Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-31, 12:01   #121

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Hazelmere spik på allt idag sen gard i alla andra lopp...reducerat sen kan det bli lax.
Vet inte vad du har för kontakter hos Oskar. Med hans hästar känns rätt formlösa just nu.
Skulle kunna lyssnat men tycker att jag kan bedöma det själv.
Förövrigt förstår jag inte Priceless Pellinis storhet.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-31, 12:04   #122

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8377
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Okej, men den motiveringen är det alltså helt onödigt med barfotainformation öht. Anmäl bfro på allt med spring hur ni vill!

Har ni nägon sista minutes information eftersom ni är så säkra? Bergh kan mycket väl ha tuggat dynga hela veckan.
Vadå, är detta ny information för er? Dem hade ju ett ordentligt reportage under V75 för ett par månader sen om detta.

Tränarna tycker ju att det systemet är kanon, vi spelare mindre bra. Har jag inte helt fel så tror jag Nybrink försvarade det ganska duktigt till tränarnas fördel.
Gammal 2013-03-31, 12:16   #123

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1302
Standard

Priceless pellini brunstig i senaste starten! Enligt Johan U
zondaplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-31, 12:24   #124
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2102

Standard

Vad säger Erik Adielsson om sina chanser idag? Är det någon som har hört något om detta?
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-31, 12:25   #125

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zondaplayer Visa inlägg
Priceless pellini brunstig i senaste starten! Enligt Johan U
Kan ju förklara det tappet över upploppet.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-31, 12:31   #126

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1035
Standard

Citat:
Hazelmere spik på allt idag sen gard i alla andra lopp...reducerat sen kan det bli lax.
Med en blå och en grön kusk alltid kör mot varandra, BC i spets, ÅS i dödens.
Åke tar över på sista lång, det har som oftast körts lite för fort då dessa hälsar på varandra. Då kommer OOQ avslutning............10% min vinnare
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-31, 12:34   #127

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Hur är banan? någon som vet?
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-31, 12:39   #128

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1576
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Hur är banan? någon som vet?
Det var 10 grader kallt på morgonen idag. Solen lyser och värmer allt mer och det kommer att bli plusgrader i eftermiddag.
- Det är inga bekymmer med banan. Vi hade lite tjällossning i tisdags men det är borta nu. Banan är fin och det kommer att gå att köra på valfri balans, hälsar Ulf Månsson.

från atgs hemsida.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2), travid (+2)
korvarm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-31, 13:30   #129

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 99
Standard

Atg brukar väl alltid ha bra bana ända tills det är för sent att införmera
Pilkast (+25)
A-undring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-31, 13:40   #130

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

1: 11
2: 12
3: 2,4,6,9
4: 5,6
5: 4,8,10
6: Alla
7: 11

Lycka till!
travid (+2)
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-31, 13:46   #131

fusbars avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 302
Standard

V75-1: 2, 3, 4, 7
V75-2: 1, 12, 15
V75-3: 1, 6, 9, 10
V75-4: 6 Time M
V75-5: 13, 14
V75-6: 3, 6, 11
V75-7: 1 Ginger B
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-31, 13:58   #132
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
By Air har bakspår formlös och kan ej slå bla nr 6. Tar den en plats med tur så är det bra. Svanens hästar överlag för mkt streckade i denna omgång. Ja jag vet att ni älskar låååånga motiveringar....men jag gillar att få många rätt. Alla de sju jag skrivit som chanslösa är chanslösa att vinna dvs alla av de sju kan bli tvåa i loppet men de vinner inte. Krävs en erfarenhet och analytisk förmåga för att förstå det. Vissa har det andra inte....jag trodde ni skulle vara tacksamma att få veta fakta innan ni lämnar in...men de flesta uppträder som de blir arga av att få riktig info...mkt egendomligt. Jag skulle bli jätteglad om jag fick sån info av er men det har hittills aldrig hänt. Tyvärr.
Du nämnde fortfarande inget vettigt. Du lägger fram ett påstående utan något belägg. Formlös är den knappast. Var ute 11e mars och vann med Stefan tom, 2veckor efteråt var den ute igen men felade (spelad till 2,50), hästen har även tränat bra under tiden. Den har vunnit från bakspår med Åke tidigare även. Så båda dina sk argument stämmer inte.
En motivering behöver inte vara lång, det är substansen i det man skriver som räknas. Du saknar all form av substans eller konkret information i dina inlägg, och du klagar på vår analytiska förmåga?

Vi har 13000 medlemmar, tänk om alla skulle skrika ut en chanslös utan motivering, hade inte tillfört forumet någonting. Visst hade en del fått rätt, men även några hade haft fel.
Allt vi begär är en kort rad varför du anser si eller så, för du kan veta något vi inte lagt märke till. Men tydligen gör du inte det, dina kommentarer är i stil med "Den vinner inte, så är det bara, spela emot om du vill".
Totalt meningslöst att ens försöka diskutera trav med dig, för du har verkligen inget vettigt att dela med dig förutom oneliners.

Tacksam är man för värdefull information, det du kommer med är bara trams och nonsens för du saknar information som backar upp det du skriver.

Robert Bergh ang banan
riddler (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-31, 14:02   #133

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Varför skulle Bergh anmäla bfro om det är 100%? -.-
Han anmäler ALLTID sina hästar barfota runt om. Ändrar sedan.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-31, 14:03   #134

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Du nämnde fortfarande inget vettigt. Du lägger fram ett påstående utan något belägg. Formlös är den knappast. Var ute 11e mars och vann med Stefan tom, 2veckor efteråt var den ute igen men felade (spelad till 2,50), hästen har även tränat bra under tiden. Den har vunnit från bakspår med Åke tidigare även. Så båda dina sk argument stämmer inte.
En motivering behöver inte vara lång, det är substansen i det man skriver som räknas. Du saknar all form av substans eller konkret information i dina inlägg, och du klagar på vår analytiska förmåga?

Vi har 13000 medlemmar, tänk om alla skulle skrika ut en chanslös utan motivering, hade inte tillfört forumet någonting. Visst hade en del fått rätt, men även några hade haft fel.
Allt vi begär är en kort rad varför du anser si eller så, för du kan veta något vi inte lagt märke till. Men tydligen gör du inte det, dina kommentarer är i stil med "Den vinner inte, så är det bara, spela emot om du vill".
Totalt meningslöst att ens försöka diskutera trav med dig, för du har verkligen inget vettigt att dela med dig förutom oneliners.

Tacksam är man för värdefull information, det du kommer med är bara trams och nonsens för du saknar information som backar upp det du skriver.

Robert Bergh ang banan

Det roliga är att du själv inte bidrar med så mkt men kritik är du bra på.. gör ett försök att ge något bra istället... det ser jag fram emot...gammal skåpmat duger inte!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-31, 14:07   #135
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Det roliga är att du själv inte bidrar med så mkt men kritik är du bra på.. gör ett försök att ge något bra istället... det ser jag fram emot...gammal skåpmat duger inte!
https://www.sharps.se/forums/240595-post16.html ang Caddie galant.
https://www.sharps.se/forums/trav-gal...35/#post241035 ang skoinfon på Nahar
Crosstalk: https://www.sharps.se/forums/trav-gal...32/#post240832
Checco i första: https://www.sharps.se/forums/trav-gal...86/#post240586

Hoppas du ser skillnaden mellan mina och dina inlägg. Mina bygger på fakta/information. Dina bygger på ingenting förutom just din magkänsla. Det finns 9miljoner magkänslor i Sverige.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td