Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-11, 14:54   #121

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1302
Standard

Checco vinner loppet på Lördagen!! Under utveckling.. Spets o slut i första, revansch
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 15:36   #122

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Beckman är minst två klasser sämre än Raja Mirchi. Visst om Raja galopperar och QDC körs passivt i prepare så har hästen chans. Däremot är global investment och beenie m.m klart mer spelvärda om man nu vill leta hästar bakom. Beckman är just nu riktigt överspelad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 15:46   #123

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Helt inne på att Nelle Red Turbo spetsar runt om i avd2, motiverad favorit och lär vara ett lopp där "alla" försöker leta skrällar...

Hästen har varit riktigt jävla bra i fyra raker start.

För fyra starter sen tog han enkelt ledningen från spår 1 i bilstart och släppte sedan till jättefavoriten Rome Lavec. Såg riktigt fin ut hela loppet men fick luckan för sent, sköt dock till väldigt bra när den kom sista 50 och hade loppet varit 100 meter längre så mycket möjligt han hade vunnit.

För tre starter sen spetsade han i en linjestart från spår 1, blev då rejält utmanad om ledningen om utvändig häst men svara enkelt. Vann sedan extremt lätt med halva upploppet, dock mot klent motstånd.

Näst senast var han ute i tufft V75 lopp där Checco Boko vann. Satt andra ytter tror jag det var mesta delen av loppen och gick framåt med 700 kvar och gick då i närkamp med nämnde Checco Boko(som naturligtvis är omgångens bästa spik på lördag), innan han tappade travet och galloperade. Såg dock väldigt formstark ut.

Senast var han ute på 2640 och fick då ett tufft lopp fram i dödens och första varvet gick på 15.5. Vann sedan åkandes efter att ha hållt farten på ett fint sett hela vägen och krossat ledaren.

Stora minuset som jag ser det är väl kusken men prickar han rätt så ska ingen kunna ta en längd och loppet känns sedan sluut! Med Erik i sulkyn hade jag tyckt det var omgångens bästa spik utan tvekan, speciellt då många gardera i detta loppet som sagt...
AbbeAce (+1)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 15:59   #124
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Att Raja är förstahäst i "sista chansen" är givet , men ja litar aldrig fullt ut på ludde. Han är ingen mästare på att ställa iordning precis. det kan bli lite vad som. Jag gillar Beckman och Åke kan sitt tränarjobb så pass mycket bättre än Ludde.
Nu är vi där igen, att jämföra Beckman med hästar som raja & quarcio är som att jämföra en bil & en cykel, oavsett om ludde & björn ställt iordning lr ej.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 16:18   #125

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

QDC är ruskigt överskattad.... den slår beckman alla dagar i veckan har ej varit bra på länge.... och Beckman under utveckling...... min rank i loppet 5,3,7,6 och då vet ni hur mkt jag haar Beanie.... är en häst helt utan speed som går i samma tempo hela vägen ligger alltid på för mkt......totalt heltäckt på 3 och 5--- det kommer garanterat visa sig på lördag....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 17:00   #126

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Undrar om det inte är dags att sjöa mer än obegränsat?

Veckans största Checco Boko. F n 67% på insatsfördelningen (har slutat kolla % av kupongerna utan kollar numera bara % av enkelraderna-mer relevant i mina ögon), Porthos Amok 10% och Bear Beta 5%.

Checco-hur bra var han senast? 3e med rygg till utv ledaren, trött i början av upploppet och bottnad i mål på 16,3m. Okay, öppningen var jobbig och banan var inte direkt snabb, men stjärnprestation? Inte i mina ögon. Distansen denna gång kan vara ett plus men är han så snabb ut att det är bergspets och i så fall är det bergvinst? Någon påpekade möjligt reshästminus och att bottnas på lite lös bana kan sätta sina spår hos orutinerad häst. För stor favorit!

Porthos-han vann senast där Checco var bottnad. Från 6e utv och utan att vara bottnad. Han lurade i varje fall mig efter en svag insats på 3140 gången före. I efterhand kan man konstatera att det inte finns några prestationer (3 starter) som visar att han skulle vara gynnad av lång distans. Jag hoppas och tror att det är tvärtom och att Örjan bjuder på en patenterad ingen-mjölksyra-hos-Melanders-dödenskross om Checco skulle få ledningen.

Bear-kan i varje fall inte vara kass. Tog enligt Guidens kortkommentarer ner Rapido Va Bene från dödens näst senast. Denne var skaplig som tvåa i V75 på Momarken bak Mister Pepper. Senast tog han ledningen i ett störreårgångslopp i Norge, släppte och var knappt slagen tvåa av en av kulltopparna Thai Broadway. Kan få samma lopp som Dragon Tooma fick i V75-1 förra veckan?

Tycker även det finns viss chans till storskräll i detta lopp. T.ex. Gigant Proud med Erik. Litet kuskplus, eller...?
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 17:23   #127
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
QDC är ruskigt överskattad.... den slår beckman alla dagar i veckan har ej varit bra på länge.... och Beckman under utveckling...... min rank i loppet 5,3,7,6 och då vet ni hur mkt jag haar Beanie.... är en häst helt utan speed som går i samma tempo hela vägen ligger alltid på för mkt......totalt heltäckt på 3 och 5--- det kommer garanterat visa sig på lördag....
QDC - Överskattad ?? Hur tänker du där ?? En häst som trots skadeproblem sprungit in dryga 10 mille än så länge. Denna häst har få övermän de ggr den står på 4 friska ben, vilket den tyvärr inte alltid gör. Att den pausat lite ser jag nästan som en fördel, tittar man på tidigare starter har den nästan gått bäst efter vila då det är då den brukar vara som fräschast.

En fräsch QDC mosar Beckman utvändigt 8 dgr i veckan, på upploppet skiter han ut det som finns kvar av Svanens häst.
KP (+5), AbbeAce (+3)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 18:33   #128

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
QDC - Överskattad ?? Hur tänker du där ?? En häst som trots skadeproblem sprungit in dryga 10 mille än så länge. Denna häst har få övermän de ggr den står på 4 friska ben, vilket den tyvärr inte alltid gör. Att den pausat lite ser jag nästan som en fördel, tittar man på tidigare starter har den nästan gått bäst efter vila då det är då den brukar vara som fräschast.

En fräsch QDC mosar Beckman utvändigt 8 dgr i veckan, på upploppet skiter han ut det som finns kvar av Svanens häst.
tyvärr för dig är du snett ute....men man ska tro på det man tycker och tror på så klandrar dig inte...däremot tror jag du får inse fakta på lördag men vi är ju kompisar ändå! Vem som har rätt visar sig då.....jag är ödmjuk... det vet alla... bjuder på allt!

Senast redigerad av laxdasen den 2013-04-11 klockan 18:38.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 18:50   #129

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Ingen Commander Crowe i Olympiatravet...

Senast redigerad av korpo den 2013-04-11 klockan 18:54.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 18:54   #130

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Ingen CC i Olympiatravet...

Detta skrev jag tidigt här på forumet - har sett rent bedrövlig ut i år! Till och med sämre ut än förra året...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 19:51   #131

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Detta skrev jag tidigt här på forumet - har sett rent bedrövlig ut i år! Till och med sämre ut än förra året...
Riktigt tråkigt på en så fin häst.

Men något står inte rätt till runt den här hästen. Pajastränare, sparkade kuskar, interna familjebråk ja listan kan göras lång.

Fabrice Souloy har jag noll och inget förtroende för, väntar bara på att han ska åka dit för något fuffens.
Pilkast (+5)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 19:54   #132

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Håller med dig helt och hållet här. heltäckt på 3 och 5. Kurre tycker jag inte visat några takter på slutet. Han har att bevisa här. Beckman är kvick från start och åke lär spetsa här. Ser Raja ut att ha en bra dag så släpper han nog till ludde. Ingen manglar raja från andra spår. då sitter ända hotet i rygg. Fungerar inte raja så kör åke i spets. Ingen kan trycka sönder honom utom raja. som sagt. heltäckt på 3 o 5!
laxdasen (+10)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 20:02   #133

bokis29s avatar

Sharp$: 1402

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Undrar om det inte är dags att sjöa mer än obegränsat?

Veckans största Checco Boko. F n 67% på insatsfördelningen (har slutat kolla % av kupongerna utan kollar numera bara % av enkelraderna-mer relevant i mina ögon), Porthos Amok 10% och Bear Beta 5%.

Checco-hur bra var han senast? 3e med rygg till utv ledaren, trött i början av upploppet och bottnad i mål på 16,3m. Okay, öppningen var jobbig och banan var inte direkt snabb, men stjärnprestation? Inte i mina ögon. Distansen denna gång kan vara ett plus men är han så snabb ut att det är bergspets och i så fall är det bergvinst? Någon påpekade möjligt reshästminus och att bottnas på lite lös bana kan sätta sina spår hos orutinerad häst. För stor favorit!

Porthos-han vann senast där Checco var bottnad. Från 6e utv och utan att vara bottnad. Han lurade i varje fall mig efter en svag insats på 3140 gången före. I efterhand kan man konstatera att det inte finns några prestationer (3 starter) som visar att han skulle vara gynnad av lång distans. Jag hoppas och tror att det är tvärtom och att Örjan bjuder på en patenterad ingen-mjölksyra-hos-Melanders-dödenskross om Checco skulle få ledningen.

Bear-kan i varje fall inte vara kass. Tog enligt Guidens kortkommentarer ner Rapido Va Bene från dödens näst senast. Denne var skaplig som tvåa i V75 på Momarken bak Mister Pepper. Senast tog han ledningen i ett störreårgångslopp i Norge, släppte och var knappt slagen tvåa av en av kulltopparna Thai Broadway. Kan få samma lopp som Dragon Tooma fick i V75-1 förra veckan?

Tycker även det finns viss chans till storskräll i detta lopp. T.ex. Gigant Proud med Erik. Litet kuskplus, eller...?
(har slutat kolla % av kupongerna utan kollar numera bara % av enkelraderna-mer relevant i mina ögon)

Hur får man fram detta ?
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 20:22   #134

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Bokis: på V75 Tillsammans tex...
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-11, 20:28   #135

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Hur skall "ration" vara mellan insatsfördelningen och streckfördelningen för att en häst skall vara riktigt intressant? Ju högre insatsfördelning gentemot streckfördelningen, eller?

Stinks at this!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td