Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-03, 10:49   #46
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chrisso84 Visa inlägg
Borde inte Oleander ha en bra chans i avd5?
Här borde det bli fartfest från början och då kommer Oleander in i matchen.
Den var ju grym efter uppehåll senast och Savin hävdar att han går mycket renare i travet nu(och det syntes inte minst senast) Även Lennart Forsgren(hand son är granne med Savin) tror mycket på denne då han och Markus pratar mycket och öppet med varandra.

Blir spik på mina system!


Jag har lite svårt för Savins hästar, tycker ofta dom är "ofräscha", redan efter bara någon start. Går oftast ruskigt direkt efter vila och kanske även någon start till, men de brukar tidigt visa en ofräsch sida. Nu känns det dock som Marcus kan få detta kört i halsen, men spika Savin på V75, nej tack.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 10:51   #47
 
chrisso84s avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 270
Sharp$: 2154

Chrisso
Stats: 5 - 9 - 0
ROI: 121.01%
Vinstprocent: 35.71%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Jag har lite svårt för Savins hästar, tycker ofta dom är "ofräscha", redan efter bara någon start. Går oftast ruskigt direkt efter vila och kanske även någon start till, men de brukar tidigt visa en ofräsch sida. Nu känns det dock som Marcus kan få detta kört i halsen, men spika Savin på V75, nej tack.
Det är därför jag kommer spika om det inte dyker upp någon info som förändrar förutsättningarna.
chrisso84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 10:53   #48
 
chrisso84s avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 270
Sharp$: 2154

Chrisso
Stats: 5 - 9 - 0
ROI: 121.01%
Vinstprocent: 35.71%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
inte konstigt att ni vinner så mkt lax allihop.. ni verkar ju ej jobba!
Hemligheten är att ha ett jobb där man jobbar framför en dator och placera skärmen så ingen annan har insyn. Detta ger mkt goda möjligheter till tex. lunchtrav och porr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
chrisso84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 10:55   #49
 
oHYRAs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 300
Sharp$: 206
Standard

Rapide o Rapide.

V75-2: 5 Rapide Marke vann lärlingslopp mycket enkelt senast. Här siktar nog Jorma in sig på spets sen är loppet över. Ser ut att bli stor favorit men vinstchansen ser god ut.

V75-4: 3 Ed Rapide har gjort två starter efter halsoperation och varit förbättrad. Är ganska kvick ut skulle han få ledningen bör chanserna vara goda. Går även bra bakifrån.
Ser ut att bli 4-5 jämnt streckade hästar i loppet så det blir en lämplig andra spik.

Statistik
V75-7: Örebro Intn'l har körts 10 ggr. 4 ggr har vunnits från start, 3 ggr från ett tillägg och de senaste 3 åren har det vunnits från dubbla tillägg.
8/10 vinnare har varit spelade till under 10ggr pengarna.
Spring Erom har vunnit sina 3 starter på Örebro varav 2 av dessa just Örebro Intn'l.

Ändring: Goop säger att 3 Ed Rapide inte är snabb ut och det känns som att det går lita på honom.

Senast redigerad av oHYRA den 2013-05-03 klockan 11:03.
oHYRA är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 10:58   #50
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 447
Sharp$: 1051
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chrisso84 Visa inlägg
Hemligheten är att ha ett jobb där man jobbar framför en dator och placera skärmen så ingen annan har insyn. Detta ger mkt goda möjligheter till tex. lunchtrav och porr.
För högt blodtryck på jobbet? Nehe du. Håller med dig om allt förutom det sista, haha
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 11:01   #51
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Björn Goop:

V75 i Örebro på lördag:

3 Pebbly (V75-1) känns fin men möter bra hästar. Ej het.

1 T.Wall’s Damien (V75-2) vann jag med i onsdags. Nu är det bättre motstånd men en outsider kan han vara.

8 First on Line Sec (V75-3) känns bra men här är det pengar som gäller.

3 Ed Rapide (V75-4) är inte så snabb i voltstart, får främst rikta in mig på att komma i väg felfritt. Känns ändå streckvärd.

2 Indescribable (V75-6) blev generad senast och galopperade men kändes annars jättebra. Hon är nog min bästa chans.

15 Spring Erom (V75-7) har jobbat bra och vunnit provlopp. Från 40 meters tillägg är det alltid tufft men hästen har kapacitet att vinna. Det har ju visat då vi vunnit loppet tilsammans två gånger tidigare, senast i fjol.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oHYRA (+3)
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 11:05   #52
 
oHYRAs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 300
Sharp$: 206
Standard

[QUOTE=AbbeAce;248105]Björn Goop:

V75 i Örebro på lördag:

3 Ed Rapide (V75-4) är inte så snabb i voltstart, får främst rikta in mig på att komma i väg felfritt. Känns ändå streckvärd.


Ajaj. Ser på pappret inte osäker ut men Björn har nog koll.
oHYRA är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 11:05   #53
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chrisso84 Visa inlägg
Hemligheten är att ha ett jobb där man jobbar framför en dator och placera skärmen så ingen annan har insyn. Detta ger mkt goda möjligheter till tex. lunchtrav och porr.
Vi jobbar lika hör jag, haha
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
chrisso84 (+5), laxdasen (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 11:09   #54
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Någon som är intresserade av att vara med och ta andelar i denna omgång och givetvis framöver. Teamet på v75 tillsammans som jag har heter "The Outsiders", vi är 16medlemmar idag och andelskostnaden är 50kr/andel, max 8st/pers. Teamet är startat av mig som har flera års travspelande bakom mig och gått + dom senaste 2åren, samt min morfar som har 45års travspelande bakom sig och hans högsta vinster är 6siffriga.
Här har ni veckans system.

1. 2,4,5,11,12
2. 5 Rapide Marke
3. 1,2,3,4,5
4. 1,4,7,10
5. 1,4,5,8,9
6. 12 Tied Accelerator
7. 5,7,8,9,12,13,15

Kostnad 3500r/1750kr

35 st andelar á 50kr/st (21st kvar)

Vid intresse, skriv här eller skicka mig ett pm.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 12:03   #55
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Vi jobbar lika hör jag, haha
Det gör väl alla! annars har man ju inte möjlighet att se travet
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 13:15   #56
 
oHYRAs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 300
Sharp$: 206
Standard

Mikael Selin varnar för att 5 Rapide Marke inte kändes fräsch i sista jobbet då hästen tagit stryk av senaste loppet. Hästen har även problem med sin karleder.
oHYRA är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 13:30   #57
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg

Den har jag använt ett tag och suveränt med alla tips och intervjuer samlade på en sida...!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 15:19   #58
 
allaballakaitozs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 480
Sharp$: 1126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chrisso84 Visa inlägg
En häst som startar utanför V75 som jag ämnar spika på V4:an och även köra vinnare på om oddset är rätt är Bradley. Tyvärr verkar den bli betrodd men tycker likväl att den är intressant som spik då den inte blir lampa (än ialf).
Såg ju bländande ut i comebacken för Bergh senast, satt fast i rygg ledaren länge och fick inte riktigt chansen.

Får bli spik på denne, kortlopp i en annan avdelning samt två heltäckta där jag hoppas på skräll! 3x1x11x14=462r = 924kr eller något liknande får det bli.
Du tror att den slår Sid The Kid utvändigt ?
__________________
Micke Nybrink. Kungarnas Kung!
allaballakaitoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 15:40   #59
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8832
Standard

Svanstedt: Jag har flera riktigt bra vinstchanser

Vi har 14 hästar till start inom V75 och flera av dem känns riktigt intressanta. Mina bästa vinstchanser är Braås Palema, Beckman och New Line. Sedan blir det spännande skoryck på Hermes Laday och Mr Chicago som jag tror kan ge bra effekt.

Eftersom det är många hästar att gå igenom är det lika bra att vi börjar direkt. Samtliga tävlar med optimal balans och är det någon ändring så kommenterar vi det under respektive häst:

++++
Braås Palema (V75-1) gjorde ett topplopp senast och avslutade fort ute i tredje- fjärdespår sista 500 meterna. Det var ett av de bästa lopp hon har gjort och hon har känts kanonfin i träningen efteråt. Hon har toppform nu och ett bra läge här och är snabb ut. Jag laddar för ledningen och tror på bra vinstchans. Som jag ser det är det en häst emot och det är Pantholops.

Beckman (V75-3) blev tvärtrött i Olympiatravet och det visade sig efteråt att han hade en halsinfektion. Dessutom fick han punktering under loppet. Han fick ta det lite lugnt efteråt men är frisk nu och känns piggare igen. Hästen var så mycket tränad innan och hade startat tätt så det är nog bara positivt att han har fått tagit det lite lugnt efteråt. Han kommer att prestera bättre nu och har ett bra spår och är mycket snabb ut. Men jag vet inte om vi kommer förbi Oracle i starten men ska göra ett försök. Normalt är han ett segerbud.

New Line (V75-7) gick bra i debuten för oss men hade trafikproblem under vägen. Han fick ut i fjärdespår i sista sväng och spurtade otroligt bra. Han avslutade sista varvet efter 1.11,2 och det var en stark insats. Hästen har känts jättefin i träningen efteråt. Om det inte strular med löpningen har han bra chans att vinna.

+++
Global Midnight (V75-1) blev allmänt ofräsch i slutet av fjolåret och fick vila länge. Hon har sedan tränat på och känns fin nu och är väl förberedd. Hon har gått rundbanejobb efter 1.22 som snabbast och jag tror att hästen är i bra form direkt. Läget är bra och hon borde ta sig förbi innerspårets True Advantage direkt och få en fin löpning. Det kanske inte räcker för att vinna direkt men helt omöjligt är det nog inte om hon får chansen till slut för det är en vinnarhäst.

Nettan Palema (V75-1) satt fast med krafter kvar senast och kändes fin. Hon har jättebra form och har höjt sig flera snäpp på slutet efter halsoperationen. Tyvärr har hon ett iskallt läge och om ska vinna krävs det nog tur med löpningen.

Hermes Laday (V75-2) känns bra och är under utveckling nu. Han gick ett snabbt slutvarv näst senast som tvåa efter och senast blev det inget lopp då han blev fast till slut. Hästen har bra styrka och den här gången ska vi köra barfota runt om. Vi har provat det en gång som treåring men då var han inte mogen för det. Nu är hästen bättre och starkare så det ska bli intressant. Se upp för honom.

Mr Chicago (V75-5) gör första starten för oss men han var fin i Örebro när jag vann med honom senast även om det var ett billigt lopp. Han kändes dock bra och det var mer som ett snabbjobb. Han har även varit fin i de jobb han har gått hos oss efteråt i sandbanan. Normalt är det nästan omöjligt att vinna från spår tolv över 1600 meter i V75 men skulle det bli kört på rätt sätt är han inte alls borta. Han ska också tävla barfota runt om för första gången och det tror jag kommer att ge väldigt bra effekt. Han har nämligen gått med tunga skor och tåvikter i USA tidigare, men i senaste starten gick han med fyra vanliga järnskor.

Allaballakaitoz (V75-6) har bättre formn än raden men har inte haft någon tur i loppen på slutet och suttit fast. Nu har han ett bra läge och är startsnabb och får därmed en fin resa. Platsbud.

Main Kronos (V75-6) tycker jag är en rätt så bra häst och han känns klart förbättrad mot hur han har känts i de senaste starterna. Han är snabb ut men eftersom han har gått så hårt från start på slutet så får han inleda lugnare nu. Läget är dåligt men formen är på uppåtgående. En platschans även han.

++
Bold And Fresh (V75-1) var lite sämre än jag trodde i debuten för oss och en besvikelse. Hon hade tränat bra och varit pigg och alert men i loppet var hon loj och trög. Nu ska hon få på sig ett helstängt huvudlag som hon har gått med hela livet och fungerat bra med. Senast gick hon med ett öppet huvudlag.

K.L.M.Prelång (V75-1) gjorde ett ganska bra lopp senast. Hon tappade från start då hon inte var framme vid bilen och sedan blev hon störd i två omgångar. Hon behöver ha det serverat om hon ska vinna och vill helst gå i ryggar då hon inte kan göra så mycket grovjobb själv.

Trans Atlantic (V75-2) har faktiskt ryckt upp sig lite och blivit snabbare i år. Tidigare var han så entaktad. Hästen känns fin i jobben och gick ett snabbt slutvarv senast. Jag har dock svårt att tro att han ska räcka till vinst i V75. Är nöjd med en bra placering.

Rico Follo (V75-2) var lite stinglös senast och inte alls som han brukar vara. Han brukar vara snabb från start men var istället trög under vägen. Han känns fin i träningen efteråt men är inget segerbud.

Jill Tilly (V75-6) räckte inte i finalen senast men gick bra gången innan som tvåa. Formen är fin men hon räcker ej till vinst. Är nöjd med en bra placering.



Källa: Trav365/Sportbladet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oHYRA (+10)
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-03, 15:47   #60
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Svalöv skåne
Inlägg: 289
Sharp$: 3097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wonderwoman Visa inlägg
Ibland tar jag en tidig, billig Harry för att få se hur han tänker. Dagens resultat inför helgens omgång...

Registrerat spel

Datum: 2013-05-04
Bana: Örebro
Spelform: V75 Harry Boy, omg. 18

Avd Ordinarie hästar
1 4 Braås Palema
2 1, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12
3 1, 2, 4
4 10 Skogans Avec
5 2, 4
6 8, 12
7 7 Porthos Amok

Vadet gäller startnummer

96 rader x 1 x 0,50 kr =
48,00 kr
?
är det inte bättre att tänka själv?
ingo73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td