|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-05-17, 19:34 | #1 |
Tyda den utökade startlistan på atg classic
Hjälp!
Jag har lite problem att tyda den utökade startlistan på classic.atg.se. Kan någon snäll själ redogöra för vad informationen i varje kolumn betyder (jag vet att vissa saker är självklara men för att inte tappa bort sig är det bäst att ta dem en efter en). Den aktuella informationen som skall utrönas gäller startlistan för v75. Och en sak till: Vad betyder det när det är en stjärna (*) efter hästens namn i startlistan? |
|
2013-05-17, 21:43 | #2 |
Ej svenskregistrerad.
Kan vara utlandstränad som är tillfälligt i Sverige för start eller svensktränad som är tillfälligt i Sverige för träning |
|
2013-05-17, 22:44 | #3 | |
Citat:
Strappas svar ovan gäller bara *= utländsk häst. Kör hårt och lycka till! |
||
2013-05-17, 23:12 | #4 | |
Citat:
Den har en stjärna för att den inte är registrerad i Sverige. Gäller både om tränaren har utländsk licens och för hästar tränade av svensklicensierade tränare. |
||
2013-05-18, 00:27 | #5 | |
Citat:
Den har en stjärna för att den inte är registrerad i Sverige. Gäller både om tränaren har utländsk licens och för hästar tränade av svensklicensierade tränare.[/QUOTE Sorry, jag försökte bara förtydliga ditt svar, som ju var solklart... På en av frågorna... "Tänk även på att han frågade om den utökade startlistan..." Jo, jag hoppas jag gjorde det. |
||
|