Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-05, 08:28   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Joke Face ska tävla barfota runt om på lördag. Joke Face har inte känts så bra som i sista jobbet på minst 1,5 år.
Hört det förr? Sedan fiasko. Banan dålig bla bla bla...............
Jag hållermed dig.. man kan inte lita på allt ludde säger! Ibland är dom super bra, iblind inte alls.. svårt att veta!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 08:57   #32

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Fösta loppet kommer Ludde till spets och kommer att dra i sedvanligt Ludde manér. Antagningen kommer dragon tooma att få loppet. Rocky Winner kommer att få tåga i spåren fram till dödens i 12 tempo eller snabbare.
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 09:28   #33
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Ludde är kungen av Mantorp. Så är det bara. Vissa säger Jägers, men nej. Det är Mantorp som gäller. Banan där är lite speciell och hans hästar kräver mycket fäste. Just Mantorp lyckas med det vilket leder till att hans hästar presterar väldigt bra där.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+6), octamore (+10), mlinke (+5), Lillis (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 09:39   #34

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1073
Standard

Avd6:
Håller Disco AE spetsen?
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 09:42   #35
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Avd6:
Håller Disco AE spetsen?
Tveksam, både Oasis Bi & Miss Beniss är startsnabba, fördel Oasis Bi skulle jag säga
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 10:04   #36

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snittgurkan Visa inlägg
Inget spel i denna omgång, för min del, då en eventuell jackpott, kommer att flyttas till V75-omgången i Finland nästa vecka.
Jag har för mig att det var bara för att dra igång V75 i Finland som svenska V75 deltog,sen skulle det väl klara sig själva. Men de har ju säkert något storlopp som vi ska vara med på men isf är väl det i Januari...
Inga Xtra V75 så vitt jag vet iaf.

6 april Mantorp
13 april Färjestad
20 april Åby (Olympiatravet)
27 april Umåker
4 maj Örebro
11 maj Solänget
12 maj Bjerke (Extra V75 med Oslo GP)
16 maj Åby (Extra V75 med Kungapokalen)
18 maj Gävle
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 13:34   #37

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

avd1. är en Bronsdivision som ser väldigt öppet ut. Favoriten har fått bricka åtta och vill väl kanske till spets men risken finns för vingel, Mosaique Face vet jag att ludde vill ha i derbyt hästen är väl i ordning inför dagens start och tål jobb, det troliga är att ludde laddar och blir släppt till spets för alla vet att ludde alltid ger den bakom chansen till slut. Fair game. Mina ideer är knappt streckade en av dem är Parodie som kanske har iskalla förutsättningar men hästen var dunderfin i fredags och har nu två lopp ikroppen, blir det bara tempo i loppet så kan jag lova en vass insats av Örjan och Parodie i detta lopp. Väldigt spelvärd och en rolig utgång. Lika så för Candor Hall som får smyga med och har alltid en vass speed att tillgå. Elit Hålleryd kördes med helstängt förra veckan, blir samma igen den enda skillnaden är att ekipaget ska köras med jänkarvagn för första gången. "intressant" Pioner fh möter tuffa kamrater men är väl polerad inför detta och ska ha känts dunder i sista jobbet, blir det bara jämnt tempo hela vägen trodde Preben på lite chans. Brukar kunna bli bra drag när Ludde är med

avd2 sist vi spelade körde jag utgång med nr 10 Penalty fair och vi hade fått sex rätt tror jag, det var en nos som avgjorde penga ödet den dagen, detta är en väldigt fin häst som kommer allt mer och har mycket mer att ge, positionerna avgör en del men jag har känslan om att det kan bli tempo i loppet vilket skulle vara gynnsamt för draget. Hamnar han vettigt till från sitt utgångsläge bör han vara med dem i mål. Även Figaro Sånna var läcker att skåda vid segern näst senast, tränar starkt och är vässad inför detta, toppform som vid segern säger Nils i stallet. Kommer de till spets ska de andra vara riktigt bra för att slå honom sägs det. Jag låser på dessa tre och bläddrar vidare. Nogaut ås kan vinna men kommer inte gratis till ledningen nu som alla verkar tro.

avd3. Maharajah är en klasshäst som gillas, är inte vässad inför detta men enligt Tommy i stallet ska hästen ändå räknas på sin höga grundkapacitet. Många av favoriterna som kommer ut i detta lopp blir säkerligen hårt påpassade men det enda aber är att de saknar formen men på grundkapacitet kanske de vinner ändå? jag har tre vassa drag som är riktigt på tårna för dagen och jag tror det är spelvärde som går före dunkel form i detta lopp. Min vinnare stod och vägde mellan On track piraten och Caddie Comet men med tanke på läget och dundervärmningen senast av On track piraten så blev den det avgörande utgången. Hästen svarade för en plusbetonad insats i lördags och såg ruskigt fin ut från sidan, tufft emot men formen är som sagt på topp och danne kan söka sig ner i banan för att fånga en fin position. Jag vet att Hans R strömberg håller hästen väldigt högt. Spelvärd från perfekt läge.. Caddie Comet var inte tom när galoppen kom såg ut att besväras av underlaget som Romme gav de flesta hästarna. Jorma hyllade hästen senast trots att banan inte var hästens melodi han sa dessutom att hästen kändes jättefin 600 meter från mål och Jorma trodde han skulle vinna då, när han sedan ryckte tussarna började Caddie tappa rythmen och galopperade men faktum var att han var inte trött när galoppen kom, han kändes stark för dagen. Som vi alla vet var Timro Nurmos starkt kritisk till att ens Romme skulle arrangera v75 under vårmånaden mars. Det sista och kanske spännande draget är Iceland som nu har två lopp ikroppen efter en tids vila, perfekt smygläge här och Björn i sulkyn, kan smyga med och spurta ner de flesta till slut bara det blir lite överpace i loppet. Jag tycker inte man ska glömma en så pass bra häst med goop jr i sulkyn detta är en häst man bör ta på allvar. Barfota bak är det sagt, (såg fin ut i skymundan senast)

avd4. tror jag att Dream trotter tar ledningen, väldigt kvick ut och såg dessutom fortsatt fin ut senast, Picasso är inte jätterask ut första biten men kan dock öppna rejält visa gånger frågan är bara om den är tillräckligt på humör för att komma före Dreamtrotter, Pelle ska köra med jänkarvagn igen ++. Travel Ms kan vara ett skrällbud, fint läge och vässad inför detta. Stig är ärlig i sina uttalanden och sticker sällan ut hakan men han trodde på en bra insats och kan vinna loppet om han inte blir fast. 5%. Jones ska passas om han bara går iväg.

avd5 är vidöppet...Fancy Candy har en vass speed och ska räknas. Här är en intervjuv med en tränare: Guanabana har siktat på det här loppet och jag hade till och med köpt en amerikavagn till detta, men jag blev mycket besviken då jag såg utgångsläget. Det är inte säkert att det går att använda biken nu. Hon är annars inte sämre än någon annan. Formen är dessutom fin då hon kändes jättebra i ett banjobb för ett par dagar sedan. Spår fyra ska hon greja, hon är normalt stabil och säker och galoppen i Karlstad för tre starter sedan kom då hon blev störd. Det blir positioner som avgör, och hon kan vara en rysare med klaff. Öppet huvudlag som vanligt, sedan blir det barfota runt om nu, säger Ulf Bertilsson. T.P.Emily sägs ha tränat på hela vintern och ska vara tillräckligt bra för att vinna på lördag. Blanka Vlasic var inte som bäst senast, hästen kan öppna och får man bestämma kanske hon kan rinna undan. Fruitcake fick visserligen ett smörlopp senast men hon avgjorde på ett bra vis. Man har siktat hit och ville inte starta tidigare i andra lopp för risken fanns att hon klev över gränsen pengamässigt, nu står hon rätt inne i loppet. Hon är klart mycket bättre nu än vad hon varit i vinter. Stark och speedig. Räknas. Estrella Dorada hade lite otur senast då hon blev störd under vägen, men hon gick bra. Det är en lurig häst som alltid gör sitt och med rätt lopp känner tränaren sig inte slagen på förhand. Tål jobb och är lite glömd till detta. Dance Photo har ok form och kämpade starkt senast. Regina One var det inga fel på senast, men hon var väldigt brunstig och hade svårt att lägga fokus på det hon skulle därför startade man henne på romme har annars toppform som det känns i träningen att dömma, alltid svårt med tillägg men jag tror ändå hon kan vara i den främmre träffen bara det stämmer lite på vägen. 3%

avd6. Miss bensiss har gjort det väldigt bra i årets starter och sätt finare ut än någonsin. Detta är en häst som växer med uppgiften och blir bara bättre och bättre. Riktigt bra senast och även näst senast i årsdebuten. Barfota runt om igen dessutom Timros egna tillverkade fjärdedels helstänga huvudlag som de vunnit en del med på slutet. 30% "wow!" Oasis bi kan bli svårflörat om björn når ledningen men det verkar på Stefan att han vill prova att köra där med Disco. Gynnasamt för min ide.

avd7. Obi Wan vann utan att behöva rycka tussarna senast, bara krossade Opitergum från utvändigt om denne. Perfekt läge nu och knappast sämre nu. Toppchans och väldigt spelvärd på 55%.

Spiken: obi wan
Lillspiken: Miss Bensiss

Dragen: Parodie avd1. Penelty fair avd2, on track piraten iavd3. och Dream trotter i avd4.

Bedövaren: Regina One avd5

har tre andelar kvar i mitt bolag (tillsammans.atg.se) mejla mig på [email protected] om ni är intresserade av en andel? andelarna kostar 20 kr stycket och man kan max köpa 10 stycken per person. Mejla mig innan de tar slut så bjuder jag in er.

Vi hörs!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3), kick77 (+3), lepadd (+3)

Senast redigerad av Klanke den 2013-04-05 klockan 13:38.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 14:10   #38

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

det står klart och tydligt på classic också!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 14:25   #39

laxdasens avatar

Standard

hur kan du säga att obiwan är spelvärd?? en häst som får stryk av pingus vang 9 gånger av 10! sjukt lite spelvärd...
Gammal 2013-04-05, 14:57   #40

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
hur kan du säga att obiwan är spelvärd?? en häst som får stryk av pingus vang 9 gånger av 10! sjukt lite spelvärd...
Hur ska Pingus Vang vinna, hur är dina tankar om hur det blir kört ?
Obi Wan till ledningen...gasglada Ludde till dödens, Flemming i tredje sista biten
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 15:16   #41

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pesven Visa inlägg
Hur ska Pingus Vang vinna, hur är dina tankar om hur det blir kört ?
Obi Wan till ledningen...gasglada Ludde till dödens, Flemming i tredje sista biten

Luddes häst är en superlus antar att ingen tar med den ....Jorma kör till när han vill före ludde och tar dödens... sen ser vi jorma sitta blixtstill hela upploppet vinner med sådär en halv längd..utan att förta sig!

Senast redigerad av laxdasen den 2013-04-05 klockan 15:23.
Gammal 2013-04-05, 15:19   #42

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1990
Standard

Flemming sitter nog lugn.

Hemma i soffan dock..

Hur Jorma sitter får vi se på lördag.

Dock skor på bägge vilket gör loppet klurigare..
Hilding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 15:23   #43

laxdasens avatar

Standard

sorry sov när jag skrev flemming ändrat nu men samma scenario ändå
Gammal 2013-04-05, 15:27   #44

HuBBaBuBBas avatar

Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hilding Visa inlägg
Flemming sitter nog lugn.

Hemma i soffan dock..

Hur Jorma sitter får vi se på lördag.

Dock skor på bägge vilket gör loppet klurigare..
kuskplus skulle jag vilja säga och han går dessutom bättre med skor Vang alltså inte Jorma
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 15:29   #45

HuBBaBuBBas avatar

Sharp$: 1750
Standard

varnar lite för Joker stursk... tror väl inte stenhårt på honom men det sägs att han tränar grymt och har siktat hit och kör med optimal balans... 8 i första och 8 i sista loppet har ni ballar av stål spikar ni båda hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td