Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-14, 17:55   #1

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1251
Standard

Bolag V75-tillsammans (reducerat system)

Hej alla travfantaster!
Som rubriken lyder så söker vi medlemmar till vårt V75-tillsammans bolag. Vi har haft bolaget nu
i c:a 3mån och har lyckats sätta 7:an två av dessa omgångar, dock bara 5 siffrig utdelning (än så länge).
Vi spelar efter ett rätt så speciellt system som har arbetats fram under lång tid,mkt statistik och vi väljer ut hästar efter ett och samma mönster varje gång. Detta är något som vi anser är väldigt viktigt,just principer,att göra på samma sätt omgång efter omgång istället för att hoppa mellan olika strategier. Detta gör att möjligheten att vinna i längden blir betydligt större.

En annan mycket viktig aspekt är att spela reducerade system,att alltså inte betala lika mycket för varje häst, för att öka möjligheterna att vinna. Då ATG-tillsammans ej erhåller spel med reducerade system (än) så har vi löst detta genom att öppna 2st olika bolag. Systemet utarbetas på 7-8st lappar som vi alltså lämnar in från 2st olika bolag.

Här kommer en något utförligare beskrivning av våran travfilosofi:

Vi kommer alltid att spela med minst 1 och max 2 spikar i varje omgång. Stort fokus kommer att ligga på de 3 första loppen där de statistiskt sätt skräller mycket sällan.

Odds kommer att tas på samtliga hästar i V75 omgången under en första och andra avläsning som sker 2h och 15min samt 1h och 15min innan första V75 start.

Här kommer också en grundrad att utarbetas och dessa är alla hästar med en streckprocent på 10% eller mer + alla hästar som står under 400 i odds vid andra avläsningen. Detta kommer utgöra grunden i systemet. I grundraden så tas senast aktuella tid på den distansen hästen springer för dagen. Sen har vi ett poängsystem att gå efter för att få fram en slutgiltig tid på varje häst beroende på:
om hästen har kvalat, vilken sorts bana den sprungit på, hur länge sen de var hästen sprang, om den galopperade, eventuella distanstillägg, startspår och strykningar

Toppspåren som vi alltid kommer att vara vaksamma på och som vi kommer att ta extra hänsyn till är följande:

1640a: 1, 4, 5, 9, 10
1640v: 1, 2, 3, 6, 7
2140a: 4, 5
2140v: 6, 7
Långlopp volt: 1, 6, 7
Långlopp auto: 1, 4, 5

Detta är extra viktigt att ha koll på vid eventuella strykningar.

Alla odds avläses alltså 2h 15min samt 1h 15min innan start för att avgöra om de ska läggas till utöver grundraden eller inte. Det tas då hänsyn till hur oddset har ändrats under denna period och vi har en utarbetad strategi att gå efter här också.

Det var de mest generella med det systemet vi kommer lira efter. Är det någon som vill har ytterligare detaljerad info så har vi en excelfil som förklarar systemet ytterligare, meddela oss om ni vill se denna.

Då kommer vi till de sista och kanske mest intressanta och det är vad ett sådant här system kostar att konstruera?
Ja, grunden för hela systemet är att det kommer landa på runt 5000kr när allt är klart. Om vi då är 30st medlemmar som deltar så kommer snittkostnaden att vara c:a 168kr/ person (man får självklart köpa för mer om man vill). Man ska dock ta i beaktande att vi inte kommer att spela varje vecka då vi kommer att ta hänsyn till omgångens utseende, därav kommer snittkostnaden bli något lägre.
Då vi har 2st olika bolag (för att möjliggöra reducerade spel) så är kravet att är man med i det ena så måste man också vara med i det andra. Andelskostnaden i varje bolag sätts till 30kr och kravet är då att man köper MINST 3 andelar i varje bolag, sammanlagd kostnad alltså 180kr.

Låter detta intressant så säger jag: VÄLKOMMEN!!
För att bli inbjuden till lagen så behöver jag ha din epost-adress. Skicka ett meddelande här på forumet eller maila mig på: [email protected] vid intresse.
AddeRunner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 13:24   #2

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 259
Standard

andel i atg tillsammans

Hej!.
Finns det någon plats i erat bolagsspel!
stElin746 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 17:58   #3

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 9
Standard

Är intresserad av ert bolag. Mvh brassa.
brassa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td