Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-12, 21:36   #181
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Spelar ingen roll vad man håller på vi är inte som firman boys som gör allt för sitt lag....här handlar det om kunskap och inte hjärta... den dag du spelar med hjärtat är du borta... handlar om analys, kunskap och erfarenhet och känsla.... inget av dessa kan leda fram till att QDC vinner.... ni som tror det måste ha fått tbc eller något??? hur tänker ni??? motivera varför den har chans????????? den har ju inte ett rätt!
Nej, Q.D.C har inte ett rätt, hästen har fått sina 10 mille i ett cornflakes-paket, starten i PDA för ngn månad sedan kom efter att 187 hästar tackat nej, & ngn var de ju tvungen att ha med för att fylla fältet.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-12, 21:42   #182

oHYRAs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 254
Standard

Väderleksrapport Karlstad:

Just nu lätt snöfall som lagt sig på backen.
1° C.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-12, 21:49   #183

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Vart skrev jag att den vinner ?? Det ja skrev är att bara för att en bet.tjänst inte tror på en häst innebär det inte att den är chanslös. Björn ligger lågt, men han skulle inte ta ut en så bra häst nu om den inte har chans. Dock tror ja Björns chans ligger i att Åke svarar ludde när han sänder, vilket förmodligen inte händer, ludde lär släppas till spets & att björn ska ta längder på färjestads snabba bana är tveksamt.
när hela sveriges experter håller med mig borde väl även du reagera på att jag kanske hade rätt för fem dagar sen när jag dömde ut den helt. Men spelar ingen roll.. jag avgudar alla som tar med den.... den har aldrig funnits på mina lappar denna vecka och kommer aldrig finnas... jag älskar att sverige består av okunna spelare.... det är ju det som gör att v7 ger något....
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-12, 21:51   #184

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1899
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Vart skrev jag att den vinner ?? Det ja skrev är att bara för att en bet.tjänst inte tror på en häst innebär det inte att den är chanslös. Björn ligger lågt, men han skulle inte ta ut en så bra häst nu om den inte har chans. Dock tror ja Björns chans ligger i att Åke svarar ludde när han sänder, vilket förmodligen inte händer, ludde lär släppas till spets & att björn ska ta längder på färjestads snabba bana är tveksamt.
äntligen en nykter och genomtänkt analys... ranking avd 3: 7,5,6,4 Beanie MM har hårdhet, form och startsnabbhet för att vinna detta. Det som talar emot är att hästen har svårt att växla tempo och med BMM i spets och Ludde utvändigt vinner Björn eller Untersteiner loppet. Ingen nakendans utlovas!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-12, 21:52   #185

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2611
Standard

Citat:
när hela sveriges experter håller med mig borde väl även du reagera på att jag kanske hade rätt för fem dagar sen när jag dömde ut den helt. Men spelar ingen roll.. jag avgudar alla som tar med den.... den har aldrig funnits på mina lappar denna vecka och kommer aldrig finnas... jag älskar att sverige består av okunna spelare.... det är ju det som gör att v7 ger något....
Tagga ner...
Och spika Beckman... du ska få se...
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-12, 21:53   #186

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
äntligen en nykter och genomtänkt analys... ranking avd 3: 7,5,6,4 Beanie MM har hårdhet, form och startsnabbhet för att vinna detta. Det som talar emot är att hästen har svårt att växla tempo och med BMM i spets och Ludde utvändigt vinner Björn eller Untersteiner loppet. Ingen nakendans utlovas!
Om du tror att beanie svarar ludde så har du inte läst på ... den släpper i alla lägen för att ev gneta till sig en andraplats när resten är usla... annars är den max trea i mål...... nykter analys???? han måste vara både kanon och dyngrak men det är ju fredag så allt är förlåtet!
Gammal 2013-04-12, 21:57   #187

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

mycket snack,,,ser fram laxdasen,lilisen,miljö system??? vågar man spika atilla boko? samt ginger belle...uppskatar svar
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-12, 21:58   #188

laxdasens avatar

Standard

Attila boko har jag ej med på sju hästar.... ännu en björnhäst som är chanslös....
Gammal 2013-04-12, 21:59   #189

Standard

ginger belle då?????
Gammal 2013-04-12, 22:00   #190

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1899
Standard

Citat:
Om du tror att beanie svarar ludde så har du inte läst på ... den släpper i alla lägen för att ev gneta till sig en andraplats när resten är usla... annars är den max trea i mål...... nykter analys???? han måste vara både kanon och dyngrak men det är ju fredag så allt är förlåtet!
Lite lullig själv efter en flaska Morbergs rött (rekommenderas) men tror a) Luddes hoppar b) Jonny svarar - har svårt att se BMM krypa ner i rygg! Ska på bröllop imorgon, men på söndag fm får jag se att jag har rätt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+10)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-12, 22:00   #191

laxdasens avatar

Standard

den kan du ha med men ej spika...gör det enkelt för dig spika klara..... det ger massor ändå överbetalt... utnyttja det.... krånglar du till det får du inga rätt...
Gammal 2013-04-12, 22:02   #192

Standard

vilka är klara spik????
Gammal 2013-04-12, 22:04   #193

allaballakaitozs avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1127
Standard

Jones
Gammal 2013-04-12, 22:06   #194
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vilka är klara spik????
Going For Gold Zaz
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-12, 22:12   #195

Standard

kanske going men jones tror ej ...jorma vinner där...eller kanske takter..
Svara

td