Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-29, 15:28   #316

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
ojojojojoj helt sjuk prestation. löjligt bra
Hehe du fattar väl att Nahar inte gillade sandstranden

Var ju självklart redan innan eller hur ?

(faktiskt hade jag med denna men det hjälper inte på V7 o 16 ggr var förstås bra men surt den fanns som 50 oddsare innan infon läckte ut...)
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-29, 15:32   #317

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av glennoskar Visa inlägg
Dasen måste börja bli ont om streck snart. Det ska vara själva fan att YOUBET HORNLINE skulle fela Bergh hade låtit den vinna om man lyssnat på snacket.
Då lyssnade du inte på Bergharn för halvannan timme sen, deklarerade klart o tydligt att alla hans djur ogillar lös bana , skorna av på Nahar pga det och mest missgynnad var enligt honom YOU BET HORNLINE ...
Gammal 2013-06-29, 15:34   #318

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Hehe du fattar väl att Nahar inte gillade sandstranden

Var ju självklart redan innan eller hur ?

(faktiskt hade jag med denna men det hjälper inte på V7 o 16 ggr var förstås bra men surt den fanns som 50 oddsare innan infon läckte ut...)
Jo det va ju lite varning på att det kanske inte skulle passa om man lyssnade på Bergh.
Jag tror inte att den går bäst från ledningen heller. Men nu har ju 3 rätt betrodda förlorat från spets får se om det fortsätter.

Men absolut ingen skugga på vinnaren som kryssade förbi hästarna och avslutade GRYMT
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-29, 15:35   #319

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Det roligaste med det hela är att jag drivit i flera veckor och bara härmat laxdasens beteende som jag blivit så trött på innan. Bästa är att det är han själv som blivit mest förbannad på "hans eget" beteende. Att vissa här inne har någon form av diagnos har bara blivit mer uppenbart trevlig helg era muppar
har aldrig betett mig som dej.... du är ett ungdun som ingen tar på allvar.... jag kan lova att jag har obegr med anhängare här som vet vad jag kan.....du öär inne en gång om ået och spyr chanslösa....det inger inte respekt....det vet alla asom är där....DENIM BOKO sjuk??? nej ej bara lika usel som väntat.....en tidig häst som aldrig blir något....
Gammal 2013-06-29, 15:36   #320

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Då lyssnade du inte på Bergharn för halvannan timme sen, deklarerade klart o tydligt att alla hans djur ogillar lös bana , skorna av på Nahar pga det och mest missgynnad var enligt honom YOU BET HORNLINE ...
innan du gnäller ha info samlad!

Haha, skojar du nahar gick med skor? You betten hade vunnit klart om han inte hoppat! Samt om han inte hoppat så hade 5 aldrig fått luckan och nahar varit 2?
Gammal 2013-06-29, 15:36   #321

clarunds avatar

Standard

Inget har stämt hittills (förutom Deuxieme då) men här kommer ett MONsTeR, Time Machine ...
Gammal 2013-06-29, 15:36   #322

kennyvirres avatar

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 561
Standard

vad fan e de som händer?? All heder till Johan....Jävla unge tänkte jag skriva men han e för fan äldre än mig
kennyvirre är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-29, 15:38   #323

clarunds avatar

Standard

Ser sådär ut i prov, hmmm Åkes fin 3 o 12 ??
aja heja MASKINEN !!
Gammal 2013-06-29, 15:39   #324

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7517
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Det roligaste med det hela är att jag drivit i flera veckor och bara härmat laxdasens beteende som jag blivit så trött på innan. Bästa är att det är han själv som blivit mest förbannad på "hans eget" beteende. Att vissa här inne har någon form av diagnos har bara blivit mer uppenbart trevlig helg era muppar
Du med dina diagnoser.... och kallar oss övriga MUPPAR vad är det som gör dig till att du uttrycker dig på detta viset??????
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-29, 15:43   #325

clarunds avatar

Standard

Dagens enda helspik satt, synd man inte spekulerade på rätt häst i andra, gick på Rocky i första, Deuxieme fullt ut eller något annat efterklokt...

--------------------------------------------------------
https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/
--------------------------------------------------------
Gammal 2013-06-29, 15:48   #326

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1236
Standard

Två spikar av två inne men endå borta att TIME MACHINE skulle förlora fanns inte på kartan.
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-29, 15:51   #327

kennyvirres avatar

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 561
Standard

äntligen så satt något av de man trodde på iaf..synd att Johan varit så jävla bra innan bara.
kennyvirre är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-29, 15:52   #328

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

David P kan inte ens säga jag hade fel..... det har jag sagt tusentals gånger... bara läsa statistik.... ni som är här vet att jag har rätt....
Gammal 2013-06-29, 15:52   #329

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Varför blir det alltid tjafs i travdelen? Kom igen nu. Högt i tak i disskusionerna ska det vara men låt det stanna vid travet och sluta hoppa på varandra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1), glennoskar (+5), TOBYTYKE (+1), mackyyy (+5), BlackCobra (+1), Migge (+1), AbbeAce (+5), jopase (+5), Klanke (+5), alle (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-29, 15:55   #330

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Varför blir det alltid tjafs i travdelen? Kom igen nu. Högt i tak i disskusionerna ska det vara men låt det stanna vid travet och sluta hoppa på varandra.
Exakt, fast bara de som fightas tål det så ....

Tänkte själv skriva något svar till DavidP men avstod då jag insåg att jag isåfall likt honom skrivit i affekt.
Stängt ämne

td