Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-27, 19:11   #31

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Tack för det. Jag menar bara att det är så mkt missnöje. Jag sticker ut hakan rätt ofta men det uppfattas tyvärr oftast negativt. Och de som har synpunkter är oftast de som lever ett liv efter en rät linje, varken toppar eller dalar. Man utmanar aldrig någon utan sitter bara och väntar på att någon ska göra något så de kan klanka ner på det. Vill man vara så är det helt ok men det måste vara extremt tråkigt. Jag ska starta en NY TÄVLING nästa vecka på V75. Alla ska ha tre hästar i alla lopp för att få sju rätt. Där kommer det väldigt lätt att avslöjas vilka som kan något eller inte. Tävlingen kommer heta TRE I VARJE PÅ V75. Där kommer vi att se vad folk tror på. JAAAAAAAAAAA jag kommer tillbaka...jag orkar inte sitta helt tyst... det har ni redan genomskådat!....välkomna att utmana mig i nästa veckas tävling!

MVH Laxdasen

Nejnejnej mycket roligare med "chanslösa", kanske öka svårighetsgraden och välja 2 i varje avd !?

keep up the good work !
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-27, 19:12   #32

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
ingen aning. Jag har lagt ner denna tävling då jag tröttnat på att det finns för många inkompetenta personer på sharps. Många är kanonbra! Men totalt sett är det en samling som bara är ute efter att klaga och visa sitt missnöje. Jag ville bidra med någor men det uppskattades inte. Om vi skapar en bra klan som kan något om trav och har genuin erfarenhet så kommer jag tillbaka men annars inte. Säkert många som är glada för att jag lagt ner men även finns det vissa som gillar mig och vill att jag ska komma tillbaka. Ni får skriva vem som vann så skickar jag poäng! inga problem.

MVH Laxdasen
Ok tråkigt, men förstår dig. Bra initiativ och för min del kan du behålla Sharpsen som tack för inititativet med tävlingen. Kul med nästa veckas upplägg av tävling
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-27, 19:15   #33

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Ni som vet att jag uppskattar er känner det på er! Det finns massor med roliga, bra och kompetenta personer här! Fortsätt hålla stilen! och inte minst.... våga vara er själva till 100%!!! Det gör sharps roligt och givande!!!!!!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-27, 19:23   #34

laxdasens avatar

Standard

vem vann idag? vill betala ut lax....
Gammal 2013-04-27, 20:58   #35

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 5323
Standard

7 rätt

cochise 225 %
(monimaker) 206 % (ej betalat 20 sharps)
greenstar 185 %
fyran 168 %
klanke 160 %

rätta mig gärna om jag räknat fel....

hej förresten dasen
lägg inte ner den här kuliga tävlingen!!!!!!!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+240)
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-27, 22:02   #36

laxdasens avatar

Standard

jag gav dej det du skulle plus mina 20. Jag får fundera på att fortsätta denna...om ni har lust att fortsätta den.... kul att du tycker det är kul!
cochise (+10)
Gammal 2013-04-27, 22:34   #37

messijahs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
jag gav dej det du skulle plus mina 20. Jag får fundera på att fortsätta denna...om ni har lust att fortsätta den.... kul att du tycker det är kul!
"Jag meddelar härmed att jag slutar skriva helt på sharps. kommer fortsätta ta del av info men kommer aldrig mer att skriva något. Tävlingen "sju chanslösa på v75" är numera nerlagd från min sida. Hoppas ni får det trevligt på sharps. Jag har fullständigt tröttnat. Ha det bra!"

...wtf?
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-28, 02:29   #38

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 36
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
"Jag meddelar härmed att jag slutar skriva helt på sharps. kommer fortsätta ta del av info men kommer aldrig mer att skriva något. Tävlingen "sju chanslösa på v75" är numera nerlagd från min sida. Hoppas ni får det trevligt på sharps. Jag har fullständigt tröttnat. Ha det bra!"

...wtf?

Trodde man blev go å lugn av ganjan och inte brydde sig så mycket, men jag hade tydligen fel.

IndianHej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-28, 02:34   #39

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Lyssna på mig nu gubben
Kör vidare
Sharps, och jag, behöver dig
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-28, 02:38   #40

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Bråka inte med folk som berättar travets historia
Lyssna och lär, eller fortsätt förlora
Gammal 2013-04-28, 08:59   #41

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Edit...

You´ll Never Walk Alone...

Senast redigerad av Pilkast den 2013-04-28 klockan 09:50.
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-28, 10:07   #42

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2499
Standard

Dasen - lyssna inte på belackarna - kör ditt race!
Alla är vi olika och alla kan inte hålla på med A4 uppsatser på rekar och tips, ibland är kort och koncist bättre. Man får ta det för vad det är..
Klart vi ska ha kvar vår lilla chanslösa tävling - vore ju skoj om Sharps kunde prata med tex Bet365 som har trav på sin agenda om dom vill sponsra lite priser till denna tävling.

Kan med garanti säga att dom säkert skulle göra det..
----blir bra förvånad om dom inte bidrar med ngt om frågan skulle ställas....

Jaja - kanske en vacker dag
Pilkast (+5)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-28, 10:27   #43

laxdasens avatar

Standard

OK! Vi kör! Blir både chanslösa och TRE i varje för att få balans....
Pilkast (+5), AbbeAce (+5)
Gammal 2013-04-28, 14:02   #44

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg

...wtf?

Kari Lähdekorpi la också av.... och sen tillbaka ska du ringa honom och såga honom totalt också'????Det borde du göra om du är konsekvent.
Gammal 2013-04-28, 14:24   #45

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8369
Standard

Citat:
Kari Lähdekorpi la också av.... och sen tillbaka ska du ringa honom och såga honom totalt också'????Det borde du göra om du är konsekvent.
Är inte insatt i hur länge Lähdekorpi la av men inte annonserade han ut att han aldrig skulle träna häst igen och la han av i bara typ 2 dagar och sen startade igång sin träning igen? Låter lite väl mycket "hej, jag behöver uppmärksamhet. Se mig!!!" och tror även det var den korta tiden messijah reagerade på

td