Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-17, 13:11   #16

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Tror jag spikar Rapide Marke idag. Ska väl vara omöjligt att ta 40 meter på den på 2140m?
Va ju förra året ute i stenhårda lopp mot hästar som tjänat lika mycket som dom på 40 idag. Rekordsänkte senast och om det inte strular så måste det ju vara väldigt bra chans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+1)

Senast redigerad av NicklasJ den 2013-04-17 klockan 13:14.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 13:19   #17

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, den är tidig. Dock intressant skoryck (?) ffg bfro på Offshore Man, samt som tidigare jänkarvagn och helstängt. Kan vara sos?

Även Conrads Voldemort, ev bfro. Fel i programmet december starterna på skoinfon. Bara avvakta SS intervjun där, likväl som Åkes andra kusar.
Har aldrig tyckt speciellt mycket om Conrads Voldemort. Blir oftast överspelad och får alltid tunga lopp på grund av sin seghet. Förmodligen kommer han få dra lasset i 3e spår eller ta sig till dödens. Tror inte vinstchansen kommer i närheten av streckprocenten. Dessutom tror jag hästen passar bättre med Åke som kusk än som nu Lennartsson.
Jag kommer inte strecka!
laxdasen (+1), Pilkast (+5)
Gammal 2013-04-17, 13:22   #18

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Tror jag spikar Rapide Marke idag. Ska väl vara omöjligt att ta 40 meter på den på 2140m?
Va ju förra året ute i stenhårda lopp mot hästar som tjänat lika mycket som dom på 40 idag. Rekordsänkte senast och om det inte strular så måste det ju vara väldigt bra chans.
Även där spännande utrustningsändring på Wonderfull Photo, ffg bfro.
Om det blir så, mycket intressant på just nu 15%. Ingen aning om den kan hålla spetsen. Åkes info på SS om New Line är bara att invänta, släpps snart, intressant med!

Davis Sisu läcker senast, jag gillar vetelängden med
laxdasen (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 13:31   #19

Standard

Rapide Marke sprang 14,5 från dödens senaste och höll farten bra in i mål. Är den lika fin som senast så måste det vara toppchans. Wonderful Photo måste rekordsänka rejält för att hänga med.
laxdasen (+1)
Gammal 2013-04-17, 13:33   #20

Helges avatar

Standard

Citat:
Har aldrig tyckt speciellt mycket om Conrads Voldemort. Blir oftast överspelad och får alltid tunga lopp på grund av sin seghet. Förmodligen kommer han få dra lasset i 3e spår eller ta sig till dödens. Tror inte vinstchansen kommer i närheten av streckprocenten. Dessutom tror jag hästen passar bättre med Åke som kusk än som nu Lennartsson.
Jag kommer inte strecka!

Ja, får se hur det låter idag, har ju varit struken för halsinfektion med.

Roligaste är för mig Offshore Man, blir skorycket av, kan jag tänka mig en chanspik på den.
Gammal 2013-04-17, 13:35   #21

Standard

Spelar även vinnare på Rapide Marke idag till 6x pengarna. Tycker dom har hamnat helt fel på det här. 16,6% vinstchans är klart undervärderat.
Gammal 2013-04-17, 13:37   #22

Helges avatar

Standard

Citat:
Rapide Marke sprang 14,5 från dödens senaste och höll farten bra in i mål. Är den lika fin som senast så måste det vara toppchans. Wonderful Photo måste rekordsänka rejält för att hänga med.

och det tror jag den gör med! OM nu inte skorycket ändar i en galopp

Bara att avvakta fakta, hur det nu blir med alla utrustningsändringar.

Lycka till!
Gammal 2013-04-17, 13:46   #23

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Väl medveten om att det bara kommer att stå mellan 4-5 hästar i lärlingsloppet, så streckade jag alla i detta lopp. Risken är ju övervägande att det blir både två och tre omstarter när man ska försöka samsas på tre volter.
Gammal 2013-04-17, 13:54   #24

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Rapide Marke tränas av en tvättäkta lallare, körs av en lallare och uppför sig som en lallare så fort det vankas voltstart. Nu med knepigt spår dessutom.

Wonderfull Photo tränas av Sveriges hetaste tränarduo, körs av en kusk som känner hästen och har det bästa spåret. Som vanligt när stallet rycker skorna så visar dem att de är klart. Bara att tacka och spika!

Claude Guegan till 75% måste för övrigt vara ett skämt? Detta bara vinner Chivas Boko. Total klasskillnad!
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 13:54   #25

capones avatar

Sharp$: 13318
Standard

new line & Rapide Marke & Kentucky Love dom 3 som kan vinna
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 14:14   #26
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Claude Guegan till 75% måste för övrigt vara ett skämt? Detta bara vinner Chivas Boko. Total klasskillnad!
Jag lovade mig själv att aldrig spika Hans owe, men i det här fallet gör jag ett undantag och gör det igen. Lär väl sitta med svansen mellan benen sen igen och lova att aldrig aldrig göra om detta.
Pilkast (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 14:19   #27

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Då delar vi det löftet. Skillnaden är väl att jag tänker hålla mitt. Hans-Owe kommer aldrig kunnat hålla ledningen och kommer inte ihåg sist jag såg honom lämna innerspåret när han väl hamnat där. Visst, djurskyddet är otroligt viktigt men samtidigt går det ut på att vinna och han har tagit det till överdrift. Tror att han kan driva en verksamhet på att visa upp hästar i fin författning och sen ge dem omotiverat snälla lopp hela tiden.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 14:31   #28

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2426
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
I saw you stenklar. Åke siktar mot elitloppet!
Vad siktar Friction mot då? Jag utgår från att Reden vill köra i spets på kort. Vart tar I saw you vägen då?
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 15:06   #29

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anderna Visa inlägg
Vad siktar Friction mot då? Jag utgår från att Reden vill köra i spets på kort. Vart tar I saw you vägen då?
I saw you vinner från dödens med men tror han tar spets, få som är så snabba ut som i saw you. Friction är ju 200 meter efter i saw you första 500 han har ingen chans. Åke tror i saw you kör under 11 lätt på distansen..vem ska ta emot?
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 15:07   #30

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1009
Standard

http://travet.bloggo.nu/V86/
clajo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td