Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-07, 21:03   #31

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Hängande i 3e, backa, vet inte vilken häst som klarar att runda hela högen sen.

Men det är ju kul att du bidrar med dina tankar efter målgång.
Orkar inte läsa igenom tråden om du nu råkat reka denna häst eller något liknande och det är därför du är så bitter. Men jag skrev detta som en reflektion på att en häst som står i 4x på totton backas till sist invändigt och sen stannar där hela loppet. Tycker dom kan stryka hästen om den nu ändå inte ska vara med och tävla. Orättvist mot alla som spelat.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 21:06   #32

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 36
Standard

Tore favorit i sista! Why?

Senast redigerad av IndianHej den 2013-05-07 klockan 21:37.
IndianHej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 21:09   #33
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Orkar inte läsa igenom tråden om du nu råkat reka denna häst eller något liknande och det är därför du är så bitter. Men jag skrev detta som en reflektion på att en häst som står i 4x på totton backas till sist invändigt och sen stannar där hela loppet. Tycker dom kan stryka hästen om den nu ändå inte ska vara med och tävla. Orättvist mot alla som spelat.
Bitter är väl kanske fel ord att använda, mitt system flög redan i andra avd, men absolut satt jag med spik på Thai Katie som diskuterats i tråden här tidigare, för oss som försöker bidra med lite tankar. Kan väl inte direkt se ngt fel på körningen heller, Thai Katie är definitivt ingen dödenshäst, så jag vet inte vad Magnus hade för val, han backade & det fylldes på i andraspår hela vägen ner till sista häst, han hade då att välja på 7e utv alternativt en spårsnål invändig resa. Men det är mina tankar, & alla tänker vi olika.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 23:33   #34

tribalfunks avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 1003
Standard

Nej det blev ett skitlopp för Thai Katie...men det brukar innebära högre odds i nästa start )
Burning Line Gral på V7 i helgen är ju ett bra exempel på det...
tribalfunk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 12:50   #35

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1961
Standard

Lynn Palema blir intressant nästa gång!
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td