Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-09, 07:53   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

Uppsnack V86 10/4


Förra veckan startades med lite smällkarameller för att sedan ebba ut i favoritkavalkad.

Denna vecka tror jag en del på Najad Tilly i treårings loppet. Hon var nedsatt av brunst näst senast och presterade riktigt bra bakom tuffa konkurrenter i förra starten. Nu finns ingen ragata eller fly the world med i loppet och från bra spår så är chanserna goda.
__________________
if it has tits or wheels sooner or later your gonna have problems with it
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-09, 08:57   #2
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

spikalternativ:

3 Najad Tilly
12 Caddie Geisha
8 Abborren
5 Nato Dream
2 Miss Golightly


Lycka till!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-09, 09:48   #3
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

jag har åtta spikar ska släppa dem sen....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-09, 14:42   #4
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8832
Standard

Ville Karhulahti om SHJ:s hästar


Knifetown Action (Lopp 4, V86-1) gör första starten sedan i oktober och har kastrerats under uppehållet. Vad jag förstår har det ingreppet givit positiva effekter. Han ser i alla fall fin ut i jobben, även om han som snabbast gått bara 1.25 på Stora Alby. Lång distans är ett plus för honom i comebacken, men han behöver rimligen något eller några lopp för att hitta den rätta formen. Blir Knifetown Action trea-fyra är vi nöjda.

Elit Sjöhammar (Lopp 9, V86-6) tycker jag har en bra uppgift den här gången och det ser intressant ut, eftersom han är snabb, stabil och sannolikt gynnad av 1640 m. Han har visserligen aldrig startat med framspår bakom bil, men det är säkert en fördel. Elit Sjöhammar har inte alls varit så tokig i de senaste starterna, även om placeringarna varit blygsamma. En viss chans tillmäter jag honom med tanke på förutsättningarna.

Chapeau (Lopp 11, V86-8, DD-2) är en jättefin häst, som visade framfötterna redan som treåring förra året. Återkommer nu efter vinteruppehåll och har tränat bra. Han var inne på Solvalla häromveckan och gick ett 1.20-jobb på tilltalande sätt. Under måndagen tränade han på rundbanan här hemma och travade fint, men ska man vara petig hängde han en aning på en töm. Chapeau har visat förut att han är snabb iväg, så läget ser lovande ut. Han ska räknas med chans direkt.


Källa: www.stigh.se
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 10:27   #5
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3844
Standard

när kommer spikar lax????tacksam
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 11:39   #6
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 178
Sharp$: 648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
jag har åtta spikar ska släppa dem sen....
du släpper dom efter 21,30 ikväll då eller?
plumma är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 11:43   #7
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3844
Standard

vad tror Ni om Chip Lane,vågar man spika honom? samt Janes Hugo i lopp 3
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 11:45   #8
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 394
Sharp$: 13296
Standard

Varför låg sidan nere på Fm ??

Men det viktigaste är ju att den är igång
Avd2 måste jag +++ för Calypso Blue Chip

1. 3
2. 1,8,9,12
3. 1,2,3,9,10,12
4. 8,12
5. 2
6. 2,12
7. 11
8. 1,3,5,10,12
480x1x0,25 120kr
Lycka till Alla ikväll tar vi dom

Senast redigerad av capone den 2013-04-10 klockan 11:49.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 11:47   #9
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Varför låg sidan nere på Fm ??

Men det viktigaste är ju att den är igång
Avd2 måste jag +++ för Calypso Blue Chip
sidan låg nere igår kväll också, o är väl inte helt hundra nu heller...många sidor du får error på.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 12:00   #10
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Varför låg sidan nere på Fm ??

Men det viktigaste är ju att den är igång
Avd2 måste jag +++ för Calypso Blue Chip

1. 3
2. 1,8,9,12
3. 1,2,3,9,10,12
4. 8,12
5. 2
6. 2,12
7. 11
8. 1,3,5,10,12
480x1x0,25 120kr
Lycka till Alla ikväll tar vi dom
Varför +++ du för den om jag får fråga? kusk.. läge.. eller tider..??
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 12:39   #11
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

finns inga klara idag..blir en jobbig omgång med åtta lopp...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 12:43   #12
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Twigs tiffany kan vara en chansspik för er modiga. Digital i ledning, oolong måste fram o kötta. Bjuder in till en 3dje
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 12:45   #13
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7685
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Twigs tiffany kan vara en chansspik för er modiga. Digital i ledning, oolong måste fram o kötta. Bjuder in till en 3dje
Varför inte Pomona Wibb!!
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 12:46   #14
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3841
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Twigs tiffany kan vara en chansspik för er modiga. Digital i ledning, oolong måste fram o kötta. Bjuder in till en 3dje
Är inne på samma häst. Dock mer för att jag inte tror digital darling håller upp ledningen(från ledningen tror jag hon vinner) och Oolong är ju väldigt trög ut och får garanterat en tuff resa, inget jag gillar något speciellt heller. Om ingen av de två vinner borde väl tiffany vinna? Alternativt att Range I do do trillar undan från spets? Pomona Wibb avsluta även hon väldigt bra senast, kan vara ett kul streck också.

Senast redigerad av donkyklonk den 2013-04-10 klockan 12:48.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 12:57   #15
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 376
Sharp$: 1863
Standard

3 6 9 (Mellby A minst lika bra som R P)
1 3 8 9
1 3 9 12
12 (Vinner - mkt bra sist)
2 4 5 (ren spårstatistik...)
1 (12 emot men spår 12 solvalla ...nja...)
3 8 10
5 (optimal balans bra spår kanske t o m kör för seger)

Lycka till
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 13:08   #16
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Satan också! Idag gjorde jag bort mig, tror jag... Satt och skrev på en rek och väntade på att även Expext och Unibet skulle släppa sin vinnarodds.

Tyvärr han då Vinnaroddset på Abborren sjunka från 4.50 till 3.00 och därmed försvann spelvärdet där! Nu kommer säkerligen de andra bolagen lägga sig på runt fyra gånger men då spåret drar ner möjligheterna såpass så väljer jag nog att avstå ändå. Vill ju minst runt 4.50, som sagt.

Hade Abborren haft spår 1-5, så hade hästen stått i runt två gånger pengarna på nätbolagen...

Nja, blev än mer rädd för utgångsläget nu - kanske var det bra att de sänkte oddset så jag får tänka efter, lite mer... 8-spår, är ändå 8-spår...!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 13:36   #17
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Satan också! Idag gjorde jag bort mig, tror jag... Satt och skrev på en rek och väntade på att även Expext och Unibet skulle släppa sin vinnarodds.

Tyvärr han då Vinnaroddset på Abborren sjunka från 4.50 till 3.00 och därmed försvann spelvärdet där! Nu kommer säkerligen de andra bolagen lägga sig på runt fyra gånger men då spåret drar ner möjligheterna såpass så väljer jag nog att avstå ändå. Vill ju minst runt 4.50, som sagt.

Hade Abborren haft spår 1-5, så hade hästen stått i runt två gånger pengarna på nätbolagen...

Nja, blev än mer rädd för utgångsläget nu - kanske var det bra att de sänkte oddset så jag får tänka efter, lite mer... 8-spår, är ändå 8-spår...!

queasy vann från spår 8 sist ranch i do i do från 11 på kort så du behöver inte oro dig för det mer då i så fall för galopp
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 13:39   #18
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
queasy vann från spår 8 sist ranch i do i do från 11 på kort så du behöver inte oro dig för det mer då i så fall för galopp

Jo, men det var ju att oddset sjönk som var det största problemet...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 13:40   #19
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

opp 1, 2140 7 YOGA BRICK - Jorma Kontio
Är ett fint treårssto, helsyster till Xena Brick, som har gjort allt rätt i uppträningen. Det är en medelstor häst av bra storlek och med ett normalt temperament. Jag gillar henne och hon kvalade på ett bra sätt med krafter kvar. Tiden 1.19,7 är det snabbaste hon har gått inför debuten. Jag tror att hon kommer att göra en bra insats direkt.
Balans: Skor runt om
Huvudlag: Öppet huvudlag

Lopp 3, 2160 13 NEXT KRONOS - Jorma Kontio
Var mycket bra senast med tanke på att han blev het i ledningen och låg på stenhårt under vägen. Han tappade lite krafter till slut men gjorde det bra över den långa distansen. Jag tycker faktiskt att det var det bästa loppet som hästen har gjort hos oss. Han har känts kanonfin i träningen efteråt och det här är en kapabel häst som kommer att klättra en bit upp i klasserna. Han måste räknas tidigt trots läget med tillägg.
Balans: Barfota runt om
Huvudlag: Timos huvudlag, ett tre fjärdedels helstängt huvudlag

Lopp 4, 2640A 6 ALBRIGHT - Jorma Kontio
Gjorde ett mycket bra lopp senast då hon sprang 1.14,4 med tredjespår sista varvet. Hon gick rejält in i mål och har utvecklats mycket i år. Hästen är inte bara stark längre utan har även fått bra speed i benen. Näst senast gick hon också kanonbra efter galopp och hon är i livets form. Jag tycker att hon ska kunna vinna när som helst och den långa distansen passar bra eftersom hon är stark. Hoppas att hon har lite bättre flyt nu än på slutet för då tror jag att hon är långt framme.
Balans: Barfota fram
Huvudlag: Timos huvudlag, ett tre fjärdedels helstängt huvudlag

Lopp 5, 1640A 8 ABBORREN - Jorma Kontio
Har en väldig otur med startspåren. Senast hade hon spår tolv och nu åtta bakom bilen. Då hjälper det inte att hästen är jättefint i ordning och jag tycker aldrig att jag har känt henne så fin som hon är nu. Hon gjorde ett mycket bra lopp som trea senast och med ett bättre läge hade jag varit optimist och trott på bra chans här. Nu behöver hon mycket tur för att komma till.
Balans: Barfota runt om
Huvudlag: Helstängt huvudlag

Lopp 7, 2160 12 CADDIE GEISHA - Jorma Kontio
Gör kanonlopp varje gång och är i sitt livs form. Hon måste få vinna lopp snart men det är inte så lätt när hon får börja från tillägg och gå ut i spåren och runda fälten varje gång. Men det finns inga andra lopp att starta i för henne och då får det bli så här. Hästen är i alla fall i fortsatt toppform av träningsjobben att döma och skulle det klaffa lite bättre under vägen blir jag inte ett dugg förvånad om hon vinner här.
Balans: Barfota runt om
Huvudlag: Norskt huvudlag

Lopp 7, 2160 13 ANNA SISU - Björn Goop
Har det blivit lite fel för i loppen på slutet. Hon fungerar inte bra om man kör offensivt med henne som fram till ledningen eller i dödens som senast. Hästen har ett mekaniskt fel i halsen och är lugnare och bättre om hon får komma bakifrån och spara speeden. Då fungerar hon klart bättre. Jag tycker annars att hon är fint i ordning och hon har tränat bra efter förra starten. Fungerar bara halsen som den ska tror jag att hon gör en bra insats.
Balans: Barfota bak
Huvudlag: Öppet huvudlag

Lopp 8, 1640A 2 MISS GOLIGHTLY - Clas-Göran Björkroth
Var mycket bra senast då hon var med i en tuff öppning och åkte bara dit den allra sista biten mot en som hade smugit med i ryggen. Hästen höll starkt och hon är mycket fint i ordning. Hon har passande förutsättningar här med bra läge och hon är snabb ut. Hon har utvecklats bra och har fortsatt toppform som det känns i jobben. Jag tycker att det är stallets klart bästa chans under kvällen.
Balans: Barfota fram
Huvudlag: Helstängt huvudlag

Lopp 9, 1640A 12 CHIP LANE - Jorma Kontio
Galopperade ifrån fjärdespåret senast. Hästen är annars bra i ordning och har hög kapacitet för klassen. Jag tror att han kommer att gå en bit för i loppen han har vunnit med gott om krafter kvar varje gång. Spår tolv över 1600 meter är normalt iskallt men det här är så pass bra häst att han inte är borta om det stämmer. Vi byter huvudlag från ett helstängt till Timos eget huvudlag den här gången.
Balans: Skor runt om
Huvudlag: Första med Timos huvudlag, ett tre fjärdedels helstängt huvudlag

Lopp 10, 2140A 11 POMONA WIBB - Jorma Kontio
Gjorde verkligen ett kanonlopp senast då hon blev störd i omgångar och satt sist hela vägen. Hon var fortfarande sist i slutkurvan men avslutade strålande via 1.09 sista 500 och landade på nya rekordet 1.12,1. Det var andra gången i rad som hästen gick nytt rekord och hon är i absolut toppform. Björn var mycket nöjd med hästen och sa till mig att hon vinner nästa gång. Synd bara att hon återigen har fått ett så dåligt läge och det blir inte lätt att räcka till från spår elva här.
Balans: Barfota runt om
Huvudlag: Norskt huvudlag

Lopp 11, 2140A 12 SALSA KNIGHT - Jorma Kontio
Är mycket fint i ordning och för er som läste kommentaren här på hemsidan förra gången var det ingen överraskning att han vann. Han fick visserligen ett fint lopp men vann också med gott om krafter kvar. Näst senast spurtade hästen vasst i skymundan i V75 och han har tränat fortsatt bra och det känns som att han bara blir bättre och bättre. Men även han har en ständig otur med dåliga startspår och nu fick han återigen sämsta läget med spår tolv. Det är synd när hästen känns så fin och med ett bra läge hade det varit intressant. Nu får vi hoppas på hårt tempo och tur med positionerna.
Balans: Barfota runt om
Huvudlag: Helstängt huvudlag

Lopp 12, 2140 4 MELLBY AGENT - Jorma Kontio
Är en aggressiv häst som gjorde några hyggliga lopp i fjol. Han har nu vintertränat och mestadels styrketränat under en period. Han har även varit inne på Solvalla och gått snabbjobb och jag hoppas och tror att hästen har utvecklats en del under vintern. Men jag tror ändå att han behöver lopp i kroppen för att hitta formen och fjärdespåret är inte helt bra utan det är lite galopprisk därifrån.
Balans: Barfota runt om
Huvudlag: Öppet huvudlag


V75 Färjestad, lördagen 13 april 2013

Lopp 5, 1640A 4 CHECCO BOKO - Jorma Kontio
Blev det helt fel för senast. Ett lopp kan inte bli mer felkört då han blev hängande ifrån start och fick sedan nästen ett helt varv i tredjespår. Hästen höll strålande och är mycket fint i ordning. Jag körde honom precis i ett jobb idag måndag och han kändes fortsatt jättefin och fräsch. Läget är bra och han är mycket snabb ut bakom bilen. Självklart är jag optimist med en så fin häst i bra form och från det här läget.
Balans: Skor runt om
Huvudlag: Öppet huvudlag

Lopp 6, 2140 9 SALT AND LIME - Jorma Kontio
Är en mycket fin häst som har utvecklats väldigt bra och gått bra varje gång. Senast vann han helt okörd med tussarna kvar trots att han gick en 1.15-tid och mötte bra hästar. Gången innan gjorde han ett strålande lopp från dödens och han har mycket fin inställning. Han är så pass bra att han måste räknas med chans trots att han fick bakspår här. Om det inte strular så är han säkert med långt framme och gör upp.
Balans: Skor runt om
Huvudlag: Öppet huvudlag

Lopp 10, 1640A 5 GOING FOR GOLD ZAZ - Jorma Kontio
Var bra redan i fjol men har utvecklats ytterligare i år och gjort kanonfina lopp. Han har varit strålande bra vid V75-segrarna och vunnit med krafter kvar båda gångerna. En häst kan inte kännas bättre än vad han gör och han är i livets form. Läget passar bra bakom bilen och han är väldigt snabb ut men går från alla positioner. Hästen känns fortsatt jättefin och jag måste vara optimist igen och tro på bra chans.
Balans: Barfota bak
Huvudlag: Timos huvudlag, ett tre fjärdedels helstängt huvudlag (han gick med det för första gången i Kalmar näst senast och då flög han till ledningen och sedan fick inte Jorma stopp på hästen efter mål. Han fortsatte då i 1.10-tempo i ytterligare femhundra meter).

Lopp 11, 2140A 12 CADDIE GALLANT - Jorma Kontio
Fick ett tufft lopp senast då han kördes hårt i dödens och pressade. Det blev helt fel och man får bara glömma det loppet. Hästen är annars fint i ordning och normalt ska han bara ha gått framåt nu när han har fått ett par genomkörare i kroppen. Han har i alla fall tränat fortsatt bra efter förra starten men läget blev iskallt. Hästen är dock så pass bra att man inte kan räkna bort honom helt om det skulle klaffa med tempo och positioner.
Balans: Barfota runt om
Huvudlag: Helstängt huvudlag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5), Klanke (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 13:41   #20
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 41
Sharp$: 1636
Standard

Ottey coger stenklar sparat sista 2 ggr
lillsorken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 13:42   #21
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

kom med lite V75 hästar också .. ha överseende med det.....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 13:49   #22
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 41
Sharp$: 1636
Standard

Jones blev för het senast starten innan 1.12.3 sista 800 från dödens bara fyllot Tommy i mot
lillsorken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 13:58   #23
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Caddie Geisha och Miss Golightly blir mina spikar ikväll, men som vanligt väldigt svårt på v86..
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 13:59   #24
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

V86-1 3, 6, 9, 12
V86-2 1, 2, 3, 6, 8
V86-3 1, 2, 3, 6, 9, 12
V86-4 4, 12, 13
V86-5 2
V86-6 12
V86-7 1
V86-8 5, 11
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 14:07   #25
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5181
Standard

Spikar på V86

3 Royal Peak
3 Najad Tilly
5 Nato Dream

Låser avd 2 med 1-5-8 - dessutom vinnarspel på 5 Karma till 15.00

DD: 9 mot 1-3-5-11
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 14:50   #26
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Anna sisu dagens drag..... kör lite mer passivt idag och flyger fram.....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 14:54   #27
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Ytterligare ett misslyckat försök till 8 rätt....

1. 3
2. A:8 B:1,5,6
3. A:1 B:2,3,6,9,12
4. 12
5. 2,11
6. 1,8,12
7. A:9 B:1,3,8
8. A:5 B:1,3,10,12

Minst 2 a-hästar ska in.

Omg spik: Royal Peak
Omg skräll: Karma
Omg mest överskattade: Ottey Coger- En blöt rackare, & lycka till att komma förbi Tillman från start.

Lycka till alla.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 14:55   #28
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Ytterligare ett misslyckat försök till 8 rätt....

1. 3
2. A:8 B:1,5,6
3. A:1 B:2,3,6,9,12
4. 12
5. 2,11
6. 1,8,12
7. A:9 B:1,3,8
8. A:5 B:1,3,10,12

Minst 2 a-hästar ska in.

Omg spik: Royal Peak
Omg skräll: Karma
Omg mest överskattade: Ottey Coger- En blöt rackare, & lycka till att komma förbi Tillman från start.

Lycka till alla.

Både 2 och 3 kommer förbi tillman.....
Yaffa inte ens snabb från innern.... hamnar i maskin......
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 15:01   #29
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 41
Sharp$: 1636
Standard

Passa Berhawaii i tredje skyhög kapacitet erik upp i dag
lillsorken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 15:02   #30
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Både 2 och 3 kommer förbi tillman.....
Yaffa inte ens snabb från innern.... hamnar i maskin......
Då har vi olika uppfattningar, svara spets enkelt från innern på valla 13/1 mot både Global Nirvana & Robis Sara, framförallt den sistnämnda är ju snabb ut. Sen säger jag inte att Tillman vinner, tror Aborren blir tuff att stå emot bara den kommer fram till dödens.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 15:02   #31
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 433
Sharp$: 2426
Standard

Lovade mig själv att aldrig mer spela v86 efter förr veckan men här sitter man med lappen igen.

Lilla chanslappen:

3
1,4,5,8,9
1,2,6,12
4
2
1,2,12
1,2,8,9
5
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 15:15   #32
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Roligt klipp...

Den dansande ponnyn...

http://www.youtube.com/watch?v=Ekr05T9Iaio
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 15:24   #33
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Rek ute för de som är intresserade...!

Abborren är STENKLAR ikväll! Eller, nästan, i alla fall, hehe...!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 15:30   #34
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

av Lars Erlandsson (2 timmar sen), 0 kommentarer

Solvalla V86, 10 april. Skrivet av Lars Erlandsson.

V86-1 Ett stayerlopp inleder kvällens omgång där favoriten, 3 Royal Peak, har fått ett smaskigt utgångsläge bakom bilen. Han är visserligen inte så explosiv direkt när bilen släpper, men jag räknar med att han i ett tidigt skede sitter i ledningen. Vid vinsten över lång distans den 27/2 tog drog han undan i ledningen och vann överlägset efter 1.14 sista varvet. Senast krossade han motståndet i tredjespår och noterade 1.12,5 sista 1200. Jag inleder omgången med ett singelstreck på 3 Royal Peak. Tuffaste motbudet 9 Mellby Amiral kommer tillbaks efter ett kortare tävlingsuppehåll och har fått bakspår.

V86-2 Den andra avdelningen är ett sprinterlopp för ston där det ser ut som det blir full fart från start till mål. 1 Leonas Yaffa har visat jämn och fin form under en längre tid och körs offensivt för att försvara sitt innerspår när bilen släpper. Senast fick hon bestämma tempot i täten till 1.20 första varvet och borde kanske ha vunnit för att få godkänt, men jag hade 1.12,5 sista rundan och hon får godkänt. Blir inte startrusningen för tuff så kan hon spåra runt om. 8 Abborren har toppform och står bra inne i loppet på pengarna och får många förespråkare. Spår åtta är dock jobbigt och även om hon har styrkan som bästa vapen så krävs det inte mycket för att resan ska sätta sig i benen till slut. 11 Revenique är på väg mot toppformen. Senast fick hon öppna med raska 1.08,5 första halvvarvet och det var inte så konstigt att det blev lite stumma ben genom sista kurvan, men hon kämpade bra till fjärdeplatsen. 3 Ottey Coger är mycket rask bakom bilen och kan t.o.m. lura favoriten på ledningen vid ett offensivt upplägg. Hon har vunnit 4/7 i spets och jag streckar. 5 Karma har fått ett lopp i kroppen i sin nya regi och har säkert gått framåt en hel del. Nu blir det troligen barfota runt om jag varnar! Fem streck.

V86-3 Ett treåringslopp som inte håller någon högre kvalitet står på menyn. Favoriten 1 Ivar Sånna imponerade så smått vid vinsten näst senast när han noterade 1.13 sista 700 och visade bra inställning till sitt jobb. Jag trodde därför en del på honom senast mot ett klart tuffare gäng än detta, men då galopperade han 300 kvar med sparade krafter i rygg på ledaren. Orsaken var att hästen var öm i munnen och till denna start blir det ett nytt bett som ska passa bättre. Hästen är bara medelsnabb bakom bilen och det är tveksamt om det blir någon ledning direkt, men JK drar nog i högertömmen så fort tillfälle ges och kör offensivt mot täten. Det känns som att det är en eller alla som gäller och jag väljer att singelstrecka 1 Ivar Sånna.

V86-4 Det här är ett försök till Mälardalscupen för ston. 12 Caddie Geisha står perfekt inne i loppet på pengarna och står på tur för en seger. I de senaste starterna har hon radat upp bra prestationer och utan strul så är hon helt klart hästen att slå i loppet. 3 Haily Birkelund gästar från Jägersro och får EA i sulkyn för första gången. Hon har inte startat på ett par månader, men rapporteras träna starkt och är ett tidigt streck. 8 Little Miss Sweden vann ett V75-lopp på Kalmar näst senast och får JT i sulkyn igen. Kan inte gör något grovjobb själv, men med lite klaff så har hon en vass speed. 4 Gyllenberg får PL i sulkyn första gången och är draget i loppet. Var blek i comebacken senast och har svårbedömd dagsform, men hon imponerade så smått vid sin spetsseger på Valla den 10/10 i fjol, se upp! Jag kryddar systemet med två formstarka skrällar, 2 Provenue och 9 Oki I Can. Totalt sex streck.

V86-5 Ett lärlings- och ungdomslopp över kort distans med bilstart och här blir 2 Miss Golightly spelad till omgångens största favorit. Näst senast höll hon farten tappert till en andraplats trots att hon fick vandra utvändigt om ledaren i ett tufft tempo. Senast brände hon som stor favorit då körande JK, i mina ögon, körde lite väl fort i ledningen och blev nerspeedad till slut. Nu blir det täta starter och lärling i vagnen och jag har ingen lust att stå och falla med den här storfavoriten utan jag målar på en helgardering och hoppas på en skräll! Tuffast emot är nog startsnabba 7 Walconcrete som får duktige OJA i sulkyn igen. Men jag streckar alla tolv startande!

V86-6 Ett sprinterlopp som startas med bil står på menyn. 12 Chip Lane är orutinerad, men har visat bra kapacitet för klassen vid sina två segrar på slutet. Senast förstördes chanserna av en startgalopp i volten och det känns som att han är gynnad av bilstart för första gången. Utgångsläget är dock tufft och garderingen är given. 1 Elit Sjöhammar har visat jämn och fin form och ska prova framspår bakom bilen för första gången – men han har vunnit 1/1 i spets och offensive EA har nog taktiken klar. Gästande 2 Dotcard Seabrook har visat bra kvaliteter i sina tidigare starter och är draget i loppet. Träningsrapporterna går i dur och nu ska hästen lättas i balansen och gå barfota bak – vilket ska vara ett klart plus! 8 Fully Extended är visserligen missgynnad av både kort distans och läget bakom bilen, men märren är under utveckling och med ”Tarzans” hästar så vet man aldrig. Kari Lähdekorpi skickar upp 5 Bro Bizz som är på våg uppåt i form och mycket väl kan skrälla. Fem streck.

V86-7 Näst högsta klassen håller bra kvalitet och jag tycker loppet ser spelvänligt ut. 8 Oolong har stabiliserat sig och verkar orka med sin tunga kropp allt bättre. Inställning och moral är av högsta klass och han ger sig aldrig i en slutstrid över upploppet. Efter en strykning så har han fortfarande ett knepigt sjundespår bakom bilen och det kan lätt bli vingel i spåren och jag garderar. 1 Digital Darling såg ut att sitta på leken i ledningen när man svängde in på upploppet senast, men rullade över i galopp mitt på upploppet. Stallet säger att hästen blev hovöm och att det troligen blir skor runt om den här gången – vilket inte är något plus. Formtoppade 9 Twigs Tiffany har radat upp topprestationer på slutet och har fått ett intressant smygläge i startsnabba ryggar och blir farlig om det klaffar med positionerna. Skrällen 4 Livi Destiny står perfekt inne i loppet på pengarna och får EA i sulkyn för första gången. Detsamma gäller startsnabba 2 Lennart som JT för första gången ska försöka lotsa till seger. Jag streckar även märrarna 3 Ranch I Do I Do och 11 Pomona Wibb som båda är mycket vassa på speed och flyger lågt över upploppet med lite klaff på bitarna. Sju streck.

V86-8 Omgången avrundas med ett mycket bra fyraåringslopp som ingår Solvallaserien. Sex av deltagarna kommer tillbaks efter vinteruppehåll och ska göra årsdebut och har ingen dokumenterad dagsform? Favoriten 3 New York U.S. får JT i sulkyn för första gången och även om han har radat upp bra prestationer under de senaste månaderna så har det varit mot lite lättare motstånd än vad han ställs emot nu. Stallkamraten 5 Nato Dream har årsdebuten överstökad och fick ett perfekt preparé lopp i kroppen efter en passiv styrning. Har säkert gått framåt en hel del och nu är det annonserat med någon sorts av barfotabalans. Nato Dream har vunnit 2/2 när han körts i ledningen och jag tror på ett offensivt upplägg när bilen släpper och sedan får vi se om någon orkar ta emot honom? Han är bara andrahandsfavorit på strecken och jag avslutar omgången med ett prisvärt singelstreck! (Systemet kostar 3 150 kr – men spikar du också 2 Miss Golightly i V86-5 så kostar lappen 262,50 kr.)
Spikförslag: (V86-8) 5 Nato Dream, (V86-1) 3 Royal Peak, (V86-3) 1 Ivar Sånna

Dragen: (V86-4) 4 Gyllenberg, (V86-6) 2 Dotcard Seabrook

Skrällen: (V86-2) 5 Karma

Nu kör vi!

//Erland
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 16:10   #35
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Breaking news!

ROYAL PEAK är såld till hästägare hos Kjell Wallin på Sundbyholm!

Sista starten för Melander? Räkna med tömning!

Fick reda på det av en tränare på den banan och jag litar på källan! Jag har ingen anledning att betvivla informationen som för övrigt bör verifieras i sändningarna (TV/ATG Live) innan loppet!? Konstigt vore det väl annars?
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 16:24   #36
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 160
Sharp$: 1313
Standard

Här kommer en frisk rak D 9-10 tycker det är spelvärde på den!
Lycka till
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 16:25   #37
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Breaking news!

ROYAL PEAK är såld till hästägare hos Kjell Wallin på Sundbyholm!

Sista starten för Melander? Räkna med tömning!

Fick reda på det av en tränare på den banan och jag litar på källan! Jag har ingen anledning att betvivla informationen som för övrigt bör verifieras i sändningarna (TV/ATG Live) innan loppet!? Konstigt vore det väl annars?

ja ska den gå till Wallin så är det ju sista chansen att vinna lopp idag i hela karriären... alla inser hur mkt sämre den kommer bli i framtiden......
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 16:26   #38
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Breaking news!

ROYAL PEAK är såld till hästägare hos Kjell Wallin på Sundbyholm!

Sista starten för Melander? Räkna med tömning!

Fick reda på det av en tränare på den banan och jag litar på källan! Jag har ingen anledning att betvivla informationen som för övrigt bör verifieras i sändningarna (TV/ATG Live) innan loppet!? Konstigt vore det väl annars?

Varför skulle han tömma hästen? Menar du att han skulle köra slut på hästen när det är han själv som sålt den - vill självklart avsluta i bra stil - allt annat vore ju korkat...!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
plumma (+1)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 16:27   #39
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

ska ringa Kjell och fråga om det stämmer.... en bert karlsson info går aldrig att lita på
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 16:30   #40
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Varför skulle han tömma hästen? Menar du att han skulle köra slut på hästen när det är han själv som sålt den - vill självklart avsluta i bra stil - allt annat vore ju korkat...!

"Avsluta i bra stil" = 1:a-priset i loppet i klartext! Kosta vad det kosta vill!

Nu ser jag ingen som ska komma upp och överfalla hästen men det är väl allmänt känt att travtränare som selar ut en häst för sista (!?) gången i sin regi inte tänker på kommande starter!? Hästen kommer att gå all-in för vinst och det bör man ha med i beräkningarna! För dom flesta bara positivt då hela Sverige spikar!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 16:32   #41
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
ska ringa Kjell och fråga om det stämmer.... en bert karlsson info går aldrig att lita på
Gör det är du snäll så får vi det 100% bekräftat! Min källa är alltså inte Kjelle direkt även om jag litar till 100% på den!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 16:34   #42
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Rocket Zet vinner ju första så spelar ingen roll...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 16:35   #43
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Rocket Zet vinner ju första så spelar ingen roll...
Den ska väl köras extremt försiktigt idag för att sikta på V75-finalen nästa helg? Kan ju vinna ändå men tror inte att den kommer in i matchen från läget och ett försiktigt upplägg...

Senast redigerad av doob den 2013-04-10 klockan 16:37.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 16:37   #44
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

kommer som en raket längst ut....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 16:53   #45
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
kommer som en raket längst ut....
Ring Kjelle W nu istället! Om du har numret...?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
plumma (+1)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 17:01   #46
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Ring Kjelle W nu istället! Om du har numret...?
har ringt inget svar har skickat sms.... inväntar svar.... alla har numret till alla tränare..... annars ej seriös..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 17:03   #47
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Ottey Cogar har vissa förespråkare men Stall Fredrik Persson är nog Sveriges mest överskattade! Vare sig stall eller kusk vinner på Solvalla! SCHAS!!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 17:03   #48
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

070 585 7515 .. Kjelle.... fritt fram för alla att ringa...han har väl ej tid firar att han vann lopp häromdagen...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 17:05   #49
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Registrerat spel

Datum: 2013-04-10
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 25

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3 Royal Peak* (12)
2 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (3)
3 1, 3, 7, 11 (2)
4 3, 12 (8)
5 2 Miss Golightly (7)
6 1, 2, 3, 5, 8, 12 (7)
7 8 Oolong (9)
8 1, 3, 5, 6, 7, 10, 11, 12 (2)

Vadet gäller startnummer

3 840 rader x 1 x 0,25 kr
=
960,00 kr

Kvittonummer: AF80 3C20 XXXX XXXX
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 17:15   #50
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Zanimede stenklar på tvillingen i första! Varsegod.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 17:26   #51
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

3, 7, 9, 12
1, 3, 8, 9
3
12
2
1, 12
1, 4, 8, 9
1


Liten idag
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 17:28   #52
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Den "lilla"...

Registrerat spel

Datum: 2013-04-10
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 25

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 12
2 5, 6, 8
3 1, 2, 3, 6, 7, 11
4 3, 4, 12
5 2, 3, 11
6 12 Chip Lane
7 8, 9
8 5 Nato Dream

Vadet gäller startnummer

648 rader x 1 x 0,25 kr =
162,00 kr

Kvittonummer: 8D08 160C XXXX XXXX
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 17:36   #53
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Zanimede stenklar på tvillingen i första! Varsegod.
Fin i värmning!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 17:37   #54
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Giant diablos avkomma började med att sjöa!!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 17:40   #55
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

och nu sjöar per nordlund..... klara starten nu!!!!!!!!!!!!! sen sjöar jag....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 17:46   #56
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 275
Sharp$: 1
Standard

Avd Ordinarie hästar
1 3, 4, 5, 9, 12
2 7 Aega Band
3 1, 2, 3, 11
4 4, 12
5 2, 7, 9
6 1, 2, 12
7 8 Oolong
8 5 Nato Dream

360 rader x 1 x 0,25 kr = 90,00 kr
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 17:58   #57
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8832
Standard

Registrerat spel

Datum: 2013-04-10
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 25

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 4, 6, 9
2 1, 8, 9
3 1 Ivar Sånna
4 3, 4, 12
5 2 Miss Golightly
6 12 Chip Lane
7 1, 2, 3, 8, 9, 11, 12
8 1, 5

Vadet gäller startnummer

504 rader x 1 x 0,25 kr =
126,00 kr

Kvittonummer: 4F04
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:01   #58
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Naughty La Marc-Royal Peak = Tvilling = Sjöa!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:01   #59
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 119
Sharp$: 1630
Standard

Registrerat spel

Datum: 2013-04-10
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 25

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 4, 9, 12
2 5, 8
3 6 Jane's Hugo
4 4, 5, 8, 12
5 2 Miss Golightly
6 1, 6, 12
7 9, 11
8 1, 5

Vadet gäller startnummer

384 rader x 1 x 0,25 kr =
96,00 kr
jazboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:02   #60
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

9,12 klar tvilling i först v86....baara sjööööööööööööa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1), doob (+10)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:04   #61
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

V4

Registrerat spel

Datum: 2013-04-10
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 25

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 12
2 5, 6, 8
3 1, 2, 3, 6, 7, 11
4 3, 4, 12
5 2, 3, 11
6 12 Chip Lane
7 8, 9
8 5 Nato Dream

Vadet gäller startnummer

648 rader x 1 x 0,25 kr =
162,00 kr

Kvittonummer: 8D08 160C XXXX XXXX
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:14   #62
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Sista lappen:
3,9,12
2,6,8
12
4,12,13
2,3,5,7
12
alla
1,5,11

Känns som helt klart...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:21   #63
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Kvällens lapp:

Lopp1: A: 3 Royal Peak
Lopp2: A: 8 B: 1,5 C: 4,11
Lopp3: A: 1 B: 2,3,6 C: 8,9,12
Lopp4: A: 12 B: 3,4,8 C: 13
Lopp5: A: 2 B: 3,7,11 C: Resten
Lopp6: A: 12 Chip Lane
Lopp7: A: 1 B: 2,8,9 C: Resten
Lopp8: A: 5 B: 1,3 C: 11

Minst 4 A, Max 1 C

Va inne på att spika Najad Tilly, då hoppade han i värmningen så det blev det helt annorlunda.......
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:24   #64
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

nu sjöar viii...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:26   #65
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Spikar Nato Dream
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:32   #66
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 098
Sharp$: 5353
Standard

Sprang hem för att hinna lägga en rad. Blev inte vackert :P

Registrerat spel

3 Royal Peak*
8 Abborren
1, 3, 6
3, 5, 8, 12, 13
2, 3, 7
1, 5, 8, 12
1, 8
1, 3, 5, 12
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:34   #67
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Bra start
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:35   #68
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
9,12 klar tvilling i först v86....baara sjööööööööööööa
den va klar...grattis
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:36   #69
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 14
Sharp$: 212
Standard

Kvällens.... blev fan inte helt nöjd nu känner jag

Registrerat spel

Datum: 2013-04-10
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 25

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12
2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12
3 1, 3, 6, 7, 8, 9, 12
4 12 Caddie Geisha
5 2, 3, 5, 10
6 2, 12
7 9 Twigs Tiffany
8 5 Nato Dream

Vadet gäller startnummer

5 040 rader x 1 x 0,25 kr =
1 260,00 kr
Kruwger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:36   #70
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
den va klar...grattis
Det jag aldrig fatta var hur många kan tro att RP ska slå amiralen... är ju ruskig klasskillnad....ja bra tvilling.....mkt enkelt....tack för berömmet..
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:37   #71
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
9,12 klar tvilling i först v86....baara sjööööööööööööa

Bra start, dasen! Så skall det se ut!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:38   #72
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

ja men har ju lite klart för sig ibland....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:38   #73
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

13,60 -
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:40   #74
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
13,60 -

Det räcker....hoppas någon ryggade.....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:52   #75
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Ottey Cogar har vissa förespråkare men Stall Fredrik Persson är nog Sveriges mest överskattade! Vare sig stall eller kusk vinner på Solvalla! SCHAS!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:53   #76
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Du va aldrig orolig va?
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:54   #77
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

två skämtfavoriter hittills,,,
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:55   #78
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Rek ute för de som är intresserade...!

Abborren är STENKLAR ikväll! Eller, nästan, i alla fall, hehe...!


Ja, jag vet - jag är bäst!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+20)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 18:59   #79
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Tvilling i tredje 2,6,12. Bara rygga....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 19:06   #80
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Tvilling i tredje 2,6,12. Bara rygga....
Du har råd att strecka nr.11 också!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 19:06   #81
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Du har råd att strecka nr.11 också!

ja råd men tar ej med chanslösa...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 19:15   #82
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

tråkigt v8 ointressant nu....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 19:26   #83
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

DD


DAGENS DUBBEL



SOLVALLA
10.04.2013






DD1:

8



DD2:

12




Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:



200 kr.

1
200 kr.

Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 19:33   #84
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Caddie Geisha!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 19:36   #85
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skogen
Inlägg: 396
Sharp$: 1242
Standard

Vilken jävla lus Kontio kör.......
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 19:37   #86
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

det är nu det axar iväg på utdelningen
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 19:38   #87
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

skapliga odds på den hästen sista två
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 19:41   #88
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
tråkigt v8 ointressant nu....
Å fan??

Åkte du på den IGEN? Eller lärde du dig något av V4-missen sist?
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 19:44   #89
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

hade den ju sist,,,,, fattar du väl.... var ju en mörkning då men tyvärr inte idag....för dåligt att inte ha med den...
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 19:49   #90
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Olsson43 Visa inlägg
Vilken jävla lus Kontio kör.......

Menar du utseendet eller att den var dålig? För dålig var den ju absolut INTE...!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 19:51   #91
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Nu lirar jag Wallconcrete!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 19:57   #92
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Ikväll sjöar jag IGEN!!!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:01   #93
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

Tur att någon får sjöa.

för egen del mörker
__________________
if it has tits or wheels sooner or later your gonna have problems with it
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:07   #94
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skogen
Inlägg: 396
Sharp$: 1242
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Menar du utseendet eller att den var dålig? För dålig var den ju absolut INTE...!

Vägrar bara sätta skallen först!!!!!
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:08   #95
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Registrerat spel

Datum: 2013-04-10
Bana: Solvalla, omg. 25
Spelform: V3

Avd Hästar
1 8 Fully Extended
2 1, 2, 8, 9, 11, 12
3 5, 11

Vadet gäller startnummer

12 rader x 1 x 10,00 kr =
120,00 kr

Kvittonummer: 8982 BC66 XXXX XXXX
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:15   #96
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skogen
Inlägg: 396
Sharp$: 1242
Standard

Finns en riktigt klar dubbel nu!
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:16   #97
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

ja DD 1-11
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:16   #98
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Det enda som lever...

Registrerat spel

Datum: 2013-04-10
Bana: Solvalla, omg. 25
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 3, 5, 7, 9, 11 (10)
2 2, 12 (8)
3 1, 2, 8, 9, 12 (11)
4 5 Nato Dream (1)

Vadet gäller startnummer

60 rader x 1 x 2,00 kr =
120,00 kr

Kvittonummer: C386 5442 XXXX XXXX
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:17   #99
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Olsson43 Visa inlägg
Vägrar bara sätta skallen först!!!!!

Jo, men den var ju inte dålig för det... Fick ju dra upp spurten i spåren sista varvet - inte mycket att säga att någon slår av den till slut... Ofta är det ju så - bästa hästen faller ofta när de får svåra lopp, hur bra de än gör det!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:18   #100
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7685
Standard

Vänd siffrorna 11-1.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+1)
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:21   #101
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skogen
Inlägg: 396
Sharp$: 1242
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Jo, men den var ju inte dålig för det... Fick ju dra upp spurten i spåren sista varvet - inte mycket att säga att någon slår av den till slut... Ofta är det ju så - bästa hästen faller ofta när de får svåra lopp, hur bra de än gör det!
Ja du har så rätt!Men någon vidare skalle har den ju inte kan man säga.Jamen den radar ju inte upp ettor precis.
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:24   #102
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

11-1 DD bara rygga
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:26   #103
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

hahamena 1-11 så klart! helt klart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:31   #104
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

bedövligt
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:35   #105
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 14
Sharp$: 212
Standard

Registrerat spel

Datum: 2013-04-10
Bana: Solvalla
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 199

Avd Hästar
1 9, 11
2 5, 12

Vadet gäller startnummer

4 x 25,00 kr =
100,00 kr
Kruwger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:37   #106
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

OOOOlong dagens lus så väntat
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:42   #107
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skogen
Inlägg: 396
Sharp$: 1242
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
OOOOlong dagens lus så väntat
Nej ta och klocka sista 800 så kanske du ändrar uppfattning..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:45   #108
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

hahaha alla visste att en vr chanslös ....gick fort men kunde ej vinna fattar alla
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:46   #109
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skogen
Inlägg: 396
Sharp$: 1242
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
hahaha alla visste att en vr chanslös ....gick fort men kunde ej vinna fattar alla
Ja du är så duktig då alla lopp har gått som alltid..Kan du ens med klockan????
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:51   #110
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

du gör bara bort dig de gick ju lika fort i spets fattar du inte det otroligt korkad är du
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 20:53   #111
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

Fick lite revansch och pengarna till baka för dagens spel då dubbeln satt.
__________________
if it has tits or wheels sooner or later your gonna have problems with it
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-10, 21:42   #112
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Det enda som lever...

Registrerat spel

Datum: 2013-04-10
Bana: Solvalla, omg. 25
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 3, 5, 7, 9, 11 (10)
2 2, 12 (8)
3 1, 2, 8, 9, 12 (11)
4 5 Nato Dream (1)

Vadet gäller startnummer

60 rader x 1 x 2,00 kr =
120,00 kr

Kvittonummer: C386 5442 XXXX XXXX
Är det det här du kallar sjöa fiskpitt??
Hade en lapp till x 50 men den "mörkar jag fattar du väl"!?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+10)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 07:00   #113
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 394
Sharp$: 13296
Standard

Calypso Blue Chip satt med allt kvar
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td