ju haft viss talang men att ens jämföra henne med kulltoppen är ett hån. Hennes enda chans är om de tre bästa går i galopp..
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-26, 23:01   #33

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Slösa inga streck på D'One det är en skithäst de lyckats lura massa stackars andelsägare på. Typ 1,8 mille gav de 60 delägarna tillsammans hahaha så pinsamt stallkenny blåser folk överallt. I vilket fall hon har ju haft viss talang men att ens jämföra henne med kulltoppen är ett hån. Hennes enda chans är om de tre bästa går i galopp..
Du vet att det är e3 final eller ?
Gammal 2013-06-27, 00:10   #34

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Första tanken....
Jobbet att gå igenom loppen startar i morgon.

Gammal 2013-06-27, 00:27   #35

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Digital Darling har startat på medeldistans 27 gånger och utav dessa har hon vunnit 6 gånger alltså ca 22% av loppen.
Att jämföra med kort distans som hon startat på 14 gånger och vunnit 6st(ca 43%).

Det mest intressanta är dock att hon har tagit ALLA sina segrar från spets.
(3 vinster i lopparkivet som man inte kan se men de tre är framspår så förmodar att det stämmer även på dom.)

På lördag är det medeldistans vilket inte är optimalt och det känns väldigt tveksamt om det blir någon spets. Stoet gjorde ett GRYMT lopp senast och blir förmodligen rätt mycket streckad. Jag tror inte på att hon når spets och därför så kommer Digital Darling inte få plats på mitt system.

Att spela på streckspel är lika mycket att hitta onödiga streck som man kan plocka bort som att hitta streckvärda hästar att ha med!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+1), AbbeAce (+1)

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-06-27 klockan 00:34.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-27, 00:51   #36

Standard

Intressant att Rocky Winner fortsätter att få spelarnas förtroende. Har sen han debuterade hos Åke vunnit 3 av 6 starter, dock alla på kort distans. Han har varit storfavorit varje gång i dessa 6 starter med snittodds på ca 1,86x
För 2 starter sedan mötte han ett lättare silvergäng på medeldistans från samma spår. Va då 6a i mål helt chanslös. Tycker han vunnit 3 rätt enkla lopp även om han sett fin ut vid vinsterna. Skulle säga att detta är det tuffaste motstånd han har varit ute emot och han verkar ännu en gång bli favorit. Får nog ingen plats på mitt system heller.
Gammal 2013-06-27, 01:26   #37

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Intressant att Rocky Winner fortsätter att få spelarnas förtroende. Har sen han debuterade hos Åke vunnit 3 av 6 starter, dock alla på kort distans. Han har varit storfavorit varje gång i dessa 6 starter med snittodds på ca 1,86x
För 2 starter sedan mötte han ett lättare silvergäng på medeldistans från samma spår. Va då 6a i mål helt chanslös. Tycker han vunnit 3 rätt enkla lopp även om han sett fin ut vid vinsterna. Skulle säga att detta är det tuffaste motstånd han har varit ute emot och han verkar ännu en gång bli favorit. Får nog ingen plats på mitt system heller.
Nu har han höjt sig rejält, och varit lysande i de två senaste starterna
Därmed inte sagt att han vinner
Gammal 2013-06-27, 02:04   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Nu har han höjt sig rejält, och varit lysande i de två senaste starterna
Därmed inte sagt att han vinner
Jo han har varit rätt bra. Senast mötte han ett väldigt ljummet gäng som han dock slog på ett bra sätt. Näst senast gjorde han väl ett rätt bra lopp men blev ju ändå slagen rätt stort av en häst som även är med i detta lopp och inte alls lika betrodd just nu.

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-06-27 klockan 02:33.
Gammal 2013-06-27, 02:04   #39

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
citerar Åke, angående halsinfektion på nämnda häst i synnerhet och betänker att han hade sådana cirkulerande ett tag. ex vis den gången han enligt dig var "chanslös" men försök själv springa när du e sjuk... :

"Rocky Winner visade nu att han är den hästen som jag hela tiden har känt att han är. Att vinna i Silverdivisionen från dödens på 1.11,6 med krafter kvar gör bara riktigt bra hästar. Nu är det samma tryck i honom som det var när han gjorde första starten för mig men därefter har han varit lite nedsatt av halsinfektioner. Nästa start blir i finalen i Eskilstuna nästkommande helg."

Inte alls lika säker som du att han inte motsvarar de streck han bär...
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-27, 02:29   #40

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Jo han har varit rätt bra. Näst senast mötte han ett väldigt ljummet gäng som han dock slog på ett bra sätt. Senast gjorde han väl ett rätt bra lopp men blev ju ändå slagen rätt stort av en häst som även är med i detta lopp och inte alls lika betrodd just nu.
Slagen ???
Han vann lätt
Och gången innan var han fantastisk men mötte en som 10.1
Gammal 2013-06-27, 02:34   #41

Standard

Citat:
Slagen ???
Han vann lätt
Och gången innan var han fantastisk men mötte en som 10.1
Jag skrev fel på vilket som va näst senast och senast. Ändrat nu
Gammal 2013-06-27, 02:42   #42

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Jag skrev fel på vilket som va näst senast och senast. Ändrat nu
Tror digital darling är gynnad av att gå i spets på kort, och hon brukar oftast blåsa till spets
Nu kanske Ludde kan svara, eller så går det lika fort igen och då blir det väl mjölksyra på slutet ?
Det är i alla fall så jag tänkt, men om Ludde blir överflyglad efter 100m har jag fel.
Då kan dd bli farlig
Gammal 2013-06-27, 02:42   #43

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
citerar Åke, angående halsinfektion på nämnda häst i synnerhet och betänker att han hade sådana cirkulerande ett tag. ex vis den gången han enligt dig var "chanslös" men försök själv springa när du e sjuk... :

"Rocky Winner visade nu att han är den hästen som jag hela tiden har känt att han är. Att vinna i Silverdivisionen från dödens på 1.11,6 med krafter kvar gör bara riktigt bra hästar. Nu är det samma tryck i honom som det var när han gjorde första starten för mig men därefter har han varit lite nedsatt av halsinfektioner. Nästa start blir i finalen i Eskilstuna nästkommande helg."

Inte alls lika säker som du att han inte motsvarar de streck han bär...
Ja förklarar en del om han va sjuk. Klart hästen kan vinna. Däremot så köper jag inte stora favoritskap på spekulationer om hur bra en häst är. Den har inte visat tillräckligt. Jag kräver mer än så. Han va ju chanslös mot Digital Darling för 2 starter sen. Det va en bra prestation även av Rocky Winner men han möter ju trotsallt samma häst igen. Får vänta och se till på lördag hur stor favorit han blir. 1,5 miljoner i omsättning brukar iaf kunna ge en rätt bra indikation mot hur det lutar även om det är en del Harry.
Gammal 2013-06-27, 02:50   #44

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Jag tänker inte spika Åke, men jag tänker inte heller ta bort den nu när den är i sitt livs form
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-27, 04:08   #45

Sharp$: 458
Standard

Citat:
Du vet att det är e3 final eller ?
Ja men hon står sig inte mot de här hästarna. Du kommer förstå när du ser loppet..
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td