Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-25, 20:44   #1

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

V75 SÖNDAG 26/5

Alla fulla eller pluggar?

V75-1

Delicious U.S kommer preppad till max imorgon - bfro, urryckare. Danne till spets med lilla dynamitpaketet. Svårt se denna förlora. Hoppas den inte blir favorit men efter framgångarna idag så kanske?

Råkade titta på finska lopparkivet.. Creme Brulee en fin häst som vann sist, klart fint intryck. Finnarna skördade ju framgångar idag. Tvilling för mig, inte betrodd alls i förhandssnacket

Och ja Laxdasen - detta tycker jag och tänker INTE pådyvla dig åsikten i 70 inlägg eller kalla dig division 5 spelare om du tycker annat

Hoppas du hämtat dig efter förlusten och vann på annat
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+50)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-25, 21:21   #2

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg

Alla fulla eller pluggar?

V75-1

Delicious U.S kommer preppad till max imorgon - bfro, urryckare. Danne till spets med lilla dynamitpaketet. Svårt se denna förlora. Hoppas den inte blir favorit men efter framgångarna idag så kanske?

Råkade titta på finska lopparkivet.. Creme Brulee en fin häst som vann sist, klart fint intryck. Finnarna skördade ju framgångar idag. Tvilling för mig, inte betrodd alls i förhandssnacket

Och ja Laxdasen - detta tycker jag och tänker INTE pådyvla dig åsikten i 70 inlägg eller kalla dig division 5 spelare om du tycker annat

Hoppas du hämtat dig efter förlusten och vann på annat
jag gillar dig! man måste väl få vara lite kategorisk! utan det dör ju denna sida..... det hoppas jag du håller med om!
Helge (+5), Pilkast (+5), Klanke (+20)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-25, 22:12   #3

laxdasens avatar

Standard

jag ska släppa bomben! den enda klara jag har är TEKNO ODIN sen gard jag resten! blir ett oerhört stort system i morgon reducerat..........
Gammal 2013-05-25, 22:13   #4

messijahs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Nu verkade jag ju så jävla negativ. Bajs på mig själv.

Jag som inte är insatt; är det i morgon alla får springa?
laxdasen (+20)
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-25, 22:27   #5

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 205
Standard

Inte släpper Trond med Madness?? nu har han släppt med en SMöllfin H,P Pacque, o jenkarn släppte förra året, i morrn gasar han o vinner första heatet, Eller?
danber är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-25, 22:30   #6

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av danber Visa inlägg
Inte släpper Trond med Madness?? nu har han släppt med en SMöllfin H,P Pacque, o jenkarn släppte förra året, i morrn gasar han o vinner första heatet, Eller?
ja han gasar...hoppas jag
Gammal 2013-05-25, 22:30   #7

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 525
Standard

Såhär kommer andelssystemet bli till morgondagens V75:a om inget speciellt inträffar på värmningar eller liknande. (Har fortfarande ett fåtal platser kvar i laget om någon är intresserad) Skicka isf ett PM

V75-1: 2,4,5,6,7,9 (Vidöppet lopp och inte många hästar jag vågar lämmna utanför kupongen men hästarna 1,8,10 ska normalt sett inte ha någon segerchans i detta lopp)

V75-2: 3,4 Starkt lås på Timoko och Formula One, kan vara troligt att Timoko leder runt om, men Formula One var grym i comebacken och är i mitt tycke den främsta utmanaren till seger.

V75-3: 3 Sebastian K: En av dom startsnabbaste och speedigaste hästarna i världen och jag är ganska övertygad om att det blir spets-slut, om inte Arch Madness lyckas hålla upp ledningen men då kommer Sebastian K speeda ner han till slut ändå.

V75-4: 5 Tekno Odin: Då värsta konkurenten Hallsta Lotus står på bakspår ska T.O Normalt sett vinna detta lopp ganska överlägset och jag spikar T.O och känner mig säker i mitt val.

V75-5: Min tipsetta här är 1 Socrate du Noyer, riktigt stark och bra häst som jag tror vinner detta OM han kommer ut i tid från spår 1, men gör han det? Jag är inte säker därför garderar jag upp med hästarna 2,3,4,7,13 som alla har bra chans att plocka ner tipsettan om det inte löser sig från spåret.

V75-6: Min tipsetta här är 1 Perfect Power som är en speedig häst och vass spurtare, dock är hans läge med spår 1 lika intressant som för S.D.N i föregående AVD så även här streckar jag på med 4 till och försöker fälla favoriten med hästarna 3,4,5,12 som alla är intressanta bra hästar (framför allt Nr.3 New York Us och segermaskinen Nr.12 Playboy Wind

V75-7: Tror Nr.2 Digital Ink kommer bli storfavorit här och det är fullt befogat, försöker dock fälla honom då Nr.1 Vigove som är en bra fransk häst som man absolut inte ska nonchalera, plockar även med Nr .3,5,10 och hoppas på att jobba in en liten skräll

Systemet

V75-1: 2,4,5,6,7,8
V75-2: 3,4
V75-3: 3 Sebastian K
V75-4: 5 Tekno Odin
V75-5: 1,2,3,4,7,13
V75-6: 1,3,4,5,12
V75-7: 1,2,3,5,10

1800r/900kr
12 Andelar á 75kr
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-25, 22:43   #8

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 5330
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Friskus90 Visa inlägg
Såhär kommer andelssystemet bli till morgondagens V75:a om inget speciellt inträffar på värmningar eller liknande. (Har fortfarande ett fåtal platser kvar i laget om någon är intresserad) Skicka isf ett PM

V75-1: 2,4,5,6,7,9 (Vidöppet lopp och inte många hästar jag vågar lämmna utanför kupongen men hästarna 1,8,10 ska normalt sett inte ha någon segerchans i detta lopp)

V75-2: 3,4 Starkt lås på Timoko och Formula One, kan vara troligt att Timoko leder runt om, men Formula One var grym i comebacken och är i mitt tycke den främsta utmanaren till seger.

V75-3: 3 Sebastian K: En av dom startsnabbaste och speedigaste hästarna i världen och jag är ganska övertygad om att det blir spets-slut, om inte Arch Madness lyckas hålla upp ledningen men då kommer Sebastian K speeda ner han till slut ändå.

V75-4: 5 Tekno Odin: Då värsta konkurenten Hallsta Lotus står på bakspår ska T.O Normalt sett vinna detta lopp ganska överlägset och jag spikar T.O och känner mig säker i mitt val.

V75-5: Min tipsetta här är 1 Socrate du Noyer, riktigt stark och bra häst som jag tror vinner detta OM han kommer ut i tid från spår 1, men gör han det? Jag är inte säker därför garderar jag upp med hästarna 2,3,4,7,13 som alla har bra chans att plocka ner tipsettan om det inte löser sig från spåret.

V75-6: Min tipsetta här är 1 Perfect Power som är en speedig häst och vass spurtare, dock är hans läge med spår 1 lika intressant som för S.D.N i föregående AVD så även här streckar jag på med 4 till och försöker fälla favoriten med hästarna 3,4,5,12 som alla är intressanta bra hästar (framför allt Nr.3 New York Us och segermaskinen Nr.12 Playboy Wind

V75-7: Tror Nr.2 Digital Ink kommer bli storfavorit här och det är fullt befogat, försöker dock fälla honom då Nr.1 Vigove som är en bra fransk häst som man absolut inte ska nonchalera, plockar även med Nr .3,5,10 och hoppas på att jobba in en liten skräll

Systemet

V75-1: 2,4,5,6,7,8
V75-2: 3,4
V75-3: 3 Sebastian K
V75-4: 5 Tekno Odin
V75-5: 1,2,3,4,7,13
V75-6: 1,3,4,5,12
V75-7: 1,2,3,5,10

1800r/900kr
12 Andelar á 75kr
sorry...BRAD DE VELUWE!!!!
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-25, 22:47   #9

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cochise Visa inlägg
sorry...BRAD DE VELUWE!!!!
sorry....han tar absolut inte en längd på Sebastian K i starten, och är nog inte ute efter att köra totalt slut på hästen i kvalheatet genom att utmana alternativt FÖRSÖKA spurta ner Sebastian. K (händer inte!). Brad De Veluwe 2:a? JA! dock vinner han inte kvalet.

Senast redigerad av Friskus90 den 2013-05-25 klockan 22:55.
Gammal 2013-05-25, 22:49   #10

Standard

Det här är vad Tuomas Korvenoja säger om Brad De Veluwe iaf

"Jag är nöjd med uppladdningen inför detta
och han kändes jättefin vid segern på Vermo
senast, det var inte slutsålt i mål. Det blir svårt att
ta en längd på Sebastian K. från start och vi får se
hur vi lägger upp loppet. Det viktigaste är ju att ta
sig till final."
Gammal 2013-05-25, 23:03   #11

OtaBengas avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 771
Standard

Skrällar i morgon!
Spagettigänget verkar toppade, bevaka it.!?
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-25, 23:32   #12

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
var bor du?? bjuder dig på lunch när du vill om jag är där....lovar att du skulle tycka att jag är obegr trevlig! du vet allt handlar om en viss gargong.. för att denna sida inte ska dööööööööööööö ut... då får man tänja på gränserna...är nödvändigt.... tänk på de som aldrig irriterat dej en enda gång......tycker du de har något att komma med???

Tycker ALLA har rätt till en åsikt - utan att bli nedgjord av dig..

Jag bjuder på lunch - och en kall..

Hacka på mig imorgon.. med Redén istl..

*Hoppa på bara*
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-25, 23:34   #13

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 432

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Öhh, hur ska digital ink förlora? suck my balls and
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 00:38   #14

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0

Standard

Till alla spelläggare - det går redan nu att aktivera dagens V75, på ATG-Tillsammans...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 01:34   #15

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Men lille vän, kryp tebax te dina amerikanska sporter & bidra där ist. Vi som gillar trav håller till i denna tråd, vänligen. Btw, morgandagens klaring, Down Force.

Hade inte med den från början men med tanke på hur fint iordningställd Formula One (och även andra som han nyligen startat och vunnit med) var och med Reijos ord i mina öron, om att han självklart känt en stor press på sig och då ställt i ordning extra mycket innan han startat någon från stallet, så kommer jag med ta med denne!

God tur!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td