Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-07, 16:02   #1

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

V5 Axevalla uppsnack

Eftersom det är fjantsysselsättning(ej sport) idag så är det ju trav och V5 som gäller!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 16:09   #2

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Hur klistrar jag in SS här? Går ju inte att kopiera på vanligt vis? Intressanta intervjuer!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 16:10   #3

alexberg9s avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1645
Standard

Nån som har nått skönt drag eller blir det dålig utdelning idag?
alexberg9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 16:23   #4

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1961
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Hur klistrar jag in SS här? Går ju inte att kopiera på vanligt vis? Intressanta intervjuer!
Hade varit mkt intessant att läsa om du löser det,
går ju alltid att ta skärmdump!

::
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 16:24   #5

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alexberg9 Visa inlägg

Är väl risk för det, låter bra på några av favoriterna.. KHK Boko (ffg bfro) samt Luringen (måste vinna för att komma med elitloppshelgen, bfro, jänkarvagn helstängt med titthål, full laddning), däremot inga heta chanser från Svanen, bästa chans Tore.
Gammal 2013-05-07, 16:28   #6

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av qwerta Visa inlägg
Hade varit mkt intessant att läsa om du löser det,
går ju alltid att ta skärmdump!

Vet inte hur man gör skärmdump
Gammal 2013-05-07, 16:30   #7

Standard

Citat:
Två drag:
Lynn Palema är en luring, tyvärr är nog läget sämsta möjliga.
Felix Hammering avsluta helt ok efter galopp sist!

Gammal 2013-05-07, 16:32   #8

Standard

Citat:
Vet inte hur man gör skärmdump
Bjud på en kort sammanfattning annars vilka tror Svanstedt på
och annat spännande :-)

Gammal 2013-05-07, 16:36   #9

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av qwerta Visa inlägg
Bjud på en kort sammanfattning annars vilka tror Svanstedt på
och annat spännande :-)

Gjort en kortis på annat travforum, mer ids jag ej.

Luringen Palema – Nu maxas allt för att vinna, man siktar mot elitloppshelgen och kör bort en V75 etta – bfro, jänkarvagn och helstängt med titthål. “Måste” vinna för att säkert komma med elitloppshelgen.

K.H.K Boko – idag ffg bfro, optimist.

Åke inga toppchanser men lite halvchanser, bäst chans Tore.

Kort från SS intervjuer

---------------------------------------------------

Samt detta från gratismailet

Kjell Wallin har en spännande häst i 2 Blue Star Carisma (V5-2) som vann senast men som ändå fått dålig utdelning hittills enligt sin tränare.

- "Ja, det får jag nog säga – hon skulle kunna ha vunnit alla sina tre lopp så här långt! I debuten hade jag krånglat lite med huvudlaget, efter att hon gått med helstängt i de flesta jobben för mig då hon visade utbrytartendenser i kvalet, så plockade jag bort skygglappen på ena sidan till loppet och då vimsade hon till det och galopperade bort segern in på upploppet. Och näst sist på Gävle så satt hon fast med vinnarkrafter. Senast kom alltså första segern och tiden var väl kanske inte så märkvärdig, men hon fick en ganska sen lucka och var väl 50-60 m bättre än de andra sista 300 m och vann lätt ändå. Jag tycker att det här är en riktigt fin och spännande häst så här långt och hon känns fortsatt bara bra efter senast och hon ska vara mogen att rekordsänka ganska bra här. Det har gått en månad mellan starterna nu men det beror inte på att det varit några fel eller bakslag, det är bara så svårmatchat med en treåring med 60 000 på sig om man inte vill gå ut mot de riktiga värstingarna. Spåret är helt ok och vi kör med helstängt och vanliga sommarskor – inga ändringar. Jag vill inte börja jämföra med till exempel Idabel Celeber som var extremt lovande i samma stadie på karriären, men det är en kaliber på den här som inte ligger så långt ifrån- Jag vet inte vad hon möter här men jag hoppas på chans.

- 6 Bitabs Biccs (V5-3) var sjuk senast och han fick vila ett tag, han har inte varit inne på banan och hemma kör vi aldrig fortare än 1.35 eftersom banan är väldigt krävande, men jag måste ändå säga att han känns väldigt bra - kanske till och med bättre än vanligt. Det är ändå ingen segerstaplare och vi väntar dessutom någon start till med skoryck vilket är gynnsamt för honom. Han är dessutom ingen startblixt så läget är inte enbart ett plus för honom, men det är däremot distansen. Har han tagit en plats så har han gjort det jättebra", konstaterar Kjelle.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
qwerta (+5)
Gammal 2013-05-07, 17:01   #10

alexberg9s avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1645
Standard

Sebastian M Nilsson vinner ju inte ihjäl sig direkt, vågar inte spika :P
alexberg9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 17:07   #11

Helges avatar

Standard

Citat:
Sebastian M Nilsson vinner ju inte ihjäl sig direkt, vågar inte spika :P
hehe.. ja kan ju vara en motivering till gardering.
Även att den inledde strålande hos Svanen för att sedan ebba ut, får se om Lars I undviker samma öde?
Gammal 2013-05-07, 17:14   #12

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

V5 1. Nestor Gel vass spurt .
V5 2. K.H.K. Boko kvällens kanonspik
v5 4. Clara R.C 22%

Laddar för Dubbel jackpot imorgon
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 17:52   #13

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
V5 1. Nestor Gel vass spurt .
V5 2. K.H.K. Boko kvällens kanonspik
v5 4. Clara R.C 22%

Laddar för Dubbel jackpot imorgon

Nestor Gel fick öppna 1.10.5 första varvet för 12 dagar sedan - lär fortfarande sitta i benen, viktig värmning! Jag tror den kommer se stel och kantig ut, aviserat från stallet att den kommer köras riktigt snällt - schas!!!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 17:58   #14
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Varnar för thai katie i 4e avd, såg kanonfin ut sist, strula hela vägen, tror spurten biter bra på axevallas långa upplopp
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 18:07   #15

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Gjort en kortis på annat travforum, mer ids jag ej.

Luringen Palema – Nu maxas allt för att vinna, man siktar mot elitloppshelgen och kör bort en V75 etta – bfro, jänkarvagn och helstängt med titthål. “Måste” vinna för att säkert komma med elitloppshelgen.

K.H.K Boko – idag ffg bfro, optimist.

Åke inga toppchanser men lite halvchanser, bäst chans Tore.

Kort från SS intervjuer

---------------------------------------------------

Samt detta från gratismailet

Kjell Wallin har en spännande häst i 2 Blue Star Carisma (V5-2) som vann senast men som ändå fått dålig utdelning hittills enligt sin tränare.

- "Ja, det får jag nog säga – hon skulle kunna ha vunnit alla sina tre lopp så här långt! I debuten hade jag krånglat lite med huvudlaget, efter att hon gått med helstängt i de flesta jobben för mig då hon visade utbrytartendenser i kvalet, så plockade jag bort skygglappen på ena sidan till loppet och då vimsade hon till det och galopperade bort segern in på upploppet. Och näst sist på Gävle så satt hon fast med vinnarkrafter. Senast kom alltså första segern och tiden var väl kanske inte så märkvärdig, men hon fick en ganska sen lucka och var väl 50-60 m bättre än de andra sista 300 m och vann lätt ändå. Jag tycker att det här är en riktigt fin och spännande häst så här långt och hon känns fortsatt bara bra efter senast och hon ska vara mogen att rekordsänka ganska bra här. Det har gått en månad mellan starterna nu men det beror inte på att det varit några fel eller bakslag, det är bara så svårmatchat med en treåring med 60 000 på sig om man inte vill gå ut mot de riktiga värstingarna. Spåret är helt ok och vi kör med helstängt och vanliga sommarskor – inga ändringar. Jag vill inte börja jämföra med till exempel Idabel Celeber som var extremt lovande i samma stadie på karriären, men det är en kaliber på den här som inte ligger så långt ifrån- Jag vet inte vad hon möter här men jag hoppas på chans.

- 6 Bitabs Biccs (V5-3) var sjuk senast och han fick vila ett tag, han har inte varit inne på banan och hemma kör vi aldrig fortare än 1.35 eftersom banan är väldigt krävande, men jag måste ändå säga att han känns väldigt bra - kanske till och med bättre än vanligt. Det är ändå ingen segerstaplare och vi väntar dessutom någon start till med skoryck vilket är gynnsamt för honom. Han är dessutom ingen startblixt så läget är inte enbart ett plus för honom, men det är däremot distansen. Har han tagit en plats så har han gjort det jättebra", konstaterar Kjelle.
Tack Minna ;-)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td