|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-04-25, 10:58 | #136 |
|
|
2013-04-25, 11:03 | #137 |
Jag är och har varit seriös hela tiden. Det är upp till er andra nu om ni vill ha igång en seriös tråd. Jag klarar mig själv men tycker att det är kul att diskutera trav. Men som trådarna ser ut nu är det skrämmande ointressant.
Kommer ihåg förr då det var lite annat surr kring omgångarna. Framförallt V4. Klart fler som var seriösa då. Nu verkar trådarna tagits över av gaphalsar och ryggdunkare mest. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+20) |
|
2013-04-25, 11:06 | #138 | |
Citat:
|
||
2013-04-25, 11:53 | #139 |
Du har rätt. Travdelen på sharps har spårat ut och man får gallra bort 95% av allt som skrivs. Tyvärr hamnar man rätt enkelt själv i samma spår då man inte orkar skriva sina analyser då det ändå inte verkar som om folk vill höra annat än om hur klara alla hästar är.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+20) |
|
2013-04-25, 16:36 | #140 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Kan man inte tänka sig att man har en tråd där bara relevant information och tydliga och genomtänkta analyser ges och en annan av typen chattråd?
I chattråden kan man sedan sitta och skriva i princip vad man vill och slänga ut vinnare som vinner med 100 utan att bli påhoppad för detta - jag anser att båda fyller ett syfte... Håller helt med att en seriösare ton skulle vara önskvärd och genom mitt förslag ovan kan vi tillfredsställa båda av världar - jag tillhör definitivt båda och vill ha en kanal som inte bara är seriös. Summa summarum: -En seriös info och analystråd. -En chattråd där allt kring dagen/kvällens trav avhandlas