Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-23, 15:47   #196
Banned

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 417
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Fredrik Persson - den sämsta kusken i världshistorien! Alla såg att Redens skulle kallna i dödens, förutom Persson som sitter i andra ut och i rygg. Han sitter kolugnt kvar och spurtar skitstarkt efter sen lucka över upploppet. Nog fan hade han kunnat gå innan Uhrberg och Folli?!

Djävla, sopa! Avgå!

Spurtar skitstarkt är väl att ta i med tanke på hur sakta alla gick sista 100 meterna och då gick Encore Zon lite snabbare men skitstarkt? Njae

Hade dock också hellre sett Encore Zon vinna loppet dock... usel styrning oavsett!
MelloDillo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 15:48   #197

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Haha....Vi kör en fråga här???

Vem har bidragit med mest bra saker här??

1.LeBanner
2. Laxdasen

haha svårt att gissa svaret det vet alla redan innan.....har aldrig sett dig sätta en vinnare någonsin.....du är en bitter människa som aldrig varit i närheten av en travbana...lika klart som amen i kyrkan..

Jag har aldrig ens försökt gapa ut nån vinnare. Du har nog gjort det 100 gånger och fortfarande inte träffat rätt... Bra jobbat grabben.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 15:48   #198

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2499
Standard

Inte bara det utan det var ju fan att avancera i sista bortre när han sitter i guldläge men går ändå inte ut, och inte fan var hästen trött inte.
Nej - ibland fattar man ingenting om hur dom tänker men troligtvis satt han och sov och trodde att hans skulle kunna göra en Örjan och smyga invändigt eller ngt...

Kortfattat - SOPA!

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Fredrik Persson - den sämsta kusken i världshistorien! Alla såg att Redens skulle kallna i dödens, förutom Persson som sitter i andra ut och i rygg. Han sitter kolugnt kvar och spurtar skitstarkt efter sen lucka över upploppet. Nog fan hade han kunnat gå innan Uhrberg och Folli?!

Djävla, sopa! Avgå!

SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 15:49   #199

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Pilkast, KP, Stekel och några andra är folk som jag verkligen lyssnar på när de har något att säga... Det gör jag för att de har statistik som backar upp dem.

Laxfittan må sätta lite färg på forumet ibland, men han är totalt värdelös på att skrika ut vinnare. Därför tycker jag inte att han borde ta så stor plats som han gör här. Han bara gapar om hur dåliga alla andra är på trav för att vi inte spikar samma kameler som han gör... Totalt osympatisk människa och jag förstår inte hur han kan få så mycket uppmuntran här inne.
Nu va de väl ett jävla gnäll!! Ingen här inne sitter på facit och jag är tacksam för alla idéer som man måste ta och begrunna själv så kan man se om det finns fog bakom.
Gammal 2013-06-23, 15:50   #200

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Pilkast, KP, Stekel och några andra är folk som jag verkligen lyssnar på när de har något att säga... Det gör jag för att de har statistik som backar upp dem.

Laxfittan må sätta lite färg på forumet ibland, men han är totalt värdelös på att skrika ut vinnare. Därför tycker jag inte att han borde ta så stor plats som han gör här. Han bara gapar om hur dåliga alla andra är på trav för att vi inte spikar samma kameler som han gör... Totalt osympatisk människa och jag förstår inte hur han kan få så mycket uppmuntran här inne.
jag är hur trevlig som helst.......jag är ju glad att ingen tror på mina kameler....om jag minns rätt så gav jag ut en ruskigt klar vinnare en onsdag som larsäåke söderholm vann med till 6,85! Alla räddade hela kvällen på den i sista loppet....de som spelade den minns och tackar.....KA Online på v7 en annan....listen kan bli lika lång som din bitterhet......men jag orkar inte skryta....jag redovisar bara fragment av alla vinnare......och passa dig för vilka ord du använder.....Stor skillnad på laxdase och laxfitta...men du kanske inte vet skillnaden..........lägg dig och sov nu absolut ingen lyssnar på dig....det vet alla.......du bidrar aldrig med något för du vågar inte ....
Gammal 2013-06-23, 15:50   #201

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Spurtar skitstarkt är väl att ta i med tanke på hur sakta alla gick sista 100 meterna och då gick Encore Zon lite snabbare men skitstarkt? Njae
Travade lite dåligt på upploppet men han hade ju fått upp farten på annat sätt om han fått gå sista 700 rejält i spåren istället.
Garanti på top 2 då, men Fredrik sov bort pengarna som sagt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 15:51   #202

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8377
Standard

laxdasen är bara lite missplacerad. Det luktar ROK om honom lång väg och vissa tycker det är skoj och vissa tycker hans inlägg är ett skämt.

Det bästa du kan göra LeBanner är att ignorera honom så han inte skriver ännu fler inlägg och gör att alla vettiga och informativa inlägg försvinner ännu mer i tråden.
Troll tycker nämligen om att bli matade och ogillar att bli ignorerade
the_mirage (+10)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 15:52   #203

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1632
Standard

seriöst, att gå ifrån att ifrågasätta Frictions kapacitet till att skicka personangrepp fram och tillbaka här är lågt, håll er till travet och ifrågasätt varandras travtippande istället för ngt annat!
BlackCobra (+2)
jazboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 15:53   #204

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 892
Standard

Ser bra ut på systemet & kanske en liten hacka idag & jackpott till Eskilstuna nästa helg när man är på plats !!!!!
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 15:54   #205

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
Nu va de väl ett jävla gnäll!! Ingen här inne sitter på facit och jag är tacksam för alla idéer som man måste ta och begrunna själv så kan man se om det finns fog bakom.

Det är ju det jag menar. Men laxen tror ju att han har facit varje vecka och hånar alla andra på forumet som inte tycker likadant som han själv.

Så jävla trött på hans arrogans bara...för han har ju ALLTID fel. Men ändå tror han att han är världsbäst.
Gammal 2013-06-23, 15:54   #206

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Har en känsla att stona på tillägg är lite för tuffa för startspårhästarna nu. Jitanes senaste lopp räcker väldigt långt i det här motståndet men mycket handlar om positioner. Lätt att hamna fel på det i dom här 15 hästarsloppen. Catchee Town går bra på distansen och har spurtat bra i flera lopp.
Spelar vinnare till 20 gånger på bet365. Skulle säga att rätt odds borde vara ca 15 gånger, alltså 6-7% vinstchans.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 15:55   #207

laxdasens avatar

Standard

Skulle jag lägga ut alla mina vinnare här skulle oddsen sjunka som stenar och det har jag inte råd med jag vill sjöa LeBanner!!! du är en underbar profil... så färgstark och underbar.....rycker nästan i dasen när jag läser dina inlägg helt utan substans....
Gammal 2013-06-23, 15:56   #208

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1236
Standard

LeBanner du har fel hade sjöat massor om jag ryggat dasens ideer för några veckor sen isället för mina. ingen är felfri i sina tips massor av dasens tips vinner.
laxdasen (+50)
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-23, 16:00   #209

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av glennoskar Visa inlägg
LeBanner du har fel hade sjöat massor om jag ryggat dasens ideer för några veckor sen isället för mina. ingen är felfri i sina tips massor av dasens tips vinner.

Även en trasig klocka visar rätt tid 2 gånger om dagen...
BlackCobra (+2), Supersmurfen (+20)
Gammal 2013-06-23, 16:01   #210

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Även en trasig klocka visar rätt tid 2 gånger om dagen...
vad gör du här om du aldrig gapat ut en vinnare? snyltläser betaltjänsterna eller?? jaaaaaaaaaaaaa så klart! både snål och bitter......byt till LeBitter

td