Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-21, 01:48   #76

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Friskus90 Visa inlägg
Helt upp till dig och tycker absolut INTE att den ska spikas, men inte ha med en häst som normalt sett vinner på 2streck för att den är för mycket streckad tycker jag är fel, men om den inte vinner och ditt "chanslås" går in
Det är egentligen det här all typ av spel av pengar går ut på. Spelar man en häst som är övervärderad av spelarkollektivet gentemot vinstchans så ger det ett negativt väntevärde.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-21, 04:02   #77

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Arazi boko är rätt start snabb
Kanske kan den Sabba för elefanten ?
Gammal 2013-06-21, 06:52   #78

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Trevlig midsommar alla travfreaks
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-21, 07:35   #79

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1
Standard

Avd Ordinarie hästar
1 5, 6, 8
2 1 Donttellmeanymore
3 4 Shaq is Back
4 2, 3, 6, 10
5 3, 10, 11, 15
6 2, 5, 15
7 4 Cesar Duo

144 rader, inser att Kim i andra är en chansning och det är väl inte så mycket bättre i avdelning 7 men jag tror på detta. Och snart gör jag inte det då jag läser alla inlägg så det är bättre att slå till. Ha det bäst i midsommar alla.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5)

Senast redigerad av jopase den 2013-06-21 klockan 11:11. Anledning: Måste spela efter eget huvud, det är det som är grejen!
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-21, 09:04   #80

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Kim är en friskus man bara måste gilla
Men hansome knight och zonguldak är inga dåliga motståndare
Gammal 2013-06-21, 10:14   #81

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Önskar er en urstark midsommar! Snart på väg ut på landet för att äta sill m.m. Det vankas också snaps obegr och öl. Sedan en obegr grillning av grillmästaren själv! Sjöa lugnt idag grabbar!

MVH LAXDASEN
Gammal 2013-06-21, 10:56   #82

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Tack det samma. Tillfälligt nykter igen. Hittade en del kul i går i lagom berusat tillstånd. Feast your Eyes gick med punka hela vägen sist. Höll strålande. kanske värt ett tokstreck och Captivating Ås till 4 % är ett måstestreck på chanslappen. Det långa upploppet och rygg på Oleander borde bära fram hästen långt.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-21, 11:46   #83

Sharp$: 6036
Standard

var i söndags inne på att spika den rosa elefanten men han verkar ju bli dunderlampa. ser därför stort värde i arazi boko: tre lopp i kroppen och tränarn säger att formen är på väg nu. Kan bli spets här då han är kvick från start och jag tror inte någon förutom örjan äär sugen på att svara. Arazi boko har kapacitet i ljusa stunder
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-21, 15:06   #84

allaballakaitozs avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1127
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Bäste hästen just nu är klart Johnny B Kemp. Men inte alltid bäste häst vinner
Motivera gärna varför den är det ? Jag tycker Oolong har bäst kapacitet och mött klart mycket bättre motstånd än Johnny. Oolong var klart bra i en stenhård final senast med en tredjetaggare/vingel fram till dödens och gången före det nedspeedad. Känns som att Oolong kan göra lite mer själv än Johnny men Johnny kanske sitter på den ack så viktiga formen. Tufft...
Gammal 2013-06-21, 16:17   #85

crossbows avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8832
Standard

Åke om sina chanser

Jag har sex starthästar på V75 i Kalmar där jag tycker att jag har en riktigt bra vinstchans och en kantboll:

++++
New Line (V75-6) har gått bra i varje start han har gjort för oss och i Harper Hanovers gick han 1.13,5 över lång distans och det var jag mycket nöjd med. Han fick ta igen sig lite efter Harpers och har haft ett litet uppehåll. Men hästen känns pigg och fin i träningen och var stark och bra i måndagens sex intervaller. Jag tycker att han känns lika fin som han gjorde inför Elitloppshelgen. Nu är det dubbla tillägg och många att runda men det är gynnsamt att det bara är två hästar som står 20 meter före. Dessutom är han ensam på sin volt vilket gör att jag kan köra på innerspår så länge jag vill innan jag attackerar. Det här innebär normalt att han ganska snabbt är ifatt hästarna på start och jag tycker att det ser bra ut. Han är stark och rejäl och blir det uppullat kan jag mycket väl köra fram. Hästen går från alla positioner. Jag ser honom som min klart bästa chans i V75 och vi gör inga ändringar utan kör barfota runt om igen.

+++
Allaballakaitoz (V75-1) har utvecklats ytterligare i år gentemot i fjol och hittat en växel till. Han har toppform och har gjort flera bra lopp i stenhårda gäng på slutet. I flera av dessa har han dessutom haft dåliga startspår men ändå gjort det bra. Nu har han fått ett bra läge och han är snabb ut även i voltstart. Skulle jag pricka rätt kanske han kan nå ledningen och i så fall är det inte omöjligt att jag kör där. Men det beror helt på hur hästen känns och vad som händer i loppet. Jag tycker att det här ser lite intressant ut och har feeling att han kan vara rätt så långt framme här. Han har känts jättefin i träningen senaste veckorna och ska nog räknas med lite halvchans. Det blirbarfota runt om.

Rico Follo (V75-2) har höjt sig lite på slutet och var fin vid segern senast. Jag tycker att hästen känns bättre nu än vad han har gjort tidigare. Men nu är det klart tuffare motstånd och han har inte räckt i V75 tidigare. Så jag tror nog inte att han kan vinna och vi får vara nöjda om han kan ta en platsplacering. Han är bara mediumsnabb från start och inget spetsbud. Han går barfota runt om igen.

++
Clear Sign (V75-3) blev trött i Östersund senast utan att det var något fel på hästen. Det blev nog en för tuff öppning i kombination med att han inte hade startat på ett tag. Allt verkar i alla fall normalt i träningen men han har ingen toppform och ska ner till sargen så fort som möjligt. Han får smyga med och försöka tjäna pengar. Barfota runt om.

Verymuchkiss Karsk (V75-4) har inte startat på ett tag men känns fin i träningen och är väl förberedd. Han har bland annat gått ett rundbanejobb efter 1.22 och känns så bra han kan göra. Men jag tror inte att hästen vinner V75 ifrån spår tolv och han möter också tuffare motstånd än tidigare. Jag är fullt nöjd med en hyfsad placering och han går barfota runt om.

Brenna Boko (V75-5) fick ett fint lopp senast men var trög och borde ha kunnat spurta bättre. Jag vet inte varför hon var sämre för hästen var rätt så bra i ett par starter tidigare. Vi har inte hittat några fel på henne men hon har också bara gått lugnt i träningen så det är rätt så intetsägande att veta om hon är bättre nu. Jag har ingen känsla att hon kan vinna med tanke på insatsen senast och ligger lågt. Barfota runt om.

Källa: Trav365/Sportbladet
99masen (+5)
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-22, 10:01   #86

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Blir tyvärr jackpot igen
Otroligt ojämna lopp
Gammal 2013-06-22, 10:42   #87

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Spikförslag zonguldak & Shaq Is Back & Leonas Kaiser

Min chansrad
1. 3,5,7,9
2. 10
3. 4
4. 4
5. 3,6,8,9,15
6. 15
7. 2,10,12

30:-
kör ett joker också
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-22, 10:58   #88

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2538
Standard

Varför inte nr 4 Leonas Kaiser i V75 4?! Lycka till med era spel!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-22, 12:41   #89

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur kan Avanti LM blivit så mycket sämre till denna start. Slog över hausade Oleander trots gunga senast de mötte varann. Än mer komiskt är att de var lika mycket spelade då.
32% kontra 1% är ju ett skämt.

Avanti LM är inkvalad till finalen men ändå.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-22, 12:57   #90

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Spelinformation från Liraren.nu
VI BJUDER PÅ RANKINGEN OCH ANALYSEN AV V75-2
- EFFEKTIVT LÅS!

Avdelning: 2

Ranking
A: 10-5-4
B: 1-2-6-12-3-7-8-9-11
C: -

ANALYSEN

Vi räknar kallt med ett tufft utgångstempo då Kim Eriksson inte gjort sig känd som någon ”fegis” samtidigt som en hel hög ekipage lär testa för ledningen utifrån. 1 Donttellmeanymore kan alltså få svettas rejält den första biten och mest intresserad av att utmana tror vi att Lutfi Kolgjini är tillsammans med sin 4 Viking America. Dessa båda herrar har inget emot att gasa och bäst täckning för detta tror vi tveklöst att Kolgjini har. Är Viking America i toppslag kan han mycket väl vinna ett lopp som detta från dödens, däremot tror vi inte att Donttellmeanymore räcker från ledningen om han inte får bestämma en bit och så lär inte bli fallet. I vår bok har Kim bäst segerchans om han släpper ledningen och då kan loppet få en helt annan utveckling, det lär dock knappast hända… Tufft tempo gynnar tveklöst spurtstarka duon 5 Handsome Knight och 10 Zonguldak som tillsammans med Viking America i våra ögon är fältets tre bästa hästar. Starkt lås!
hammering (+3)
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td