|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-05-07, 14:47 | #1 |
Uppsnack V86 8/5 Dubbel Jackpot
Ska vi försöka att bärga de 13 miljonerna i morgon så får man lägga manken till och hitta lite roliga spikar.
Tanken imorgon blir att gardera alla storisar och spika mindre betrodda. Mina troliga spikar till imorgon! Avd 2 Stein DayLight. Här går jag emot mig själv då jag har sagt att jag aldrig mer ska spika detta ekipage då de brukar bli bekymmer. MEN Denna gången så tror jag det blir en regelrätt SOS, då det inte finns några riktiga snabbstartare på de närmsta spåren så känns risken att bli fast som obefintlig. Avd 5 Integrated. Gick väldigt bra efter tung resa senast. Perfekt spår och möter bara ston denna gång, förmodligen den tidiga ledaren i loppet. Nu till det tråkiga Melander aviserar att barfota körning kanske inte är möjligt men förmodligen blir det minst barfota fram. Avd 7 Ninepoints Charlie. Goop upp, snabb ut, ner i klass. SOS bara å grotta vidare
2013-05-07, 14:58 | #2 |
Fredrik Persson kommer showa! Spik på allt utan att tveka! Så kommer det att bli!
|
|
2013-05-07, 16:49 | #3 |
Det är backup spiken om det blir skor på integrated, kommer förmodligen bli ganska så hårt betrodd men man kan ju inte få mer än 8 rätt!
2013-05-07, 17:17 | #4 |
Avd 7 Ninepoints Charlie. Goop upp, kvällen bästa Spik
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
|
2013-05-07, 20:54 | #5 |
Vankas fullgas med Pomona Wibb definitivt med på kupongen.
Lopp 4, 1640A 7 POMONA WIBB - Jorma Kontio Är mycket fint i ordning och hon har gjort bra lopp varje gång på slutet. Synd att hon får så dåliga lägen varje gång och det här är fjärde starten i följd som hon har ett dåligt spår. Senast mötte hon tuffa hästar men avslutade bra. Jag anmälde hit i hopp om att hon kanske skulle kunna gå en 1.11-tid och få ett fint rekord inför den stundande avelskarriären. Balans: Barfota runt om Huvudlag: Eventuellt helstängt huvudlag
2013-05-07, 21:19 | #6 |
Plockar någon ner Baltimore Hawk i avd 4 om den tar sig till ledningen? Tycker den va lika bra som Chivas Boko i senaste loppet.
|
|
2013-05-07, 21:32 | #7 |
Banned
|
Aroma Grim en tänkbar spik .....
Senast redigerad av trance_error den 2013-05-07 klockan 21:40. |
2013-05-07, 21:38 | #8 |
svårt att läsa loppet men Blir det bara körning om spets så kan ju svanen dra en riktig långsida med Blue River Pipe annars så är baltimore hawk ett givet streck
2013-05-07, 22:04 | #9 |
Aroma Grim gick 14,1 volt medeldistans, okörd. Kan hon förlora detta?
|
|
2013-05-07, 22:16 | #10 | |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
Håll igång Claes |
|
2013-05-07, 22:27 | #11 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Behöver inte vara så långt bakom classes
2013-05-07, 22:40 | #12 |
Banned
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Kör en liten genomgång av mina tänkbara, sen får man ju invänta balans osv imorrn
Avd 1: Peak lär väl tappa från start, bra form & given på kupongen. Opportunity två lopp i kroppen & formen lär vara på väg uppåt, tar nog ledningen men ja är inte säker på att Åke vill köra där, given trots allt. Min förstahäst är Cayenne Käbb, sett fin ut i årets två starter & mött tuffare hästar än detta, mycket startsnabb & jag tror den forceras till ledning i första sväng. Med på kupongen åker även Digital Darling på ren kapacitet. Övriga göra sej icke besvär. Avd 2: Svårt lopp, första häst Stein Daylight, tror som ngn nämnde att den kan hålla upp ledningen från innern, därifrån ska den slås. Finns dock några fina hästar jag inte vill missa, Pinot Ribb & Kim Eriksson har lyckade resultat tidigare, totalt bortglömd men given för mej. Likaså Mellby Vargtass, vet faktiskt inte varför Åke valt bort den, enligt den bästa chansen av hans hästar i loppet. Även Feast Your Eyes är given, galoppera på upploppet sist som klar 2a när Jorma drev onödigt hårt. Skulle 1 bli av med ledningen kanske Jorma laddar direkt & då tror jag inte ngn svarar in i första sväng, kan bli svår isf. Även Long Night är intressant, mycket bra förra året & nu lopp i kroppen, här blir balansinfo viktig, gick med skor sist, helt annan häst barfota. Ratar Åkes val Keso, seg rackare som jag inte tror hinner med över denna distans. Avd 3: Alla ylar Fredrik Persson, det kan vara rätt, men den var inte startsnabb sist så risken finns att Fly The World är först fram att försöka överta & då tror jag inte Boys Going In räcker till denna gång. Som det ser ut nu streckar jag även Dollar Boko, mycket bra sist på Örebro, risk finns dock att den hamnar invändigt här, men 1,4,6 känns heltäckt. Avd 4: Här tror jag man kommer långt med de 2 förhansfavoriterna, Chivas Boko mycket bra sist, Jorma satt mest & finåkte på upploppet,given förstahäst även om spåret oroar. Min gardering blir 11 Blue River Pipe som var strålande fin i Sverigedebuten, Åke bara lämnade dem på upploppet & sa i intervjun efter att detta är en riktig skjutare. Kan bli en svepning på bortre lång. Avd 5: Inte studerat detta så noga än, men som många är inne på kan nr 2 vara en chansspik. Avd 6: Enligt mej svåraste loppet, inte satt mej in än.... Avd 7: Intressant med Björn upp på nr 2, startsnabb, kan vara spets & slut, härdad i tuffare gäng än detta. Varnar för 11 You Two, galopp i debuten för Åke men vet att han var helnöjd med hästen inför det loppet. Kommer även plocka med Recation som har en bra spurt bara den kommer till samt Bolt, där kanske distansen är i kortaste laget, men skulle Hannè för en gång skull få till styrningen kan det absolut vara vinnaren, kapacitet finns. Avd 8: Min stora idè i omgången & kommer spikas, 4 Peignoir. Så fin som den var sist har jag väldigt svårt att se den torska. 1 tar ledningen men tror inte Karlstedt vill köra i ledningen & lär släppa när Claes ställer frågan. Att Aroma Grim sedan ska plocka ner Peignoir från ledningen finns inte i min bok. |
2013-05-07, 22:44 | #13 |
Banned
Han lär ju rygga Unison Sund, Karlstedt tror jag inte vill köra i ledningen & då hamnar Åke i 3e in. Unison är förvisso också relativt snabb ut men lär söka sej till sarg, finns inte så många positioner kvar då för den gröne mannen.
|
2013-05-07, 22:58 | #14 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Kam tom bli så att unison sund tar spets och att åke är före classe
2013-05-07, 23:06 | #15 |
Banned
Unison Sund tar aldrig en längd på Evita Brodda & jag ser ingen anledning till att Karlstedt vill släppa till en sämre häst (unison sund). Därmed ligger vägen öppen för Claes att köra sej till ledningen.
|
|