Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-25, 12:51   #16

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Clajo: Du måste helt ha missat vad tråden handlade om.

Laxdasen: Ge inte upp efter några minuter. Höj nivån på dina inlägg så ska du se att folk respekterar dig. Nu var det ju du som ville ha en förändring. Då måste du också leva upp till det. Känns inte jättesmart skriva oneliners någon minut efter att du klankat ner på många samt gett dig själv kritik. Visa att du är duktig istället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+10), mars (+10)
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-25, 14:10   #17

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1880
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clajo Visa inlägg
Håller med laxdasen!
Om nu Misty Marke vunnit så hade det varit jävligt tyst!!!!
om,om,om...den var ju för fan KLAR! Ren och skär gissning!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-25, 16:19   #18

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1636
Standard

bra laxen fler som du
lillsorken är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-25, 16:21   #19

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Konstigt att flera som aldrig bidrar med något konstruktivt på travsidorna nu helt plötsligt är här och beter sig som en flock vargar... Vad beror det på? Håll er gärna till era obskyra "sporter", men kom inte hit och tjata när ni aldrig är här annars - blir bara patetiskt.

Det är i alla fall något man får höra om man råkar ha en synpunkt som inte faller "er" i smaken, om man skriver inlägg i trådar man vanligtvis inte "beträder"...

Andemeningen i trådstarten är bra - vi kan alla behöva tänka efter lite ibland på hur vi uppför oss, även lille jag...! Så ge det en chans och ge inte upp Laxdasen...

You´ll Never Walk Alone...
slindoffer (+100), slindoffer (+100), AbbeAce (+3)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-25, 16:28   #20

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7616
Standard

JÄTTETRÅKIGT!!! Att läsa om hur den ena efter den andra PAJKASTAREN slänger sina floskler på den andra. Försök o lugna ner er lite. Det är bra här på SHARPS som det är. Läs det ni vill ta till er, lämna det andra därhän utan att spy galla över det ni inte gillar. Nu ser vi framåt!!!
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-25, 16:40   #21

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Hade inte skittråden kommit upp på senaste inlägg hade jag inte sett den. Nu kom den upp, precis som alla andra tusentals av era tramstrådar som består av "stensäkra" tips i form av oneliners. För min del får ni behålla ER obskyra "sport" där ni mytomaner kan onelina bäst fan ni vill; med förbehållet att vi andra slipper se det.

Har du sådan dålig impulskontroll att du bara MÅSTE gå in i tråden, som ligger under ett fora du aldrig annars besöker, och skriva en massa dynga - då kanske du INTE borde hålla på med betting!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-25, 16:42   #22

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Konstigt att flera som aldrig bidrar med något konstruktivt på travsidorna nu helt plötsligt är här och beter sig som en flock vargar... Vad beror det på? Håll er gärna till era obskyra "sporter", men kom inte hit och tjata när ni aldrig är här annars - blir bara patetiskt.

Det är i alla fall något man får höra om man råkar ha en synpunkt som inte faller "er" i smaken, om man skriver inlägg i trådar man vanligtvis inte "beträder"...

Andemeningen i trådstarten är bra - vi kan alla behöva tänka efter lite ibland på hur vi uppför oss, även lille jag...! Så ge det en chans och ge inte upp Laxdasen...

Dagens sanning. Finns ett antal personer på forumet som va jag sett enbart kryper fram ur sina hålor vid tillfällen som dessa.

Utan att lägga någon vikt vid vad jag själv tycker om oneliners mm så är personer som Laxdasen är essentiella för att hålla ett forum vid liv. Dels, för att Laxdasens kommentarer ofta på ett eller annat sätt sätter igång diskussioner och dels för att personer som Laxdasen bidrar till en mer mångsidig miljö på forumet istället för ett likformigt tänkande som i sin tur hindrar utveckling.
Pilkast (+100), Pilkast (+100)
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-25, 16:45   #23
Banned

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 818
Standard

Citat:
Hade inte skittråden kommit upp på senaste inlägg hade jag inte sett den. Nu kom den upp, precis som alla andra tusentals av era tramstrådar som består av "stensäkra" tips i form av oneliners. För min del får ni behålla ER obskyra "sport" där ni mytomaner kan onelina bäst fan ni vill; med förbehållet att vi andra slipper se det.
Mitt bidrag idag är en häst som jobbar helt sinnessjukt bra i monte. Info ingen tipstjänst eller tidníng har. Långt ifrån favorit och vi pratar magiskt värde.

Vad är ditt bidrag idag Messijah?
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-25, 16:50   #24

martinssons avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PEACE Visa inlägg
Mitt bidrag idag är en häst som jobbar helt sinnessjukt bra i monte. Info ingen tipstjänst eller tidníng har. Långt ifrån favorit och vi pratar magiskt värde.

Vad är ditt bidrag idag Messijah?
Hans spreadsheet med vinnande spel duger väl? Betydligt bättre än skvaller från någons "kontakt" enligt mig.
messijah (+5)
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-25, 16:51   #25

messijahs avatar

Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0

Standard

Citat:
magiskt värde.
...här är mitt bidrag. Detta.
DavidP (+20)
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-25, 16:53   #26

messijahs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
Dagens sanning. Finns ett antal personer på forumet som va jag sett enbart kryper fram ur sina hålor vid tillfällen som dessa.

Utan att lägga någon vikt vid vad jag själv tycker om oneliners mm så är personer som Laxdasen är essentiella för att hålla ett forum vid liv. Dels, för att Laxdasens kommentarer ofta på ett eller annat sätt sätter igång diskussioner och dels för att personer som Laxdasen bidrar till en mer mångsidig miljö på forumet istället för ett likformigt tänkande som i sin tur hindrar utveckling.
Det finns en chat här på forumet.
Gammal 2013-04-25, 16:55   #27
Banned

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 818
Standard

Citat:
Det finns en chat här på forumet.
Vad gör du ens i denna tråd? Detta berör travet, och såvitt jag vet är det inte ett av dina favoritgrenar?

Tulla på holken istället, as usual
Pilkast (+25), AbbeAce (+3)
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-25, 17:06   #28

messijahs avatar

Standard

Citat:
Vad gör du ens i denna tråd? Detta berör travet, och såvitt jag vet är det inte ett av dina favoritgrenar?

Tulla på holken istället, as usual
Bra fråga! Då jag för tillfället inte bidrar till någon höjning av forumet går jag och "tuttar på holken" som du så fint beskrev det!
Gammal 2013-04-25, 17:14   #29
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Då denna tråd endast berör vissa användare som behöver öka sin kvalité och dessa personer redan kommit till insikt så behöver vi inte ha en tråd som denna. Vill ni klaga på varann och mäta era penisar gällande vem som bidrar med mest information kan ni göra det genom PM så slipper vi andra läsa nonsens. Tråd låst. /MOD
DavidP (+5), Tomte (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td