Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-19, 17:26   #61

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ingo73 Visa inlägg
jaja nu kommer pilkast och tar över en deal som jag känner mig berättigad av. Bjuder på den för alla tips jag fått, varsågod och det är nästan så att man vill ge sharps för hans inlägg då jag vet att det kommer till dig

Först till kvarn...! Lovar att du skall få x antal sharps när Maharaja är före Beckman i mål... Hur många får bli en överraskning...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 17:27   #62

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1365
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Tror jag skall skifta till galoppen! Började spela (i eftermiddag då Bet365 har livestream), för skoj skull, i ett lopp och denne vann en H2H - har nu 7 vinster utav 11, hehe! Både vinnare och H2H! Gött mos! +1600 SEK...

Snyggt, Grattis!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 17:27   #63

dirteehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 216
Standard

Beckman runt om gubben! Beckman runt om!
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 17:30   #64

crossbows avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8832
Standard

Svanstedt om sina

Finalen i Olympiatravet blir ett väldigt spännande lopp. Att ha lyckats kvala in tre egentränade hästar känns förstås extra bra. Vi har flera bra chanser i V75 och jag tycker att Sebastian K. är min bästa chans i omgången. Han känns helt enkelt kanonfin i träningen.

Om vi lägger till G.H.Nemo som jag körde till seger i Mantorp så har jag lyckats med att kvala in en häst från samtliga försöksomgångar. Det känns riktigt kul. Beckman var otroligt bra i lördags och har fått ett mycket intressant läge. Han har chansen men jag håller ändå Sebastian K. som min bästa chans – trots att han har fått ett dåligt startspår.

Vi har många intressanta starthästar på V75:

++++
Beckman (V75-3) är inne i en väldig utveckling och han kämpade fantastiskt bra senast. Man ska tänka på att han mest hade styrketränat innan och bara gått 1.20 över full distans som snabbast. Han har gått ett jobb i veckan, i onsdags, och kändes fin då enligt skötaren som körde. Så formen kommer att vara bättre den här gången och han är redo för en ännu vassare insats. Läget är perfekt då han är snabb ut och jag tror exempelvis inte att G.H.Nemo tar en längd på honom i starten. Sedan får Jorma lägga upp taktiken som han vill, om han vill köra i ledningen eller släppa. Jag kan säga att hade jag inte släppt ledningen senast så hade han vunnit lättare. Han är så pass bra att han kan vara med i striden igen. Barfota runt om.

Sebastian K. (V75-3) har tränat kontinuerligt sedan årsdebuten och det har inte varit några fel utan han har känts jättefin hela tiden. I måndags gick han ett rundbanejobb efter 1.21 full distans och kändes väldigt stark och bra. Jag är helnöjd med hästen men inte med läget såklart som kan ställa till det. Även om han är blixtsnabb ut kan det kosta mycket om man ska ladda. Tar man däremot upp och backar sist så blir det också väldigt svårt. Men det går aldrig att bestämma någon taktik till hundra procent innan för det beror helt på hur han känns i provstarterna och hur konkurrenterna ser ut. Hästen är så pass bra att trots läget ser jag honom som min bästa chans i V75. Barfota runt om igen.

Aroma Grim (V75-5) var det bästa jag har känt henne vid segern senast. Det är en häst under kraftig utveckling och hon har varit fin i träningen efteråt. Innerspåret kan man ju tycka är ett bra läge i starten men hon brukar gå i passgång när man voltar och sedan när man vänder upp och ska iväg kan hon ha svårt att hitta travet. Det är nästan bättre när hon har snäva spår som senast när hon hade femte och man då måste dra stopp på henne och tvärvända. Så det är galopprisk men går hon iväg är hon rätt så snabb ut och då tror jag på bra vinstchans. Barfota runt om.

Rocky Winner (V75-6) kändes det som att han skulle vinna lätt i sista sväng senast men när jag ryckte tussarna på upploppet kunde han inte öka. Han sprang bara och klippte med öronen men kändes tung i benen. Jag tror att det berodde på att han bara hade styrketränat innan och han behövde en rejäl genomkörare i kroppen då han inte hade startat på en månad. Han känns också klart piggare och mer alert i jobben efteråt och jag tror att han kommer att vara ännu bättre nu. Det är alltid en nackdel med bakspår men hästen är så pass bra att han kan vinna ändå. Han har gått med öppet huvudlag i två starter hos mig men nu sätter vi på ett helstängt huvudlag. Så har han gått tidigare hos sin förre tränare i Norge. Går barfota runt om.

+++
Braås Palema (V75-1) gick godkänt i årsdebuten men var utan chans att kunna slå Oracle. Hon kommer att vara vassare med loppet i kroppen då hon bara hade gått ett 1.22-jobb inför den starten som snabbast. Hästen känns fin men det är ett jämnt och bra lopp med flera topphästar så det blir kanske svårt att vinna. Jag provar att ladda lite från start för det går inte att ta upp och backa sist i sådana här gäng. Jag ser henne främst som en platschans. Barfota runt om.

Nettan Palema (V75-1) har varit fin i två raka efter halsoperationen och hon har känts stark och bra. Hon har tränat på som vanligt efter segern senast men det har inte funnits några passande lopp till henne. Formmässigt och kapacitetsmässigt är hon inte sämre än någon annan men från bakspåret krävs det mycket tur om hon ska vara med i tätstriden. Blir barfota runt om.

++
Mick Jägers (V75-2) är en rätt så skaplig häst och jag har tycker att han har utvecklats och höjt sig ett par snäpp mot hur han var tidigare. Men jag tror inte att han kan vinna en V75-final. Skulle han få en hygglig slant får vi vara nöjda. Barfota bak.

Monster Drive (V75-3) sköt till bra till andraplatsen i årsdebuten och det var starkt gjort att kvala in till finalen. Han har dessutom varit klart piggare efteråt i träningen och har uppåtform men det hjälps inte i det här gänget. Härifrån får han försöka tjäna pengar. Barfota runt om.

Mellby Venus (V75-5) gjorde ett bra lopp senast och var nära att vinna. Men hon blir inte helt ren i aktionen barfota och det var nära galopp ett par gånger. Så troligtvis går hon med skor den här gången och det ger ingen överväxel att köra henne barfota. Formen är bra men läget är uselt med bakspår på tillägg.

Global Mazerine (V75-6) har utvecklats otroligt bra i år och sprungit tider som han inte var i närheten av tidigare. Möter alldeles för tuffa och snabba hästar för att han ska ha någon chans. Han har inte den där speeden som krävs för att vinna en final. Han går barfota fram.

Jill Tilly (V75-7) gick en bra långspurt senast och visade klar uppåtform. Nu är det betydligt tuffare emot och dessutom har hon bakspår, blir svårt att vinna. Nöjd om hon kan tjäna pengar. Barfota runt om.

Källa: Trav365/Sportbladet
siarmo (+5)
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 17:35   #65

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1365
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Beckman runt om gubben! Beckman runt om!
Är själv inne på, Beckman till spets och gissar att Jorma får stallorder att inte släppa spets till någon annan än Sebastian K.
Då kan det bli körning som blir perfekt för min andra spik Maharajah.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 17:38   #66

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

3 steg tills imorgon!

1. Ta med Åkes hästar i alla lopp imorgon.
2. Fyll på med så många hästar ni har råd med.
3. Hämta ut den härliga vinsten!

Imorgon blir Åkes dag!
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 17:46   #67

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Antingen flyger GH Nemo eller Sebastian K till spets och sedan kommer Roxana och trycker - ni tror väl inte hon räds detta motstånd?! Maharaja i andra, tredje ytter - perfekt!

Står sedan mellan Roxana och Marahaja!

AbbeAce (+1)
Gammal 2013-04-19, 17:49   #68

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Får se om Beckman klarar av en Raja som springer en 11tid i dödens och sen hålla emot när de andra kommer flygande över upploppet. Tror nog Lutfi spänner blicken i Jorma och blåser till ledningen. Svarar han har nog ingen av dom en chans.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 17:49   #69

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Kolla vilka Beckman tog spets mot senast och förtälj mig sedan om ni är imponerade av dessas startsnabbhet...?!

Gammal 2013-04-19, 17:51   #70

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Är själv inne på, Beckman till spets och gissar att Jorma får stallorder att inte släppa spets till någon annan än Sebastian K.
Då kan det bli körning som blir perfekt för min andra spik Maharajah.
Sry alla som icke tror på en Luddedag imorgon, Opiterguim är klar kör på nock och en bra 2:a spik är Raja, hoppas han tar dom från dödens
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 18:01   #71

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

Tidligt v75 plus dd

V75

V75 BANE
20.04.2013

V75-1:

1,2,4,5,6,7,8,9,10

V75-2:

5

V75-3:

1,2,3,4,5,6,7,8,10

V75-4:

2,5,7

V75-5:

5

V75-6:

9

V75-7:

1,2,4,6,9

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

0,50 kr.

1215
607,50 kr.

Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S
DAGENS DUBBEL

V75 BANE
20.04.2013

DD1:

9

DD2:

2,6

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

200 kr.

2
400 kr.

Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 18:18   #72

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pesven Visa inlägg
Sry alla som icke tror på en Luddedag imorgon, Opiterguim är klar kör på nock och en bra 2:a spik är Raja, hoppas han tar dom från dödens
Är oxå inne på det. Men börjar Ludde med galopper i de första loppen så är det kört. Allt eller inget med den karln.
Pilkast (+3)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 19:23   #73

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Ingo vad snackar du om? beckman stod ju emot RM när den gick felfritt senast. Nu från spår 1 med open strech, vad talar för annat?

Edit: och maharajah är nog omgångens mest överstreckade
Det är en ruskig skillnad på Raja med skor eller barfota
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 19:29   #74

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Men allvarligt bara för att laxdasen är avstängd och inte kan komma med sina naiva klaringar, så kan ni ju inte spåra ur såhär.

Pilkast - det är osnyggt att sno godis av små barn. Det enda som kan stoppa Marre från att vara före Beckman i mål:

1. Galopp så stor att han blir diskad
2. Åke skruvar bultarna i sulkyhjulen
3. Dzjochar Tsarnaev dyker helt plötsligt upp på Åbys travoval.
ingo73 (+3)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-19, 19:42   #75

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Men allvarligt bara för att laxdasen är avstängd och inte kan komma med sina naiva klaringar, så kan ni ju inte spåra ur såhär.

Pilkast - det är osnyggt att sno godis av små barn. Det enda som kan stoppa Marre från att vara före Beckman i mål:

1. Galopp så stor att han blir diskad
2. Åke skruvar bultarna i sulkyhjulen
3. Dzjochar Tsarnaev dyker helt plötsligt upp på Åbys travoval.

Hehe! Håller med, men det är inte jag som stod för erbjudandet - jag hakade bara på...! "GRATIS" är gott!

Svara

td