|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-05-27, 22:29 | #76 |
Man kan inte göra mer än ha alla rätt... V64 och DD.... Det rör på sig men när ska det bli ketchupeffekt?
|
|
2013-05-28, 00:22 | #77 | |
Citat:
312 kr trio på Boden lopp sex och spikar en häst som trea? Du är speltorsk va? Hur tänkte du annars? Sista frågan är seriös! Har hänt att jag spikat någon som tvåa om rygg ledaren tänk och mindre peng på Harry Haythrow som ett tag alltid var tvåa men trea? |
||
2013-05-28, 07:41 | #78 |
håller med... men nr 2 såg ut att vara en usel häst men skulle gå barfota... jag trodde den kunde trilla in som trea...gick på det! kan säga så här om du kör min taktik så lär du vinna mkt mer på trio i längden än den taktik de flesta kör. Jag klarar alltid en hundraoddsare både som etta och tvåa... det är då det ger lax... så inte något dåligt upplägg alls....bara få som fattar vilket bra spel det är att luska ut vem som ska bli trea... tyvärr blev den tvåa just idag.....men men alla får köra efter getet huvud....är rätt nöjd med min senaste månad.. tror inte spec många här ... slagit den...
|
|
2013-05-28, 07:45 | #79 |
och man är större speltorsk om man spelar för 100 kr på en sån trio för då kan den aldrig gå in då kastar man i sjön 100% av gångerna....vågar man inte satsa så vinner man aldrig något heller.....har aldrig fegat i hela mitt liv och kommer aldrig börja heller...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5) |
|
2013-05-28, 09:48 | #80 | |
Citat:
Håller delvis med om ditt resonemang men det är bara det att det är lite svårrekat att lista ut vem som blir trea jämfört med högre placeringar! |
||
2013-05-28, 17:44 | #81 |
Inte ett snack att han inte skulle ta ledningen men de andra hade redan gett upp på förhand kändes det som, När de inte följde startvingen.
Och nej de andra tog ingen flygande start heller, De bara låg en halv längd efter startvingarna och höll bara samma fart som startbilen. |
|
|