Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-06, 15:39   #16

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 784
Standard

Timoko
http://www.youtube.com/watch?v=1fI3i5Dc984

Åsnan Örjan körde Save the Quick gick bra in i mål, testar den på OGP
http://www.bjerke.no/Aktuelt/2013/Ma...and-Prix-2013/
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-06, 16:29   #17

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Att Timoko kommer sätta färg på Elitloppet är helt klart, som du skriver körs alltid offensivt. Har dock mycket svårt se den vinna en final, ytterst tveksam till att den håller ihop 2 heat samma dag.

Min vinnare i dagsläget är Formula One, såvida den tackar JA, vilket jag hoppas. Är väl visserligen lite samma här, pallar den 2 heat samma dag, när den var hos Stig H vet jag att han inte ville plocka ut den i elitloppet just av dedn anledningen. Jaja, tackar Reijo JA så förmodar jag att han har bäst koll på den biten.

Ja, det är intressanta spekulationer - jag tror inte Reijo vågar ta ut FO i Elitloppet - Jag tror helt enkelt att han inte vill göra bort sig, som nybliven egen tränare och manager för hästarna, med att ta ut en pålle som kanske sedan går sönder och aldrig mer kommer tillbaks.

Hans tränarrörelse skulle lida enormt på att en massa folk i efterhand går ut och säger att "vad var det vi sade - han pallade inte två lopp på en dag, särskilt inte erkänt tuffa Elitloppet! Hur faan kunde du chansa, Reijo?".

Särskilt då om Stig H. är en av belackarna, som har haft och gjort med hästen och, som du säger, vägrade ta ut hästen av ovan nämnda skäl...

Nej, det blir ingen Formula One i Elitloppet - möjligtvis nästa år om han visar sig hålla ihop och dels tjänat ihop x-antal miljoner till ägarna. Första året blir en för stor prestigeförlust om han chansar och det skiter sig - andra året okey (om hästen tjänat x-antal mille)... Det finns så många andra storlopp att tjäna pluring i!

Timoko är ett monster och pallar lätt två lopp på en dag.

Det är vad jag tror!

You´ll Never Walk Alone...

Senast redigerad av Pilkast den 2013-05-06 klockan 16:35.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-06, 16:36   #18

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jag tror inte reijo vill starta efter lång skadefrånvaro, men ägaren bestämmer
Gammal 2013-05-06, 17:33   #19

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Skulle bli mycket förvånad om Formula One kommer ut i Elitloppet, av precis de anledningar som Pilkast skriver här uppe. Varför liksom, så många miljonlopp som han kan kriga om i sommar.

Tror och hoppas också att Arch Madness vinner i år. Ser ingen som är tillräckligt bra i år. I fjol va CC övermänskligt grym hela året (Spekulationer om vad han hade i sig låter jag andra göra, säger bara Souloy.....)

Nåja, fick 25 ggr på AM på Unibet vilket jag tycker är ganska bra.

Lite tragiskt att man ska försöka få Malin L att starta Sanity, snacka om att knäcka hästen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1), Pilkast (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-06, 18:42   #20
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Jag är inte lika säker på att ni har rätt, Formula One är hans reklamhäst, tänk OM Reijo skulle vinna elitloppet när han precis startat sin rörelse, vilket uppsving. & som hästen såg ut sist, mer muskulös än tidigare, Reijo kanske fått ordning på kusen så han klarar 2 heat utan problem. Jaja, den som lever får se, jag hoppas innerligt på start för då seglar han upp som en av de stora favoriterna.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-06, 18:44   #21
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Ja, det är intressanta spekulationer - jag tror inte Reijo vågar ta ut FO i Elitloppet - Jag tror helt enkelt att han inte vill göra bort sig, som nybliven egen tränare och manager för hästarna, med att ta ut en pålle som kanske sedan går sönder och aldrig mer kommer tillbaks.

Hans tränarrörelse skulle lida enormt på att en massa folk i efterhand går ut och säger att "vad var det vi sade - han pallade inte två lopp på en dag, särskilt inte erkänt tuffa Elitloppet! Hur faan kunde du chansa, Reijo?".

Särskilt då om Stig H. är en av belackarna, som har haft och gjort med hästen och, som du säger, vägrade ta ut hästen av ovan nämnda skäl...

Nej, det blir ingen Formula One i Elitloppet - möjligtvis nästa år om han visar sig hålla ihop och dels tjänat ihop x-antal miljoner till ägarna. Första året blir en för stor prestigeförlust om han chansar och det skiter sig - andra året okey (om hästen tjänat x-antal mille)... Det finns så många andra storlopp att tjäna pluring i!

Timoko är ett monster och pallar lätt två lopp på en dag.

Det är vad jag tror!

Vad jag mena gällande Timoko & 2 heat samma dag var inte orkesmässigt, den tvivlar jag inte på, var mer fräschören att hålla ihop aktionen under 2 heat för en sån rusare jag syfta på.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-06, 19:14   #22

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Jag vet en som hade lax på Mack lobell när han vann elitloppet första gången.. han skulle ej komma då han skulle betäcka ist. Tyvärr hade han problem med bra spermier så han stod i 30 gånger på SSP(England). Kompisen läste en notis om spermierna i aftonbladet och klev in direkt. Ja han gav väl 1,50 på banan haha.... skapligt lir.
Pilkast (+1)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-06, 21:49   #23

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Jag tycker de italienska hästarna Nesta Effe och Mack Grace SM är rätt bortglömda. 20 resp 30ggr degen just nu.

Commander Crowe står i 10ggr just nu, när han vunnit OGP på Söndag från uselt spår torde han knappast ge mer än 3-4ggr.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 00:32   #24

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag tycker de italienska hästarna Nesta Effe och Mack Grace SM är rätt bortglömda. 20 resp 30ggr degen just nu.

Commander Crowe står i 10ggr just nu, när han vunnit OGP på Söndag från uselt spår torde han knappast ge mer än 3-4ggr.
Har för mig han gav runt fem ggr degen förra året
Tror på sju ggr efter Oslo
Han behöver bara göra ett bra lopp för att bli inbjuden
Gammal 2013-05-07, 08:16   #25

fiddes avatar

Sharp$: 1423
Standard

Håller med om Commander Crewe där har tydligen gått ett kanonjobb nere i frankrike efter flygincidenten då han blev sparkad.

Var ju kusligt bra förra året och lekte även hem elitloppet.
Den blir hiskeligt farlig.

Men hoppas själv på Arch Madness då man fick igenom lite deg till 30 / 7 ggr på Betsson. Elitloppstemperaturen stiger
fidde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-07, 18:26   #26

the_mirages avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 800
Standard

Jag tycker inte att Commander Crowe är intressant i dagsläget då risken för flopp känns överhängande. Hästen är nu 10 år och bäst före-datumet har troligtvis gått ut. Jag har väldigt svårt att se hur hästen ska vara lika bra som i fjol vilket jag tror krävs för att vinna i år. Ett år äldre och mycket strul på vårkanten skapar frågetecken. Rent spontant tycker jag att konkurrensen i toppen har hårdnat sett till i förra året. Sebastian K. har höjt sig i Åkes regi, Maharajah har hittat tillbaka, Brad du Veluwe vet väl ingen hur bra den egentligen är osv. Lägg till Timoko som körs av Veerbeck och en om möjligt startande Formula One.
Oslo Grand Prix lär ge många svar, inte minst vad gäller Commander Crowe. Även om hästen imponerar så har jag väldigt svårt att se den gå ner till 3-4 gånger. Så överlägsen är han knappast. 10 ggr i dagsläget lockar inte mig det minsta med tanke på förutsättningarna. Jag har dock gärna fel då det vore en sportslig höjdpunkt och bra för Elitloppet om han deltar med full form.
whalz (+1)
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 12:50   #27

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Formula One klar! Fan vad trevligt!

Betsson ligger i nuläget kvar på 11.5 i vinnarodds vilket känns som ett kul spel.. Unibet har tex sänkt till 5 gånger.. Skynda fynda?
Pilkast (+1)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 13:36   #28

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Härligt Reijo!! Formula One klar!

Vinner inte men en härlig krydda till anrättningen!
Pilkast (+1)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-08, 15:05   #29

the_mirages avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 800
Standard

Grymt roligt och Elitloppet ser ut att kunna bli riktigt bra i år. De 11,50 som Betsson erbjuder tycker jag är alldeles för högt. Synd att de inte tar några insatser dock.
Någon med bra koll på Take My Picture?
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-11, 09:38   #30

fiddes avatar

Sharp$: 1423
Standard

Perkele! Arch madness har fått korsförlamning och stryks från
Oslo grand prix. Undrar om det blir start i elitloppet nu?
fidde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td