Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-10, 23:09   #31

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

1. Första loppet känns svårast på förhand, men har lite förkärlek till Quite Charming så det får bli A häst, tror det är bästa hästen och slipper den dödens borde chansen vara vettig. Roligaste strecket tycker jag att nr 2 är som gick barfota för första gången senast och satt fast med rubbet. 2,3,6,7,9 streckas

2. Vinner inte aborren detta, på att det är bästa hästen, så är det mycket öppet, 6,8 är mkt roliga streck som båda ska köras barfota runt om för första gången, dessutom så kommer Cherie sund sitta bra på det direkt. 14 A häst mot många där bakom

3. Finns väl bara 4 hästar som kan vinna, i första hand 8 som Hultman är ovanligt optimistisk på därefter Parkin följd av spetshästen francais du gull och monster drive

4. Dagens roligaste chansspik i nummer 10 som Pasi tar ut här i andra starten för året, snorfin i årsdebuten och ska vara ännu bättre nu.. hästen är stark och distansen talar till hans fördel, samt att det kommer troligtvis bli körning från start och att 6:an ska svara spets. Jag tror mkt på denna häst till 13 % i nuläget..

5. 7,8,13 är förstastrecken i dessa alltid lika oförutsägbara kallblodslopp..

6. Caddie klar första häst, denna är inte så osäker som det verkar enligt stallet utan det har varit hovbölder och liknande som skapat galopperna... klart bästa hästen och tänkbar spik, dock låter Erik supernöjd med kimono Pearl och det han säger brukar vara bra att ta på allvar! där bakom streckas 1 & 10 i första hand.

7. 1,9,11 känns som ett bra lås.. 9 är rolig på strecken och första starten för Berg, som låter riktigt nöjd! Denna häst var ju nära kulltopp potenialmässigt och kan komma ut och vara hur bra som helst känns det som.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1)

Senast redigerad av jocklon den 2013-05-10 klockan 23:21.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 00:09   #32

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
1. Första loppet känns svårast på förhand, men har lite förkärlek till Quite Charming så det får bli A häst, tror det är bästa hästen och slipper den dödens borde chansen vara vettig. Roligaste strecket tycker jag att nr 2 är som gick barfota för första gången senast och satt fast med rubbet. 2,3,6,7,9 streckas

2. Vinner inte aborren detta, på att det är bästa hästen, så är det mycket öppet, 6,8 är mkt roliga streck som båda ska köras barfota runt om för första gången, dessutom så kommer Cherie sund sitta bra på det direkt. 14 A häst mot många där bakom

3. Finns väl bara 4 hästar som kan vinna, i första hand 8 som Hultman är ovanligt optimistisk på därefter Parkin följd av spetshästen francais du gull och monster drive

4. Dagens roligaste chansspik i nummer 10 som Pasi tar ut här i andra starten för året, snorfin i årsdebuten och ska vara ännu bättre nu.. hästen är stark och distansen talar till hans fördel, samt att det kommer troligtvis bli körning från start och att 6:an ska svara spets. Jag tror mkt på denna häst till 13 % i nuläget..

5. 7,8,13 är förstastrecken i dessa alltid lika oförutsägbara kallblodslopp..

6. Caddie klar första häst, denna är inte så osäker som det verkar enligt stallet utan det har varit hovbölder och liknande som skapat galopperna... klart bästa hästen och tänkbar spik, dock låter Erik supernöjd med kimono Pearl och det han säger brukar vara bra att ta på allvar! där bakom streckas 1 & 10 i första hand.

7. 1,9,11 känns som ett bra lås.. 9 är rolig på strecken och första starten för Berg, som låter riktigt nöjd! Denna häst var ju nära kulltopp potenialmässigt och kan komma ut och vara hur bra som helst känns det som.
Jag har studerat lite v75 nu och jag gillar vad du skriver.

avd1. Ja, quite Charming bästa hästen, vi chansar på att den hamnar bra till och spikar!

avd2. Aborren ska med men blir ingen spik, den har fjärde spår på tillägg, visst måste den ha viss galoprisk. Ja, 8 ariel boko, lopp i kroppen, barfota för första gången och streckad på 1 %. 10 Hankypanky Pagan har mkt bra chans att vinna om den inte stör sig allt för mkt då den tydligen e stänkrädd. Garderar även med 13 Ariel Boko som kan bli framdragen av aborren, jorma e ju inte rädd för att gå fram med aborren.

avd3. Precis de 4a hästarna jag tror på. 8 Panne de Moteur har bra chans om den får ett hyffsat schysst lopp, tror inte den vinner från dödens, spår 8a som sist, och den har typ bara gått årskullslopp. Nu äre faktiskt guld, och Hultman säger att det e en sprinter, medeldistans nu. Den ska självklart med o hade nog spikat den från ett bättre spår. Åke Svansteth tror på chans med Monster Drive, han ger den 3 stjärnor. Den fick en tuff resa i olympiafinalen, antingen lås 6,8, så jag kan låsa i senare avd, annars ska 1,9 med också.

avd4. 10 an ska absolut med men tycker det finns flera intressanta bra hästar med, framförallt på bakspår 9 Sea View och 11 Yorkshire ser och låter det bra på.

avd5. Precis oförutsägbart lopp så här chansspikar jag 7 Pondus, för den har bra tider, en kusk som har 3 av 7 i år, antagligen med den hästen bara, och så är den norsk.

avd6. 8 Caddie Gallant tänkbar spik som sagt. Om jag garderar så är det för galloperna på slutet, spåret känns inte farligt för att det är lång distans. och då tar jag med 6 BBS Mandarino o 9 Northern Spy, låter bra o ser bra ut.

avd7. Om jag garderar i 6e, så blir det spik på 11 Kaka A.T i sista, har dock inte lika bra motivering..bästa hästen..vid gardering så vill jag ha med 3 Cao Dai o 6 Montgomery Gel som båda e på g.

Systemet efter dessa tankar:

1. 6
2. 8,10,13,14
3. 1,6,8,9
4. 9,10,11
5. 7
6. 8
7. 1,3,6,11

96kr

Senast redigerad av Champinj0nen den 2013-05-11 klockan 00:27.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 07:55   #33

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Spelinformation från Liraren.nu

VI BJUDER PÅ RANKINGEN OCH ANALYSEN AV V75-4
- LÄGE ATT LITA PÅ HENRIK?

Det blev svårt på Örebro förra veckan men vi sträcker lite extra på oss för tipsettan på Mr Chicago som blåste runt dem trots spår tolv över 1640m och som streckad på 16% rensade han bra. Vi gräver efter nya fynd denna vecka och omgången ser sannerligen inte enklare ut än den vi bjöds på i lördags. V75-cirkusen slår nämligen ner sina pålar på Örnsköldsviksbanan Solänget och vi blir förvånade om utdelningen inte åtminstone drar iväg till ett sexsiffrigt belopp. Klassen på sporten är inte den allra högsta men några intressanta attraktioner bjuds vi i alla fall på och mest spända är vi på hur Panne De Moteur kommer prestera i sin jakt på en Elitloppsbiljett. Vi tycker att han är given bland de 16 sista söndagen i maj och hoppas på en stark prestation, statistiken säger dock något annat... I övrigt finns det några riktigt jämna och spelvänliga lopp vilket gör att man verkligen måste avväga varje streck på kupongen.

Det har vi givetvis gjort och från och med nu kan du klicka in på www.liraren.nu och ta del av lördagens nummer som är fullpumpat med information kring omgången. Vi går på djupet i analysen av varje lopp och vänder på de stenar som många låter vara orörda!

Nedan bjuder vi på rankingen och analysen av det svårlösta Klass II- försöket i V75-4. Lycka till!

Avdelning: 4
Ranking

A: 1-7-10-8-12

B: 11-9-2-6-5-3-4

C: -

ANALYSEN

Träffar bara Daniel Olsson starten med 6 Masquerade Face bör det bära av till ledningen och Daniel släpper ogärna. Det finns en liten chans att det räcker hela vägen men det är inte troligt och trots förutsättningarna rankas han ner rejält. Tipsettan 1 Zertex är en chansning då han troligen blir överflyglad från start. Alla brukar dock nästan alltid få chansen i långloppen i låg klass och vi tror inte på något undantag denna gång. Vi ser istället läget som ett plus då han kan tvingas till att smyga vilket kommer betala sig med lucka till slut. Det är dock ingenting att hålla i handen, speciellt inte när 10 Comte Du Pommeau finns med i startlistan. Denne herre har riktigt bra styrka och i aktuell klass duger han mycket långt. Det mesta hänger på fräschören för hans del och därför var det inte jätteförvånande att han var så bra i comebacken senast. Pasi räds inte ett offensivt upplägg och håller sig Comte på benen kan han mycket väl vinna från dödens. Bland övriga finns det många som aldrig provat på lång distans och dessa ska behandlas med silkesvantar
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 08:44   #34

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1899
Standard

4 5 6 7 9
3
1 8 9
1 2 6 10 11
13
1 8 11
1

LYCKA TILL!

Senast redigerad av mijo14 den 2013-05-11 klockan 08:45.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 09:19   #35

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vilket är bästa spiken laxdasen?
Bästa spiken är Parkin.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 09:29   #36

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Bästa spik Avd2 .Penny Garline
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 09:32   #37

laxdasens avatar

Standard

infon på HIGH LEG gör nog att jag spikar den.. gillar Oskar J och hästen fr alltid kanonform i maj....jg går nog ut hårt med den spik och leker inte Oskar bakåtlutad hela vägen så stänger jag av tvn och börjar laga god mat istället.... båda alternativen duger bra så bara våga vinna!
Gammal 2013-05-11, 09:41   #38

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 09:45   #39

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 511
Standard

Spets och slut för 7, Adams Eve i avd 1. Kolla in föregående starter..... Pass upp för nr 9 i avd 2. Mkt bra senast.
pinkfloyd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 09:47   #40

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pinkfloyd Visa inlägg
Spets och slut för 7, Adams Eve i avd 1. Kolla in föregående starter..... Pass upp för nr 9 i avd 2. Mkt bra senast.
kan aldrig ta spets.... det kan jag lova...inte ens nära tror inte ens den laddas... och gör den det blir det tredje i första sväng sen backas sist eller dödens och då chanslös...
Gammal 2013-05-11, 09:51   #41

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wonderwoman Visa inlägg
Man ska ju inte ändra sig när man bestämt sig, det brukar gå åt skogen. Bättre att det går åt skogen något man tänkt på än ändrar sig och det ändå går åt skogen. Så systemet som det ser ut just nu.

5
7,10 - 9,14,3 - 13,11
5,1 - 6,9,3 - 8
7
7,15,6,13 - 8,12,14,1 - 9,3
6,1,11 - 8,5,10,9 - 7
1 - 6,9,11

Minst 4 Fet stil samt att Henrik Svensson måste vinna en (Today's Butterfly - Parkin - Ginala) Kostnad 1296kr.

Så, en fråga då jag ändå är lite ny på reducering. Vad ska man tänka på? Å framförallt, vad har jag missat?
Det går inte att säga du missat något
Bra 81% reducering har du också
Det finns dock statistik man bör känna till
De flesta omgångarna vinner 2-3 favoriter, högst 2 5-7 streckade.
Om man vill vinna minst 10000 ska man spela så att sammanlagda rankingpoängen är minst 17
Sedan gör man som man vill, men det är det viktigaste som finns att veta inom v75
Lycka till
Gammal 2013-05-11, 09:54   #42

laxdasens avatar

Standard

Jerns Wilmer mkt farlig idag.. den får man absolut inte ta bort...
Gammal 2013-05-11, 09:56   #43

laxdasens avatar

Standard

De bästa skrällarna idag är:

High Leg, Ariel Boko,One to many, Jerns Wilmer, Krusen, Tambur och Stay the night.
Gammal 2013-05-11, 09:59   #44

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

1. 1,5,6,7,8,9,12
2. 3
3. 1,4,8,9
4. 1,2,6,10
5. 7,15
6. 8
7. 1,3,6,9,11

560:-
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 10:01   #45

laxdasens avatar

Standard

Oskar och bike får mig att minnas sköna vinnare..... ska bli kul att höra segerintervjun med killen han kommer se obegr nöjd ut!
Svara

td