Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-07, 14:47   #1

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Uppsnack V86 8/5 Dubbel Jackpot

Ska vi försöka att bärga de 13 miljonerna i morgon så får man lägga manken till och hitta lite roliga spikar.

Tanken imorgon blir att gardera alla storisar och spika mindre betrodda.

Mina troliga spikar till imorgon!

Avd 2 Stein DayLight. Här går jag emot mig själv då jag har sagt att jag aldrig mer ska spika detta ekipage då de brukar bli bekymmer. MEN Denna gången så tror jag det blir en regelrätt SOS, då det inte finns några riktiga snabbstartare på de närmsta spåren så känns risken att bli fast som obefintlig.

Avd 5 Integrated. Gick väldigt bra efter tung resa senast. Perfekt spår och möter bara ston denna gång, förmodligen den tidiga ledaren i loppet. Nu till det tråkiga Melander aviserar att barfota körning kanske inte är möjligt men förmodligen blir det minst barfota fram.

Avd 7 Ninepoints Charlie. Goop upp, snabb ut, ner i klass. SOS

bara å grotta vidare
Gammal 2013-05-07, 14:58   #2

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Fredrik Persson kommer showa! Spik på allt utan att tveka! Så kommer det att bli!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 16:49   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Fredrik Persson kommer showa! Spik på allt utan att tveka! Så kommer det att bli!
Det är backup spiken om det blir skor på integrated, kommer förmodligen bli ganska så hårt betrodd men man kan ju inte få mer än 8 rätt!
Gammal 2013-05-07, 17:17   #4

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Avd 7 Ninepoints Charlie. Goop upp, kvällen bästa Spik
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 20:54   #5

Standard

Vankas fullgas med Pomona Wibb definitivt med på kupongen.

Lopp 4, 1640A 7 POMONA WIBB - Jorma Kontio
Är mycket fint i ordning och hon har gjort bra lopp varje gång på slutet. Synd att hon får så dåliga lägen varje gång och det här är fjärde starten i följd som hon har ett dåligt spår. Senast mötte hon tuffa hästar men avslutade bra. Jag anmälde hit i hopp om att hon kanske skulle kunna gå en 1.11-tid och få ett fint rekord inför den stundande avelskarriären.
Balans: Barfota runt om
Huvudlag: Eventuellt helstängt huvudlag
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 21:19   #6

Sharp$: 17990
Standard

Plockar någon ner Baltimore Hawk i avd 4 om den tar sig till ledningen? Tycker den va lika bra som Chivas Boko i senaste loppet.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 21:32   #7
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Aroma Grim en tänkbar spik .....

Senast redigerad av trance_error den 2013-05-07 klockan 21:40.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 21:38   #8

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Plockar någon ner Baltimore Hawk i avd 4 om den tar sig till ledningen? Tycker den va lika bra som Chivas Boko i senaste loppet.
svårt att läsa loppet men Blir det bara körning om spets så kan ju svanen dra en riktig långsida med Blue River Pipe annars så är baltimore hawk ett givet streck
Gammal 2013-05-07, 22:04   #9

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1483
Standard

Aroma Grim gick 14,1 volt medeldistans, okörd. Kan hon förlora detta?
greenj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 22:16   #10
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greenj Visa inlägg
Aroma Grim gick 14,1 volt medeldistans, okörd. Kan hon förlora detta?
Absolut kan hon förlora, här hittar jag omgångens bästa spik, Claes Svensson är garanterat ute i angeläget ärende & detta torskar INTE Peignoir från ledningen. Höll enkelt undan för Opportunity sist, visserligen 20 m före i starten då, å andra sidan är Aroma Grim också 20 m efter nu i starten med tanke på bakspåret.

Håll igång Claes
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 22:27   #11

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Absolut kan hon förlora, här hittar jag omgångens bästa spik, Claes Svensson är garanterat ute i angeläget ärende & detta torskar INTE Peignoir från ledningen. Höll enkelt undan för Opportunity sist, visserligen 20 m före i starten då, å andra sidan är Aroma Grim också 20 m efter nu i starten med tanke på bakspåret.

Håll igång Claes
Aroma grim har en mycket fin startrygg
Behöver inte vara så långt bakom classes
Gammal 2013-05-07, 22:40   #12
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Kör en liten genomgång av mina tänkbara, sen får man ju invänta balans osv imorrn

Avd 1: Peak lär väl tappa från start, bra form & given på kupongen. Opportunity två lopp i kroppen & formen lär vara på väg uppåt, tar nog ledningen men ja är inte säker på att Åke vill köra där, given trots allt. Min förstahäst är Cayenne Käbb, sett fin ut i årets två starter & mött tuffare hästar än detta, mycket startsnabb & jag tror den forceras till ledning i första sväng. Med på kupongen åker även Digital Darling på ren kapacitet. Övriga göra sej icke besvär.

Avd 2: Svårt lopp, första häst Stein Daylight, tror som ngn nämnde att den kan hålla upp ledningen från innern, därifrån ska den slås. Finns dock några fina hästar jag inte vill missa, Pinot Ribb & Kim Eriksson har lyckade resultat tidigare, totalt bortglömd men given för mej. Likaså Mellby Vargtass, vet faktiskt inte varför Åke valt bort den, enligt den bästa chansen av hans hästar i loppet. Även Feast Your Eyes är given, galoppera på upploppet sist som klar 2a när Jorma drev onödigt hårt. Skulle 1 bli av med ledningen kanske Jorma laddar direkt & då tror jag inte ngn svarar in i första sväng, kan bli svår isf. Även Long Night är intressant, mycket bra förra året & nu lopp i kroppen, här blir balansinfo viktig, gick med skor sist, helt annan häst barfota. Ratar Åkes val Keso, seg rackare som jag inte tror hinner med över denna distans.

Avd 3: Alla ylar Fredrik Persson, det kan vara rätt, men den var inte startsnabb sist så risken finns att Fly The World är först fram att försöka överta & då tror jag inte Boys Going In räcker till denna gång. Som det ser ut nu streckar jag även Dollar Boko, mycket bra sist på Örebro, risk finns dock att den hamnar invändigt här, men 1,4,6 känns heltäckt.

Avd 4: Här tror jag man kommer långt med de 2 förhansfavoriterna, Chivas Boko mycket bra sist, Jorma satt mest & finåkte på upploppet,given förstahäst även om spåret oroar. Min gardering blir 11 Blue River Pipe som var strålande fin i Sverigedebuten, Åke bara lämnade dem på upploppet & sa i intervjun efter att detta är en riktig skjutare. Kan bli en svepning på bortre lång.

Avd 5: Inte studerat detta så noga än, men som många är inne på kan nr 2 vara en chansspik.

Avd 6: Enligt mej svåraste loppet, inte satt mej in än....

Avd 7: Intressant med Björn upp på nr 2, startsnabb, kan vara spets & slut, härdad i tuffare gäng än detta. Varnar för 11 You Two, galopp i debuten för Åke men vet att han var helnöjd med hästen inför det loppet. Kommer även plocka med Recation som har en bra spurt bara den kommer till samt Bolt, där kanske distansen är i kortaste laget, men skulle Hannè för en gång skull få till styrningen kan det absolut vara vinnaren, kapacitet finns.

Avd 8: Min stora idè i omgången & kommer spikas, 4 Peignoir. Så fin som den var sist har jag väldigt svårt att se den torska. 1 tar ledningen men tror inte Karlstedt vill köra i ledningen & lär släppa när Claes ställer frågan. Att Aroma Grim sedan ska plocka ner Peignoir från ledningen finns inte i min bok.
Gammal 2013-05-07, 22:44   #13
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Aroma grim har en mycket fin startrygg
Behöver inte vara så långt bakom classes
Han lär ju rygga Unison Sund, Karlstedt tror jag inte vill köra i ledningen & då hamnar Åke i 3e in. Unison är förvisso också relativt snabb ut men lär söka sej till sarg, finns inte så många positioner kvar då för den gröne mannen.
Gammal 2013-05-07, 22:58   #14

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Han lär ju rygga Unison Sund, Karlstedt tror jag inte vill köra i ledningen & då hamnar Åke i 3e in. Unison är förvisso också relativt snabb ut men lär söka sej till sarg, finns inte så många positioner kvar då för den gröne mannen.
Kam tom bli så att unison sund tar spets och att åke är före classe
Gammal 2013-05-07, 23:06   #15
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Kam tom bli så att unison sund tar spets och att åke är före classe
Unison Sund tar aldrig en längd på Evita Brodda & jag ser ingen anledning till att Karlstedt vill släppa till en sämre häst (unison sund). Därmed ligger vägen öppen för Claes att köra sej till ledningen.
Gammal 2013-05-08, 03:43   #16

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 36
Standard

Peignoir bara svrarar och svarar i ledningen. Svår att slå då. Riktig fighter.
Pilkast (+1)
IndianHej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 06:57   #17

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:

Håll igång Claes

Jag håller med, tyvärr skall Peignoir gå med skor ikväll - sämre då, enligt stallet... Surt!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 08:12   #18

Standard

Citat:
Kör en liten genomgång av mina tänkbara, sen får man ju invänta balans osv imorrn

Avd 2: Svårt lopp, första häst Stein Daylight, tror som ngn nämnde att den kan hålla upp ledningen från innern, därifrån ska den slås. Finns dock några fina hästar jag inte vill missa, Pinot Ribb & Kim Eriksson har lyckade resultat tidigare, totalt bortglömd men given för mej. Likaså Mellby Vargtass, vet faktiskt inte varför Åke valt bort den, enligt den bästa chansen av hans hästar i loppet. Även Feast Your Eyes är given, galoppera på upploppet sist som klar 2a när Jorma drev onödigt hårt. Skulle 1 bli av med ledningen kanske Jorma laddar direkt & då tror jag inte ngn svarar in i första sväng, kan bli svår isf. Även Long Night är intressant, mycket bra förra året & nu lopp i kroppen, här blir balansinfo viktig, gick med skor sist, helt annan häst barfota. Ratar Åkes val Keso, seg rackare som jag inte tror hinner med över denna distans.
läste någonstans att Åke var ägare/delägare i Keso och måste därför köra denna.
Gammal 2013-05-08, 09:30   #19

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1899
Standard

4 Peignoir (Claes Svensson) ledde hela vägen senast och gick ett snabbt sistavarv. Vann avstannande. Fin form. Kommer troligtvis gå med skor i den här starten. Vi sparar hovarna till finalerna. Kanske inte lika vass men är ändå inte helt chanslös, säger Claes.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 09:48   #20
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
4 Peignoir (Claes Svensson) ledde hela vägen senast och gick ett snabbt sistavarv. Vann avstannande. Fin form. Kommer troligtvis gå med skor i den här starten. Vi sparar hovarna till finalerna. Kanske inte lika vass men är ändå inte helt chanslös, säger Claes.
Inget direkt avslag, men självklart en nackdel
Gammal 2013-05-08, 10:53   #21

mijo14s avatar

Standard

1 2 4 (räcker och fördel BG)
8 (Ingen som kan eller vill svara när finnen laddar...)
4 6 (Visst...FP´s var grym sist, men han är också väldigt rädd om sina kusar...)
11 (Åkes bästa chans och jag tror att han vinner lätt...)
2 3 5 7 8
1 11 12 15 (Örjan spår 1...perfekt!)
2 3 5 (så jäkla bra är inte Ninepoint C...)
1 9 (Bästa hästen och en "smygare" (1) med toppform)
720rader/180:-

Lycka till ni andra!
Gammal 2013-05-08, 10:56   #22

Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg

Avd 2 Stein DayLight. Här går jag emot mig själv då jag har sagt att jag aldrig mer ska spika detta ekipage då de brukar bli bekymmer. MEN Denna gången så tror jag det blir en regelrätt SOS, då det inte finns några riktiga snabbstartare på de närmsta spåren så känns risken att bli fast som obefintlig.
Tror du inte 8an bara sticker till spets? då får stein det svårt.. han var ju en besvikelse senast?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 11:12   #23

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 432

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

1) 1,2,4 ( bra 3 hästarslås )
2) 1,2,3,4,5,7,8,10 ( jaguar Ruda fixar miljoner )
3) 6 ( bästa hästen i mitt tycke )
4) 5,11 ( säkert lås )
5) 2 ( Känns osäker )
6) 6,7,11,12,14,15 ( Super Belle i ledningen hoppas jag blir svårfångad)
7) 2,5,10,11 ( Calypso Blue Chip,dagens rökare )
8) 4,9 ( dom två bästa )

2304rader/576:-, endast V8
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 11:29   #24

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

avd1. 4 Cayenne Käbb jag tror spetsstriden avgjör och med tanke på att hästen visade knallform som fyra senast bakom en toppbra Obi Wan bör Örjan lägga dessa på rygg och spelvärdet står i 27% vilket doftar gott

avd2. Här tycker jag att 8 Fast Your Eyes borde ha en rimlig segerchans då hästen är kvick och alla vet att Jorma bara kör och normalt blir han släppt till spets, Jormas bästa chans på onsdag och jag håller med. Omgångens bästa spik!

avd3. Här spikar nog många Freddes Going häst men spåret är kanske inte vad han hade hoppats på och troligen blir hästen 60-75%are vilket känns helt överdrivet för mycket. En så pass bra häst som 4 Fly The world blir ingen enkel nöt att knäcka från spets eftersom ekipaget tror sig vara före nr 6 i starten. Blir andra handare och 38%are skulle jag tippa. Minst lika bra chans om inte lite bättre. Spelvärd och jag provar spik åter igen...

avd4. I detta loppet lyfter jag fram en fräck vinnare nämligen 2 Baltimore Hawk som spurtade vasst senast kan dessutom öppna bra från start och taktiken är att köra för spets för att sedan dra musten ur alla andra. Kaj körde för 2 starter sedan då resulterade det i seger. Jag chansspikar eftersom värdet är fint.

avd5. Ett lite tuffare lopp att bena ut men tipset till 7 Mythical Fortune som vann sin årsdebut med mersmak och visar att hon har utvecklats under vintern, hon är en stark spurtare och med klaff borde hennes fart räcka och bli över i detta sammanhang. Given etta.

avd6. Också ett vidöppet lopp men där jag ändå tycker att 9 Vilda Gamle är hästen som har visat enorm fart för sin klass och skulle hon sköta sig går ingen säker. Jag tror på vettig chans om felfri avgång...

avd7. 7 Recation kan öppna riktigt vass vid laddning och frågan är vad man väljer för taktik. Formstark som går från de flesta positioner. Given...

avd8. Här låser jag på spets hästen samt bästa hästen nämligen 4-9 de borde räcka långt.. Lås!

avd1. 4 Cayenne Käbb
avd2. 8 Fast your eyes
avd3. 4 Fly the world
avd4. 2 Batimore Hawk
avd5. 2-3-5-7-8
avd6. 4-5-9-11-15
avd7. 2-4-6-7
avd8. 4-9
= 50 kr

Bästa spiken: Fast your eyes
Lill spiken: Cayenne Käbb
Chans spiken: Fly the world
Roliga spiken: Baltimore hawk

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 12:04   #25

allaballakaitozs avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1127
Standard

Baltimore Hawk och Cobol Quuen blir mina spikar. Kvällens lås blir 3-8 i avd 7.
Gammal 2013-05-08, 13:05   #26

Sharp$: 1428
Standard

Vinner inte Peak första slog Montgomery Hill, Olivia lavec på Åby e vila.
Lyckad operation. Visade dessutom startsnabbhet då. Inte lätt ta en
Längd på den. Sen e d SOS.
jockegais är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 13:29   #27

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
Det är backup spiken om det blir skor på integrated, kommer förmodligen bli ganska så hårt betrodd men man kan ju inte få mer än 8 rätt!

Idag handlar det om en enda sak för mig. Få 8 rätt. Sätta några spikar som håller ! Sen ska den hända lite grann i ett par lopp. V8. Då får man oerhört bra betalt på ingenting. Det ska gärna få smälla rejält också i något lopp då blir det roligt! De som letar chansdrag i dag som spikar kan ev vinna multum men troligen blir de blacka.. Givet hur man ska spela idag!
Gammal 2013-05-08, 13:39   #28
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-05-08
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 31

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 2, 4 (9)
2 1, 5, 7, 8, 10 (2)
3 6 Boys Going In
4 5, 11 (2)
5 2 Integrated
6 1, 7, 8, 9, 11, 12, 14, 15 (3)
7 3 Jullex Dante (7)
8 1, 4, 6, 9, 12 (10)

Vadet gäller startnummer

1 200 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 300,00 kr

Kvittonummer: 2D66 7931 xxxx 0045

Blir mitt enda bidrag för ikväll. Chansspik i avd 7. gl till alla.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 14:16   #29

laxdasens avatar

Standard

Classe med skor i sista ... ja då tror jag ej den har med utgången att göra. Extremt barfotagynnad....trodde på den från början.... nu kommer den inte med!
Gammal 2013-05-08, 14:22   #30

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Tror du inte 8an bara sticker till spets? då får stein det svårt.. han var ju en besvikelse senast?

Kan så vara men men det kostar även att komma till spets från spår 8. Stein har tuggat ner bättre hästar än såhär från dödens.
Hade övernattat för första gången senast vilket var den troliga orsaken till senaste prestationen.
Gammal 2013-05-08, 14:24   #31

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Mellby Vargtass och Blue River Pipe strukna men inte noterat på ATG, kasst!!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 14:26   #32

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1435
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Mellby Vargtass och Blue River Pipe strukna men inte noterat på ATG, kasst!!
Var har du sett det någonstans?
mlinke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 14:34   #33

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mlinke Visa inlägg
Var har du sett det någonstans?
Noterat på Svensk Travsport, hälta och halsinfektion orsaker, samt intervju med Åke på SS.
Gammal 2013-05-08, 14:36   #34

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Noterat på Svensk Travsport, hälta och halsinfektion orsaker, samt intervju med Åke på SS.

Bedrövligt av atg.... fast åke kanske inte orkat meddela än vilket är ännu mer bedrövligt! uselt!
Klanke (+2)
Gammal 2013-05-08, 14:37   #35

Standard

och där kom det på atg
Gammal 2013-05-08, 14:38   #36

laxdasens avatar

Standard

ja såg det nu....
Gammal 2013-05-08, 14:39   #37

Sharp$: 1435
Standard

Citat:
Ok. Nu kom strykningarna på atg.se också.
mlinke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 14:42   #38

laxdasens avatar

Standard

Dagens bästa drag är enligt mig Baltimore Hawk. Har svårt att se den förlora nu en riktigt bra häst.... 12% nu men kommer stiga tyvärr.....missa inte den....den är mkt viktig att ha med idag...har följt den varje start i Sverige och den är riktigt bra!
Gammal 2013-05-08, 14:52   #39

Standard

Patrik Fernlund ‏@V86experten
Het stallinfo: Snackade precis med Hans R Strömberg, han varnade kraftigt för 9 Unique J (V86-5). Barfota runt om och bra smygläge. Se upp!

Denna kan vara ett fynd 2% i nuläget. Blir det skor på integrated så åker denna med.
Gammal 2013-05-08, 14:53   #40

mijo14s avatar

Standard

Då var man borta innan det börjat... 13 Foal Tooma (Svante Eriksson) in som reserv!
Gammal 2013-05-08, 14:54   #41

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Då var man borta innan det börjat... 13 Foal Tooma (Svante Eriksson) in som reserv!
ja hade du spik utan reserv är det inte roligt,,,, jag hade lämnat in ett... hade tre hästar 2,5,11 fick in svante...inte kul direkt....men nu blir det Spik på Baltimore H på ett systemm har stor feeling för den.
Gammal 2013-05-08, 15:57   #42
Banned

Sharp$: 2102

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Min v86 rad ikväll..

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar (Res.)

1. 4 Cayenne Käbb (2, 1)

2. 1 Stein Daylight (4, 8)

3. 4, 5, 6, 9 (1, 7)

4. 1, 5 (2, 10)

5. 2 Integrated (8, 7)

6. 3, 6, 7, 11, 12, 15 (14, 9)

7. 2, 3, 10, 11 (6, 7)

8. 9 Aroma Grim (4, 12)

Vadet gäller startnummer

192 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 48,00 kr

Kvittonummer: 4FA4 B1DB 9935 0841
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 15:58   #43

chrisso84s avatar

Sharp$: 2159

Chrisso
Stats: 5 - 9 - 0
ROI: 121.01%
Vinstprocent: 35.71%

Standard

Tycker att 18ggr på Pinot ribb(unibet) är taget varje dag i veckan!
Fick in 700kr. Vann i årsdebuten i enklare sällskap, hårdare emot nu helt klart.
Gillar dock denna märren skarpt, brukar ha en bra avslutning så håller tummarna för hjärnsläpp öppning.

Edit: nere på 12.5 nu så tolkar mitt spel som bra! Tycker ett korrekt odds ligger kring 10-12.

Senast redigerad av chrisso84 den 2013-05-08 klockan 16:00.
chrisso84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 16:06   #44

capones avatar

Standard

Avd 2 . Feast Your Eyes kanonform min chans spik spår8 inte kul
Avd 5. Donna Del Sole åter spår 8
Gammal 2013-05-08, 16:13   #45

Helges avatar

Standard

You Two

För er som tittar på skoinfo, så kommer denna inte lysa röd som den borde göra.

Fel i infon, gick med skor/brodd senast, idag blir det ffg bfro i Åkes regi, andra bfro i livet.
Gammal 2013-05-08, 16:43   #46

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Tjänstefel att inte spela Fly The World till höga 4.25 på Unibet! Kom ihåg att Perssons kuse gick 1500 meter på innerspår och lucka sent. Idag kommer denne synas då den kommer få gå i andraspår, hela loppet - jag tror alltså inte denne får någon ledning - men går inte att ta ifrån den att han avslutade otroligt vasst och såg lysande ut - kör dock på att hårdheten här tar ut sin rätt...

Se även upp för Ivar Sånna!

Gammal 2013-05-08, 16:50   #47

crossbows avatar

Sharp$: 8832
Standard

Svanstedts hästar.

V86-1
2 Opportunity (Åke Svanstedt) startar för att få ett lopp i kroppen inför Diamantstoets final. Dock blev inte loppet så tufft som man befarade och från ett perfekt läge över en bra distans så har hon absolut chans att vara bland de tre främsta, säger Oskar Florhed
V86-2
7 Keso (Åke Svanstedt) tränar mycket bra men läget är sådär. Han är dock oöm och tål att gå en rejäl repa så han ska kunna sluta i den främre träffen, säger Oskar Florhed.
V86-6
7 Hey Honey (Åke Svanstedt) vek ner sig från spets senast och är bättre med ryggresor. Smyger med till en hygglig slant, säger Oskar Florhed.
V86-7
6 Kyril Hanover (Per Lennartsson) har bra form och är snabb ut vid laddning. Dock inte beroende av tätpositionen. Smyger med?
11 You Two (Åke Svanstedt) svek sist och behöver rycka upp sig. Normalt duger han gott i nuvarande klass och ska inte räknas bort helt, säger Oskar Florhed
V86-8
7 Anastacia Trot (Per Lennartsson) gav ett bra formbesked sist och går framåt med loppet. Dock har hon nog tjänat det mesta av sina pengar och får svårt vinna, säger Oskar Florhed.
9 Aroma Grim (Åke Svanstedt) har tjänat snabba pengar men har varit okörd vid segrarna. Hon är grym för klassen och är stallets nästbästa chans i omgången, säger Oskar Florhed

Källa: Martin Berg/Sportbladet
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 16:52   #48

mr_stylezs avatar

Sharp$: 5211
Standard

Väldigt många hästar som byter från barfota till Skor idag enligt skoinfon på atg.... ngt fel lr har jag helt missat att banan ska bli svårsprungen idag? Är ju strålande solsken i sthlm?
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 16:53   #49
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av crossbow Visa inlägg
Svanstedts hästar.

V86-1
2 Opportunity (Åke Svanstedt) startar för att få ett lopp i kroppen inför Diamantstoets final. Dock blev inte loppet så tufft som man befarade och från ett perfekt läge över en bra distans så har hon absolut chans att vara bland de tre främsta, säger Oskar Florhed
V86-2
7 Keso (Åke Svanstedt) tränar mycket bra men läget är sådär. Han är dock oöm och tål att gå en rejäl repa så han ska kunna sluta i den främre träffen, säger Oskar Florhed.
V86-6
7 Hey Honey (Åke Svanstedt) vek ner sig från spets senast och är bättre med ryggresor. Smyger med till en hygglig slant, säger Oskar Florhed.
V86-7
6 Kyril Hanover (Per Lennartsson) har bra form och är snabb ut vid laddning. Dock inte beroende av tätpositionen. Smyger med?
11 You Two (Åke Svanstedt) svek sist och behöver rycka upp sig. Normalt duger han gott i nuvarande klass och ska inte räknas bort helt, säger Oskar Florhed
V86-8
7 Anastacia Trot (Per Lennartsson) gav ett bra formbesked sist och går framåt med loppet. Dock har hon nog tjänat det mesta av sina pengar och får svårt vinna, säger Oskar Florhed.
9 Aroma Grim (Åke Svanstedt) har tjänat snabba pengar men har varit okörd vid segrarna. Hon är grym för klassen och är stallets nästbästa chans i omgången, säger Oskar Florhed

Källa: Martin Berg/Sportbladet
Vem är den bästa chansen då ?? Är jag blind, men kan inte utläsa det, bara att aroma grim är deras näst bästa chans
Gammal 2013-05-08, 16:56   #50

lonerangers avatar

Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Borde väl ha vart blue river pipe som är struken??

EDIT: Intevjuerna verkar ju komma från VI TIppa
https://www.atg.se/dynamic_files/v86.pdf

Senast redigerad av loneranger den 2013-05-08 klockan 16:58.
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 17:05   #51

crossbows avatar

Standard

Blue River Pipe var deras bästa chans , intervjuerna är tagna ifrån

http://www.ebbes-travstudio.se/14441060
Gammal 2013-05-08, 17:10   #52

Sharp$: 2882
Standard

Tackar för all information
Lakej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 17:18   #53

Klankes avatar

Standard

av Lars Erlandsson (2 timmar sen), 0 kommentarer (har drivit Ögat med thomas tidigare)

Solvalla V86,8 maj. Skrivet av Lars Erlandsson.

Sommaren har äntligen anlänt och vi har haft drygt 20 grader de sista dagarna och björkarna exploderar utanför fönstret och har blivit gröna på ett par timmar. Ikväll är det dubbeljackpot på V86 och man beräknar att det ska finnas 13 miljoner att dela ut i åttarättspotten. Omgången ser mycket intressant ut och nu ska vi ha lite glid och räkna in de stora pengarna! Förra veckan spikade jag Formula One på V86 och han gjorde mig inte besviken när han pullade runt på 1.10,4/1640a från ledningen. Just nu när jag skriver detta får jag reda på att Formula One har tackat jag till sin inbjudan till Elitloppet!

V86-1 Omgången inleds med ett sprinterlopp för den näst högsta klassen. Knapp favorit i nuläget är stoet 2 Opportunity. Hon har fått två lopp i kroppen efter sitt vinteruppehåll och kvalade senast in till finalen av Diamantstoet, som avgörs under elitloppslördagen. Hon behöver en genomkörare till i kroppen och från det här fina utgångsläget så ska hon räknas tidigt, trots att hon ställs mot hingstar. Spetsstriden tror jag står mellan 1 Peak och 4 Cayenne Käbb. Där den förstnämnde öppnade mycket raskt till spets näst senast innan han släppte ledningen. I karriärens 42 start ska Peak göra debut över sprinterdistans och lyckas BG försvara sitt innerspår så tror jag att han kör där. 4 Cayenne Käbb har fått ett par lopp i kroppen, men har haft dåligt med startpoäng och har nu inte startat på en månad varför dagsformen ändå är ett litet frågetecken. Han är annars mycket kvick bakom bilen och trivs perfekt med kvällens förutsättningar. 9 Digital Darling är en mycket kapabel och kvick märr som har vunnit sina flesta segrar från ledningen, men hon gick bra bakifrån näst senast. Nu har hon fått en startsnabb rygg och med lite klaff och lucka in på upploppet så kan det mycket väl räcka till seger. 10 Johnny B.Kemp har jag jagat och haft som chansspik i de senaste starterna, men det har blivit två andraplatser bakom Democrat och Kaka A.T. utan att jag fått någon utdelning. Hästen springer med skor och ett öppet huvudlag och jag vet inte om tränare Daniel Redén väntar med skoryck och bokpärmar till Sweden Cup under elitloppslördagen eller vad som ligger i planeringen? Men det vore patetiskt om han vinner ikväll och jag står på sidan om utan att ta betalt. Han blir chansspik på det lilla systemet, men den som har ork och mod försöker även ta betalt på ett större system. Fem streck.

V86-2 Det här är ett bilstartslopp över medeldistans som håller bra kvalitet. 1 Stein Daylight är lite överraskande knapp favorit i nuläget. Han har visat jämn och bra form på slutet även om han tävlade lite under pari i V75 på Umåker senast, men det berodde på att hästen hade rest dåligt. Spår ett kan vara en fälla, men jag han öppnade mycket raskt från spår sex bakom bilen i en 1.09-öppning i V75 på Rättvik i augusti ifjol och han kan lägga iväg från start. Han gick med lättare balans i sin senaste start och det blir samma igen. 8 Feast Your Eyes har hittat nya växlar efter sitt vinteruppehåll och har sett kanonfin ut! Senast hade han en omöjlig uppgift i femtepar utvändigt varvet kvar, men spurtade som ett skållat troll till slut och hade noterat 1.10,5 sista varvet om han inte hade galopperat bort andraplatsen kort innan mål bakom Indigious. Han är kvick bakom bilen och trots ett knepigt åttondespår så tror jag på ett offensivt upplägg. 10 Long Night såg fin ut i årsdebuten efter ett halvårs frånvaro senast. Han har gått framåt en hel del med det loppet och nu är det annonserat med barfota runt om. 4 Jaguar Ruda var klart uppåt barfota runt om senast och är loppets riktiga dammsugare. Fyra streck.

V86-3 Vårfavoriten för de treåriga hästarna ska göra upp om 200 000 kr i förstapris. 6 Boys Going In gjorde ett härligt intryck när han spurtade ner allt motstånd över upploppet i sin senaste start på Solvalla och samtidigt blev en tidig publikfavorit hos många. Klockan stannade på 1.10,5 sista 600 och visst var det imponerande även om det kanske såg lite bättre ut från sidan. Hästen har tagit det loppet på ett bra sätt och tränare FP andas optimism igen. Nu ska han försöka ladda lite mer från start för att försöka komma förbi tuffaste motståndaren direkt och det blir troligen skor runt om på hovarna igen. Jag har dock stor respekt för flera av motståndarna och väljer att gardera. 4 Fly The World är en undantagshäst som har gjort allt rätt så här långt och tagit sex segrare på tio framträdanden. Framförallt har hon en mycket bra vinnarskalle och vägrar att vika ner sig över upploppet. Nu sätter man på hästen ett halvstängt huvudlag för första gången för att försöka komma iväg lite kvickare den första biten och jag blir inte förvånad om hon lyckas vara före favoriten in i första sväng. 9 Ivar Sånna är en riktig tuffing som alltid går hela vägen in i mål. Bakspåret är inte så stor nackdel då han ändå är trevande den första biten när bilen släpper. Kör de på sig i täten så biter hans tunga speed bra över upploppet. 1 Dollar Boko är också en häst jag gillar och som jag tror har potential att bjuda favoriten på en match. Det är svårbedömt om han kan försvara sitt innerspår, men med lite klaff så kan det räcka till seger och jag streckar.

V86-4 Femton hästar till start uppdelat på två distanser står på menyn. 11 Blue River Pipe är knapp favorit i nuläget. Det här är en finfin typ som senast tog en enkel spetsseger i sin första start i Åke Svanstedts regi och han gjorde det med luft under vingarna. Näst senast stannade klockan på raska 1.11 sista 800 och det känns som att det finns en hel del utveckling i hästen. Spår två i voltstart är ett litet frågetecken, men det ska nog gå bra då det är springband med anlopp. Det känns som att det här är kvällens ”snackis” och mångas singelstreck, men jag väljer att gardera. 5 Chivas Boko har bara gjort fyra starter i sin karriär så här långt, men han har visat upp bra kvaliteter. I de båda senaste loppen har han noterat 1.13 sista varvet med 1.11 sista 500 och då är det inte så lätt att ta in så många meter om man sitter i kön. Han klarade av ett fjärdespår i volten näst senast och utan strul så kommer han iväg i rätt gångart från start. Draget i loppet är 2 Baltimore Hawk, som har visat bra kapacitet i sina tre starter på svensk mark. Vid segern så spurtade han ner Timo Nurmos snackhäst Alfaz Del Pi på ett snyggt sätt och senast var han inte långt efter Chivas Boko i mål. Tre streck.

V86-5 Vårfavoriten för tre åriga ston med 100 000 kr i förstapris. Favoriten 2 Integrated har höjt sig ett snäpp på barfotabalans i de senaste starterna och gjort det riktigt bra. Hon öppnade bättre bakom bilen än vanligt senast och det blir nog ett så offensivt upplägg som möjligt för att försöka svara ut det tuffaste motbudet, men jag tror att hon får problem med det och rekommenderar singelstreck på 8 Donna Del Sole. Det här är en finfin travare som det stinker klass om och som jag tror kommer att utvecklas till en av de bättre i kullen när vi summerar året. Till kvällens start ska hon lättas i frambalansen vilket låter intressant och att Juha Siirtonen förstärker i sulkyn är också ett plus. Kommer ekipaget till ledningen tror jag loppet är slut, men hon kan även vinna andra vägar och jag spikar!

V86-6 Ett mycket ihåligt och lågklassigt stolopp står på menyn och här tror jag man hittar omgångens bästa singelstreck. Det är tredjehandsfavoriten 12 Bear With Me, streckad på 27 procent i nuläget, som har dragit till sig min uppmärksamhet. Hon har svarat för några riktigt starka insatser under april månad, som jag tror räcker och blir över för att segra i det här loppet. Senast pressade hon sig till ledningen 700 kvar och fick visserligen ge sig mot stallkamraten Rose Hill Dream till slut, men får ändå överbetyg för sin insats. Favoriten 11 Meadow Match håller bra form, men är osäker i voltstart och kan få problem att komma iväg från sitt femtespår i starten varför jag väljer att singelstrecka 12 Bear With Me!

V86-7 Det här är ett sprinterlopp som startas med bil. Klar favorit är 2 Ninepoints Charlie som kuskförstärks med Björn Goop i vagnen. Hästen har mött betydligt tuffare motstånd än detta på slutet och går ner i klass en hel del. I de två senaste starterna har han gått för drivning till slut från rygg på ledaren och senast orkade han inte hänga på David Sisu och Panne De Moteur till slut, vilket inte var så konstigt. Kommer ekipaget till ledningen utan att det kostar för mycket så kan det bli spets runt om, men jag väljer att helgardera loppet och streckar alla tolv startande hästar.

V86-8 Omgången avrundas med ett stolopp som håller bra kvalitet. 9 Aroma Grim har imponerat vid sina två senaste vinster och blir en av omgångens största streckfavoriter. Vi båda segrarna har segerreceptet varit rygg på ledaren och ett rappt upplopp. Man ska tänka på att hästen har tjänat snabba pengar och hela 300 000 kr på två starter! Nu är läget lite annorlunda och vi får bra rens i kuponghögen om favoriten bränner. 4 Peignoir tog en snygg spetsseger senast och är klar för finalen av Diamantstoet under elitloppshelgen. Hon har fått två lopp i kroppen och vi kan nog förvänta oss än ännu bättre prestation ikväll och hon är min förstahäst i loppet. 12 Cobol Queen har formen helt på topp och står på tur för en seger, men utgångsläget är inte det bästa och det måste stämma till fullo med positionerna om det ska räcka ända fram till seger. 1 Evita Brodda noterade 1.12 sista varvet senast och har nu fått ett intressant utgångsläge som borgar för en bra position i den främre träffen. 2 Unison Sund är vass på speed och senast flög hon lågt över upploppet när klockan stannade på 1.12,5 trots en del dryga spår sista varet. Fem streck.

(Omgången ser intressant ut och systemet kostar 3 600 kr att lämna in, men spikar man också Chansspiken 10 Johnny B.Kemp i V86-1 så sjunker kostnaden till 720 kr.)

Spikförslag: (V86-6) 12 Bear With Me, (V86-5) 8 Donna Del Sole

Chansspik: (V86-1) 10 Johnny B.Kemp

Dragen: (V86-4) 2 Baltimore Hawk, (V86-7) 3 Jullex Dante

Skrällen: (V86-2) 4 Jaguar Ruda

Nu kör vi!

//Erland
oinkk (+5)
Gammal 2013-05-08, 17:23   #54

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

V8 - endast vinst vid 8 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 2, 4, 7, 10
2 8 Feast Your Eyes*
3 1, 4, 6, 9
4 2, 4, 5
5 8 Donna del Sole
6 1, 3, 7, 9, 11, 12, 14, 15
7 2 Ninepoints Charlie
8 1, 4, 9, 12

Vadet gäller startnummer

1 536 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 384,00 kr

Kvittonummer: 6D0E XXXX XXXX 0805

Gammal 2013-05-08, 17:24   #55

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Såhär provar jag idag! Feast Your Eyes roligast, tror bara den vinner. Oddshöjande spår och rad(går väl ca 13.6 senast mot indigoius(hade varit stoor favorit om han startat här) från sista köplats, Jorma lite het till slut och överforcerade). Startsnabb är han och övriga känns mkt tröga ut så spåret spelar mindre roll, kan mkt väl bli spets tom. Tror dock också han har vettig chans från dödens. Spelat vinnare till 4.25! Övriga spikar känns som spets och slut på fältens respektive bästa häst.

1) A) 4,10 B) 2,9,8,1,6 C) 7
2) 8
3) 6
4) A) 2,5 B) 6 C) 1,4
5) 2
6) A) 12 B) 15,14,11,9,1,6 C) 7,8,3
7) A) 12,3 B) 2,6
8) A) 4,9 B) 10,12,1,2 C) 3,6

Minst 3 A, Max 1 C
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 17:36   #56

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 509
Standard

V86-1 4, 7, 8
V86-2 6, 8
V86-3 4
V86-4 2, 7, 10, 13, 15
V86-5 3, 4, 8, 9
V86-6 9, 12, 14
V86-7 2, 7
V86-8 9
nicklasla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 17:39   #57

Sharp$: 1035
Standard

Citat:

Avd 1: Peak lär väl tappa från start, bra form & given på kupongen. Opportunity två lopp i kroppen & formen lär vara på väg uppåt, tar nog ledningen men ja är inte säker på att Åke vill köra där, given trots allt. Min förstahäst är Cayenne Käbb, sett fin ut i årets två starter & mött tuffare hästar än detta, mycket startsnabb & jag tror den forceras till ledning i första sväng. Med på kupongen åker även Digital Darling på ren kapacitet. Övriga göra sej icke besvär.

Avd 3: Alla ylar Fredrik Persson, det kan vara rätt, men den var inte startsnabb sist så risken finns att Fly The World är först fram att försöka överta & då tror jag inte Boys Going In räcker till denna gång. Som det ser ut nu streckar jag även Dollar Boko, mycket bra sist på Örebro, risk finns dock att den hamnar invändigt här, men 1,4,6 känns heltäckt.

Avd 4: Här tror jag man kommer långt med de 2 förhansfavoriterna, Chivas Boko mycket bra sist, Jorma satt mest & finåkte på upploppet,given förstahäst även om spåret oroar. Min gardering blir 11 Blue River Pipe som var strålande fin i Sverigedebuten, Åke bara lämnade dem på upploppet & sa i intervjun efter att detta är en riktig skjutare. Kan bli en svepning på bortre lång.

Avd 5: Inte studerat detta så noga än, men som många är inne på kan nr 2 vara en chansspik.

Avd 6: Enligt mej svåraste loppet, inte satt mej in än....

Avd 7: Intressant med Björn upp på nr 2, startsnabb, kan vara spets & slut, härdad i tuffare gäng än detta. Varnar för 11 You Two, galopp i debuten för Åke men vet att han var helnöjd med hästen inför det loppet. Kommer även plocka med Recation som har en bra spurt bara den kommer till samt Bolt, där kanske distansen är i kortaste laget, men skulle Hannè för en gång skull få till styrningen kan det absolut vara vinnaren, kapacitet finns.

Avd 8: Min stora idè i omgången & kommer spikas, 4 Peignoir. Så fin som den var sist har jag väldigt svårt att se den torska. 1 tar ledningen men tror inte Karlstedt vill köra i ledningen & lär släppa när Claes ställer frågan. Att Aroma Grim sedan ska plocka ner Peignoir från ledningen finns inte i min bok.
Åke äger Kezo
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 17:42   #58

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1097
Standard

Så här bidde de'

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 1, 3, 4, 7, 10
2 3, 8
3 4, 6, 7
4 2 Baltimore Hawk*
5 7, 9
6 12 Bear with Me
7 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11
8 1, 9, 10, 12

Vadet gäller startnummer

1 920 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 480,00 kr
riddler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 17:57   #59

mr_stylezs avatar

Standard

Intressant att Boys going in och Fly the world är jämnstreckade än! (iofs är boys going in större favvis på insatsfördelningen, men ändå)
Jag hade trott på en fördelning på kanske 75 % på BGI och 20 % på FTW....

Nu lutar de ju snarare åt spik på Boys going in, speciellt då den ska kunna komma till spets här och 4an är relativt seg ut, och får garantidödens.....
Gammal 2013-05-08, 18:16   #60
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Vet inte om det varit uppe, men Peignoir går barfota runt om ikväll
hanscrispi (+1)
Gammal 2013-05-08, 18:18   #61

capones avatar

Standard

1. 1,2,4,9,10
2. 3,7,8
3. 4,6
4. 2,5,12,13
5. 8
6. 12
7. 2,3,5,6,11
8. 4,9

Mitt Onsdags nöje
Gammal 2013-05-08, 18:18   #62

Sharp$: 1531
Standard

Solvalla 31 20130508 V86
Avd-1: 10, Res: 4 1
Avd-2: 1,2,3,4,6,7,8,9,10,11,12
Avd-3: 4,6,9, Res: 5 1
Avd-4: 2,4,5,12,15, Res: 13 1
Avd-5: 2,8, Res: 4 7
Avd-6: 12, Res: 14 6
Avd-7: 11, Res: 2 3
Avd-8: 2,3,4,9,11, Res: 10 1
1650 rader * 1 * 0,25 = 412,50 kr
Kvällens bidrag, lycka till alla!
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 18:22   #63

capones avatar

Standard

på Atg står det skor runt om på Peignoir
Gammal 2013-05-08, 18:24   #64

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Skön början!

Registrerat spel

Bana: Solvalla, omg. 31
Lopp: 1
Spelform: Vinnare

Hästar: 10 Sir Ratzeputz

Vadet gäller startnummer

1 x 170,00 kr Totalt: 170,00 kr

Kvittonummer: 4B4E 5F57 7759 8805

Trinity (+2)
Gammal 2013-05-08, 18:25   #65

JimmyJazzs avatar

Sharp$: 1580
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Claes S meddelar barfota runt om på Peignoir om banan håller sig så fin som den är nu. Bra chans om skolös!
JimmyJazz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 18:25   #66

Sharp$: 3461
Standard

Riktigt svårt idag, ialla fall för en annan. Får ingen feeling nånstans

Kör med Feast your Eyes och hoppas att Jorma bara gasar, Boys going in verkar ha värmt bra och det är ju en skjutare.

Problemet är kanske inte att hitta första-hästarna, problemet är ju att det är så sjukt mycket fina hästar som har löjliga lite streck på sig.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 18:30   #67

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5572
Standard

Stig H låter lite halvpositiv idag ang Cayenne Käbb, så då kanske det är läge att gardera? Hade han sågat hästen så hade det ju varit en given spik annars
Gammal 2013-05-08, 18:30   #68

Wonderwomans avatar

Sharp$: 597
Standard

Man får väl vara med på ett litet hörn ikväll och hoppas på det bästa

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 4, 10
2 8 Feast Your Eyes*
3 4 Fly the World
4 2, 6
5 2, 7, 8, 9
6 12 Bear with Me
7 2, 5, 11
8 1, 2, 4, 5, 9, 10, 12

Vadet gäller startnummer

336 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 84,00 kr
Wonderwoman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 18:32   #69

mr_stylezs avatar

Standard

Snyggt pilkast, bra spelkassa! In med ett stort system nu för de pengarna

Kontio/nurmos på g från början alltså.. kanske dumt att spika mot deras Chivas Boko? :(
Gammal 2013-05-08, 18:34   #70

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Skön början!

Registrerat spel

Lopp: 1

Hästar: 10 Sir Ratzeputz

Vadet gäller startnummer

1 x 170,00 kr Totalt: 170,00 kr

Kvittonummer: 4B4E 5F57 7759 8805
Snyggt! Tarzan nu i andra eller?
Pilkast (+3)
Gammal 2013-05-08, 18:37   #71

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Tjänstefel att inte spela Fly The World till höga 4.25 på Unibet! Kom ihåg att Perssons kuse gick 1500 meter på innerspår och lucka sent. Idag kommer denne synas då den kommer få gå i andraspår, hela loppet - jag tror alltså inte denne får någon ledning - men går inte att ta ifrån den att han avslutade otroligt vasst och såg lysande ut - kör dock på att hårdheten här tar ut sin rätt...

Se även upp för Ivar Sånna!

nu måste du sluta! tänk till....den var på innerspår utan att den ville.....persson vinner med hela upploppet! är en ruskig kanon!!!!! tänk om jag lovar du kommer inte ångra dig....lyssna på mig idag....snälla!!!! för din egen skull!
Gammal 2013-05-08, 18:38   #72

capones avatar

Standard

Lopp: 2

PLATS Camilla Hall 50:- BARFOTARUNTOM
Gammal 2013-05-08, 18:39   #73

laxdasens avatar

Standard

Tvilling i lopp 2, 3-11 lirar hårt.... ska vara klasskillnad-!
Gammal 2013-05-08, 18:40   #74

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Lopp: 2

Hästar: 3 Air Frame

Vadet gäller startnummer

1 x 211,00 kr Totalt: 211,00 kr

Kvittonummer: CD28 3D5D 9D71 0045

Gammal 2013-05-08, 18:44   #75

laxdasens avatar

Standard

jobbigt jobbigt det blev dyyyyyyrt...
Gammal 2013-05-08, 18:44   #76

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
nu måste du sluta! tänk till....den var på innerspår utan att den ville.....persson vinner med hela upploppet! är en ruskig kanon!!!!! tänk om jag lovar du kommer inte ångra dig....lyssna på mig idag....snälla!!!! för din egen skull!

Hehe! Möjligt att du har rätt - men, jag vill köra om det först!

Gammal 2013-05-08, 18:46   #77

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Jorma: Inte värma, para söra... Hehe - han är underbar!

Gammal 2013-05-08, 18:48   #78

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Hehe! Möjligt att du har rätt - men, jag vill köra om det först!

Fly har varit bra men nån gång måste man bedöma motstånd....det skiljer 50 m... och persson kommer vara före i starten...han laddar. har han sagt .. sen lekstuga oavsett position...vill bara hjälpa dig för att du är en bra kille!
Gammal 2013-05-08, 18:48   #79

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1242
Standard

Citat:
jobbigt jobbigt det blev dyyyyyyrt...
Men du är ju tät så det är väl som en droppe i havet
Se upp för Kyril Hanover idag....
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 18:51   #80

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Olsson43 Visa inlägg
Men du är ju tät så det är väl som en droppe i havet
Se upp för Kyril Hanover idag....
tät?? har tänkt sluta jobba sen jag var 40 är 44 snart och har fortf inte blivit verklighet
Lillis (+10)
Gammal 2013-05-08, 18:53   #81
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
nej, det står barfota runt om
Gammal 2013-05-08, 18:56   #82

laxdasens avatar

Standard

classe har lovat skor...och nu ska degen tillbaka in i plånboken.. Time Machine....Oskar J ja kan det vara annat än spets och slut.....tyngsta liret på länge blir av nu.....tillbaka och stor vinst ska det bli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dansar naken under elitloppshelgen om den torskar!
Pilkast (+5)
Gammal 2013-05-08, 19:00   #83

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Lopp: 3

Hästar: 2 Time Machine

Vadet gäller startnummer

1 x 300,00 kr Totalt: 300,00 kr

Kvittonummer: 47A4 7757 B375 0805

Gammal 2013-05-08, 19:02   #84
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
classe har lovat skor...och nu ska degen tillbaka in i plånboken.. Time Machine....Oskar J ja kan det vara annat än spets och slut.....tyngsta liret på länge blir av nu.....tillbaka och stor vinst ska det bli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dansar naken under elitloppshelgen om den torskar!
Fast den är anmäld barfota runt om, han har velat i veckan men hovarna håller till barfota även idag
Gammal 2013-05-08, 19:02   #85

laxdasens avatar

Standard

naken och black ingen bra kombination illa.... fan han kan ej trava...
Pilkast (+1)
Gammal 2013-05-08, 19:04   #86

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Ja, dessa djävla moraliska vinnarna! Usch och fy!

Gammal 2013-05-08, 19:12   #87

Sharp$: 937
Standard

Har alla glömt 3 Jullex Dante i 7 fast med allt sparat sist!!
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 19:13   #88

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 106
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 2, 4, 6, 10
2 1, 7, 8
3 4, 6
4 5 Chivas Boko
5 8 Donna del Sole
6 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
7 2 Ninepoints Charlie
8 4 Peignoir

Vadet gäller startnummer

336 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 84,00 kr

Kvittonummer: 87CE B911 3F71 XXXX

Nu då ?!?!?!?! =)
travmacke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 19:18   #89

capones avatar

Standard

Avd4 såg fin ut Baltimore Hawk
Gammal 2013-05-08, 19:19   #90

Sharp$: 525
Standard

Lilla vanliga systemet

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 4, 6, 7, 10
2 1, 8
3 6 Boys Going In
4 2, 5
5 2 Integrated
6 11, 12, 14
7 2 Ninepoints Charlie
8 4, 9, 10, 12

Vadet gäller startnummer

288 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 72,00 kr

Kvittonummer: AB48 XXXX XXXX 8045
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 19:21   #91

Standard

Lilla abc systemet

V86-1: - 1:A PRIS 60 000 kr 1640 A
1(B) - Peak (DK)(3,0)
2(A) - Opportunity(1,3)
4(B) - Cayenne Käbb(3,7)
6(C) - Turbos Cherie(4,7)
7(C) - Pomona Wibb(7,7)
9(C) - Digital Darling(5,3)
10(C) - Johnny B.Kemp (US)(5,0)

V86-2: - 1:A PRIS 60 000 kr 2140 A
1(B) - Stein Daylight(1,3)
7(C) - Keso(2,7)
8(A) - Feast Your Eyes* (FI)(3,3)
10(C) - Long Night(7,0)

V86-3: Vårfavoriten - Treåringslopp
(Ingående i Kriterieserien 2013) - 1:A PRIS 200 000 kr 2140 A
6 - Boys Going In(2,3)

V86-4: - 1:A PRIS 50 000 kr 2140 V
5 - Chivas Boko(1,3)

V86-5: Vårfavoriten för Ston - Treåringslopp för Ston
(Ingående i Kriterieserien 2013) - 1:A PRIS 100 000 kr 2140 A
2(A) - Integrated(1,7)
7(C) - Mythical Fortune(3,3)
8(B) - Donna del Sole(2,0)

V86-6: Stolopp - 1:A PRIS 30 000 kr 2140 V
7(C) - Hey Honey(5,0)
11(A) - Meadow Match* (FI)(1,7)
12(A) - Bear with Me(4,3)
14(B) - Miss Golightly (US)(4,7)
15(B) - No Time to Cry(1,7)

V86-7: Handy Event's lopp - 1:A PRIS 60 000 kr 1640 A
2(A) - Ninepoints Charlie(2,3)
3(C) - Jullex Dante(4,7)
5(C) - Calypso Blue Chip (US)(9,0)
6(B) - Kyril Hanover (US)(7,0)
7(C) - Recation(4,0)
10(C) - Bolt(4,0)
11(B) - You Two(5,3)
12(C) - Robis Sara(4,7)

V86-8: Stolopp - 1:A PRIS 60 000 kr 2140 A
9 - Aroma Grim(1,0)

Systemstorlek: 3 360
Reducerad storlek: 423
Kostnad: 105,75 kr
Reduceringsgrad: 82,4 %

ABCD-Villkor
2,3 A-Hästar
1,2 B-Hästar
0,1 C-Hästar
Gammal 2013-05-08, 19:24   #92

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

1: 4,7,10
2: 1,8
3: 6
4: 2,4,5,6,13,15
5: 2,5,8
6: 12
7: 2
8: 1,3,4,7,9,10,12

Lycka till!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 19:24   #93

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1507
Standard

Avd Ordinarie hästar
1 1, 9
2 1 Stein Daylight
3 1, 4, 6, 9
4 5, 13
5 6, 8
6 7, 11, 15
7 2, 4, 7
8 9 Aroma Grim

Vadet gäller startnummer

288 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 72,00 kr

Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 19:27   #94

Klankes avatar

Standard

Dagens Skrik

Long Night avd2

Love Lyjam avd4

Uniqe Julia avd5

Emmelie Freeman avd6

You Two avd7

Unison sund avd8
Gammal 2013-05-08, 19:27   #95

JANNE48s avatar

Sharp$: 2064
Standard

Solvalla 31 2013-05-08 V86
Avd
1 4
2 1 2 3 7 8 10
3 4
4 2 4 5 13
5 8
6 1 6 7 8 9 11 12 14 15
7 2
8 1 2 4 9 10 12
1296 rader * 1 * 0,25 kr = 324,00 kr
2013 CF0A 1515 1779 8805
8 maj 2013
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 19:29   #96

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

ALLA
1,3,6,8,9,10
4,6,9
Baltimore Hawk
2,8,9
Bear with Me
2,5,9,11
Eleanor Rigby

V8

BOOM
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 19:29   #97

laxdasens avatar

Standard

tvilling nu...4-6 bra odds....blir en liten slant....är ju black
Gammal 2013-05-08, 19:30   #98

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 19:30   #99

linfres avatar

Standard

Hoppas på trist inledning idag

Registrerat spel

4 Cayenne Käbb
1 Stein Daylight
6 Boys Going In
2, 5
2, 5, 7, 8, 9
1, 6, 9, 11, 12, 14, 15
2, 3, 6, 7, 11
1, 4, 9, 10, 11, 12

Registrerat spel 2

1, 2, 4, 9, 10
1, 8, 10
6 Boys Going In
2 Baltimore Hawk*
2, 8
12, 15
2 Ninepoints Charlie
1, 4, 9, 10
Gammal 2013-05-08, 19:30   #100

capones avatar

Standard

Lycka till Alla nu rullar bilen
Gammal 2013-05-08, 19:35   #101

linfres avatar

Standard

Suck* Att hjärnan alltid ska vara så jävla ego och inte lyssna på magen som skrek om Johnny B Kemp
Trinity (+2)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 19:35   #102

Sharp$: 1942
Standard

Registrerat spel

V8 - endast vinst vid 8 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 1, 4, 10
2 3, 8, 10
3 6 Boys Going In
4 2, 4, 5, 10, 13
5 2, 7, 8, 9
6 12 Bear with Me
7 2 Ninepoints Charlie
8 1, 4, 9

Vadet gäller startnummer

540 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 135,00 kr

Kvittonummer: 8B28 3315 7B77
Temlor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 19:39   #103

mijo14s avatar

Standard

1 2 4 7 10
8
6
2 5 13
2 5 8
1 11 15
2
9
ett litet extra nu när man fick en chanslös som reserv (spik 11 avd 4) på systemet
2704 7979 xxx 8805
Gammal 2013-05-08, 19:41   #104

laxdasens avatar

Standard

12 kr dubbel jackpot,,,ja inte lätt att vinna pengar inte....
Gammal 2013-05-08, 19:42   #105

capones avatar

Standard

Citat:
12 kr dubbel jackpot,,,ja inte lätt att vinna pengar inte....
Håller med grymt dåligt värde 33% va den bara . 12:- då borde det var 60%

Senast redigerad av capone den 2013-05-08 klockan 19:43.
Gammal 2013-05-08, 19:44   #106

laxdasens avatar

Standard

fattar knappt hur det kan vara så lågt.....utan jp....ja.....mkt märkligt....jag brukar fatta värden men nu var det svårt..använder alla hjärnceller som finns....men nej.....men det är väl bara att räkna och inse att det stämmer.
Gammal 2013-05-08, 19:45   #107

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Måste kommit in många mycket stora flerbongar sista timmen
10% kl 18
Gammal 2013-05-08, 19:46   #108

capones avatar

Standard

Keso är min första häst nu kung ÅKE
Gammal 2013-05-08, 19:52   #109

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Hur dopad var inte denne!

Trinity (+2)
Gammal 2013-05-08, 19:54   #110

laxdasens avatar

Standard

sköööööööön spik colgate lekte!!! haha....
Gammal 2013-05-08, 19:54   #111

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Lopp: 5
Spelform: Tvilling

Hästar: 1, 8
U-hästar:

Vadet gäller startnummer

1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer: 0F06 551D DBFD 0041

Tala om att jag trodde denne var körd efter 500 meter...!

lepadd (+1)
Gammal 2013-05-08, 19:54   #112

Standard

Som sagt har tuggat ner bättre hästar! Men jag kan villigt medge att jag förbannade witasp utgången av första böj..
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 19:58   #113

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2412
Standard

Citat:
Måste kommit in många mycket stora flerbongar sista timmen
10% kl 18
13,5% på Johnny B.Kemp
22,3% på Stein Daylight

Men värdet är på 50kr, kan någon förklara detta? Dessutom dubbel jackpot?
Djingis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 20:00   #114

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Visa inlägg
13,5% på Johnny B.Kemp
22,3% på Stein Daylight

Sydafrika!

Gammal 2013-05-08, 20:02   #115

Standard

Citat:
Sydafrika!
Joo men det där var ju insatsfördelningen?
Gammal 2013-05-08, 20:04   #116

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Registrerat spel

Spelform: V5

Avd Ordinarie hästar
1 4, 6, 9
2 2, 4, 5, 9, 12, 13
3 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
4 12 Bear with Me
5 2 Ninepoints Charlie

Vadet gäller startnummer

144 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 144,00 kr

Kvittonummer: 6DEA F59F XXXX XXXX

-----------------------------------------------

Registrerat spel

Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 8 Donna del Sole
2 12 Bear with Me
3 2, 3, 6, 7, 9, 10, 11, 12
4 1, 2, 4, 6, 8, 9, 10, 12

Vadet gäller startnummer

64 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 128,00 kr

Kvittonummer: 07A6 B99B XXXX XXXX
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 20:05   #117

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Visa inlägg
13,5% på Johnny B.Kemp
22,3% på Stein Daylight

Johny är 33%, nästan favorit
Blev som sagt ovanligt stor förändring sent
Massa system kvar
Måste vara flerbongar
Gammal 2013-05-08, 20:06   #118

laxdasens avatar

Standard

sitt och njut nu ......hoppas ingen tror att det blir spännande.....som när air mail vann med ture lindblad 1983
Gammal 2013-05-08, 20:09   #119

doobs avatar

Standard

Registrerat spel

Spelform: Dagens Dubbel, omg. 255

Avd Ordinarie hästar
1 2 Ninepoints Charlie
2 1, 4, 8, 10

Vadet gäller startnummer

4 x 50,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer: 8D66 37F3 XXXX XXXX
Gammal 2013-05-08, 20:09   #120

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

En storskräll och flerbongarna ryker
Då blir det ett jättehopp i värdet
Gammal 2013-05-08, 20:09   #121

Trinitys avatar

Standard

1: 4,6,9
2: 2,4,5,6,13,15
3: 2,5,8
4: 12
5: 2

Lycka till!
Gammal 2013-05-08, 20:11   #122

laxdasens avatar

Standard

1,70 jag bara skrattar.....
Gammal 2013-05-08, 20:13   #123

V75fahlles avatar

Sharp$: 4945
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 4, 6
2 2 Baltimore Hawk*
3 2, 8, 9
4 3, 7, 11
5 2, 3, 6

Vadet gäller startnummer

54 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 54,00 kr

Kvittonummer: 6700 1951 3B77 XXXX
Gammal 2013-05-08, 20:17   #124

Trinitys avatar

Standard

Var en ren uppvisning av Boys Going in.
Gammal 2013-05-08, 20:18   #125

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Ja, han var "skaplig"! Snygg, uppvisning...

Fyran (+5), Fyran (+5)
Gammal 2013-05-08, 20:18   #126

Standard

riktigt fint stjärnämne!! går nog att kapa en sekund till utan större besvär.
Gammal 2013-05-08, 20:19   #127

Fyrans avatar

Sharp$: 160
Standard

Boys Going In... Kändes som han hade rätt mycket kvar att köra med..!
Ska bli kul att se framöver när han börjar lära sig...
Pilkast (+5)
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 20:19   #128

laxdasens avatar

Standard

What a horse what a driver! senast vi hörde det var när bosse rydgren skrek det om mack lobell och john d campbell!!! alla förluster tillbaka!!!!!! hur kunde han ge 1,70! jag spelade för att han skulle ge 1.20! tackar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pilkast (+1)
Gammal 2013-05-08, 20:23   #129

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

1.13.6 - WTF!!!

Gammal 2013-05-08, 20:24   #130

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Boys Going In... Kändes som han hade rätt mycket kvar att köra med..!
Ska bli kul att se framöver när han börjar lära sig...
ja men tyvärr fanns det flera här och i sverige som inte fatta vad det hanlade om.. PILKAST fick en tillrättavisning å et grövsta men men ..han är kung ändå men ibland måste man lyssna...
Pilkast (+1)
Gammal 2013-05-08, 20:27   #131

Sharp$: 1645
Standard

Citat:
What a horse what a driver! senast vi hörde det var när bosse rydgren skrek det om mack lobell och john d campbell!!! alla förluster tillbaka!!!!!! hur kunde han ge 1,70! jag spelade för att han skulle ge 1.20! tackar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppas du hade några kr kvar att spela för,synd att man inte tänkte på Anna forssell och Björn g.vilken tvilling
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 20:29   #132

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Hoppas du hade några kr kvar att spela för,synd att man inte tänkte på Anna forssell och Björn g.vilken tvilling
jag ligger rejät plus nu trots två lir som kostat....hur kan han ge 1,70??? är det så att folk trodde det skulle bli spännande.... bara ler....nu måste v8 sitta två spikar avklarade...
Gammal 2013-05-08, 20:33   #133

capones avatar

Standard

Nu jobbar vi in Baltimore Hawk

Galopp

Senast redigerad av capone den 2013-05-08 klockan 20:35.
Gammal 2013-05-08, 20:33   #134

Trinitys avatar

Standard

Blev ett platsspel på nr:15, Lotus Eld... 50kr
Gammal 2013-05-08, 20:34   #135

Fyrans avatar

Standard

Måste även ge en eloge till Fredrik Persson, han verkar få fram skapliga hästar, mest hela tiden. Min egna favorit är ju Chimall T.T. som jag lyckades pricka rätt med rätt ofta för ett par år sedan.
Gammal 2013-05-08, 20:34   #136

Standard

Citat:
Nu jobbar vi in Baltimore Hawk
eller Byebyecya
Gammal 2013-05-08, 20:36   #137

Klankes avatar

Standard

Kör en v4a efter att ha sätt några värmningar..

Solvalla Omg 31,
2013-05-08
Ordinarie Reserver
V4-1 2, 4, 8 (5
V4-2 1, 12, 14, 15 (11
V4-3 7, 8
V4-4 1 Evita Brodda (4, 12)
24 rader x 1 x 2,00 kr = 48,00 kr

V4-spiken: Evita Brodda var lugn och såg spänstig ut. Det har surrats en del idag om denne och som 15%are tycker jag det känns spännande.

Dragen:

Valubale Sensation såg ruskigt fin ut i en snabb värmning 14/300 och såg ut att ha käkat taggtråd...+++

Wall Girl såg förbättrad ut och var friskt på bettet, får fin resa +++

Guiness Trott var väldigt fin i en lugn värmning, verkar vara på gång och spökar inte spåret är man nog med dem i mål. +++

God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2013-05-08 klockan 20:39.
Gammal 2013-05-08, 20:39   #138

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Måste även ge en eloge till Fredrik Persson, han verkar få fram skapliga hästar, mest hela tiden. Min egna favorit är ju Chimall T.T. som jag lyckades pricka rätt med rätt ofta för ett par år sedan.
tre lax vinnare till 3,70 på lördan under elitloppshelgen när vi var där du låste in vinet i skåpet ja vi sjöade obegr...men den HÄR... den är kuslig.....tack fredrik... bra värde nu! hoppas på smäll i nästa också!!!!
Gammal 2013-05-08, 20:39   #139

Standard

Mörker!! hur fan kunde man missa denna på 8 Hästar
Gammal 2013-05-08, 20:42   #140

Sharp$: 1645
Standard

Igår efter V5 på Axevalla lär Åke sagt att han tror mer på Kyeil Hanover än You Two
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 20:42   #141

laxdasens avatar

Standard

jag menade tack fredrik B!!!!!!! 7 % tackar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sex hästar i nästa....
Gammal 2013-05-08, 20:45   #142

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Blev ett platsspel på nr:15, Lotus Eld... 50kr
Helt klart ett riktigt bra platsodds på Lotus Eld. 4,94 ggr.
Gammal 2013-05-08, 20:51   #143

laxdasens avatar

Standard

dagens viktigaste fråga===???? hur kunde KRIGA byta till PEACE!!! haha......
hanscrispi (+1)
Gammal 2013-05-08, 20:57   #144

Fyrans avatar

Standard

Sjuk han är, Örjan... Glider med på innerspår i 1300 meter, sedan vill han inte gå för att Jansson inte går ut före honom. Till slut hade han inget val, oj, och se vad som hände...
Gammal 2013-05-08, 20:58   #145

laxdasens avatar

Standard

skönt... ok rens.... nu måste tarzan vinna annars borta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gammal 2013-05-08, 21:00   #146

Trinitys avatar

Standard

Och där åkte man på alla systemen, Var just Mythical Fortune som jag var sugen på att ta med men räknade då ej med att det skulle bli galopp på Intergrated och blev ej att jag tog med henne...

Ajajaj..:(
Gammal 2013-05-08, 21:05   #147

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7517
Standard

Nu håller vi tummarna för TARZAN och att DAZEN blir kvar med sitt system.........
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 21:06   #148

laxdasens avatar

Standard

ja vore kul att få vara med---v8 så klart..... så bra värde
Gammal 2013-05-08, 21:10   #149

Sharp$: 6036
Standard

dags för vilda gamble nu om felfri
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 21:15   #150

Standard

bra där dasen
Gammal 2013-05-08, 21:17   #151

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Miss Goliglighty stenklar utan galopp - men sattan vad denna verkar knepig...!

Gammal 2013-05-08, 21:20   #152

laxdasens avatar

Standard

ska berätta sanningen om systemet....jag gjorde eget och är borta.... min bror i gbg som är på golfresa med grabbarna(alltid en gång per år) satte in 500 på sitt konto. Jag skulle spela åt honom......jag spika de fyra jag tyckte var intressanta....hoppas det håller nu....jag är ärligt talat inte med på det men jag räknar med procent om det sitter....v8.

Själv spika jag örjan i första....
olvalla 31 2013-05-08 V86
Avd Ordinarie Reserver
1 1 2 3 4 6 7 8 9 10
2 1
3 6
4 1 2 4 5 6 13 15
5 2 3 5 7 8 9
6 12
7 2
8 1 4 9 10 12
Gammal 2013-05-08, 21:23   #153

Trinitys avatar

Standard

2 - 12 på dubblen och spelade bara en liten slant.
Gammal 2013-05-08, 21:24   #154

laxdasens avatar

Standard

Citat:
2 - 12 på dubblen och spelade bara en liten slant.
läste du inte viken spik jag har haha
Gammal 2013-05-08, 21:26   #155

Trinitys avatar

Standard

Citat:
ska berätta sanningen om systemet....jag gjorde eget och är borta.... min bror i gbg som är på golfresa med grabbarna(alltid en gång per år) satte in 500 på sitt konto. Jag skulle spela åt honom......jag spika de fyra jag tyckte var intressanta....hoppas det håller nu....jag är ärligt talat inte med på det men jag räknar med procent om det sitter....v8.

Avd Ordinarie Reserver
1 1 2 3 4 6 7 8 9 10
2 1
3 6
4 1 2 4 5 6 13 15
5 2 3 5 7 8 9
6 12
7 2
8 1 4 9 10 12
Dubblar minst upp min insats då, Hoppas den då sitter för oss båda.
Snyggt system du gjort Laxdasen, Fast du själv är med..
Gammal 2013-05-08, 21:27   #156

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Dubblar minst upp min insats då, Hoppas den då sitter för oss båda.
Snyggt system du gjort Laxdasen, Fast du själv är med..
blir rejäl procant 49
Gammal 2013-05-08, 21:28   #157

Standard

6-12 på dubbeln
Gammal 2013-05-08, 21:28   #158

Trinitys avatar

Standard

Citat:
läste du inte viken spik jag har haha
Nej!
Var helt övertygad om att det var Ninepoint Charlie, Hann dubbla insatsen.
Gammal 2013-05-08, 21:31   #159

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Nej!
Var helt övertygad om att det var Ninepoint Charlie, Hann dubbla insatsen.
Nu sjöööööööööööööööööööööööö ööööööar vi!
Gammal 2013-05-08, 21:33   #160

Trinitys avatar

Standard

Citat:
1: 4,7,10
2: 1,8
3: 6
4: 2,4,5,6,13,15
5: 2,5,8
6: 12
7: 2
8: 1,3,4,7,9,10,12

Lycka till!
Tog spiket från mitt eget system Laxdasen.

Spelade även VP på mitt spik i avd: 6.
Gammal 2013-05-08, 21:33   #161

Standard

snyggt kontrat. recation kan bara gå fort en liten bit
Gammal 2013-05-08, 21:33   #162

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Hehe! Tarv är underbart! Jag började titta bakåt och utåt när 2an var slagen - alla mina spel skulle ryka, men så kontrar han - tjoho!

Gammal 2013-05-08, 21:33   #163

laxdasens avatar

Standard

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gammal 2013-05-08, 21:36   #164

laxdasens avatar

Standard

håller det inte nu så spyr jag och brorsan spyr av både alkohol och torsk!!!!!!!!!!!!!!!! 89750 i värde... fem stycken i sista.....
Gammal 2013-05-08, 21:36   #165

V75fahlles avatar

Standard

Citat:

Avd Ordinarie Reserver
1 1 2 3 4 6 7 8 9 10
2 1
3 6
4 1 2 4 5 6 13 15
5 2 3 5 7 8 9
6 12
7 2
8 1 4 9 10 12
snygga spikar laxdasen!
Gammal 2013-05-08, 21:37   #166

Standard

Citat:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nu jobbar vi sista åt er!!!
Gammal 2013-05-08, 21:38   #167

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
håller det inte nu så spyr jag och brorsan spyr av både alkohol och torsk!!!!!!!!!!!!!!!! 89750 i värde... fem stycken i sista.....

Hoppas på nummer 1, då får jag i alla fall ddn.! Kom igen nu, dasen - denna sätter ni!

Gammal 2013-05-08, 21:39   #168

laxdasens avatar

Standard

jaaa hoppas det sitter nu .. gör det inte det har man jobbat för kråkorna..
Gammal 2013-05-08, 21:40   #169

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 4, 6, 9
2 2, 4, 5, 9, 12, 13
3 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
4 12 Bear with Me
5 2 Ninepoints Charlie

Vadet gäller startnummer

144 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 144,00 kr

Kvittonummer: 6DEA F59F XXXX XXXX

-----------------------------------------------

Registrerat spel

Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 8 Donna del Sole
2 12 Bear with Me
3 2, 3, 6, 7, 9, 10, 11, 12
4 1, 2, 4, 6, 8, 9, 10, 12

Vadet gäller startnummer

64 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 128,00 kr

Kvittonummer: 07A6 B99B XXXX XXXX

Otur på V4 med torsk för den moraliska och KLANTIGT på V5!!!

I sista ska jag ha revansch! 1 4 8 10 för DD och V3!! Tål även nr9 på V3!
Gammal 2013-05-08, 21:42   #170

laxdasens avatar

Standard

jag orkar inte spy hoppas ni förstår det......jobba nu jag behöver ert stöd!
Gammal 2013-05-08, 21:43   #171

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Tror och hoppas 8:an sitter, Är Anastacia Trot som det är en hel del snack om..

Borde ju själv också sitta med 7 rätt inför sista, Så dåligt av mig..
Allt lite retfullt, Då spikarna suttit..
Gammal 2013-05-08, 21:43   #172

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
jaaa hoppas det sitter nu .. gör det inte det har man jobbat för kråkorna..
Kan bli en halv mille
Gammal 2013-05-08, 21:44   #173

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

robban vinner sista...berg och valla bra komb ! tror jag ..fast det är kontio som kör..
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 21:45   #174

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Hejar in 12:an som vinnare..

Jodå, Hjälper till.
Gammal 2013-05-08, 21:49   #175

Trinitys avatar

Standard

Snyggt Laxdasen! ))
Gammal 2013-05-08, 21:49   #176

Gasellens avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1878
Standard

Grattis grabbar!
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 21:49   #177

Sharp$: 3461
Standard

Citat:

Avd Ordinarie Reserver
1 1 2 3 4 6 7 8 9 10
2 1
3 6
4 1 2 4 5 6 13 15
5 2 3 5 7 8 9
6 12
7 2
8 1 4 9 10 12
SNYGGT!!!!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 21:49   #178

Standard

Grattis Dasen
Gammal 2013-05-08, 21:49   #179

Standard

Citat:
Grattis, riktigt bra tippat!
Gammal 2013-05-08, 21:51   #180

Standard

klockrent intryck på cobol queen. grattis dasen!
Gammal 2013-05-08, 21:51   #181

Standard

Riktigt snyggt, grattis laxen
Gammal 2013-05-08, 21:53   #182

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

DaDase!!!!!!!!

Nu måste jag till jobbet - fler hyllningar kommer!!!!

Gammal 2013-05-08, 21:53   #183

laxdasens avatar

Standard

tack brorsan säkert rejält full inte sett ett lopp men smsat hela tiden jag har rapporterat varje spik som suttit.....ja äntligen slipper man framstå som en idiot på sharps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gammal 2013-05-08, 21:54   #184

V75fahlles avatar

Standard

Grattis laxdasen!
iskallt o spela v8 med 4 spikar
Gammal 2013-05-08, 21:55   #185

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

grattis laxen
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 21:55   #186

Standard

svårslaget att dundra in 4 spikar på det viset. respekt!
Gammal 2013-05-08, 21:57   #187

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
tack brorsan säkert rejält full inte sett ett lopp men smsat hela tiden jag har rapporterat varje spik som suttit.....ja äntligen slipper man framstå som en idiot på sharps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grattis till 340000
Brorsan lär nog vara generös
Gammal 2013-05-08, 21:57   #188

laxdasens avatar

Standard

usel rens men man slapp spy
Gammal 2013-05-08, 21:58   #189

crossbows avatar

Standard

Grattis Laxdasen till 338572 kr
Gammal 2013-05-08, 22:00   #190

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Grattis laxdasen!
iskallt o spela v8 med 4 spikar
jag är alltid iskall... det trodde jag ni visste
V75fahlle (+1), Trinity (+3)
Gammal 2013-05-08, 22:00   #191

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Otur på V4 med torsk för den moraliska och KLANTIGT på V5!!!

I sista ska jag ha revansch! 1 4 8 10 för DD och V3!! Tål även nr9 på V3!
Hade vi satt ihop våra system, Hade V5an suttit.

1: 4,6,9
2: 2,4,5,6,13,15
3: 2,5,8
4: 2
5: 12

Hade jag även spikat Cobol Qeen på V86an, Så hade den suttit men lätt att vara efterklok.

Snygga system doob, Även om det ej räckte ända fram..
Gammal 2013-05-08, 22:04   #192

Trinitys avatar

Standard

Citat:
jag är alltid iskall... det trodde jag ni visste
Gammal 2013-05-08, 22:04   #193

laxdasens avatar

Standard

brorsan och hans gäng verkar impade....men ej nyktra haha
Gammal 2013-05-08, 22:06   #194

Trinitys avatar

Standard

Citat:
usel rens men man slapp spy
Kunde varit sämre rens.
Gammal 2013-05-08, 22:09   #195

Trinitys avatar

Standard

Citat:
brorsan och hans gäng verkar impade....men ej nyktra haha
Och i morgon känner de att du gett dem en ...

Gammal 2013-05-08, 22:13   #196

Standard

fattar fortfarande inte hur johhny b kemp kunde vinna första. fan vad bleka de andra var i det loppet
Gammal 2013-05-08, 22:15   #197

doobs avatar

Standard

snyggt dasen!!!!!
laxdasen (+10)
Gammal 2013-05-08, 22:21   #198

Trinitys avatar

Standard

Var första barfota för Johnny B Kemp och det gjorde skillnaden, Vet ej om de andra var så bleka..

Min Live var lite efter då (märkte ej det direkt), Det första jag såg av loppet var upploppet och satt först och trodde det var i första sväng.
Tyckte de körde som idioter, För att förstå att det var upploppet och hade då ej med Quassia Lascaux som kopplade greppet.
För att se Johnny spruta förbi, Spikade honom på mitt lilla system..
Gammal 2013-05-08, 22:25   #199

JANNE48s avatar

Standard

Citat:

Avd Ordinarie Reserver
1 1 2 3 4 6 7 8 9 10
2 1
3 6
4 1 2 4 5 6 13 15
5 2 3 5 7 8 9
6 12
7 2
8 1 4 9 10 12
GRATTIS

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
Gammal 2013-05-08, 22:27   #200

JANNE48s avatar

Standard

Lite tröst pengar!

Solvalla 255 2013-05-08 DD
Avd Hästar
1 2
2 1 4 9 10 12
100,00 kr * 5 = 500,00 kr
2013 4302 19D9 3B77 8045
8 maj 2013

Utbetalning: 2 703,00 kr

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
Pilkast (+1)
Gammal 2013-05-08, 22:30   #201
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Härligt dasen !!
Gammal 2013-05-08, 22:34   #202

Standard

Citat:
Var första barfota för Johnny B Kemp och det gjorde skillnaden, Vet ej om de andra var så bleka..

Min Live var lite efter då (märkte ej det direkt), Det första jag såg av loppet var upploppet och satt först och trodde det var i första sväng.
Tyckte de körde som idioter, För att förstå att det var upploppet och hade då ej med Quassia Lascaux som kopplade greppet.
För att se Johnny spruta förbi, Spikade honom på mitt lilla system..
Var inget vidare tempo på loppet. då ska det inte gå att vinna från fjärde ut. tyder på att de andra underpresterade
Gammal 2013-05-08, 23:32   #203

Sharp$: 237
Standard

Alla ni som hyllar dasen för vinsten, hylla honom för hur han behandlar sina vänner istället, han är skyldig mig 20 lax och vägrar att betala en krona. Det är en riktigt stor människa som behandlar sina vänner så, det ska ni ha klart för er. Han utnyttjar sina vänner tills de stryper tillförseln av pengar, sen håller han sig undan när det ska betalas tillbaka. När han väl vinner så hävdar han alltid att det är hans påhittade brorsa som vunnit, inte han, för att slippa betala sina skulder.
tomas17 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 23:49   #204

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Var inget vidare tempo på loppet. då ska det inte gå att vinna från fjärde ut. tyder på att de andra underpresterade
Som sagt, Såg ej hela loppet men menar att det var balansen barfota som gjorde susen..
Gammal 2013-05-09, 00:03   #205

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomas17 Visa inlägg
Alla ni som hyllar dasen för vinsten, hylla honom för hur han behandlar sina vänner istället, han är skyldig mig 20 lax och vägrar att betala en krona. Det är en riktigt stor människa som behandlar sina vänner så, det ska ni ha klart för er. Han utnyttjar sina vänner tills de stryper tillförseln av pengar, sen håller han sig undan när det ska betalas tillbaka. När han väl vinner så hävdar han alltid att det är hans påhittade brorsa som vunnit, inte han, för att slippa betala sina skulder.
Tror dig, Har själv en kille som är skyldig mig drygt 35000 kr..
Han hade det ej lätt, Fast han hyrt in sig på en fin adress..
Kan säga att han kunde vara lika framgångsrik som Per Holsknekt, Talang fanns och även övertalningsförmåga men turen och framförallt tanken om att samm-arbeta, Det är där jag tror det blev ett missförstånd..

Förstår dig och eftersom ditt inlägg kommit in tidigare men är lagt senare, Så undrar man.

Är lite krypisk nu men hoppas du fattar om nu jag minns rätt...
Gammal 2013-05-09, 00:05   #206

tornados avatar

Sharp$: 3825
Standard

Ja dasen han är snuskigt falsk. Så ingetting förvånar. Grattis ändå. Till laxar. Spara dessa nu. 5 års till låst ränta. Ett sunt förslag. Pratade med en nära kompis son i april investerade i guld. Stackars sate sjönk direkt typ 12% på två dagar...
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 00:16   #207

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tornado Visa inlägg
Ja dasen han är snuskigt falsk. Så ingetting förvånar. Grattis ändå. Till laxar. Spara dessa nu. 5 års till låst ränta. Ett sunt förslag. Pratade med en nära kompis son i april investerade i guld. Stackars sate sjönk direkt typ 12% på två dagar...
Fick höra för drygt 10 år sedan av en arbetskamrat, Han sa att hans farbror nu köpte Guld. Hade då läst att Guldet gått upp och drog då slutsatser på det..

Fick den frågan och eftersom jag läst att priset gått upp enormt mycket, Tänkte aldrig på att titta, Utan gick på rubriken..och vad de skrev..

Och då kändes det för sent att satsa på det...året var 2002...

Red: Och tidningen var Privata Affärer...

Senast redigerad av Trinity den 2013-05-09 klockan 00:19. Anledning: Att sätta tillit till en Tidning..
Gammal 2013-05-09, 00:26   #208

Trinitys avatar

Standard

Vi tar och sätter V64:an i morgon. )

Kastade ihop en liten V64 i Tisdags, Måste en stor del tur för att gå in men chansen finns..
1: 4
2: 11
3: 7
4: 1
5: 3,5,6,9
6: 1,2,6,8

Tippade systemet i Tisdags..
Gammal 2013-05-09, 00:38   #209

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Bara ett förtydligande från min sida då jag hyllat Laxdasen, Då jag ej känner Laxdassen men tror mig veta vad du menar...

Är ej invecklat att förklara, Känns bara som jag redan gjort det, Ej helt men ingen vill ju avslöja allt.
Gammal 2013-05-09, 00:41   #210

Trinitys avatar

Standard

Citat:
Ahha, Tänkte fel först, Fattar nu..

Att fuska finns inte i min värld..

Att jag ej tänkte på det???

Klart att han borde betala sin skuld..
Gammal 2013-05-09, 00:53   #211

Trinitys avatar

Standard

Tittar man tillbaks, Kan man undra varför jag inte får något tilltal som är bra, Gäller även Doob..

Ha det gått och god tur senare idag på Gentlemannadagen.

Med eller utan åtsittande slipps eller är det en Fluga som sitter på din feta hals??

(Återkommer nog ej, Då felen haglar över mig. )

Ha det så kul och strunta i alla andra.
Gammal 2013-05-09, 07:14   #212

Sharp$: 36
Standard

Var kom alla dessa anklagelser ifrån? Hur vet ni vem Laxdasen er i verkligheten? Låter skumt att flera av er helt apropå skulle komma på detta. Ni får får forklara er. For sådana anklagelser kan man inte komma med utan att ha på fossingarna.
Pilkast (+5)
IndianHej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 08:46   #213

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Håller med IndianHej här! Hur fasiken kan man komma med sådana anklagelser när man vet att man inte kommer kunna backa upp dessa, på något sätt eller vis?! Det blir bara tomma anklagelser som hänger i luften. Dessutom så vad än Laxdasen säger i denna soppa nu så är hans nickname förknippat med dessa anklagelser.

Förstår om ni är förbannade OM detta skulle stämma - men ni har skött på ett fördjävla dåligt sätt! Skämmes! Några avstängningar här vore på sin plats, anser jag!!! Stäng av Tomas17, Trinity och Tornado, annars är det dålig stil!

Annars kan vem som helst komma och anklaga alla utan någon som helst bevisning och/eller grund!

Varför tog ni inte detta i PM?!

bokis29 (+5)

Senast redigerad av Pilkast den 2013-05-09 klockan 08:50.
Gammal 2013-05-09, 09:09   #214

chrisso84s avatar

Sharp$: 2159

Chrisso
Stats: 5 - 9 - 0
ROI: 121.01%
Vinstprocent: 35.71%

Standard

Citat:
Håller med IndianHej här! Hur fasiken kan man komma med sådana anklagelser när man vet att man inte kommer kunna backa upp dessa, på något sätt eller vis?! Det blir bara tomma anklagelser som hänger i luften. Dessutom så vad än Laxdasen säger i denna soppa nu så är hans nickname förknippat med dessa anklagelser.

Förstår om ni är förbannade OM detta skulle stämma - men ni har skött på ett fördjävla dåligt sätt! Skämmes! Några avstängningar här vore på sin plats, anser jag!!! Stäng av Tomas17, Trinity och Tornado, annars är det dålig stil!

Annars kan vem som helst komma och anklaga alla utan någon som helst bevisning och/eller grund!

Varför tog ni inte detta i PM?!

+1

Orka smutskasta folk pga avundsjuka, sanningshalten på ett troll med 0% konstruktiva inlägg är ju även den 0%. Tror inte Dasen namn kommer förknippas med detta då ingen tar detta seriöst. Jag kommer ialf förknippa honom för den som sätter lite färg på travdelen på sharps, även om jag klagar på honom ibland
Pilkast (+3)
chrisso84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 10:28   #215

laxdasens avatar

Standard

tackar för alla glåpord....
Gammal 2013-05-09, 10:59   #216

Sharp$: 949
Standard

ATG.se 472,50 4 Ja Nej 2,50 - V8 - V8 338.572
Grattis dasen!
foox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 11:10   #217

laxdasens avatar

Standard

ingen behöver gratta mer. Det räcker...jag trodde denna sida bestod av folk med viss empati men de är härligt vad vissa gottar sig...och letar fel...ja ni är säkert alla felfria på alla plan.....grattis!
Gammal 2013-05-09, 11:23   #218

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Grattis Dasen. Grymt snyggt system. Thomas 17s ord är 100% sanna. Finns rätt många med Sundbyholm som hemmabana som vet vilka dasen och Thomas17 är och att det är sant. Tyvärr. Det är inte ord från ett troll utan från en som brukar åka med dasen på trav. Tycker själv att dasen är kul på forumet och har ett kul sätt så men finns ju som nämnts en del negativt som balanserar upp det,eller rättare sagt ner det. Är väl bara att pröjsa och be om ursäkt att det tagigt flera år att betala tillbaka det.
laxdasen (+100)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 11:28   #219

tornados avatar

Sharp$: 3825
Standard

Spelskuld är hedersskuld!
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 11:47   #220

laxdasens avatar

Standard

Finns massor med folk både här och på andra stälen som någon gång blir skyldig någon pengar... däremot att skriva om dessa saker här är ett sätt som inte hör hemma här. Jag reder ut mina privata saker med den som är berörd. Det låter som jag inte gjort ett skit för att göra rätt för mig och det är inte sanningen. Jag har också en hel del info om massa personer...som sitter här som ingen skulle vilja att det stod här. Men jag skulle aldrig skriva det. Sorgligt att vissa verkar lida av diverse syndrom. svårt att kommunicera med dessa människor. Men härligt att ni fick något att gotta er åt! Underbart! jag kan garantera att jag inte är sämre än någon annan här. Jag kommer göra rätt för mig och har till viss del redan gjort det. Däremot kommer det sk kompisskapet med personen i fråga aldrig att fortsätta då han visat vilken omdömeslös människa han är. Jag kan göra rätt för mig. men hans ord här inför alla kommer alltid finnas kvar. En tragisk händelse. Ni får ha vilken åsikt om mig ni vill . Jag har inga problem med det. Däremot fick det här proportioner som är rent löjliga. Gratulerar Draken till att vara guds gåva till människan och en sån hedersvärd männsika måste alla gilla när han kommenterar saker som rör två helt andra personer.Du kommer gå långt i livet!
Gammal 2013-05-09, 12:20   #221

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Grattis Dasen. Grymt snyggt system. Thomas 17s ord är 100% sanna. Finns rätt många med Sundbyholm som hemmabana som vet vilka dasen och Thomas17 är och att det är sant. Tyvärr. Det är inte ord från ett troll utan från en som brukar åka med dasen på trav. Tycker själv att dasen är kul på forumet och har ett kul sätt så men finns ju som nämnts en del negativt som balanserar upp det,eller rättare sagt ner det. Är väl bara att pröjsa och be om ursäkt att det tagigt flera år att betala tillbaka det.
Du har ingen aning om vilken överenskommelse vi haft. Du bör nog inse det. Sen är min åsikt att privata saker är privata. Jag har haft personer som varit skyldiga mig pengar genom åren men aldrig ens nämnt det för någon annan. Men vissa kan inte skilja på privata affärer och vad man delar med sig till andra...tänker inte skriva något mer om detta nu men vill du fortsätta gotta dig och framstå som sveriges mest rakryggade kille så fine! härlig självinsikt.
Gammal 2013-05-09, 12:46   #222

Sharp$: 2499
Standard

Grattis dasen till en fin vinst! Finfint system!

Måste tillstå att det är under all kritik att komma med anklagelser om skulder etc på forum som detta. Det tas PRIVAT och inte att allmänt hänga ut folk.
Låt flashback vara flashback och ta in hit skiten.

Att spelskulder är hederskulder bla bla etc har inte med saken att göra, de tas inte upp offentligt. Kan med garanti säga att många här, oerhört många har lånat pengar och har skulder. Det hör till spelvärlden tyvärr och detta vet jag då jag har figurerat på "andra sidan" en lång tid.
Trist att folk inte har respekt att ta dessa ärenden privat måste sägas...

Grattis Laxen till en fin V8:a!
Pilkast (+5)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 12:52   #223

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Grattis das, ingen man är perfekt, det är endast kvinnan som är det.

Alla gör man olika val i livet, vissa blir bra, vissa mindre bra, vissa borde man aldrig gjort. Men vad ska man göra åt det ? gjort är ju gjort.

Patetiskt av människor att skriva om ens privatliv. PMa eller ring. Förstör inte glädjen här när vi andra vill gratta och glädjas åt dasen. Vad han sen gör på fritiden / utanför detta forum det skiter jag i. Jag grattar dig och din bror iaf.!

snyggt lirat!
Pilkast (+5)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 12:56   #224

laxdasens avatar

Standard

ja jag håller med. Och jag lägger mig inte i någons privata här. det här är en sida där jag trodde man skulle ha kul och bjuda på vinnare och ideer. Och jaaa många här har eller har haft en skuld...men jag får väl hängas ut hur som helst. Personen som gjorde det tycker inte han gjorde något som helst fel alls. Gjort är gjort. tyvärr är vårt kompisskap slut. Men det finns inget kvar efter detta. Men sånt är livet.
Pilkast (+10)
Gammal 2013-05-09, 13:17   #225

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

yep. shithappens, tänkte sjöa lite lagom idag, men vettefan vad man ska lira, v64 lr dd
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 13:18   #226

laxdasens avatar

Standard

är det inte rejäl jp idag också?
Gammal 2013-05-09, 13:19   #227

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 7938
Standard

Självklart så var det fel att ta upp det här inför alla på ett forum. På gränsen till taskigt men förmodligen har han lessnat. Så länge du har råd att spela varje dag så är nog inte eran deal till hans skulds fördel ialla fall.Jag är definitivt inte bättre än dig på något sett. Väldigt mycket sämre på många plan.Ber om ursäkt att jag la mig i diskussionen men ibland så lägger man sig i det man inte har ett jävla skit med att göra. Är ju bara korkat att inte betala tillbaka så mycket och fort man bara kan. Man bränner ju sina skepp. Chansen att man får låna igen är ju obefintlig. Såklart är ni fortfarande kompisar. Ge honom ett par lax och en snyting så kommer ni såklart kramas obegränsat igen.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-09, 13:22   #228

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Självklart så var det fel att ta upp det här inför alla på ett forum. På gränsen till taskigt men förmodligen har han lessnat. Så länge du har råd att spela varje dag så är nog inte eran deal till hans skulds fördel ialla fall.Jag är definitivt inte bättre än dig på något sett. Väldigt mycket sämre på många plan.Ber om ursäkt att jag la mig i diskussionen men ibland så lägger man sig i det man inte har ett jävla skit med att göra. Är ju bara korkat att inte betala tillbaka så mycket och fort man bara kan. Man bränner ju sina skepp. Chansen att man får låna igen är ju obefintlig. Såklart är ni fortfarande kompisar. Ge honom ett par lax och en snyting så kommer ni såklart kramas obegränsat igen.

Tyvärr är du ju inte insatt. då ska man inte ha en åsikt. Men nu lägger vi ner jag orkar inte mer.....bara trist att folk har extremt dåligt omdöme...
Gammal 2013-05-10, 15:03   #229

Thumbs down

Apropå dåligt omdöme

Citat:
Tyvärr är du ju inte insatt. då ska man inte ha en åsikt. Men nu lägger vi ner jag orkar inte mer.....bara trist att folk har extremt dåligt omdöme...
Hur orkar Du prata om dåligt omdöme, det finns så många saker du gjort som skulle bevisa ditt extremt dåliga omdöme.
Gammal 2013-05-10, 15:48   #230

Standard

Kommunicera?

Citat:
Finns massor med folk både här och på andra stälen som någon gång blir skyldig någon pengar... däremot att skriva om dessa saker här är ett sätt som inte hör hemma här. Jag reder ut mina privata saker med den som är berörd. Det låter som jag inte gjort ett skit för att göra rätt för mig och det är inte sanningen. Jag har också en hel del info om massa personer...som sitter här som ingen skulle vilja att det stod här. Men jag skulle aldrig skriva det. Sorgligt att vissa verkar lida av diverse syndrom. svårt att kommunicera med dessa människor. Men härligt att ni fick något att gotta er åt! Underbart! jag kan garantera att jag inte är sämre än någon annan här. Jag kommer göra rätt för mig och har till viss del redan gjort det. Däremot kommer det sk kompisskapet med personen i fråga aldrig att fortsätta då han visat vilken omdömeslös människa han är. Jag kan göra rätt för mig. men hans ord här inför alla kommer alltid finnas kvar. En tragisk händelse. Ni får ha vilken åsikt om mig ni vill . Jag har inga problem med det. Däremot fick det här proportioner som är rent löjliga. Gratulerar Draken till att vara guds gåva till människan och en sån hedersvärd männsika måste alla gilla när han kommenterar saker som rör två helt andra personer.Du kommer gå långt i livet!
Du svarade inte på sms på ett halvår, du menar att det är att kommunicera?
Gammal 2013-05-10, 15:58   #231

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 4136

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Vi är inte intresserade utav vad det är för skit mellan dig och dasen. Sköt det privat eller lägg ner! Här är dasen uppskattad (utav de flesta) för han delar med sig utav tips och ideer och om han är en idiot i "verkliga livet" det skiter jag i. Så ring honom eller bryt kontakten och så snackar vi lite trav istället
laxdasen (+20), oinkk (+5), Pilkast (+5)
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td