Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-26, 09:32   #31

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Söndag och Elitlopp med riktigt fin fest på valla samtidigt som det är fina tävlingar hela dagen. (önskar jag var där)

Vi kör....

avd1.
Gisela är bästa hästen men spåret är allt annat än tråkigt. Mitt drag leder loppet hela vägen till banken!?
A 7-9

avd2.
Ingen har ett sådant fint facit som 13 av 13 från spets. Formula one är ruskigt snabb ut och Björn lär sitta i spets direkt. Toppchans idag och jag väljer att spika. 36%
A 4 B 2-3

avd3.
Sebastian K kan få svar invändigt av Arch Medness om inte så vill nog inte Åke ha honom i spets eftersom han är bäst med rygg resa. Kan vinna men för mig gillade jag vad jag såg senast och säger varning! Nahar blir livsfarlig om han är lika fin som senast. Bergh har form! Italienaren vann lotterian och övertygade. Kan vinna detta, ruskigt formintryck han visat. Bra spår..
A 6 B 3-4-5

avd4.
Tekno odin blir favorit och många spikar säkert. Men jag undrar samtidigt om distansen är till hans fördel? Frågan är dessutom om han kommer till spets, jag har ett annat spets drag som är ruskigt snabb i benen. Moe Brage är en av de snabbare kallbloden ut i Europa (iallfall vad jag fått se i år) jag tror man vill prova honom där över distansen och med tanke på strecken ligger fel så känns det helt rätt att köpa med honom. Faksen Jr kan bättre än senast och har fått ett fint läge. (6%!!!)
A 8-5-3

avd5.
Väldigt öppet. Draget heter Le mat som är riktigt på tårna idag och med lite klaff sänker man allt här. Bra % värde. Staro Fifty fifty rapporteras att träna starkt och jag litar på Ludde när det är Elitloppsvecka han vill ha hästarna i topptrim. Rebellion är en häst med skyhög kapacitet. Halvbror med Caballion. Freeman te porter är vass och är glömd.
B 7-4-5-1-3-8-9

avd6.
Öppet! men jag har ett fräckt drag "jag tror han vinner"
A 10-11-12 B 3-8-4-2-5

avd7.
Digital ink ska ha toppchans att vinna detta oavsett position. Jag chansspikar.
A 2 B 4-3

Spiken: Formula one
Chansspiken: Digital ink

Dragen:

Nahar avd3

Moe Brage avd4

Le mat avd5

Bedövaren: Västerbro paymayday avd6

Senast redigerad av Klanke den 2013-05-26 klockan 09:54.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 09:36   #32

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1
Standard

Probo Op kom tvåa före Pascia Lest i Orsi Mangelli i höstas där självaste Quid Pro Quo vann.

Loppet här
http://www.youtube.com/watch?v=bmVunEdKB5Q

Och lite kommentarer till loppet här för oss som har en hackig italienska
http://www.travronden.se/nyheter/int...e-quid-pro-quo

Observera att listan under videofilmen är resultat och inte startnummer (vilket jag trodde först).

Startnummer
2 Probo Op
4 Quid Pro Quo
6 Pascia Lest

Probo Op har visserligen startnummer 10 idag, men den pissar på Pascia Lest i sista kurvan, kanske kan vara dagens strumprullare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+1)
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 09:57   #33

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Igår hade jag en bra dag, och idag skall den bli bättre.

Avd 1: Se upp med 5 Prussia. Nedstruken ett spår. 2 Creme Brulee är ingen dålig häst och kan få en bra resa. Gisela Ås och Delicious skall också streckas.

Avd 2: Svaret på frågan om Timoko eller Formula One kan heta Nesta Effe, glöm inte det.

Avd 3: Öppet lopp. Jag tror att Commander Crowe är i bättre form än i Oslo, annars hade de inte vare sig tackat ja eller kommit. Bra spår nu. Arch Madness och Brad de Veluwe kan mycket väl vinna ett försök, man driver inte en häst tom häst för att vinna ett försök. Jag har spelat på att Mack Grace SM skall vinna hela Elitloppet, och tänker strecka den här också, vid sidan av Sebastian K.

Avd 4: Tekno Odin måste nog fällas för att det skall bli pengar. Streckar också Vestpol Faxen, Faksen J:r, Moe Brage och Hallsta Lotus.

Avd 5: Öppet lopp. Socrate du Noyer blir favorit, men det finns många emot. Bret Boko kan få fin resa och har hävdat sig väl på Vermo. Namale Kronos har fem raka och har vunnit på distansen. Hultman visade ju igår att det är form i stallet, och därför får man väl bevaka Rebellion också, trots att den står väldigt hårt inne. Le Mat är i sitt livs form. Gubellini har fått springspår på tillägg med No Mans Land som verkar vara en fin sort. Måste streckas. Buck Boko blir det också streck för. Hopplöst läge, men hästen är fin. 4:a senast som 20-oddsare på Bjerke.

Avd 6: Down Force är en bra häst, men är lite för osäker. Creeks Star har tävlat bra i Norge, måste bevakas. New York US är givet streck, liksom In Rock. Pantarel Ans är nu hos Jocke Lövgren, men måste med. Jag är svag för italienska hästar så Playboy Wind kommer också med.

Avd 7: Har ni sett Vigove springa? Det är min vinnare i loppet om den får fritt. Digital Ink skall med, liksom Pascia Lest. Diamond Duo gillar distansen, och är i form. Pablo di Jesolo och Probo O.P streckas också.

Nu skall det här bara rankas, sorteras och reduceras, så får jag ansöka om att bygga ett eget innanhav när jag sjöar ordentligt.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 10:17   #34

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Svårt att veta
Jag tror han släpper till Åke
Men i finalen släpper han nog inte
Det misstaget gör han inte om
Här släpps inte. I finalen får han ju sämre spår då....
Körs ofta i hårt tempo i spets Åke får trycka bäst han vill, Sebastian k i dödens är ett drömscenario.
Två v75 or o en V5a igår o flera vinnarspel(Beata rapide, burning) (flera sharpsvittnen på valla på d)
O idag ska det in riktig deg med 7i sjätte och tio i V75 :7 igår var ja inte jättenöjd med peanuts

Hoppas bara Madness är i form nu, andra elitloppsspel är nästa effe och nahar
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 10:19   #35

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 181
Standard

Registrerat spel

Datum: Söndag 2013-05-26
Bana: Solvalla
Spelform: V75, omg. 24, andelsspel

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5, 7, 9 (6, 4)
2 1, 2, 3, 4 (5, 6)
3 1, 3, 4, 6, 7 (5, 2)
4 5 Tekno Odin* (3, 8)
5 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (13, 14)
6 1, 2, 3, 4, 5, 8, 10, 12 (9, 11)
7 2, 3 (9, 10)

Vadet gäller startnummer

7 680 rader x 1 x 0,50 kr x 1/8 Totalt: 480,00 kr
DrOc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 10:29   #36

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Surt, men gött!

Registrerat spel

Bana: Solvalla
Spelform: Lunch Dubbel, omg. 290

Avd Ordinarie hästar
1 2 Super Frido*
2 5 Only in its Class

Vadet gäller startnummer

1 x 357,00 kr Totalt: 357,00 kr

Kvittonummer: 8F08 490C 2D60 8145

Registrerat spel

Bana: Solvalla, omg. 36
Lopp: 1
Spelform: Tvilling

Hästar: 1, 2
U-hästar:

Vadet gäller startnummer

1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr

Kvittonummer: C3CC 2306 0F62 0101

You´ll Never Walk Alone...
DrOc (+1)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 10:35   #37

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Fan, vad värdelös han är Hans Lindskog - intervjuar Untersteiner och frågar: "Hur känner man sig när man sitter i vagnen och det går 1.09.4, det skall bara inte gå"!

Har han missat att vi numera varit nere på dessa tider i de flesta kortlopp - djävla klantarsel! 1.08-tider är ju vardagsmat nu för tiden...

Gammal 2013-05-26, 10:36   #38

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 181
Standard

Härlig tvilling Pilkast!

Har Thats my Pal på LD nu!
Pilkast (+1)
DrOc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 10:43   #39

crossbows avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8832
Standard

Svanstedt om sina

V75-1
9 Gisela Ås (Åke Svanstedt) gjorde ett topplopp i Drottning Silvias Pokal senast och vann med krafter kvar. Hon har känts kanonfin i träningen efteråt och toppformen håller i sig. Lite synd att hon har bakspår för även om hon är ruskigt speedig så är hon faktiskt ännu bättre i ledningen. Men det är inte så dåligt bakspår i alla fall och hamnar hon inte¬ alltför illa till tror jag på mycket bra chans. En fyra i betyg och det blir återigen barfota runt om på söndag, säger Åke.

V75-3
3 Sebastian K. (Åke Svanstedt) kändes bättre än någonsin när han vann Oslo Grand Prix. Var mycket smidigare och spänstigare än i Olympiatravet och hade gått framåt ytterligare med loppet i kroppen. Han kändes jättefin i intervallerna i sandbanan i veckan. Tror att han kommer att ha absolut toppform på söndag. Jag kör för ledningen. Jag tror att vi kommer förbi Arch Madness och målsättningen är att köra i spets. Även om han är sylvass på speed och vass bakifrån också. Han har en mycket bra chans, säger Åke.

V75-6
8 Gary Hoist (Åke Svanstedt) är inte så tokig men han har haft lite för lätt att galoppera. Det är en häst med hög kapacitet och han tränar bra men jag vill se honom fungera i lopp först innan jag törs ha några förhoppningar. Jag ligger lågt eftersom han dessutom har fått ett iskallt läge, säger Åke.
V75-7

8 Nothing But Class (Åke Svanstedt) hade¬ tränat väldigt bra inför debuten i Norge men var en liten besvikelse i loppet. Visserligen¬ fick han ett tufft lopp i dödens men borde ha kunnat lite bättre. Han var fin i fyra intervaller i sandbanan under torsdagen och då drog han inte en pust efteråt. Jag tror att han kommer att gå bättre nu men läget är iskallt och det är bra hästar emot. Däremot kommer han att gå barfota runt om för första gången och det tror jag kommer att ge bra effekt. Han gick med skor i Norge senast. Han får en trea i betyg, säger Åke.

Källa: Martin Berg/Sportbladet
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 10:45   #40

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

En riktig chanstvilling:

Registrerat spel

Bana: Solvalla, omg. 36
Lopp: 2
Spelform: Tvilling

Hästar: 2, 4, 7, 11
U-hästar: 5 Only in its Class

Vadet gäller startnummer

4 x 100,00 kr Totalt: 400,00 kr

Kvittonummer: 8584 0926 0B64 8101

Gammal 2013-05-26, 10:46   #41

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 399
Standard

(nyb)hur funkar försök -> finalspår`?
dyrer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 10:46   #42

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Här släpps inte. I finalen får han ju sämre spår då....
Körs ofta i hårt tempo i spets Åke får trycka bäst han vill, Sebastian k i dödens är ett drömscenario.
Två v75 or o en V5a igår o flera vinnarspel(Beata rapide, burning) (flera sharpsvittnen på valla på d)
O idag ska det in riktig deg med 7i sjätte och tio i V75 :7 igår var ja inte jättenöjd med peanuts

Hoppas bara Madness är i form nu, andra elitloppsspel är nästa effe och nahar
Vi får se
Åke kan ju vara rätt tjurskallig, och dödens tror jag inte han vill ha
Am är ju väldigt startsnabb men åkes är nog ännu snabbare
Gammal 2013-05-26, 10:49   #43

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dyrer Visa inlägg
(nyb)hur funkar försök -> finalspår`?
Försöken är lottade
I finalen väljer man spår
Vinnarna först osv
Gammal 2013-05-26, 10:52   #44

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 399
Standard

Citat:
Försöken är lottade
I finalen väljer man spår
Vinnarna först osv
tack
dyrer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 10:54   #45

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Citat:
Vi får se
Åke kan ju vara rätt tjurskallig, och dödens tror jag inte han vill ha
Am är ju väldigt startsnabb men åkes är nog ännu snabbare
Jo ja vet. Är inte alls säker han svarar ut Åke även om han kan men hoppas att han inte fegar ur iaf
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td