|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-04-25, 11:15 | #1 |
Höja kvaliten på travforumet [/mod red.]
Hej!
Efter en diskussion med COPIAD så vill jag uppmana ALLA att bli mer seriösa här på travdelen. Vi måste diskutera på ett mer seriöst sätt och delge info som är intressant. Vi får dra ner på att bara ropa ut klara och istället komma med riktig info. Jag välkomnar att vi jobbar ännu hårdare för att hitta info som inte alla redan vet. Bra analyser är också välkomna men då ska de vara underbyggda av riktig info och kunskap. Jag ger givetvis mig själv kritik och kommer i forts att höja min kvalitet. det hoppas jag att alla gör i forts. Däremot är det COPIAD som kommit med dessa bra synpukter, jag skapade bara denna tråd för att belysa detta problem och om möjligt få detta att leda till en högre kvalitet! Hoppas alla läser detta och står bakom detta.. MVH LAXDASEN Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+3), bokis29 (+5), dado (+5), Pilkast (+25), HuBBaBuBBa (+5), Migge (+3), AbbeAce (+3) Senast redigerad av laxdasen den 2013-04-25 klockan 11:17. |
|
2013-04-25, 11:19 | #2 |
Du menar exakt som du uppför dig på sportdelen?
Svårt att ta dig seriöst när du slänger iväg oneliner "rekar" och sen dunkar dig själv i ryggen efter när den går in. Kasta inte sten i glashus, förbättra din egen attityd innan du uppamanar alla andra att göra det. |
|
2013-04-25, 11:22 | #3 | |
Citat:
Jag skrev nyss att jag även ger mig själv kritik. Har du svårt att fatta??? Men ok.... vi skiter i att försöka förbättra.. såna surbulor som dig kan vi vara utan ingen orkar lyssna på dig i alla fall. Sen skrev jag TRAVDELEN!!!!!! vad ni gör på andra trådar skiter jag fullständigt i! Trav är det enda seriösa här. Resten är parodi. |
||
2013-04-25, 11:30 | #4 |
Sharpest
|
Bra att du kommer till insikt. Då du trots allt själv stod för 70% av tramset. Så jag ser fram emot en ny och förbättrad laxdasen som kommit till insikt att börja bidra med konstruktivt.
Väl mött! |
2013-04-25, 11:36 | #5 | |
Citat:
Bra start på din "Nya och seriösa" tid måste jag säga. |
||
2013-04-25, 11:44 | #6 |
Banned
|
Laxdasen har definitivt en poäng. Det gäller att gräva fram information innan den nått public.
Public är ju som galna att spela när någon info kommer. Därför måste vi ha infon innan. Men det är ju bara så självklart. |
2013-04-25, 12:09 | #7 |
ja det var ju du som inte kunde se framåt. en bakåtsträvare är ju inget att ha...och KP jag bidrar med massa bra info sen att ni bara ser det som ev ej är lika bra är ju beklagligt. De som bara följer strömmen bidrar ju inte med något... stäng av dem istället.
|
|
2013-04-25, 12:12 | #8 |
Jag lämnar bara en totalt stenklar..MISTY MARKE. Sen är det lätt att sätta V4....som vanligt bjuder jag er på detta så att ni kan bli rika och sjöa obegr! (Laxdasen 25/4)
Senast redigerad av mijo14 den 2013-04-25 klockan 12:17. |
|
2013-04-25, 12:15 | #9 |
Saker att önska är:
Någon som bidrar med riktig info som man själv skaffat. Att skapa trådar för V75 (en för varje avd) för att får en bättre överblick. Moderatorerna måste bli mer flexibla. Man kan inte stänga av vissa och sen släppa igenom andra för samma saker. Det är väldigt lite logik i vissa åtgärder. |
|
2013-04-25, 12:19 | #10 | |
Citat:
Om ni inte ställer upp på detta så lovar jag att absolut inte förbättra något här. Det här är ju parodi. Men jag förstår om ni inte kan förbättra er själva. det kan ju vara svårt. |
||
2013-04-25, 12:27 | #11 | |
Citat:
sedan skrev du: En minut senare. En timme efter det startar du denna tråd. Troll |
||
2013-04-25, 12:28 | #12 | |
Citat:
Att jag stått för 70% av tramset är ju en info som inte alls stämmer. Skulle vara kul om du redovisa du istället redovisade att jag bidragit med en hel del bra saker. Jag hade hoppats på lite poisitiv respons för att göra denna sida bättre för ingen kan ju tycka att den är speciellt bra.. |
||
2013-04-25, 12:31 | #13 | |
Citat:
Jag GER GER UPP! Rekommenderar MOD att ta bort denna tråd. SHARPS består av amatörer, vissa vill ju inte ens göra det bättre. Denna person som skrivit här är ju den mest bittra som finns. Sök hjälp! |
||
2013-04-25, 12:37 | #14 |
Jag meddelar härmed att jag slutar skriva helt på sharps. kommer fortsätta ta del av info men kommer aldrig mer att skriva något. Tävlingen "sju chanslösa på v75" är numera nerlagd från min sida. Hoppas ni får det trevligt på sharps. Jag har fullständigt tröttnat. Ha det bra!
|
|
|