Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-14, 10:02   #361

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Flera har sagt Olav gjorde fel, men det finns nästan ingen häst som vinner om man får gå först i tredje spår sista 1100 m
Jag kan nästan garantera att han inte får pengar med sådan resa
Åke försökte med faksblixten och det gick som det brukar med en sån resa
Gammal 2013-04-14, 10:14   #362

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Flera har sagt Olav gjorde fel, men det finns nästan ingen häst som vinner om man får gå först i tredje spår sista 1100 m
Jag kan nästan garantera att han inte får pengar med sådan resa
Åke försökte med faksblixten och det gick som det brukar med en sån resa
det är inte varmblod vi pratar om och Röyns Skatt är råstark.. går samma tider på tyngre banor i Norge på 2180m som Odin Tabac går på 2160m... dem går och går och går med lite pisk så går dem ännu mer

Sen var ju Åke där för att låsa in det värsta hotet till lärkan (stallkörning kallas det)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-04-14 klockan 11:44.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-14, 11:13   #363

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

vänta bara tills den dagen going for gold zaz lättas i balansen... vilken pampig häst med ett otroligt kliv den hästen har.. kommer bli en världsstjärna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+3)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-14, 12:43   #364

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
vänta bara tills den dagen going for gold zaz lättas i balansen... vilken pampig häst med ett otroligt kliv den hästen har.. kommer bli en världsstjärna.
däremot har jag alltid tyckt hästan är startsnabb men from nu ska jag inse att den är medel ut... tar inte spets av någon som inte vill släppa.. oerhört överskattad startsnabbhet.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-17, 20:18   #365

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2611
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Den släpper till fd stallkamraten Beckman.
Har ni glömt när Raja klädde av Sebastian K?
Vem i det här gänget kommer upp i Sebastian Ks klass? Ingen, i sin höjd med toppform eventuellt QDC.

Raja kommer vinna detta lopp hur plättlätt som helst och ni sitter där med byxorna nere, ni som valde att gardera detta lopp.
Spik på Beckman sa jag 20ggr, lyssna nästa gång, mmkey?
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-17, 16:37   #366

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HPT Visa inlägg
Det är bedrövligt att inte ATG (och trav-tv) går över helt till insatsfördelning, men det har ju visat sig att många har svårt att lära om...

HPT har också insatsfördelning, och är mig veterligen enda stället där det står mer exakt värde med en decimal. De exakta värdena på insatsfördelningen är för övrigt det enda sättet att göra ett bra estimat av vilken utdelning en rad ger.
Bara för att de andra programmen inte visar tiondelssiffran för insatsfördelningen så betyder det inte att de inte räknar med den.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td