Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-28, 14:29   #46

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Är inte insatt i hur länge Lähdekorpi la av men inte annonserade han ut att han aldrig skulle träna häst igen och la han av i bara typ 2 dagar och sen startade igång sin träning igen? Låter lite väl mycket "hej, jag behöver uppmärksamhet. Se mig!!!" och tror även det var den korta tiden messijah reagerade på

Det är heller ingen överraskning vilka här som reagerar mest på att jag är tillbaka..rätt komiskt Jag uppskattar dig när du ger bra drag....men att ständigt hacka och vara bitter ger mkt surare eftersmak än att jag är tillbaka...tack och lov har jag en hel del personer här som skriver helt andra saker till mig. Både här och privat. Jag ser hellre att du ser framåt och visar vad du går för är inte det roligae och mer givande??? Det hoppas jag vi är överens om....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-28, 14:40   #47

laxdasens avatar

Standard

för övrigt tror jag att jag har en rätt stor igenkänningsgrad här på sharps...och då menar jag inte enbart för att jag är en stor idiot utan för att jag bidrar med rätt mkt konstruktivt och intressant...men det är upp till var och en att bedöma.
AbbeAce (+5)
Gammal 2013-04-28, 21:50   #48

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Kom igen Laxdasen,,du är en färgklick här så skit i de som inte pallar läsa vad du skriver.
Sen kan väl alla få köra sina badkarslopp utan att de ska bli hängda för det. Det är klar skilnad på att tro och veta, men även de kunniga har sina brister och fel,så därför kompliteras det bra på sharps...Keep up the good work. Och skit i Messijas och dom i det gänget dom bidrar aldrig med något ändå...
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-28, 21:58   #49

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
för övrigt tror jag att jag har en rätt stor igenkänningsgrad här på sharps...och då menar jag inte enbart för att jag är en stor idiot utan för att jag bidrar med rätt mkt konstruktivt och intressant...men det är upp till var och en att bedöma.
Rätt de dasen du är en färgklick du har blivit mycket skönare nu när du inte går så hårt personligt åt vissa användare. Fortsätt så och fuck alla gnällspikar
laxdasen (+20)
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-29, 09:45   #50

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Rätt de dasen du är en färgklick du har blivit mycket skönare nu när du inte går så hårt personligt åt vissa användare. Fortsätt så och fuck alla gnällspikar

Ja jag har blivit en riktig toffel ...ja vi ses nog och tar en bira nån gång i anslutning till en skön vinst på travet
Svara

td