Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-12, 01:29   #16

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Här har ni V75-strecken till i morgon om någon nu inte har dem...!

God tur...

Noterbart är att det bara är spelat för dryga 650 000 NOK när denna lista sist uppdaterats, tyvärr...!

https://www.rikstoto.no/App/OddsMark...t:BJ|o:0|g:V75

You´ll Never Walk Alone...

Senast redigerad av Pilkast den 2013-05-12 klockan 01:35.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-12, 01:38   #17

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Tycker Rebellion, trots att denne är bra, är en skämtfavorit! Fjärdespår med norskt voltstartsystem, även om detta är klart bättre än det svenska och att denne tidigare visat osäkra tendenser, samt att denne nu möter världshästar - lite skillnad mot vad den slagit tidigare... Schas...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+2)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-12, 07:27   #18

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Greenstar Visa inlägg
Edward Ale tokvinner väl sista nu när Oasis är struken?
Tror som du
Gammal 2013-05-12, 07:33   #19

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Någon som sett odds on windy city?
Gammal 2013-05-12, 07:39   #20

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Hur snabb ut är Tumble dust??? har dålig koll...viktig info om det.....tar gärna emot den...
Den är startsnabb
Kan inte alla men tror den måste ha bra chans hålla spets
Gammal 2013-05-12, 08:04   #21

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Någon som sett odds on windy city?
Ska tydligen vara en skjutare som dom ska dra skorna på för första gången idag om jag fattade det rätt. Minns jag rätt så såg jag den på Momarkend V75-dag i mars och var väl inget som imponerade den dagen, men det låter som att det ska vara något extra.
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-12, 08:32   #22

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1352
Standard

Jag hatar att spika favoriten i sista men denna gång gör jag ett undantag.....satan så fin Edward Ale såg ut senast. SPIK på ALLT!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-12, 09:00   #23

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

SS intervju med JO.

Jan-Olov Persson luftar sina vassaste vapen i ett försök att ta sig an Tekno Odin. Vi har kollat läget.

- "2 Faksen J:r (V75-5) galopperade i en trång situation kort efter start senast och gick sedan snabbt en bit innan han galopperade in mot upploppet igen i en sidledsförflyttning. Det var inga fel på hästen ändå och han visade bara igen att han inte är helt stabil och att lita på. Han gick banjobb i tisdags tillsammans med 11 Hallsta Lotus och var riktigt fin då, Faksen är ingen som brukar glänsa i jobben men det såg nästan bättre ut än vanligt och hästen är allmänt lite mer jobbad i år än förra året. Vi kör barfota runt om igen och han har alltid viss chans, men är ju inte så snabb ut och kan tyvärr inte nyttja sitt läge alls. Jag hade gärna bytt läge på mina då Lotus som bekant är snabbare och dessutom allra mest effektiv i främre träffen och när han får gå utan rygg. Jag är annars väldigt nöjd med Hallsta Lotus och i det här banjobbet i tisdags så tror jag banne mig att han såg bättre ut än någonsin – han var extremt stark, smidig och gåvillig. Det är alltid skönt att starta en häst som kändes oslagbar i sista jobbet! Jag skulle gärna se honom tidigt i dödens här men det brukar kunna vara svårt att hinna fram dit när det är bara 1600 m. Vi kör barfota runt om och med det vanliga halvstängda, och även om båda ser väldigt fina ut så måste jag tro mest på Lotus som han kändes i tisdags. Vi ska försöka ge dem en match men som Tekno Odin såg ut senast så verkar han vara riktigt bra igång igen så det blir en tuff nöt att knäcka, funderar Persson.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-12, 09:07   #24

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Det är ju tyvärr ingen omsättning än, så svårt att se tendenser om hur kollektivet streckar.

Avd 1: Öppet långlopp. 1 Piece of metal är oprövad i sådana här sammanhang, men har bevisligen form och närmaste vägen hem. 4 Rebellion är en fyraåring och känns inte jättehet. Men har Hultman anmält hit så tror han säkert på chans. 7 Dakadak stannar ögonen vid hela tiden, den måste med. 10 Delphis Jag verkar gilla långt, och skall nog med också för den som vill känna sig säker. 12 Robert Keeper har hittat formen, och jag rankar den som etta. 15 Quarico du Chene känns inte så het från det här läget, men har man redan målat ett staket kan den ju få komma med.

Avd 2: Tekno Odin har ett bra läge, Faksen Jr likaså. Stjernejerven och Vestpol Faxen vill jag ha med. Moe Brage och Hallsta Lotus från svårt läge känns som streck man kan ta med om man går kort på andra ställen.

Avd 3: Det finns risk för att 1 Xquisite Chocolate leder runt om. 2 Alien Lady och 5 Pay Attention för dem som garderar.

Avd 4: 3 Ravenna måste man ju tro på efter uppvisningen sist. 4 Pike River och 7 Please Perfedt tycker jag dock är vettiga motbud.

Avd 5: Skall 1 Tumble Dust hålla undan för 11 Atlas de Joudes? Värt att tanka på är att hästarna 2, 3, 5 & 6 kommer alla från Frode Hamres stall.

Avd 6: 4 Sebastian K, 5 Nesta Effe, 7 Maharajah, 8 Raja Mirchi och 9 Commander Crowe gör upp om det här.

Avd 7: 1 Edward Ale skriks ut lite här och var, men jag vet inte riktigt. 3 David Sisu visade sist att man inte springer ifrån honom i första taget. 4 Juliano Rags hoppas vid seger kunna bli Norges representant i Elitloppet. 9 Kash+s Cantab har fått bra smygläge, och 11 On Track Piraten är ordentligt kuskförstärkt.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-12, 09:34   #25

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 784
Standard

Tycker en tvilling med Save the Quick (3%) utgång ser taget ut
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-12, 09:44   #26

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Spelinformation från Liraren.nu

VI BJUDER PÅ RANKINGEN OCH ANALYSEN AV V75-2
- GÖR DET ENKELT!

Det bjuds dubbla V75-omgångar denna helg då en extraomgång skjuts till under söndagen då Norge kör sin största tävlingsdag för året. I fokus står givetvis Oslo Grand Prix där den absoluta världseliten gör upp om ett förstapris på 1,5 miljon och favoritpositionen innehas av svenske Maharajah efter uppvisningen i Olympiatravet senast. Han ska ha bra chans igen men man vet aldrig hur Örjan lägger upp det taktiska och dessutom är läget lite krångligt... Utöver detta bjuds det verkligen på toppsport hela dagen och det inledande långloppet med Quarcio Du Chene som affischnamn ska bli mycket intressant att skåda. Vi provar dock en annan tipsetta... Vi bygger systemet kring en toppkapabel herre som normalt inte ska kunna förlora och sedan har vi grävt fram två riktigt intressanta utgångar. Det är läge att ta rygg om man ska sitta så påläst som möjligt inför söndagens övningar!

Från och med nu kan du klicka in på www.liraren.nu och ta del av söndagens (12/5) nummer som är fullpumpat med information kring omgången. Vi går på djupet i analysen av varje lopp och vänder på de stenar som många låter vara orörda!

Nedan bjuder vi på rankingen och analysen av det toppfina kallblodsloppet i V75-2. Lycka till och trevlig helg!

Avdelning: 2
Ranking

A: 1-2-11
B: 3-9-6-8-5-10-7-4
C: 12

ANALYSEN

Vi utgår från att 1 Tekno Odin blir över från början och med tanke på att varken 2 Faksen J:r eller 11 Hallsta Lotus kommer kunna vara med i den initiala spetsstriden lär Esa Holopainen slåss med näbbar och klor för att behålla täten med 3 Boker. Det kommer vara en del trafik kring honom innan Tekno Odin eller framförallt Faksen J:r får läge att gå fram för att försöka överta och frågan är då om Esa är villig att släppa. Vi tror att han svarar för att inget annat alternativ finns så sent i loppet och då ligger absolut en plats inom räckhåll. Drömmen för Erik Adielsson är att antingen få fast Tekno Odin på innerspår alternativt släppa ut honom framför sig och på så sätt få hans rygg. Därmed lär Erik knappast styra fram i dödens förrän han har stenkoll på Odin, annars riskerar han att istället ge Tjomsland sin rygg. I bakvattnet kommer Hallsta Lotus ligga och skvalpa den första biten men Ohlsson räds säkerligen inte att ta ett initiativ. Junior och Hallsta lär köra betydligt snällare mot varandra jämfört med hur de rent taktiskt kommer försöka manövrera ut Tekno Odin och med tanke på att Erik och Ulf är två betydligt vassare kuskar än Öystein Tjomsland känns det inte aktuellt att spika norrmannen. Tre streck känns fullt!

I huvudprodukten tillkommer givetvis rubrikerna "Loppet”, ”Tipsettan”, ”Spetsstriden”, ”Motbuden” och ”Skrällen" i varje avdelning.

Senast redigerad av AbbeAce den 2013-05-12 klockan 09:46.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-12, 11:00   #27

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Är det någon som vet hur man kan se lopp i finland? Någon länk...
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-12, 11:11   #28

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1
Standard

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
2 1 Tekno Odin (NO)
3 1 Xquisite Chocolate (US)
4 1 Ramos Boy (DK)
5 1 Tumble Dust (DK)
6 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10
7 1 Edward Ale (FI)

135 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 67,50 kr
Kvittonummer: 8B8A 5122 XXXX 8145

Ingen analys idag, tänkte vinna stora pengar i stället så jag spelar "utgång" med sju ettor och där det blev väl tokigt tar jag med alla. Kopp kaffe på altanen väntar, tillfrisknande pågår, tackar för alla glada tillrop, det värmer. Hoppas någon av oss plockar potten idag!
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-12, 11:12   #29

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Är det någon som vet hur man kan se lopp i finland? Någon länk...
http://tototv.icareus.com/web/guest/archive

Hoppas länken funkar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-12, 11:20   #30

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

V75 system

V75

V75 BANE