Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-09, 00:53   #211

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

Tittar man tillbaks, Kan man undra varför jag inte får något tilltal som är bra, Gäller även Doob..

Ha det gått och god tur senare idag på Gentlemannadagen.

Med eller utan åtsittande slipps eller är det en Fluga som sitter på din feta hals??

(Återkommer nog ej, Då felen haglar över mig. )

Ha det så kul och strunta i alla andra.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 07:14   #212

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 36
Standard

Var kom alla dessa anklagelser ifrån? Hur vet ni vem Laxdasen er i verkligheten? Låter skumt att flera av er helt apropå skulle komma på detta. Ni får får forklara er. For sådana anklagelser kan man inte komma med utan att ha på fossingarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
IndianHej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 08:46   #213

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Håller med IndianHej här! Hur fasiken kan man komma med sådana anklagelser när man vet att man inte kommer kunna backa upp dessa, på något sätt eller vis?! Det blir bara tomma anklagelser som hänger i luften. Dessutom så vad än Laxdasen säger i denna soppa nu så är hans nickname förknippat med dessa anklagelser.

Förstår om ni är förbannade OM detta skulle stämma - men ni har skött på ett fördjävla dåligt sätt! Skämmes! Några avstängningar här vore på sin plats, anser jag!!! Stäng av Tomas17, Trinity och Tornado, annars är det dålig stil!

Annars kan vem som helst komma och anklaga alla utan någon som helst bevisning och/eller grund!

Varför tog ni inte detta i PM?!

You´ll Never Walk Alone...
bokis29 (+5)

Senast redigerad av Pilkast den 2013-05-09 klockan 08:50.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 09:09   #214

chrisso84s avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 2159

Chrisso
Stats: 5 - 9 - 0
ROI: 121.01%
Vinstprocent: 35.71%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Håller med IndianHej här! Hur fasiken kan man komma med sådana anklagelser när man vet att man inte kommer kunna backa upp dessa, på något sätt eller vis?! Det blir bara tomma anklagelser som hänger i luften. Dessutom så vad än Laxdasen säger i denna soppa nu så är hans nickname förknippat med dessa anklagelser.

Förstår om ni är förbannade OM detta skulle stämma - men ni har skött på ett fördjävla dåligt sätt! Skämmes! Några avstängningar här vore på sin plats, anser jag!!! Stäng av Tomas17, Trinity och Tornado, annars är det dålig stil!

Annars kan vem som helst komma och anklaga alla utan någon som helst bevisning och/eller grund!

Varför tog ni inte detta i PM?!

+1

Orka smutskasta folk pga avundsjuka, sanningshalten på ett troll med 0% konstruktiva inlägg är ju även den 0%. Tror inte Dasen namn kommer förknippas med detta då ingen tar detta seriöst. Jag kommer ialf förknippa honom för den som sätter lite färg på travdelen på sharps, även om jag klagar på honom ibland
Pilkast (+3)
chrisso84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 10:28   #215

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

tackar för alla glåpord....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 10:59   #216

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 949
Standard

ATG.se 472,50 4 Ja Nej 2,50 - V8 - V8 338.572
Grattis dasen!
foox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 11:10   #217

laxdasens avatar

Standard

ingen behöver gratta mer. Det räcker...jag trodde denna sida bestod av folk med viss empati men de är härligt vad vissa gottar sig...och letar fel...ja ni är säkert alla felfria på alla plan.....grattis!
Gammal 2013-05-09, 11:23   #218

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Grattis Dasen. Grymt snyggt system. Thomas 17s ord är 100% sanna. Finns rätt många med Sundbyholm som hemmabana som vet vilka dasen och Thomas17 är och att det är sant. Tyvärr. Det är inte ord från ett troll utan från en som brukar åka med dasen på trav. Tycker själv att dasen är kul på forumet och har ett kul sätt så men finns ju som nämnts en del negativt som balanserar upp det,eller rättare sagt ner det. Är väl bara att pröjsa och be om ursäkt att det tagigt flera år att betala tillbaka det.
laxdasen (+100)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 11:28   #219

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3825
Standard

Spelskuld är hedersskuld!
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 11:47   #220

laxdasens avatar

Standard

Finns massor med folk både här och på andra stälen som någon gång blir skyldig någon pengar... däremot att skriva om dessa saker här är ett sätt som inte hör hemma här. Jag reder ut mina privata saker med den som är berörd. Det låter som jag inte gjort ett skit för att göra rätt för mig och det är inte sanningen. Jag har också en hel del info om massa personer...som sitter här som ingen skulle vilja att det stod här. Men jag skulle aldrig skriva det. Sorgligt att vissa verkar lida av diverse syndrom. svårt att kommunicera med dessa människor. Men härligt att ni fick något att gotta er åt! Underbart! jag kan garantera att jag inte är sämre än någon annan här. Jag kommer göra rätt för mig och har till viss del redan gjort det. Däremot kommer det sk kompisskapet med personen i fråga aldrig att fortsätta då han visat vilken omdömeslös människa han är. Jag kan göra rätt för mig. men hans ord här inför alla kommer alltid finnas kvar. En tragisk händelse. Ni får ha vilken åsikt om mig ni vill . Jag har inga problem med det. Däremot fick det här proportioner som är rent löjliga. Gratulerar Draken till att vara guds gåva till människan och en sån hedersvärd männsika måste alla gilla när han kommenterar saker som rör två helt andra personer.Du kommer gå långt i livet!
Gammal 2013-05-09, 12:20   #221

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Grattis Dasen. Grymt snyggt system. Thomas 17s ord är 100% sanna. Finns rätt många med Sundbyholm som hemmabana som vet vilka dasen och Thomas17 är och att det är sant. Tyvärr. Det är inte ord från ett troll utan från en som brukar åka med dasen på trav. Tycker själv att dasen är kul på forumet och har ett kul sätt så men finns ju som nämnts en del negativt som balanserar upp det,eller rättare sagt ner det. Är väl bara att pröjsa och be om ursäkt att det tagigt flera år att betala tillbaka det.
Du har ingen aning om vilken överenskommelse vi haft. Du bör nog inse det. Sen är min åsikt att privata saker är privata. Jag har haft personer som varit skyldiga mig pengar genom åren men aldrig ens nämnt det för någon annan. Men vissa kan inte skilja på privata affärer och vad man delar med sig till andra...tänker inte skriva något mer om detta nu men vill du fortsätta gotta dig och framstå som sveriges mest rakryggade kille så fine! härlig självinsikt.
Gammal 2013-05-09, 12:46   #222

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2499
Standard

Grattis dasen till en fin vinst! Finfint system!

Måste tillstå att det är under all kritik att komma med anklagelser om skulder etc på forum som detta. Det tas PRIVAT och inte att allmänt hänga ut folk.
Låt flashback vara flashback och ta in hit skiten.

Att spelskulder är hederskulder bla bla etc har inte med saken att göra, de tas inte upp offentligt. Kan med garanti säga att många här, oerhört många har lånat pengar och har skulder. Det hör till spelvärlden tyvärr och detta vet jag då jag har figurerat på "andra sidan" en lång tid.
Trist att folk inte har respekt att ta dessa ärenden privat måste sägas...

Grattis Laxen till en fin V8:a!
Pilkast (+5)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 12:52   #223

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Grattis das, ingen man är perfekt, det är endast kvinnan som är det.

Alla gör man olika val i livet, vissa blir bra, vissa mindre bra, vissa borde man aldrig gjort. Men vad ska man göra åt det ? gjort är ju gjort.

Patetiskt av människor att skriva om ens privatliv. PMa eller ring. Förstör inte glädjen här när vi andra vill gratta och glädjas åt dasen. Vad han sen gör på fritiden / utanför detta forum det skiter jag i. Jag grattar dig och din bror iaf.!

snyggt lirat!
Pilkast (+5)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 12:56   #224

laxdasens avatar

Standard

ja jag håller med. Och jag lägger mig inte i någons privata här. det här är en sida där jag trodde man skulle ha kul och bjuda på vinnare och ideer. Och jaaa många här har eller har haft en skuld...men jag får väl hängas ut hur som helst. Personen som gjorde det tycker inte han gjorde något som helst fel alls. Gjort är gjort. tyvärr är vårt kompisskap slut. Men det finns inget kvar efter detta. Men sånt är livet.
Pilkast (+10)
Gammal 2013-05-09, 13:17   #225

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

yep. shithappens, tänkte sjöa lite lagom idag, men vettefan vad man ska lira, v64 lr dd
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td