Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-07, 17:41   #1

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Uppsnack V75 - Färjestad

Anmälningarna ute på travsport:

Sista deltävlingen Olympiatravet:

Quarcio de Chene
Raja Mirchi
Beanie MM
Beckman
I Want Dance
Global Inv.
Juliano Rags
Heraldinho
Harry H.
Clear sign

Blir garanterat sevärt.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 19:33   #2

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Men enkelt!
Beckman spik!
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 19:53   #3

Asprillas avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 779
Standard

Undrar hur många som lämnar in en extra Spik-Harry med Harry H som spik, enbart för att "skoja till det". Lär inte vara unikt om man säger så. Och därmed rätt korkat, nästan i paritet med att spela 13 kryss på Stryktipset.

Höhö. Vad fyndig jag känner mig som spelar Spik-Harry med Harry H som spik. Höhö.

Hö.

P.s. Kanske är rent av namnet Harry överrepresenterat bland dem som tänker såhär. Skrocken blir för stark á la "det måste bara ge mig tur".

Lycka till alla Spik-Harry-spelande Harry boys med Harry som spik!

Senast redigerad av Asprilla den 2013-04-07 klockan 19:56.
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 21:33   #4

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1681
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Men enkelt!
Beckman spik!
Vi har ju ingen spårlottning, men inte rör Beckman en Raja Michi i spets?
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 21:58   #5

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1681
Standard

Spåren e klara nu å du kan få rätt med Beckman tredje resp 5e spår.

Gav varje lopp en minut och petade ihop nedan, vilket antagligen är långt ifrån vad jag lämnar in på lördag men antagligen inte sämre resultat än det jag faktiskt lämnar in.........

4 Checco Boko
alla (utgång 1,9)
3,5
Alla (utgång 11 Jones)
2 Eskelands Bror
1,5
1,3,4,5,6,11,12
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 22:13   #6
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Kan Beckman verkligen slå sej in i yppersta eliten nu direkt...nja tveksam. Visst inga duvungar den mött & besegrat, men nu snackar vi helt annan klass i form av Raja, Quarcio, Beanie mm. Nej tror Beckman får svårt i detta lopp.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-07, 23:22   #7
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Hur ska Quarcio förlora detta?
http://classic.atg.se/ResultatServle...ype=VP&race=11

Beckman startade 20m före där och det loppet var dessutom ren preparé inför PDA för Quarcio. Nu startar dom sida vid sida. 5,6 är ett odyrkbart lås.
Beckman har gått upp en klass sedan sin senaste start även.

Timo nurmos hästar är dåliga resare, är inne på att fälla Checco igen. Gick ju bra sist Men får se hur man gör med den.

Big sky hurricane är fortfarande en bluff. Den har tvångsprissumma på 500k på sig. Möter Going for gold som har bästa spåret, kortdistans och vunnit 6 av 8 riksktottolopp. Det är en hel miljon skillnad i intjänad på dessa två hästar. Going for gold är enligt mig omgångens bästa spikförslag. Hästen har vunnit både i Silver innan, vunnit uppe i Romme men även i Axevalla. Inte så känslig för resor heller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skuumberg (+5), LeBanner (+5), hcr658 (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 07:33   #8

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Nurmos
Nurmos
Ludde
Känns inte roligt men j-t troligt
Gammal 2013-04-08, 07:39   #9

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg

Beckman startade 20m före där och det loppet var dessutom ren preparé inför PDA för Quarcio. Nu startar dom sida vid sida. 5,6 är ett odyrkbart lås.

Timo nurmos hästar är dåliga resare, är inne på att fälla Checco igen. Gick ju bra sist Men får se hur man gör med den.

Big sky hurricane är fortfarande en bluff. Den har tvångsprissumma på 500k på sig. Möter Going for gold som har bästa spåret, kortdistans och vunnit 6 av 8 riksktottolopp. Det är en hel miljon skillnad i intjänad på dessa två hästar. Going for gold är enligt mig omgångens bästa spikförslag. Hästen har vunnit både i Silver innan, vunnit uppe i Romme men även i Axevalla. Inte så känslig för resor heller.
Big sky hurricane ser ut att ha skyhög kapacitet
Tycker inte travet var klockrent men han joggade 12 okörd
Tvångsprissumman är inte hästens fel, den här är med i elitloppet nästa år
Gammal 2013-04-08, 08:20   #10

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Citat:

Säger du inte emot dig själv med att först såga Checco från Timos stall som reser dåligt och sen utnämner Going for gold Zaz til omgångens bästa spikförslag? =)

Båda har enligt mig visat att de klarar att resa, jag tror båda kan vara starka spikar!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 10:10   #11

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:

Tyckte du verkligen Checco Boko reste och tävlade dåligt senast? Då tycker jag du skall kolla om loppet och du skall se att hästen gjorde ett kanonlopp!

Gör om, gör rätt!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 10:52   #12

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1182
Standard

Mina Spikar denna vecka som tyvärr är betrodda

6. QUARCIO DU CHENE h 9 Goop Björn

13. FRISKUS N.O.* (NO) h 6 Kihlström Örjan

5. GOING FOR GOLD ZAZ h 5 Kontio Jorma

återkommer med resten senare i veckan.
ASteffEA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 11:36   #13

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 432

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ASteffEA Visa inlägg
Mina Spikar denna vecka som tyvärr är betrodda

6. QUARCIO DU CHENE h 9 Goop Björn

13. FRISKUS N.O.* (NO) h 6 Kihlström Örjan

5. GOING FOR GOLD ZAZ h 5 Kontio Jorma

återkommer med resten senare i veckan.
Spika inte kallblod, går aldrig nu när järvsö slutat.. spika en 5% isf ist. inte favoriten iaf!
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 11:54   #14
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Tyckte du verkligen Checco Boko reste och tävlade dåligt senast? Då tycker jag du skall kolla om loppet och du skall se att hästen gjorde ett kanonlopp!

Gör om, gör rätt!
Faktiskt inte, men generellt reser hans hästar dåligt och presterar inte på samma nivå utanför valla. Checco hade vunnit sitt lopp på valla säkert men gjorde inte det där borta.
Jag är inne på att samma sak kommer ske nu, att hästen inte kommer kunna prestera på sin nivå. Men enbart för att jag tror att det kommer finnas stort värde i att fälla den. Slutar den kring 50% så är det annorlunda. Men hästen lär få ett favoritskap på över 78%. Aldrig i livet att en 4åring som möter äldre ska stå i sån procentsats.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1), benny28hbg (+2), octamore (+4)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 12:08   #15

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Faktiskt inte, men generellt reser hans hästar dåligt och presterar inte på samma nivå utanför valla. Checco hade vunnit sitt lopp på valla säkert men gjorde inte det där borta.
Jag är inne på att samma sak kommer ske nu, att hästen inte kommer kunna prestera på sin nivå. Men enbart för att jag tror att det kommer finnas stort värde i att fälla den. Slutar den kring 50% så är det annorlunda. Men hästen lär få ett favoritskap på över 78%. Aldrig i livet att en 4åring som möter äldre ska stå i sån procentsats.

Jag är helt enig. Till >75% är det garderingstvång. Jag gillar verkligen hästen, fantastiskt fin på Valla. Även senast tyckte man ju att den gjorde en kanonprestation. När man sen ser att tiden landade på 16,3 är jag inte lika säker längre, övriga tider denna dag var avsevärt bättre, finns en risk att det såg betydligt bättre ut än det var.. Given A på jokern men ingen spik är tidiga tanken.
Hilding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td