Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-28, 13:32   #136

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15752
Standard

Från Travtjänstens gratismail:

Vi bjuder på A-gruppen i V75-5!

4 Estrella Dorada har utvecklats något enormt, men nu hårdnar motståndet och dessutom kan det bli svårt att nå ledningen. Noll värde i henne som storfavorit och vi rankar ner i B-grupp! 6 Ulm Karsk var frän då han blåste till ett par topphästar under Elitloppshelgen i 07-fart och senast vann åkandes från ledningen. Vi sätter knapp spetsfavorit på honom och han får tipset. 1 Sandman Sand gillade vi verkligen vid segern, det är sällan man ser en häst i den här klassen springa 12,7 full väg på det viset! Senast var han sämre, men det var med skor och vanlig vagn. Nu blir det barfota runt om och jänkarbiken han gick i näst senast. Han är snabb från start, kanske inte tillräckligt för att hålla spets, men han får oavsett ett bra lopp och är given. Vi chansar upp 7 In Rock i A-grupp. Han gjorde ett bra lopp utan att vara på topp senast, är nu åtgärdad och har varit fin i jobb med ryckhuva. Nu blir det dessutom skygglappar och Åke är vass i jollen. Visst är det vingelrisk från spåret, men man kan inte få allt på en 5%-are på insatsfördelningen och klaffar det blir han giftig - se upp!

Travfesten på Eskilstuna börjar redan ikväll med tröstloppen till E3 och bästa spiken är 4 Mythical Fortune (V64-3). Tipsen släpper vi kl 14 på travtjansten.se - surfa in!
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 14:12   #137

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Friskus90 Visa inlägg
Tror DD provar att blåsa till spets och kommer den dit tror jag inte den släpper ledningen, för går den i spets tror jag DD vinner detta enkelt om den är lika fin som senast blåser dock inte DD till ledningen blir Rocky garanterat släppt och då är DD ute ur leken iaf
Fin?

1.07 första varvet va? hmmm 2140...

men ok jag lirade när hon vann på Åby på distansen och samma spår, dock inte lika hårt emot då.

När jag hör era resonemang inser jag att travkuskar är enkelspåriga och att till slut får liraren som lassade 5 k tidigt på Tidied rätt....

-------------------------------------------------------------------
https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/

Senast redigerad av clarund den 2013-06-28 klockan 14:22.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 16:53   #138

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OtaBenga Visa inlägg
Clarund tippar:

Jag vill ha en renodlad V75/DD-dag för eliten med start 14.30 och hemgång tre timmar senare, tisdmässigt ungefär som att se på en lång film.
Först sju V75-avdelningar, precis som vanligt – alltså inte stenålderstänket med sex ramlopp och en 45 minuter lång paus inför V75 ...
Därefter två DD-lopp med förstapris kring 100.000 kronor.
En travdag med nio lopp för eliten, helt enkelt. Statusen på V75 höjs, fokuseringen blir större och jag tror att travsporten kommer att tjäna på detta, både i kronor och fler åskådare framför burkarna.

En lång dag i Eskilstuna
Första loppet nu på lördag på Sundbyholm startar 12.45 och det 13 loppet ska köras med start 17.23. Den dagen på travet tar minst fem timmar och det är precis inte travsport på högsta nivå som visas upp hela den tiden.
Med start klockan 15.16 är det dock så, Nahar mot Mr Picolit – och på mitt stora system har jag faktiskt garderat duon med ytterligare två hästar. Det är You Bet Hornline med Björn Goop i spetsposition och Sanity med Johnny Takter från ett smygläge i rygg på Nahar.
Jag tror mest på Nahar.

Två starka V75-spikar
Stefan Melanders Tidied Accelerator hade kronan på sned ett tag, men nu har den urstarke 6-åringen visat sitt rätta jag och mitt val är att singelstrecka trots spåret, nu slipper han Mr Chicago och det handlar trots allt bara om ”Silver”.
Tme Machine lämnas också ensam på kupongen. Han lekte hem V75-segern senast men Jörgen Westholm hade inget kvar i linorna. Nu har främste konkurrenten Blue River Pipe fått spår innanför, med den propositionen kan det mycket väl vara så att Blue River Pipe aldrig tar ett travsteg igen om han svarar...
”Maskinen” kan få dödens men det fixar han gallant.

V75-2: Denim Boko är Ina Scot på anabola och är given spetsfavorit liksom segerkandidat nummer ett för mig. Avvaktar dock balansinfo på D One.

V75-3: Nahar har imponerat oerhört på mig, förmodligen också på övriga i trav-Sverige. Han blir också singelstreck på det lilla systemet men på det stora streckar jag en kvartett. Mr Picolit är den svåraste motståndaren för Nahar, men läget är inte bra och Svanstedts stjärna är nog bäst om han får attackera till slut, som vid segrarna på Momarken och i Köpenhamn där han speedade ner Beanie M.M. respektive Commander Crowe. You Bet Hornline är en rysare från spets och Sanity kan kanske följa Nahar i rygg denna gång.
V75-4: Time Machine har redan vunnit...

V75-5: Estrella Dorada har varit lysande men nu kan det ta emot. Fyra streckas och Ulm Karsk kan vara vinnaren även utan spets.

V75-6: Rolling Stones är obesegrad men Västerbo Loveboat och Harmi´s Frido är tänkbara och även Carelin som är en runner up i extrem form.

V75-7: Caddie Gallant joggade runt på 1.13.3 vid senaste V75-segern och vann med krafter kvar. Jorma Kontio tar åter en lugn start, kör fram till ledningen när positionerna är intagna och sedan kan det bli spel mot ett mål. No Deal är den som kan utmana på styrka men det kan bli ett tufft slutvarv.

Mitt system
V75-1: 11 Tidied Accelerator.
V75-2: 1 Denim Boko Res: 4
V75-3: 1, 7, 9, 10. Res: 1-10.
V75-4: 7 Time Machine Res: 12 3
V75-5: 2, 4, 6, 7
V75-6: 4 Rolling Stones
V75-7: 5 9
Systemet är på 32 rader och det kostar 160 kronor med V7 o x10. Om man också singelstreckar nummer 6 Ulm Karsk i avdelning 5 blir det systemet på 8 rader och det kostar 400 kronor med V7 o x100.

EDIT: för att vara övertydlig, jag har skrivit om Uhrbergs krönika postad av "OtaBenga"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jopase (+3)

Senast redigerad av clarund den 2013-06-28 klockan 17:55.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 17:09   #139

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Tror inte heller att D'one kommer köras i dödens. Kan ju bli så om det strular med positioner men kan inte tänka mig att man tar den positionen frivilligt till en början i alla fall. Sen vet jag inte om det är lättare att försöka runda t. ex. Fly The World i sista sväng i 3e spår då den förmodligen går hela vägen in i mål. Finns ett par som kan vinna men tycker det finns en klar A-häst i Denim Boko. Antingen så blir det spik eller utgång. Risken är ju att den blir hårt spelad nu när det varit så mycket snack på atg.se och i olika tidningar.
Såg ju tidigare ut som om D'one skulle bli strecketta men nu blir det nog inte så.
Eftersom D'one är kraftigt stänkrädd och inte trivs i ryggar lär Örjan söka dödens så fort han kan och svara den positionen om han inte når ledningen.
danberg är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 17:17   #140

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 4011
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-06-29
Bana: Eskilstuna
Spelform: V75, omg. 30

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2 Rocky Winner (11)
2 1, 4, 8 (6)
3 1, 6, 7, 9, 10 (5)
4 5 Blue River Pipe* (7)
5 1, 4, 6, 7, 11 (5)
6 2, 3, 4, 10 (1)
7 5, 6 (9)

Vadet gäller startnummer

600 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 300,00 kr

Nu är det min tur att vinna
ajvide är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 17:35   #141

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Fin?

1.07 första varvet va? hmmm 2140...

men ok jag lirade när hon vann på Åby på distansen och samma spår, dock inte lika hårt emot då.

När jag hör era resonemang inser jag att travkuskar är enkelspåriga och att till slut får liraren som lassade 5 k tidigt på Tidied rätt....

https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/
Kunde själv ej riktigt bestämma mig, Har just Digital Darling som borde sitta i spets och förhoppningsvis sitter då Ludde fast på innern och Tidied Accelerator men är rädd att Örjan inte kör i tid då Rocky Winner kanske sitter i dödens och Örjan väntar för länge.

Spikar själv Denim Boko, Som bara stack ifrån de andra på upploppet och tar spets.

Mitt andra spik är Estrella Dorada, Tror det kan vara spets och slut.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 17:35   #142

crossbows avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8832
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 2 Rocky Winner
2 1, 4
3 1, 7, 9
4 5, 7
5 4 Estrella Dorada
6 2, 3, 4, 10
7 2, 3, 5, 6, 9

Vadet gäller startnummer

240 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 120,00 kr

Kvittonummer: EF40 36A2
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 17:44   #143

Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av danberg Visa inlägg
Eftersom D'one är kraftigt stänkrädd och inte trivs i ryggar lär Örjan söka dödens så fort han kan och svara den positionen om han inte når ledningen.
Jo jag vet om att den är stänkrädd. Man har ju jobbat hårt för att lära hästen att gå i ryggar men Wallman låter lite orolig i intervjuerna, så jag har tänkt om lite och det är inte omöjligt att Örjan kör i dödens.
Men jag tycker det är väldigt hårt att begära att en häst som gjorde sina första start för inte ens 3 månader sen och som startat 4 gånger ska gå ut o krossa mer härdade/rutinerade hästar i en sån här final.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 17:45   #144

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 525
Standard

Ett litet chanssystem

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 2 Rocky Winner
2 1, 2, 4, 5, 6, 8
3 7, 9
4 7 Time Machine
5 4 Estrella Dorada
6 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 12
7 5 Caddie Gallant

Vadet gäller startnummer

108 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 54,00 kr

Kvittonummer: 4928 XXXX XXXX 8141

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 17:51   #145
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Tidig inlämning. V7

1,2,11
1,2,6,8
1 You Bet Hornline
5 Blue River Pipe
1,4,5,6,7
4 Rolling Stones
5,6

60kr
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 17:53   #146
ros

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2037
Standard

Tycker att Clara R.C visat fin löpskalle och går bra i varje start. Min vinnare ikväll i V:64 5Även om Lasse Punkari tror att han har bästa hästen i Vendome.
ros är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-06-28, 17:57   #147

Standard

Vid en första snabb loppanalys av avd1 kan man lätt tänka sig att loppet borde vara rätt uppgjort för nr 11 Tidied Accelerator men när jag ser loppet framför mig så kan jag inte hitta något scenario som skulle gynna hästen.
Det troliga loppscenariot för mig är att Armando Kievitshof lyckas svara upp ledningen och då kör Ludde där. Även om han nu inte lyckas hålla uppe täten så tror jag att Digital Darling hittar spets och även hon körs nog där. Tredje alternativet till spets tror jag Twigs Tiffany är som jag tror kommer köras offensivt från spår 8(rätt så bortglömd).
För Svanstedt handlar allt bara om att få en hygglig position direkt och behöver inte vara med i någon spetsstrid. Sen kommer han förmodligen tidigt ta sig till dödens och stänga loppet. TA som är seg från start kommer förmodligen hittas sista i andra spår och Örjan vet att Åke inte kommer släppa ner honom, så ett tidigt avancemang är nog att glömma. Därifrån blir det JÄVLIGT långt fram för att vinna sen. Hästen har heller ingen direkt speed att sätta in utan tuggar på i ett tempo och är klart bäst när den får springa själv i ledningen eller bestämma i dödens. Just nu tycker jag faktiskt hästen blivit lite överstreckad. Sågade tidigare Rocky Winner och tycker fortfarande att den inte riktigt har presterat efter strecken som den bär. Däremot tror jag den har störst vinstchans. Annars vinner någon annan på framspår, kanske Ludde eller Redén.
Gammal 2013-06-28, 18:00   #148

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Vid en första snabb loppanalys av avd1 kan man lätt tänka sig att loppet borde vara rätt uppgjort för nr 11 Tidied Accelerator men när jag ser loppet framför mig så kan jag inte hitta något scenario som skulle gynna hästen.
Det troliga loppscenariot för mig är att Armando Kievitshof lyckas svara upp ledningen och då kör Ludde där. Även om han nu inte lyckas hålla uppe täten så tror jag att Digital Darling hittar spets och även hon körs nog där. Tredje alternativet till spets tror jag Twigs Tiffany är som jag tror kommer köras offensivt från spår 8(rätt så bortglömd).
För Svanstedt handlar allt bara om att få en hygglig position direkt och behöver inte vara med i någon spetsstrid. Sen kommer han förmodligen tidigt ta sig till dödens och stänga loppet. TA som är seg från start kommer förmodligen hittas sista i andra spår och Örjan vet att Åke inte kommer släppa ner honom, så ett tidigt avancemang är nog att glömma. Därifrån blir det JÄVLIGT långt fram för att vinna sen. Hästen har heller ingen direkt speed att sätta in utan tuggar på i ett tempo och är klart bäst när den får springa själv i ledningen eller bestämma i dödens. Just nu tycker jag faktiskt hästen blivit lite överstreckad. Sågade tidigare Rocky Winner och tycker fortfarande att den inte riktigt har presterat efter strecken som den bär. Däremot tror jag den har störst vinstchans. Annars vinner någon annan på framspår, kanske Ludde eller Redén.
Det är större chans att det snöar än att twigs tiffany tar spets
Gammal 2013-06-28, 18:06   #149

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det är större chans att det snöar än att twigs tiffany tar spets
Ja men ser det som större chans än att Rocky Winner gör det som många tydligen är inne på. Skrev det som 3e alternativ om det nu helt plötsligt skulle vara så att Armando Kievitshof och Digitalen skulle gallopera(vilket förmidligen är 1 på 1000). Och då menade jag det mer som att den kan vara först att överta, för spets tar den ju inte själv, finns andra i bättre spår som är snabba t.ex Uranus de Tyrole.
Gammal 2013-06-28, 18:17   #150

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

För er som gillar Denim Boko har jag fått info,att efter sista banjobbet har hon inte känns bättre hade 30 i puls, Mitt spik...
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td