Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-23, 18:39   #46

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Nu får vi försöka skilja på bil & cykel, det är inte boden de tävlar på denna gång.

200 sharps om den inte platsar och tvärtom för mig? Eller låt oss säga 737!
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-23, 18:49   #47
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
200 sharps om den inte platsar och tvärtom för mig? Eller låt oss säga 737!
haha, absolut, thats a deal ! Skulle den platsa får du dock vänta på dina Sharps tills på måndag, kommer befinna mej på valla hela helgen & misstänker att jag inte lär vara alltför aktiv här på Sharps då, men det är säkert ok för dej ??
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
whalz (+737)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-23, 19:26   #48

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Snart dags att sjöa bara några dar kvar!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-23, 19:34   #49

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3854
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Blir garanterat laddning till 100% det kan jag garantera.. Johan är inte feg han vet vad som gäller....
Då är det stor galopprisk så du vet. De varna även för det senast då hon mkt riktigt slog ihop och galopperade...
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-23, 19:43   #50

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Då är det stor galopprisk så du vet. De varna även för det senast då hon mkt riktigt slog ihop och galopperade...

klart överdrivet har pratat med johan och han anser att det enbart var olycksfall....men bara tacksam för att folk inte fattar bättre.. det är det man gör lax på!
Gammal 2013-05-23, 19:53   #51

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3854
Standard

Citat:
klart överdrivet har pratat med johan och han anser att det enbart var olycksfall....men bara tacksam för att folk inte fattar bättre.. det är det man gör lax på!
Jag pratade med Walman inför förra starten och då sa han att hästen har lätt att slå ihop vid laddning och så blev fallet. Säger inte att det är garanterat att han hoppar bara att det är en risk...
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-23, 19:56   #52

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Jag pratade med Walman inför förra starten och då sa han att hästen har lätt att slå ihop vid laddning och så blev fallet. Säger inte att det är garanterat att han hoppar bara att det är en risk...

jag tror inte ens han behöver ladda alls för att hålla ut övriga.... glider till spets....inte ett dugg orolig.....men jag hoppas alla spelar alla andra....vore kanon!
Gammal 2013-05-23, 20:01   #53

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Jag är inne på att du kan ha rätt här. Är dock långt ifrån säkert. wahlmann själv verkar tveksam om spets och han brukar har rätt klart för sig. ser därför inget direkt spelvärde i 35% aren pantalops. Nä jag tror det kan smälla rätt bra direkt. Finns frågetecken på de flesta i fältet. Canaka bf var inge bra sist. är det bättre påställt nu har hon lika stor chans som de andra. 11% är intressant
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-23, 20:15   #54

laxdasens avatar

Standard

orkar inte argumentera längre....den är klar punkt slut!
Gammal 2013-05-23, 21:21   #55

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
orkar inte argumentera längre....den är klar punkt slut!
I klass med den då

Lähtö 6

2 Beatasine - Risto Airaksinen

”Beatasine sai monta kovaa juoksua ja hevosen annettiin ottaa hieman helpommin Oulun jälkeen. Tamma ei pidä pitkistä automatkoista, vaan se potkii autossa. Matka Ruotsiin sujuu kuitenkin hyvin, sillä laivalla tamma voi olla rauhassa karsinassa. Toivoin kakkosrataa, ja sen saimme. Uskon, että Peter (Ingves) ajaa eteenpäin heti alussa, mutta kuinka nopea on Walmannin hevonen, sitä en tiedä. Beatasine menee kengittä kuten aiemminkin. Minulla on hyvät odotukset, olemme tähdänneet tähän lähtöön kauan.”
Fyran (+5), Klanke (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-23, 21:44   #56

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1550
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Jag är inne på att du kan ha rätt här. Är dock långt ifrån säkert. wahlmann själv verkar tveksam om spets och han brukar har rätt klart för sig. ser därför inget direkt spelvärde i 35% aren pantalops. Nä jag tror det kan smälla rätt bra direkt. Finns frågetecken på de flesta i fältet. Canaka bf var inge bra sist. är det bättre påställt nu har hon lika stor chans som de andra. 11% är intressant
Gör ni fortfarande era spelvärdesbedömningar med det i stort sett godtyckliga måttet streckfördelning här? Det är ju andelen rader som en häst är spelad på som avgör spelvärdet.
Antalet system hästen finns med på kvittar helt eftersom ingen ändå vet hur många rader varje system utgör.
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-23, 21:45   #57

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
I klass med den då

Lähtö 6

2 Beatasine - Risto Airaksinen

”Beatasine sai monta kovaa juoksua ja hevosen annettiin ottaa hieman helpommin Oulun jälkeen. Tamma ei pidä pitkistä automatkoista, vaan se potkii autossa. Matka Ruotsiin sujuu kuitenkin hyvin, sillä laivalla tamma voi olla rauhassa karsinassa. Toivoin kakkosrataa, ja sen saimme. Uskon, että Peter (Ingves) ajaa eteenpäin heti alussa, mutta kuinka nopea on Walmannin hevonen, sitä en tiedä. Beatasine menee kengittä kuten aiemminkin. Minulla on hyvät odotukset, olemme tähdänneet tähän lähtöön kauan.”

Google translate, hehe!:

"Beatas hade flera hårda körningar och hästen fick ta lite lättare efter Uleåborg. Stoet gillar inte långa bilresor, men det sparkar i bilen. Resor till Sverige går bra, men eftersom fartyget sto kan vara ifred i pennan. Jag hoppades rätt spår, och vi fick det. Jag tror att Peter (Ingves) för att köra framåt från början, men hur snabb är Walman hästen, jag vet inte. Beatas går barfota som tidigare. Jag har goda förhoppningar, har vi drivit på för detta att gå långt. "

Håll till godo - låter som vilken intervjuad finne som helst, hehe...! Läs detta med en finlandssvensk stämma i bakhuvudet...

You´ll Never Walk Alone...
Klanke (+2)

Senast redigerad av Pilkast den 2013-05-23 klockan 21:49.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-23, 22:10   #58

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Google translate, hehe!:

"Beatas hade flera hårda körningar och hästen fick ta lite lättare efter Uleåborg. Stoet gillar inte långa bilresor, men det sparkar i bilen. Resor till Sverige går bra, men eftersom fartyget sto kan vara ifred i pennan. Jag hoppades rätt spår, och vi fick det. Jag tror att Peter (Ingves) för att köra framåt från början, men hur snabb är Walman hästen, jag vet inte. Beatas går barfota som tidigare. Jag har goda förhoppningar, har vi drivit på för detta att gå långt. "

Håll till godo - låter som vilken intervjuad finne som helst, hehe...! Läs detta med en finlandssvensk stämma i bakhuvudet...

Måste erkänna att jag är långt bättre än Google...på en del iaf...

Det som jag fetmarkerat ovan innebär att "...vi har siktat på det här loppet länge."
Pilkast (+3)
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 00:04   #59

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1428
Standard

Laxdasen syns på ströget 1130. Så gör vi en v7 med pant o Mr Chicago spik. Så sjöar vi
jockegais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-24, 00:57   #60

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1483
Standard

Svanstedt menar att Global Midnight känns otroligt fin i jobben
greenj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td