Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-28, 22:36   #166

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Kan inte hitta Åkes tankar i tråden, har ni sett hans uttalande någonstans? Här eller var?
SS intervjuer! Du kan ju alltid se vad jag har spikat och dra dina egna slutsatser om dagens bästa!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 22:38   #167

doobs avatar

Standard

Var är SJU CHANSLÖSA DASEN???

Jag vill gå all-in på NAHAR!!!
Gammal 2013-06-28, 22:52   #168

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Har bestämt mig för spika denim boko, sen står de mellan Carelin & You bet hornline. För och emot mellan dem? Wallman trodde stenhårt på sin men Bergh trodde även på sin...
Väljer du mellan just dom två skulle jag spika You Bet Hornline! Bergh ska köra med skor på Nahar och formen måste ju gå ner snart. You Bet Hornline var smällfin sist och Bergh varnar! Åke vill inte köra i spets med Mr Piccolit och då har du bra mycket bättre möjlighet att sätta spiken än med Carelin som är från bakspår i ett getingbo där många kan vinna... My Point of view!
Gammal 2013-06-28, 23:11   #169

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1961
Standard

Kollade Ch omgången tycker att:
Amando K - imponerade, effektiv i spets.
Hitchcock - avsluta snabbt när han fick möjlighet (kan vara rensare)
-
Blue R - blir något att bita i för TM.
For Pleasure AS - chanslös trots bra lopp! (Glöm i morgon)
-
No deal - impade inte på mig!
-
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 23:11   #170

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 525
Standard

Andelsspelet denna vecka 75kr/andel har 1 plats i laget!

B]V75-1:[/B] Efter mycket övervägande väljer jag att sätta Rocky Winner som tipsetta då hästen tål dom flesta upplägg och vann enkelt från dödens senast dock ser jag många motbud i loppet som består av t.e.x 6 DIGITAL DARLING som jag tror laddas från start och kommer den till spets ska den slås bakom D.D rankar jag 1 ARMANDO KIEVITSHOF som är i toppform och om den klarar att hålla upp ledningen kan det hålla hela vägen och då det verkar bli lite körning i loppet är 11 TIDIED ACCELERATOR också ett givet streck med på kupongen åker också 4 & 8 som kan vinna med rätt resa.
Hästar/Rank: 2-6-1-11-8-4

V75-2: Klar tipsetta här är 1 DENIM BOKO som visat bra form på sistonde och måste ha toppchans att leda runtom dock är det e3 finaler för ston och det är många bra hästar med och klaffar det inte fullt ut för favoriten är det öppet bakom. Första motbudet till tipsettan är 2 DEMI DE VELUWE som varit i toppform och utvecklats mycket på dom senaste starterna tror inte den kommer till spets men med en bra resa kan den mycket väl plocka ner tipsettan bakom 2 D.D.W är det öppet och jag vill strecka 6 hästar till innan jag är nöjd
Hästar/Rank: 1-2-6-4-8-5-9

V75-3: Här går tipset givetvis till elitloppsvinnaren NAHAR som varit lysande i dom senaste starterna det låter som att det kommer bli lite fart i loppet och det gynnar garanterat NAHAR och enligt Robert Bergh har Nahar tagit senaste loppet bra och är lika fin som sist, är han det vinner han därför väljer jag att spika
Hästar/Rank: 9

V75-4: Här kommer omgånges andra spik och jag väljer att singelstrecka 7 TIME MACHINE som gjorde en Heroisk insats senast, stallet meddelar att hästen ska köras offensivt och även om den inte kommer till spets tål den även andra upplägg och detta motstånd bör den plocka ner tillslut
Hästar/Rank: 7

V75-5: Tipset här går till nr 4 ESTRELLA DORADA som varit lysande och radat upp segrar i dom senaste starterna, hästen lär laddas till spets och köras där så länge det håller, dock finns det många utmanare då främst 6 ULM KARSK som varit lysande och utvecklas ständigt är ULM KARSK åtminstonde lika bra som senast har den bra chans att utmana tipsettan, med på kupongen åker 5hästar till och vi stannar där.
Hästar/Rank: 4-6-2-8-11-5-1

V75-6: Här kommer omgångens sista spik som är 4 Rolling Stones som varit lysande med 6raka segrar och allt tyder på att det blir en 7:e på lördag, hästen kan öppna ganska bra och borde få en bra position även om den kanske inte kommer direkt till spets tror jag att den kommer hålla sin segersvit
Hästar/Rank: 4

V75-7: Vill inte spricka här så jag streckar alla och hoppas på skräll om vi fortfarande är kvar

1: 1,2,4,6,8,11
2. 1,2,4,5,6,8,9,11
3. 9 Nahar
4. 7 Time Machine
5. 1,2,4,5,6,8,11
6. 4 Rolling Stones
7. ALLA

4032r/2016kr
75kr/andelar max 10 andelar/pers

PM:a för mer info/inbjudan

Ber om ursäkt för en kortare analys denna gången, håller på att flytta så lite tajt med tiden för tillfället

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Friskus90 den 2013-06-28 klockan 23:22.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 23:16   #171

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Lindvallen,,Åke om sina i korthet... Bästa chansen av sina 3 är Rocky. Mr P tar lungt från början och är vass till slut. BRP är jobbad för denna uppgift och kommer att laddas från start....så man får väl ta med alla
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 23:30   #172

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 640
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Rolling stones ser jag som just nu enda spiken...hoppas hitta en till innan lördag....

va du inte på solvalla elitlopps helgen när harmis frido hade lekstuga med den? galopperade som klar vinnare på upploppet!
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 23:37   #173

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av benny28hbg Visa inlägg
va du inte på solvalla elitlopps helgen när harmis frido hade lekstuga med den? galopperade som klar vinnare på upploppet!
Klar vinnare var väl en lätt överdrift! :-) Men den var ev inte slagen! ;-)
Gammal 2013-06-28, 23:52   #174

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 640
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av qwerta Visa inlägg
Klar vinnare var väl en lätt överdrift! :-) Men den var ev inte slagen! ;-)
den hade spår 10 den gången oxå! jag spikar åtminstone!=)
benny28hbg är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-29, 00:09   #175

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Lindvallen,,Åke om sina i korthet... Bästa chansen av sina 3 är Rocky. Mr P tar lungt från början och är vass till slut. BRP är jobbad för denna uppgift och kommer att laddas från start....så man får väl ta med alla
Om du är en van läsare så står det mellan raderna att Åkes bästa chans kommer i den lägsta klassen av hans starter.... Precis som SS tolkat det...
Gammal 2013-06-29, 00:10   #176

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av benny28hbg Visa inlägg
den hade spår 10 den gången oxå! jag spikar åtminstone!=)
Kan vara rätt, jag garderar och noterar att Tumbel Dust är för lite streckad
obesegrad på 3 starter i Sverige, var ca 20m förre Harmis sist dom mötes,
startsnabb/1a spår (vinnarhålet) 3% på insats fördelningen :-) Nice!

::
Gammal 2013-06-29, 02:21   #177

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2510
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
YOU BET HORNLINE kan vara rensaren första med Goop +++++
Visst visade hästen riktigt fin form senast och den kan mycket väl vinna, men varför det skulle va nåt plus med Goop Jr i sulkyn förstår jag inte, anser nog att Bergharn är minst lika bra kusk, om inte bättre. Bergh 27% segrar i år som kusk, BG 17% ....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-29, 02:28   #178

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 11
Standard

V75 spil til 29/6

1. afd : 1-2-3-7-11
2. afd : 1-4-6
3. afd : 1-7-9
4. afd : 3-6-7
5. afd : 4-5
6. afd : 3-4
7. afd : 1-3-5-9

2160 rk , 1080 kr.
turbo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-29, 02:32   #179
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Om du är en van läsare så står det mellan raderna att Åkes bästa chans kommer i den lägsta klassen av hans starter.... Precis som SS tolkat det...
Fast Åke uttrycker sig självt att Rocky är den med bäst vinstchans?
http://www.ebbes-travstudio.se/14441043

Citat:
Svanstedt: Mr Picolit kan ge Nahar en match i guld

Sebastian K. är frisk och har börjat träna igen. Nu siktar vi mot Hugo Åbergs. Däremot har Mr Chicago fått en hovbensfraktur och kan bli borta länge. I V75 har vi några bra chanser där Rocky Winner är min bästa och sedan tror jag att Mr Picolit kan ge Nahar en match i guldfinalen.

Om vi börjar med tråkiga först så fick Mr Chicago en hovbensfraktur förra veckan. Han skulle ha varit med i Silverdivisionsfinalen efter sina imponerande insatser på slutet men nu vet jag i dags­läget inte när han kan tävla igen. Mr Chicago är normalt ingen ömtålig häst och en hovbensfraktur är en mekanisk skada och ingen träningsskada. Han kan ha gjort sig illa i boxen, i hagen eller bara trampat snett. Det är sällan det sker i samband med träningen. Nu när det är så pass färskt är det svårt att se på röntgen hur pass allvarlig skadan är. Man måste vänta några veckor till och röntga igen och då kan man se om frakturen går ända in i hovleden, eller om den är av lindrigare sort. Är den allvarlig kan det bli vila i upp till sex månader men om det är en lindrigare fraktur som bara sitter ut i kanten kan man faktiskt börja träna redan efter några veckor. Det kan man göra med en specialsko i så fall även om skadan inte är hundraprocentigt läkt. Vi får alltså avvakta några veckor innan vi vet mer.

Sebastian K. är friskförklarad och allt såg bra ut i halsen vid undersökningen i veckan. Han har börjat träna igen och vi siktar på att ha honom i bra form till Hugo Åbergs dit han är inbjuden. Däremot blir det troligen ingen start i Årjängs Stora Sprinterlopp då det loppet kommer för tätt inpå om några veckor. En häst som också snart är tillbaka efter ett långt uppehåll är Perfect Toll. Han fick en gaffelbandsskada efter sista starten i fjol men han har tränat länge nu och ser jättefin ut. Om allt går som det ska tror jag att han är ute och startar igen i augusti. Även Beckman är starkt på gång igen och startar på torsdag i ett långlopp i Halmstad. Han var dålig i halsen i senaste starten då det även blev tuff körning i loppet. Han var lite sliten efteråt och sedan har det krånglat en del med att han gjorde sig illa i hagen och trampade sig. Men nu känns hästen riktigt fin igen.

Apropå Halmstad så hade vi fina framgångar i kvalen till Stosprintern i måndags och fick med samtliga tre hästar till finalen. Gisela Ås vann på en bra tid, 1.12,1, med krafter kvar och jag kommer att köra henne i finalen. Även nyförvärvet Alchemilla Rich var bra som kunde vinna och To Perfection var duktig som trea. I Sprintermästaren på torsdag provar vi med två hästar, Nagini och Polar L.B. men jag tror inte någon av dem är några kandidater till att vinna Sprintermästaren.

Mina starthästar i V75-finalerna är bara tre till antalet men det är också tre bra hästar:

++++
Rocky Winner (V75-1) såg jättefin ut i Boden senast och vann med lite krafter kvar trots ett tufft lopp. Nu känns hästen så där fin som han gjorde i debuten för mig och det är samma tryck i honom som det var i träningen innan han började starta. Då trodde man att hästen bara skulle rada upp segrarna men han var lite nedsatt av en halsinfektion i några lopp men i de två senaste starterna har han varit riktigt bra igen. Han tog den långa resan till Boden bra och har sett fin ut i träningen efteråt. Allt tyder på att han håller samma toppform och det är klart att jag måste tro mycket på honom från det här spåret. Vi möter Digital Darling igen men nu har vi ett bättre läge än senast och dessutom tycker jag att medel­distans är en fördel för min häst. Så jag har förhoppningar om att kunna slå henne nu och man ska tänka på att i Mantorp så gick Rocky Winner väldigt starkt sista varvet men hade då trafikproblem och fick för långt fram till henne. Det blir barfota runt om igen.

Mr Picolit (V75-3) var otroligt bra i Copenhagen Cup och jag har aldrig känt hästen så fin någon gång tidigare. Travet stämde helt perfekt i alla kurvor och han visade nu att han räcker i eliten. Hästen ser ut att ha tagit loppet bra och som han känns i jobben är det fortsatt toppform. Nu är det stenhårt motstånd igen och Nahar är ju med, men jag känner mig inte slagen på förhand. Även om han har spår långt ut bakom vingen så är det i alla fall framspår och han är snabb ut om man laddar. Men jag tycker att hästen är bättre bakifrån för han slappnar av bättre och är inte het när han springer i ryggar. Det blir nog löpningsförlopp som kommer att avgöra det här och får min ett bra lopp så tror jag att han segerstrider igen. Det blir fortsatt barfota runt om.

+++
Blue River Pipe (V75-4) var jättefin när han vann i Köpenhamn senast och det var heller inte slutsålt i mål. Gången innan var han inte riktigt i form och hade dessutom ett dåligt läge och kom åter efter en halsinfektion. Men nu känns det att han har toppform och han har även varit fin i träningen efteråt. Det är en häst under utveckling och han är snabb ut bakom bilen. Jag vill inte binda mig med någon taktik men jag tycker att han är en av de som ska räknas trots att det är tuffare motstånd den här gången. Han går barfota runt om igen precis som vanligt.

Åke Svanstedt

Källa: Trav365/Sportbladet
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-29, 02:37   #180
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av qwerta Visa inlägg
Kan vara rätt, jag garderar och noterar att Tumbel Dust är för lite streckad
obesegrad på 3 starter i Sverige, var ca 20m förre Harmis sist dom mötes,
startsnabb/1a spår (vinnarhålet) 3% på insats fördelningen :-) Nice!

::
Fast då var ändå Tumbel Dust även 20m före vid starten då Harmis hade spår 12 på kortkort Så de smög bara med och hade gett upp vinstchansen på förhand. Helt klart att ettan ska med dock!

Själv har jag god feeling för Adielsson i andra och i sjätte!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td