Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-23, 22:12   #1

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

uppsnack V86 24/4

Verkar som att det finns ganska bra spik alternativ imorgon, tråkigt nog så verkar det som att alla andra också tycker lika.

Digital ink, Jones och Traveling Man Blir mina spikar men det finns ju minst 2 st till som känns lika klara.
Gammal 2013-04-23, 22:20   #2

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Pine Cool är förmodligen min första spik imorgon. Va tyvärr lite för bra senast så lär bli upphaussad imorgon.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 22:48   #3

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Jones är bäst
Men hanne är inte som för tjugo år sedan
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-23, 23:20   #4

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3850
Standard

Finns ett helt gäng tänkbara spikar imorn och ni är redan inne på ett par:

- Mest given är Digital Ink som möter precis ingeting och är riktigt bra själv.

- Jones kan tänkas vara en spik även om jag aldrig litar på Tommy Hanné, troligare med utgång.

- Next Kronos har jag mycket svårt att se missa ledningen och felfri bör det vara toppchans som jag ser det. Om han inte blir storfavorit(tredje handare nu bara), känns spiken given!

- Pine Cool. Bra årsdebut och senast utmanade han nämnda digital ink innan det blev galopp. Den prestationen räcker vääldigt långt i detta loppet. 25% just nu ser jag galet värde i.

- Traveling Man har gått väldigt bra. Nu är det spetsläget och årsdebut både på Parkin och Tided Accelerator och Parkin gör att han mkt väl kan rinna undan. Difus form även på Disco A.E. Ser upplagt ut och en bra DD-spik om inte annat?
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 00:41   #5

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Vad har hänt med tidigare tips?
Gammal 2013-04-24, 01:14   #6

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1681
Standard

En titt i lopparkivet gav att jag spikar Qvintette, 13 respektive 10 % på streck/insatsfördelningen i nuläget.

Och nedan skriver Nurmos om Next Kronos (står fel namn i citat nedan) och så hade man en spik till.....

Lopp 6, 1640A 1 NEXT BROLINE - Jorma Kontio
Är mycket, mycket fint i ordning. Han har gjort bra lopp varje gång på slutet och senast satt han bland de sista men avslutade jättebra som trea på en fin tid. Gången innan blev han het och pullade hårt över lång distans. Nu är förutsättningarna helt perfekta. Hästen är snabb ut och den korta distansen passar bra. Ifrån innerspåret är det inte omöjligt att det kan vara spets och slut. Jag är i alla fall optimist och tror på bra chans. Hästen känns mycket fin i träningen och kommer att vinna många lopp framöver.
Balans: Barfota runt om
Huvudlag: Timos eget huvudlag, ett tre fjärdedels helstängt huvudlag

Som andra redan sagt en frisk Digital Ink vinner 9 av 10 liknande lopp.
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 09:14   #7

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13308
Standard

håller med Jones kan tänkas vara en spik även om jag aldrig litar på Tommy Hanné men det får bli 3-4 hästar till
Avd5 Fly The World & Djali Boko & Ivar Sånna är dom som har Mycket bra vinst chans
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 09:43   #8

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Donna Del sole blir mina spik tillammans med Pine Cool. Två mkt intressants spikar!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 09:56   #9

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Bjuder på lite tips. Ej i rankordning!

V86-1:
6 Digital Ink

Omgångens bästa spik. Körs till spets och går den barfota ska det mycket till för att den ska torska detta lopp.

V86-2:
A: 9
B: 2-3-6-8-12-14-15

Jones toppchans felfri och om Hanné kör i tid. Bakom finns många roliga på strecken. Klassisk utgång på Jones mot många spelvärda.

V86-3:
1-8

Kanske en dum dubbling med en årsdebutant från spår 8 men hästens insats i ett lopp på Jägersro förra året sitter fortfarande på min näthinna. Hästen är bra. Annars talar mycket för 1 till spets och bra chans. Dessa höjer sig. 2 visar tråkig skalle och känns överstreckad. 6 visade kapacitet ifjol men man låter sådär från stallet. 12 riktigt bra senast men känns bortlottad här då den gjort sina klart bästa lopp från spets (främre träffen).

V86-4:
10 Askens Valencia

Efter strykningen på 9 är det väl bara drämma in spiken på 10 här. Jobbar fint och man ska köra barfota direkt. Tror den bara vinner. Värst emot är såklart 12 som var grym senast. Är dock en helt annan häst i spets och när den får gå på i eget tempo. Nu har man sagt att det ska bli ett passivt upplägg och om man inte ändrar sig får den väldigt svårt utmana 10 med ett sånt upplägg. Kanske inte ens optimal balans heller? 5 mycket streckad men är verkligen ingen tiger i slutstriderna och överstreckad.

V86-5:
1-3-4-5-6-8-9

Ett jättefint lopp där dom tre mest streckade absolut kan fällas. Framförallt 3 och 8 som man aldrig kan lita på. 1 däremot radar ju upp bra insatser. Kan dock inte öppna och liite strulrisk är det allt trots litet fält. Loppets drag är ju givet i 5. Den har ju löpt lika bra som 1 på slutet och verkar vara under kraftig utveckling. Stormvarning för den till bortglömd %. 6-9 bra spurtare och 4 är väl kanske ett extremt lyxstreck men tyckte den såg laddad ut vid galopp på valla för fyra starter sedan mot några av dagens motståndare. Ojämn men känns kapabel.

Sen har jag inte hunnit med mer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+10), Skuumberg (+5)

Senast redigerad av copiad den 2013-04-24 klockan 10:07. Anledning: Fel nr på spiken i första!!!
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 10:01   #10

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Och bara så ni vet så betyder överstreckad inte att hästen är chanslös. Betyder endast att den är för mycket streckad i förhållande till vinstchans. Så att en häst är överstreckad är inte samma som ett avslag. Dom flesta kanske redan visste detta men ville ändå förtydliga det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 10:01   #11

Sharp$: 6036
Standard

Är det nån som vet om croon kan tänka sig ett offensivt upplägg med Quick razz? Vill dubbla med den i så fall. Sätter han sig i kön så leker Tarzan hem detta hur lätt som helst
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 10:18   #12

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Är det nån som vet om croon kan tänka sig ett offensivt upplägg med Quick razz? Vill dubbla med den i så fall. Sätter han sig i kön så leker Tarzan hem detta hur lätt som helst

Tarzan vinner med det han vill hur han än kör och hur de andra än kör...årets klaraste spik
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-24, 10:20   #13

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Han har kört hästen 16 gånger och vunnit 1
Gammal 2013-04-24, 10:22   #14

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Man dubblar aldrig ett system
Dubbelt så dyrt för en häst !!!
Gammal 2013-04-24, 10:24   #15

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Tarzan vinner med det han vill hur han än kör och hur de andra än kör...årets klaraste spik
Jag gillar Quick razz och han kan ha utvecklats fint i vinter. Man vill ju gärna prova att fälla men visst antagligen tar han det lätt. Årets klaraste spik var marre i lördags till runt 50 % lagom!
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td