Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-24, 21:33   #121

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Traveling Man vann plikskyldigt såg fin ut.

tar med oss Parkins fina avslutning, vinner på Elitloppshelgen........
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 21:38   #122

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Bara att inse för alla att Lähdekorpis hästar inte räcker till när det gäller riksspelen... Oftast inte, i alla fall...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 22:00   #123

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Man sätter V4 och DD, får kaksmulor. Fan det gav riktigt bra idag, men det gäller att sätta dit rätt spikar...........
Pilkast (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 22:05   #124

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Registrerat spel

Datum: 2013-04-24
Bana: Solvalla, omg. 29
Lopp: 12
Spelform: Vinnare

Hästar: 10 Albright

Vadet gäller startnummer

1 x 167,00 kr =
167,00 kr

Kvittonummer: 0B44 8488 5759 8841

Gammal 2013-04-24, 22:10   #125
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Registrerat spel

Datum: 2013-04-24
Bana: Solvalla, omg. 29
Lopp: 12
Spelform: Vinnare

Hästar: 10 Albright

Vadet gäller startnummer

1 x 167,00 kr =
167,00 kr

Kvittonummer: 0B44 8488 5759 8841
Va bra han körde Johnny, snacka om preparè men man blir så förbannad när man ser skiten
Pilkast (+10)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 23:47   #126

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Vet att det inte hör hemma här men, spelade Lewandowski som förste målskytt, 175 SEK, till 14 gånger pengarna - han satte 1-0 i 8:e minuten...!

Sjöar obegränsat nu på allt annat än streckspelen - är nöjd ändå, hehe! Många bäckar små!

Av 18 på mål har han hängt 10
Rätt ok i champions league :-)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-25, 02:57   #127

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Tala om att Quantanamera är en nästagångare för Berglöf! Tyvärr lär väl odds och streck visa detta också... Var vass och kunde vunnit med tidigare lucka!

Gammal 2013-04-25, 09:27   #128

Sharp$: 1373
Standard

Vart är alla analyser? Är inte trådarna till för uppsnack? Känns mest som dessa trådar används för att visa vad man själv tippat på. Dvs siffror som slängs ut helt utan analyser. Helt ointressant i mina ögon. Det är ju anledningen/analysen till varför man väljer att tippa/tro på en häst som är av intresse. Om det nu finns massa travintresserade här borde det ju vara av största intresse. Kan inte tänka mig att ngn som är det minsta seriös skulle lira en kuse bara för att ngn annan skriker att den är klar eller vinner med hundra. Helt ointressant som sagt. Älskar att diskutera trav på ett seriöst sätt så man kan hjälpa varandra. Nu är detta forum mest till för att tillfredsställa sitt eget behov och ha det som en skrytbräda om det gått bra. Vad tycker ni övriga? Har jag för stora krav? Är det inga travintresserade där ute?
Kanske starta en tråd där man kan redovisa sina lir och få skryta över hur duktig man är medan man har en uppsnackstråd där det är förbjudet att bara skriva ut hästar man tror på utan analyser. Försöker iaf komma med lite konstruktiv kritik här istället för att bara gnälla. Är gärna med och bidrar och snackar här på forumet men då orkar iaf inte jag med alla hästnamn och nr som skriks hit och dit utan anledning. Blev lite slafsigt detta nu men ni förstår säkert vad jag menar.
donkyklonk (+5), Klanke (+15), NicklasJ (+100)
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-25, 10:15   #129

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Vart är alla analyser? Är inte trådarna till för uppsnack? Känns mest som dessa trådar används för att visa vad man själv tippat på. Dvs siffror som slängs ut helt utan analyser. Helt ointressant i mina ögon. Det är ju anledningen/analysen till varför man väljer att tippa/tro på en häst som är av intresse. Om det nu finns massa travintresserade här borde det ju vara av största intresse. Kan inte tänka mig att ngn som är det minsta seriös skulle lira en kuse bara för att ngn annan skriker att den är klar eller vinner med hundra. Helt ointressant som sagt. Älskar att diskutera trav på ett seriöst sätt så man kan hjälpa varandra. Nu är detta forum mest till för att tillfredsställa sitt eget behov och ha det som en skrytbräda om det gått bra. Vad tycker ni övriga? Har jag för stora krav? Är det inga travintresserade där ute?
Kanske starta en tråd där man kan redovisa sina lir och få skryta över hur duktig man är medan man har en uppsnackstråd där det är förbjudet att bara skriva ut hästar man tror på utan analyser. Försöker iaf komma med lite konstruktiv kritik här istället för att bara gnälla. Är gärna med och bidrar och snackar här på forumet men då orkar iaf inte jag med alla hästnamn och nr som skriks hit och dit utan anledning. Blev lite slafsigt detta nu men ni förstår säkert vad jag menar.

Ska det bli bra analyser får vi ju sätta helt andra krav för att bli medlem här...tar ,man in ALLT utan gallring så blir det låg kvalitet. det säger sig själv... vi har folk här som sett 10 lopp i sitt liv och även de som aldrig någonsin varit på en travbana.(enbart sett live eller tv). Tyvärr kan vi inte ställa för höga krav här för klientelet håller inte tillräckligt hög klass. Det antar jag att ALLA inser.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-25, 10:27   #130

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Ska det bli bra analyser får vi ju sätta helt andra krav för att bli medlem här...tar ,man in ALLT utan gallring så blir det låg kvalitet. det säger sig själv... vi har folk här som sett 10 lopp i sitt liv och även de som aldrig någonsin varit på en travbana.(enbart sett live eller tv). Tyvärr kan vi inte ställa för höga krav här för klientelet håller inte tillräckligt hög klass. Det antar jag att ALLA inser.
Jag tolkar tyvärr ditt svar som att du är fullt nöjd med hur vi har det just nu. Trist! Trodde du hade högre ambitioner än så.
Gammal 2013-04-25, 10:32   #131

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Jag tolkar tyvärr ditt svar som att du är fullt nöjd med hur vi har det just nu. Trist! Trodde du hade högre ambitioner än så.

då tolkar du det helt fel. Jag vill så klart bara ha hög kvalitet här! Men som jag sa bjuder man in vem som helst här så inser ju även du att kvaliten blir usel.... pga detta kommer många som kan något tröttna på att vara här för det ger liksom inget. Frågan är bara var de som startat sidan har för syfte med sidan??? De verkar vilja ha lite töntigt"alla är lika mkt värda" vilket så klart inte stämmer. Jag välkomnar mer seriösa sidor där det kan kommuniceras på hög nivå. Skapas kontakter som ger något.
Gammal 2013-04-25, 10:40   #132

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
då tolkar du det helt fel. Jag vill så klart bara ha hög kvalitet här! Men som jag sa bjuder man in vem som helst här så inser ju även du att kvaliten blir usel.... pga detta kommer många som kan något tröttna på att vara här för det ger liksom inget. Frågan är bara var de som startat sidan har för syfte med sidan??? De verkar vilja ha lite töntigt"alla är lika mkt värda" vilket så klart inte stämmer. Jag välkomnar mer seriösa sidor där det kan kommuniceras på hög nivå. Skapas kontakter som ger något.
Ok. Men tanken var ju att fortfarande ha kvar samma tugg till varje omgång men även en extra tråd där man diskuterade lite mer "nördigt" med analyser och dylikt. På så sätt kan man ju välja vilket man är sugen på. Men bara en tanke. För min del skulle det krävas en extra tråd för att jag ska orka hänga kvar här iaf. Tänkte som sagt komma med ett konstruktivt förslag istället för att spy galla bara.
För övrigt är alla lika mycket värda i mina ögon. Men alla kanske inte kan lika mycket om trav!
Gammal 2013-04-25, 10:50   #133

Standard

Citat:
Bjuder på lite tips. Ej i rankordning!

V86-1:
6 Digital Ink

Omgångens bästa spik. Körs till spets och går den barfota ska det mycket till för att den ska torska detta lopp.

V86-2:
A: 9
B: 2-3-6-8-12-14-15

Jones toppchans felfri och om Hanné kör i tid. Bakom finns många roliga på strecken. Klassisk utgång på Jones mot många spelvärda.

V86-3:
1-8

Kanske en dum dubbling med en årsdebutant från spår 8 men hästens insats i ett lopp på Jägersro förra året sitter fortfarande på min näthinna. Hästen är bra. Annars talar mycket för 1 till spets och bra chans. Dessa höjer sig. 2 visar tråkig skalle och känns överstreckad. 6 visade kapacitet ifjol men man låter sådär från stallet. 12 riktigt bra senast men känns bortlottad här då den gjort sina klart bästa lopp från spets (främre träffen).

V86-4:
10 Askens Valencia

Efter strykningen på 9 är det väl bara drämma in spiken på 10 här. Jobbar fint och man ska köra barfota direkt. Tror den bara vinner. Värst emot är såklart 12 som var grym senast. Är dock en helt annan häst i spets och när den får gå på i eget tempo. Nu har man sagt att det ska bli ett passivt upplägg och om man inte ändrar sig får den väldigt svårt utmana 10 med ett sånt upplägg. Kanske inte ens optimal balans heller? 5 mycket streckad men är verkligen ingen tiger i slutstriderna och överstreckad.

V86-5:
1-3-4-5-6-8-9

Ett jättefint lopp där dom tre mest streckade absolut kan fällas. Framförallt 3 och 8 som man aldrig kan lita på. 1 däremot radar ju upp bra insatser. Kan dock inte öppna och liite strulrisk är det allt trots litet fält. Loppets drag är ju givet i 5. Den har ju löpt lika bra som 1 på slutet och verkar vara under kraftig utveckling. Stormvarning för den till bortglömd %. 6-9 bra spurtare och 4 är väl kanske ett extremt lyxstreck men tyckte den såg laddad ut vid galopp på valla för fyra starter sedan mot några av dagens motståndare. Ojämn men känns kapabel.

Sen har jag inte hunnit med mer.
Ett exempel. Så här skrev jag om de fem första avd igår. Vad är mest intressant att läsa? Det jag skrev först eller detta?

1: 6 vinner med hundra
2: 9 kanske vinner men tar med några till
3: 1 och 8 är bra hästar
4: 10 spik
5: här tar jag några stycken

Behöver knappast ställa frågan. Såna inlägg som mitt sista här nu är ju så ointressanta så det är löjligt.
laxdasen (+5)
Gammal 2013-04-25, 10:52   #134

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ok. Men tanken var ju att fortfarande ha kvar samma tugg till varje omgång men även en extra tråd där man diskuterade lite mer "nördigt" med analyser och dylikt. På så sätt kan man ju välja vilket man är sugen på. Men bara en tanke. För min del skulle det krävas en extra tråd för att jag ska orka hänga kvar här iaf. Tänkte som sagt komma med ett konstruktivt förslag istället för att spy galla bara.
För övrigt är alla lika mycket värda i mina ögon. Men alla kanske inte kan lika mycket om trav!

Ok. Ja jag vill tex ha sju olika trådar på V75. en för varje avdelning. Då får man en mkt bättre överblick över varje avd och vad folk har att komma med eller viktig info. Jo ok alla är lika mkt värda tar tillbaka det.. men at blanda allas påhitt är ingen höjdare. Jag vill absolut ha en mer seriös tråd där enbart bra analyser skrivs och het info, gärna sånt som inte redan står överallt. Skapa gärna en sån!!!!!!!!!!! Det vore bra!!!!
Gammal 2013-04-25, 10:56   #135

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 5323
Standard

"en seriös tråd" = utopi
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td