|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-06-22, 14:25 | #91 |
Thomas Uhrberg:
Spoiler:
Örjan Kihlström: Spoiler:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) |
|
2013-06-22, 22:39 | #92 |
Tidigt system med lite analys:
V75 1: B= 5,6 C= 9 Här tror jag att det står mellan favoriterna ,men kan inte släppa 9 BORGA BARON som jag såg på Elitloppshelgen + senast med ALLT kvar som fastlåst !!!! V75 2: B= 1,10 (5-4) Vinnaren "borde" vara 10 ZONGULDAK som hoppat bort 2 vinster de 2 senaste(kanske inte mot Pinken)men också 1 DONTTELLMEANYMORE som skall "lättas" med ALLT som går + jänkarvagn + laddning med jobb innan som bara gjorts en gg tidigare med vinst som resultat !!! V75 3: 4 SHAQ IS BACK (9-1) SPETS & SLUT även om Friction vill försöka hålla ledningen !!! V75 4: A= 1 B= 2,3,4,6,10 C= 7,8 Morgondagens svåraste lopp enl. mig & därför tar jag så många jag har råd med !!! Kanske hemmaskräll i 8 DECKHAND ? V75 5: A= 15 B= 3,6,7,9,10,11 C= 14 Nästan lika svårt som föregående lopp , men kanske att bara Lasse P bara "mosar" dom nu när hon bara möter ston & brukar utmana hingstarna vanligtvis ! V75 6: 15 NEW LINE (5-9) Dagens bästa spik & loppet vinns lätt av New Line som är ifatt förstavolten efter 300Meter & om det går för sakta kör fram i "dödens" eller får överta & segern är "lätt" !! V75 7: A= 2 B= 10,12 Sista loppet vinns nog av Pinken om han tar ledningen eller släpps dit relativt enkelt ? Om det blir dempo så kommer mina bakspårshästar att utmana om segern & glöm inte 12 CAPTIVATING ÅS om du/ni garderar !!!! A= 1-3 C= 0-1 Tänk på att det är dubbeljackpott & man inte behöver göra det kompliserat! bara en eller två skrällar så blir vinsten stor i alla fall ! LYCKA TILL ALLA SHARPSARE IMORGON.................! Senast redigerad av krilla18 den 2013-06-22 klockan 23:11. Anledning: Skrivfel ! |
|
2013-06-22, 22:48 | #93 |
Spiken: New Line - har en jättestraffspark....
Dragen: Organic value har sätt fin ut på slutet och blir att räkna med om man klarar spåret. 4% avd1. Ella Hålleryd sitter fint till direkt och spurtar ofta bra. Chans 28% Blue Rock får en intressant kusk vilket gör honom spelvärd. 1% Que Linda spurtade bra senast, snabb ut och sitter bra till direkt. 13% God tur! |
|
2013-06-23, 00:06 | #94 |
avd1. 5,6 6 an i ledning klass men form? 5 bra form.
avd2. Öppnaste loppet. 1-6 + 10. avd3. 4 tror Shaq fortfarande e back, spik spets o slut. avd4. 10 Folli, fin senast på bra tid tror den utvecklas fint med starterna, det är några bra emot men tror den står starkast tillslut. avd5. 6,7,9,15. Tror mest på Jitanes, dessa 4 känns starkt. avd6. 15 New Line, Jag tror på bra chans att runda, Åke Med, hela sverige? avd7. 2,6,8,10. Offensivt med 8 Real Showman hoppas jag på o tror det kan gå isf 2*7*1*1*4*1*4 224 rader |
|
2013-06-23, 00:22 | #95 | |
uranium går ALLTID bara ut i sto-lopp....Citat:
|
||
2013-06-23, 00:28 | #96 | |
Citat:
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Friskus90 den 2013-06-23 klockan 00:29. |
||
2013-06-23, 08:23 | #97 |
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-06-23 Bana: Kalmar Spelform: V75, omg. 29 Avd Ordinarie hästar 1 5, 6, 7 2 1, 5, 6, 10 3 4 Shaq is Back 4 6 Rascal Zet 5 11, 15 6 5, 11, 15 7 2, 4, 6 Vadet gäller startnummer 216 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 108,00 kr |
|
2013-06-23, 09:24 | #98 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5623Winter - VS Stats: 73 - 53 - 7 ROI: 116.79% Vinstprocent: 57.94% |
Dags för summeringen och utformningen av systemet igen.
V75-1 Johnny B Kemp är förstahäst i mina ögon, men att den aldrig förut går volt är givetvis minus. Oolong till spets? Kanske, kan bli körning. Allaballakaitoz vill nog blanda sig i, kanske även Organic Value. Åke mot Örjan. Intressant. O.U Glide får fint lopp i rygg, vid fritt spurtar den ner många. Vid körning öppnar det även upp för For Life samt Borga Baron (4%). Jag väljer nog att ta med en del. 5-6-1-7-8-9-4. V75-2 Till spets Donttellmeanymore, hemmahäst, man har satsat på loppet barfota runt om, ny vagn och upppumpad och klart intressant! Enligt mig spikalternativ. Motbud finns givetvis, alla expertsajter hypar Zonguldak, och visst med Handsome Knight utanpå ledaren kan det borga för lite tryck på loppet? Garderar man kan man fynda: Viking America 12%, Chase Dreamcatcher 8%, Black Photo 4%. 1-10-5-4-3-12. V75-3 Min vanliga devis i guld, här ska favoriten fällas. 71% på favoriten gör att det smaskar till i munnen. Med på kupongen ska Friction som vi alla vet vad han kan göra, Marshland och I Wont Dance 4%. V75-4 Uppåt från Ludde på Poker Kronos och kan han hålla spets är det en bra chans och spikalternativ. Motbuden då? Jag tycker inte det är så hett, Stricker har hoppat i många voltstarter och nu dragit spår 2 och kommer inte utmana om spets. Rascal Zet är stark och kan inte ta spets från start. Leonas Kaiser till fynd 10%. Om Ludde INTE håller upp ledningen tror jag på Elegent Machinery till spets som vill släppa till första utmanare, kan Ludde gå ut och få överta är mycket vunnet annars riskerar han att bli fast på tredje inner vilket vore en mardröm. I ett sådant scenario är det Encore Zon som går i ledning och blir då helt plötsligt mitt vinnarbud. Om ej spik ska dessa med: 2,4,5,3,9. V75-5 Stolopp, tillägg, 2640m, GARDERA! V75-6 Omgångens lås. 5-15. Klart. Vidare. V75-7 Omgångens spik. Pink Elephant. Örjan. Klass. Chanssystemet: 5,6 10 Zonguldak 2,4,9,11 1,3,4,5,6,7,8,11 3 Tinova Star 5,15 2,6,10 Orginal: 1, 5, 6, 7, 8 (9, 12) 1 Donttellmeanymore (10, 5) 1, 4, 9, 11 (2, 5) 1, 2, 3, 4, 10 (6, 7) 3, 10, 11, 13, 14, 15 (6, 9) 5, 15 (14, 2) 2 Pink Elephant (6, 10) Spiklistan Donttellmeanymore Poker Kronos Encore Zon Pink Elephant Senast redigerad av Misär den 2013-06-23 klockan 12:07. |
2013-06-23, 09:32 | #99 |
New Line totalt stenklar!Hur Grumetti ska kunna stå emot som många betaltjänster tror finns bara inte...New Line vinner det fattar ju alla som kan nåt om trav
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+20) |
|
2013-06-23, 10:08 | #100 | |
Citat:
|
||
2013-06-23, 10:11 | #101 |
|
|
2013-06-23, 10:18 | #102 |
Dagens kantbollar som jag tycker man skall ha koll på,
V75-1 8 For Life vann direkt efter vila senast. 10 Manhattan Sassy aviseras det barfota runt om på. Har spurtat bra i skymundan vilket tyder på att formen kanske börjar komma. Erik Adielsson upp nu. V75-2 8 L'Heritier är en skadedrabbad herre som är i bra författning och har hittat formen. 11 Bolt Boko har ju inte precis läget, men hästen trivs mycket bra med Jorma i vagnen. V75-3 Om 11 I Won´t Dance fortfarande hade tränats av Stig H, haft Erik i vagnen och gjort en prestation som senast hade alla sett på den som en utmanare. Se upp nu, även om Carlos kanske inte är en kuskvirtuos så är det hästen som gör det mesta från det här läget. Och hästen kan en del. V75-4 4 Leonas Kaiser hade bara ett lopp i kroppen inför senaste starten på hemmabanan Mantorp. Fick då dra tåget i tredjespår sista 800 och orkade inte riktigt över upploppet, men var inte stort slagen. Med den genomköraren så kan det ha uppkommit mer form. V75-5 13 Cabrea F.C. har fått springspår på tilläggsvolten. Prickar Erik Adielsson starten där så kan det bli en resa rätt långt fram, och då skall den räknas. V75-6 Nu tror jag också att New Line bara vinner det här, men ett roligt streck om man vill spela emot den stora favoriten är 6 Oberdan Tab som är väldigt bortglömd, men har kapacitet. V75-7 11 Avanti L.M. vann senast efter galopp och var i princip inte med i loppet förrän 200 kvar. Nu är den helt bortglömd. |
|
2013-06-23, 10:28 | #103 |
Ungefär var 4-5:e omgång så slår ranken Strecksson. Ungefär lika ofta blir det dött lopp, och i drygt hälften av omgångarna får ranken stryk av kollektivet. Tendensen är att den gör bra ifrån sig när det skräller, men den fick storstryk av Strecksson senast när det var sju streckettor som vann. Det är tillräckligt bra för att jag skall tycka det är värt att utgå från den, för att vara lite motvals till kollektivet i jakten på pengarna.
|
|
2013-06-23, 10:30 | #104 |
Håller med att Avanti L.M. är grymt bortglömd min 3 häst i Avd7
7. 2,10,11,12 |
|
2013-06-23, 10:32 | #105 |
Lite färska morgon intervjuer från SS.
Vi når Erik Lindegren i bilen ner mot Kalmar och man har inte långt kvar då vi pratas vi. Man har 55 mil att åka och gav sig av redan vid fyratiden i morse, men man tar hellre det eftersom två av de tre hästarna kan vara kinkiga med morgonrutinerna och då är det bättre att de fått äta och dricka hemma – för något problem med att resa i sig har de inte, säger Erik. En hel del intressant balansinfo finns också att hämta i förhållande till vad som påannonserats i veckan. - "11 Bolt Boko (V75-2) gick en bra tid senast men jag tycker ändå att han borde ha knäppt någon till med tanke på det fina lopp han ändå fick. Men han är fräsch och fin efteråt och han hade ingen dålig dag eller så, det är nog bara att han inte varit nere på de där tiderna förut. Nu blev vi dock bortlottade och eftersom han nött ner en av bakfötterna ganska ordentligt så kör vi med skor runt om nu och sparar lite för framtiden. Han har vunnit sina flesta lopp med skor men ändå gör det någon procent till barfota och jag ligger lite lågt härifrån så klart. Jorma får bra snurr på honom och får fortsätta, men det där med jänkarvagn är bara att glömma när han ska köra! - 10 Francais du Gull (V75-3) blev allt fel för senast, han fick alldeles för hårde press av Scouby Djob men var också slagen lite för tidigt och det visade sig att blodvärdena inte var helt perfekta för dagen. De rätade dock upp sig ganska direkt och han stod aldrig över eller nåt sånt. Vi hade tänkt köra barfota runt om med honom nu, men bakfötterna ser lite för slitna ut även på honom och han blir för rullig om man bara kör barfota fram. Skor runt om har vi bestämt oss för även där och han är nedverkad och skodd för det nu. Även han har ju vunnit nästan alla sina lopp med skorna på men visst blir han några grader rappare barfota. Vi kör med samma huvudlag men byter vagn till en Venatorvagn nu, han har inte gått med den på ett tag men har gjort det tidigare utan någon större skillnad, men det kan vara läge att prova den igen nu. Vi försöker rygga Marshland och hoppas på stenhårt tempo, bakom de tre favoriterna är han kanske bäst av övriga. Utan att jag tycker att någon av mina har någon större chans så har kanske den här bäst chans trots allt. - 13 Quicksilver (V75-6) vann kanske ett billigt lopp senast, men å andra sidan var han rejäl och bra och jag skulle vilja påstå att han är så bra han kan vara och då får han prova här när distansen är perfekt och det är så bra pengar att köra om. Nu tror jag inte att vi kan slå New Line till exempel, som står alldeles för bra till, men kanske kan han vara en platsluring. Erik hoppar upp för första gången och här ska vi däremot rycka alla skor och dessutom köra honom i jänkarvagn för första gången. Jag hoppas att det ska ge lite nytändning och att han tuggar ner så många som möjligt till slut. - Alla tre står snällt och fint på transporten här bak och de får övernatta efter tävlingarna istället så åker vi hem under måndagen", avslutar Erik. |
|
|