Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-02, 15:27   #16

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffen78 Visa inlägg
Tyvärr är det aldrig klasskillnad med Stefan Persson i sulkyn. Hade dock Haugstad kört så hade det varit en annan sak. Ska dock gör en gardering a´la Patrik Ekvall och tilläga att får Vitamin bestämma fullständigt i spets kan den rinna undan.

nja tror inte alla fattar hur bra vitamin är....men vi får se jag anser den mkt mkt bättre än lucky sec när det gäller kapacitet....tiden får utvisa vem som har rätt.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 15:32   #17

chrisso84s avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 2159

Chrisso
Stats: 5 - 9 - 0
ROI: 121.01%
Vinstprocent: 35.71%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Tyvärr har Laxdasen och donkyklonk helt fel idag... En FELFRI, det var just det med, Lucky Sec pissar på detta gäng! Vinner från dödens om så behövs!

Skulle inte ens få vara med i detta lopp om om inte fanns, hehe. Galopperade ju bort 100 kalla sist och "borde"/kunde haft 60 000 för mycket på kontot för att få starta...

STENKLAR, var ordet! FELFRITT, var ett annat...
Håller helt med. Man får 4ggr på uni atm. Tycker det är spelbart om barfota.
Har någon lyckats snoka reda på balansen?
chrisso84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 15:38   #18

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2426
Standard

Kommer nog med en längre analys senare men det känns som att skrällen kommer i avdelning 3. Braås Palema är jättefavorit trots att den inte startat på ett halvår och mest mött ston... Oracle lika klar andrahandare, och får kanske gälla som förstahäst trots att det inte är en favorit hos mig.

Go On Pale gick dött lopp med Joke Face för ett par veckor sedan, fick förvisso ett bra lopp och Joke var inte på topp men 8%, toppform och bästa spåret. Med ryggar till 3-400kvar kan det smälla till. Pebbly, Rutger Raket och Cruise Speed kan också spurta bra men känns inte lika heta.
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 15:52   #19

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anderna Visa inlägg
Kommer nog med en längre analys senare men det känns som att skrällen kommer i avdelning 3. Braås Palema är jättefavorit trots att den inte startat på ett halvår och mest mött ston... Oracle lika klar andrahandare, och får kanske gälla som förstahäst trots att det inte är en favorit hos mig.

Go On Pale gick dött lopp med Joke Face för ett par veckor sedan, fick förvisso ett bra lopp och Joke var inte på topp men 8%, toppform och bästa spåret. Med ryggar till 3-400kvar kan det smälla till. Pebbly, Rutger Raket och Cruise Speed kan också spurta bra men känns inte lika heta.
Hur kan någon tro att någon ska kunna slå oracle??? jag fattar ingenting av resonemang om gardering?? Han möter ju braås som aldrig kan slå honom... och resten ja... en rad gamla trötta hästar som aldrig kan mäta sig md honom OCH tarzan skulle aldrig åka till axevalla om han inte visste den var stenklar... vilket han givetvis VET!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 15:56   #20
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
nja tror inte alla fattar hur bra vitamin är....men vi får se jag anser den mkt mkt bättre än lucky sec när det gäller kapacitet....tiden får utvisa vem som har rätt.
Vitamin är en bra häst, inget snack, men nu vankas det årsdebut, inte speciellt hårt jobbad, kommer inte svara när Knutsson ställer frågan, sen är hon utlämnad till hur loppet blir kört. Nej detta lopp låser jag på 6,9,10, Vitamin är i mina ögon en dålig favorit.

Senast redigerad av robfri den 2013-04-02 klockan 15:57.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 16:02   #21

Standard

Avd 1:
Två hästar sticker ut men Åke och Björn har kört livet ur varandra innan så jag tar med alla och sätter utgång på Middle East som borde få spets och sen hoppas jag att Svanstedt kommer fram för sent för att det ska vara någon idé för Goop att släppa.

Avd 2:
Det verkar påställt hos Åke och nu rycker man dessutom skorna så Vargtassen känns helt klar. Många dåliga med dessutom så det lär inte häxa så mkt när Åke väl sänder. Spik.

Avd 3:
Se tidigare inlägg. 1 & 3 är bäst men inte i form båda kan dock vinna då loppet förmodligen fuskas bort av ledaren. Om nu Åke kör i tät och Oracle sätter press i dödens kan det vara roligt att ha med Go On Pale.

Avd 4:
Stallet låter väldigt uppåt på 11 Laurier Dag och Lähderkorpi brukar trolla med nya hästar. Gynnad av långt upplopp. Favoriten är dessutom överstreckad och ska gå med skor. Spik på 11.

Avd 5:
Svårt, tar med alla. Förstahäst och utgång blir nummer 6 som bör sitta i ledning.

Avd 6:
2,6,10 är bäst men inte överlägsna så jag tar med lägesgynnade 1 & 3 med.

Systemet:
1,2,3A,4,6,7,8
10 Mellby Vargtass
1,3,5
11 Laurier Dag
1,2,3,4,5,6A,7,8,9,10,11
1,2,3,6,10

1-2 A måste vinna

255 rader / kr
Gammal 2013-04-02, 16:07   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Hur kan någon tro att någon ska kunna slå oracle??? jag fattar ingenting av resonemang om gardering?? Han möter ju braås som aldrig kan slå honom... och resten ja... en rad gamla trötta hästar som aldrig kan mäta sig md honom OCH tarzan skulle aldrig åka till axevalla om han inte visste den var stenklar... vilket han givetvis VET!
Det kan vara så enkelt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)

Senast redigerad av anderna den 2013-04-02 klockan 16:09.
Gammal 2013-04-02, 16:28   #23

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

vinnar skalllarna ger avslag på nr 6 i avd 5, öppet lopp som sagt var.
http://vinnarskallar.se/?cat=25

jag tror ej heller på lucky sec i sista. travade som en klocka med andré i loppet på åby, men hade 4 gallopper i värmningen på samma dag. ej lätt häst tror jag. över forcerades sist till gallop över mål.
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 16:33   #24
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

& travnet ger klartecken på Vision Frometro

Loppanalysen:
6 Vision Fromentro är en häst man håller väldigt högt i stallet och det var mycket positiva rapporter på honom inför senast i Gävle, jag trodde också en hel del på honom den gången. Westholm kom dock aldrig förbi Lasse Punkari och Valmy den första biten senast och valde att krypa ned i rygg på denne, ekipaget fick sedan aldrig chansen och Vision Fromentro såg lysande ut som fastlåst. Gången innan det imponerade han med 1.12 sista 700 från andra par utvändigt vid lätt seger. Jag gillar den här hästen.

Även om han inte tog sig förbi Valmy sida vid sida senast, öppnade Vision Fromentro bra och jag tycker också tidigare att han visat sig vara kvick. Som jag läser loppet placerar Jörgen Westholm honom tidigt i ledningen här och sedan har jag svårt att se hästen förlora med tanke på hur han såg ut senast och gått på slutet. Westholm ska dessutom kunna kontrollera värsta konkurrenten 1 Lasken Palema som Westholm bör kunna fånga upp i rygg och med stallkompisen 4 Ukndo du Vivier fram utvändigt låser dom loppet?
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 16:55   #25

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

jag kanske är dum i huvudet men jag tror lite på 11 sharp concorde i andra
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 16:58   #26

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Mitt system blir så här:

6 Global Mazerine
10,11
3,4,5
4,10,11
3,4,6,7,9,10
3,4,6,9,10

630kr
Gammal 2013-04-02, 17:01   #27

HuBBaBuBBas avatar

Standard

5 Go on pale kan va ett spikförslag.. gynnas av det långa upploppet om den får spara sin speed till slut
Gammal 2013-04-02, 17:09   #28

breakers avatar

Sharp$: 975
Standard

Tittade lite i lopparkivet. Nr 5 Antagonista i v-65 5 va ju helt grym näst sist. Från sista plats till vinst på slaskig bana. Bara den går felfritt får dom andra se upp!! Streckad på 5% just nu!
breaker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 17:10   #29

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
vinnar skalllarna ger avslag på nr 6 i avd 5, öppet lopp som sagt var.
http://vinnarskallar.se/?cat=25

jag tror ej heller på lucky sec i sista. travade som en klocka med andré i loppet på åby, men hade 4 gallopper i värmningen på samma dag. ej lätt häst tror jag. över forcerades sist till gallop över mål.
Hur ofta vinner dom då ???
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 17:16   #30

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Varningar:

4 Landers Power
11 Sharp Concorde
5 Go on Pale
10 Tennis