Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-30, 08:21   #46

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Benga Visa inlägg
Är det jag som är dum i huvet eller?
Jag tycker Francais Du Gull borde ha chans, en jäkla bra häst som har en extrem kuskförbättring.
Spelarservice rankar F D Gull sist.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1), Pilkast (+3)
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 08:44   #47

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7517
Standard

Intervju med Åke i spelarservice.

Han säger!
Egentligen kanske 3 Aroma Grim i samma lopp som 12 Mellby Venus har bättre chans eller i alla fall är i bättre form.
Hon var jättefin i årsdebuten och är nog också lite fräschare i år än ifjol men det var otroligt billigt då och det loppet går inte att jämföra med V75.
Allt verkar i alla fall bra i normaljobb efteråt och vi kör barfota runt om igen.
Helt borta behöver hon nog inte vara.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 08:51   #48

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 40
Standard

Francais Du Gull

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Spelarservice rankar F D Gull sist.
Ja, jag såg rankingen helt otroligt.
Jag kommer att ha med han iallafall, Lindegren drev hästen för hårt på momarken när han missa starten därav galoppen.
Hästen går på alla distanser, jag varnar starkt för FDG.
Benga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 10:05   #49

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1182
Standard

Fan - Belgrado struken jag som inte trodde på den =(
ASteffEA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 10:40   #50

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jopase Visa inlägg
Det gick ju bra sist Erik körde (kolla Färjestad 120922) visserligen 1640. Hon sprang barfota bak då så det kanske kan vara värt att ha ögonen på.

https://www.travsport.se/hast/visa/634079/resultat
Ni måste förstå när en häst möter några som är för bra ... FDG i all ära och EA men bäst på kort i främmre träffen. Vann ett bluffguldlopp när bästa hästen hoppade i start och resten va skit. Hårt inne i loppet och bakspår.
Även Shak is Back är ingen 2140am häst åker ju dit på 1640 även mot en årsdebuterande Global Investment från dödens. True A är en mycket bra märr men bara ett lopp i kroppen och första i guld. Caddie comet är väl duktig och så, men ingen olympiatravhäst. Den som jag håller tvåa/trea i detta lopp efter Nahar är Monster Drive och On track Piraten men frågetecken på formen hos båda. Vilka hästar tror ni är med i Olympiatravet?

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-03-30 klockan 10:43.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 10:46   #51

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Caddie Gallant i sista håller jag fullständigt med om... Men, sedan kommer hjärnsläppet!!!:

"True Advantage en mycket bättre häst än Nahar" - hur fasiken har du kunnat vinna så mycket pengar på sistone?

Nahar käkar upp TA alla dagar i veckan, skiter ut honom varvet kvar och pissar på avskrädet innan han kliver över mållinjen...

Hehe, nej detta var det största skämtet i år, här på sharps - TA bättre häst än Nahar, hahahahahahaha!

Nahar ÄR stenklar!!!

Hur kan True Advantage va en bättre häst än Nahar med mindre pengar och långsammare tider?????????

Det ända jag kan instämma med är att om Nahar hoppar så är det öppet och är 4,2,8 mest aktuella.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-03-30 klockan 11:44.
Gammal 2013-03-30, 11:03   #52

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Dem som tror på Yank Dreamcahter kan sluta hoppas och tro inget sådant kommer inträffa tro mig.
Spikförslag 6 TimeMachine

tror att det står mellan 4,5,6,11 och skrällen heter 9 Super Otto.. tvåa bakom nästa Panne de Moteur-Quaesy i senaste loppet. Nån Quaesy finns inte här. Undrar verkligen varför många tror så mcket på 8 Crosstalk.. har jag missat något??? Är det för att Björn kör eller? Inga imponerande tider .... mött skitmotstånd.. sämsta spåret hmmm

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-03-30 klockan 11:46.
Gammal 2013-03-30, 11:42   #53

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Systemet och kommentarer...

1) 7 9
2) 1 2 9 11 12 13
3) 1 4 9 10
4) 2 5 6 7 11
5) 10
6) 2 4 5 6
7) 1 6

Avd.1
Förmodligen spets och slut på 7 Checco Boko men jag bara måste dubbla med 9 Västerbo Europe som alltid flyger lågt över upploppet. Har sett smällfin ut i jobb och 3% är ett skämt! PASSAS!

Avd.2
Påställt på 1 Love Leg låter det som och Björn Goop upp nu betyder 10 meter bättre! 2 Priceless Pellini var en besvikelse sist men förmodad spetshäst och då kan det vara så att Örjan stjäl loppet och inte behöver vara som bäst för att vinna? På bakspår tar jag med 9 Hazwlmere som är grundkapabel och såg smällfin ut i comebacken! Erik upp är såklart ett plus! 11 Out Of Question behöver smygas, det är ett måste men går sedan stabila 10-avslutningar! Racerbalans nu och se upp! 12 Mellby Venus är bästa hästen och nu barfota runt om! Måste streckas mycket tidigt och normalt ett spikbud men osäker på om toppformen finns därav gardering! 13 Evita Brodda gav mig många sköna tusenlappar på DD när den skrällde till 30 ggr! Har koll på den här fina hästen som är hyperspeedig! Bäst över 1640 men om smygare som sist avslutar den visslande! Måste med!

Avd.3
Spets tar 1 Shaq Is Back och toppform på den kanten! Hade spikat om det hade varit 1640 men nu vågar jag inte pga distansen! 4 True Advantage kan vinna med läpp som vanligt och den var smällfin i comebacken! Klart andrastreck! Om två träter... Då kanske 10 Francais Du Gull kommer flygandes längst ut efter att ha liftat med i rygg på 9 Nahar under slutvarvet!? Lindegren har påställt, inget tvivel om den saken och kusken är enormt revanschsugen för startmissen i Norge! Nu får han inte den revanschen själv men Erik vill nog gärna gottgöra!

Avd.4
Här luktar det överpace lång väg om inte 6 Time Machine bara flyger till spets? Då är det slut men galoppen är överhängande på den kanten! Plockar med 2 Foal Tooma som är en stark rackare i toppform. Har dödensvinster så stark är den och en som förmodligen är gynnad av överpace! Barfota dessutom! Kusken är inget man håller i handen på V75 men jag streckar! 5 Dream Trotter är kapabel och startsnabb och kan vara ledaren om sexan bränner! Lennartssons bästa chans streckas! STORMVARNING för 7 Carpenter On Tour som var dagens bästa värmning i comebacken på Sundbyholm. Flög lågt över upploppet då till näst intill fototorsk! Lopp i kroppen nu efter lång frånvaro, skickliga Tony Wallin upp och om den kommer ner och får överpace är 5 procent ett SKÄMT! 11 Paradise Beach kan få loppet!

Avd.5
Två baggar från samma stall och folk verkar tro på den på start! Dagfinn Aarum vs. Örjan Kihlström!? Osäker häst vs. stabil!? Startsnabb vs. startsnabb? Stark vs. stark och speedig? Hör ni hur det låter? Jag spikar utan tvekan! 14 Mel Odin kan bli "nästagångare" som tvåa-trea!

Avd.6
5 B.W.L.Champion med Goop är förstahäst! Toppform och den här har bra chans att få spets eller åtminstone bra lopp i främre träffen! Speedig som satan och vinstchansen är mycket god! 6 Macho Gossip är ett annat spetsbud och väl där agerar den som en tiger! Lindblom har skött vinterträningen bra, det visade han med I Saw You igår! 4 Cloria Victis är en stark rackare som nu går med racerbalans barfota och då streckar jag till och med Heiskanen! 2 Robin Ru har läge, form och Erik upp! Han har slunkit loss från invändigt läge och vunnit med halvskrällar förut på V75 och kan göra det igen!

Avd.7
Var länge länge inne på att spika 6 Caddie Gallant som jag länge länge ansåg vara omgångens bästa spikbud och vinstchans men jag orkar inte åka på 1 Ginger Belle som bara övertygar mer och mer i spets! För spets blir det! Jag kryper till korset och dubblar... Caddie kan ju fela också...
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 12:02   #54

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Systemet och kommentarer...

1) 7 9
2) 1 2 9 11 12 13
3) 1 4 9 10
4) 2 5 6 7 11
5) 10
6) 2 4 5 6
7) 1 6

Avd.1
Förmodligen spets och slut på 7 Checco Boko men jag bara måste dubbla med 9 Västerbo Europe som alltid flyger lågt över upploppet. Har sett smällfin ut i jobb och 3% är ett skämt! PASSAS!

Avd.2
Påställt på 1 Love Leg låter det som och Björn Goop upp nu betyder 10 meter bättre! 2 Priceless Pellini var en besvikelse sist men förmodad spetshäst och då kan det vara så att Örjan stjäl loppet och inte behöver vara som bäst för att vinna? På bakspår tar jag med 9 Hazwlmere som är grundkapabel och såg smällfin ut i comebacken! Erik upp är såklart ett plus! 11 Out Of Question behöver smygas, det är ett måste men går sedan stabila 10-avslutningar! Racerbalans nu och se upp! 12 Mellby Venus är bästa hästen och nu barfota runt om! Måste streckas mycket tidigt och normalt ett spikbud men osäker på om toppformen finns därav gardering! 13 Evita Brodda gav mig många sköna tusenlappar på DD när den skrällde till 30 ggr! Har koll på den här fina hästen som är hyperspeedig! Bäst över 1640 men om smygare som sist avslutar den visslande! Måste med!

Avd.3
Spets tar 1 Shaq Is Back och toppform på den kanten! Hade spikat om det hade varit 1640 men nu vågar jag inte pga distansen! 4 True Advantage kan vinna med läpp som vanligt och den var smällfin i comebacken! Klart andrastreck! Om två träter... Då kanske 10 Francais Du Gull kommer flygandes längst ut efter att ha liftat med i rygg på 9 Nahar under slutvarvet!? Lindegren har påställt, inget tvivel om den saken och kusken är enormt revanschsugen för startmissen i Norge! Nu får han inte den revanschen själv men Erik vill nog gärna gottgöra!

Avd.4
Här luktar det överpace lång väg om inte 6 Time Machine bara flyger till spets? Då är det slut men galoppen är överhängande på den kanten! Plockar med 2 Foal Tooma som är en stark rackare i toppform. Har dödensvinster så stark är den och en som förmodligen är gynnad av överpace! Barfota dessutom! Kusken är inget man håller i handen på V75 men jag streckar! 5 Dream Trotter är kapabel och startsnabb och kan vara ledaren om sexan bränner! Lennartssons bästa chans streckas! STORMVARNING för 7 Carpenter On Tour som var dagens bästa värmning i comebacken på Sundbyholm. Flög lågt över upploppet då till näst intill fototorsk! Lopp i kroppen nu efter lång frånvaro, skickliga Tony Wallin upp och om den kommer ner och får överpace är 5 procent ett SKÄMT! 11 Paradise Beach kan få loppet!

Avd.5
Två baggar från samma stall och folk verkar tro på den på start! Dagfinn Aarum vs. Örjan Kihlström!? Osäker häst vs. stabil!? Startsnabb vs. startsnabb? Stark vs. stark och speedig? Hör ni hur det låter? Jag spikar utan tvekan! 14 Mel Odin kan bli "nästagångare" som tvåa-trea!

Avd.6
5 B.W.L.Champion med Goop är förstahäst! Toppform och den här har bra chans att få spets eller åtminstone bra lopp i främre träffen! Speedig som satan och vinstchansen är mycket god! 6 Macho Gossip är ett annat spetsbud och väl där agerar den som en tiger! Lindblom har skött vinterträningen bra, det visade han med I Saw You igår! 4 Cloria Victis är en stark rackare som nu går med racerbalans barfota och då streckar jag till och med Heiskanen! 2 Robin Ru har läge, form och Erik upp! Han har slunkit loss från invändigt läge och vunnit med halvskrällar förut på V75 och kan göra det igen!

Avd.7
Var länge länge inne på att spika 6 Caddie Gallant som jag länge länge ansåg vara omgångens bästa spikbud och vinstchans men jag orkar inte åka på 1 Ginger Belle som bara övertygar mer och mer i spets! För spets blir det! Jag kryper till korset och dubblar... Caddie kan ju fela också...
haha ser verkligen ut som du slickar travtjänsten i arslet! bättre kan du doob. Du brukar ju ha EN egen ide om åtet!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 12:31   #55

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Ha ha. Laxdasen genomskådar!
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 12:35   #56

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Ha ha. Laxdasen genomskådar!

ja det gör alla....han orkade inte tänka själv....stämmer till 90%. Men byter han bild ska jag förlåta honom....är nära att kasta upp maten när jag ser den...
Gammal 2013-03-30, 13:18   #57

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
haha ser verkligen ut som du slickar travtjänsten i arslet! bättre kan du doob. Du brukar ju ha EN egen ide om åtet!
Ja du... Jag kanske jobbar på Travtjänsten?
Jag har för vana att kommentera hela eller större delar av mina system till skillnaden från dig, laxpitt!

Gapa ut enstaka "snackisar" med låg träffprocent är inte min grej...

Omgångarna är ju sönderanalyserade numera så du får nog vänja dig vid att "proffsen" tycker lika ibland!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skuumberg (+10)
Gammal 2013-03-30, 13:21   #58

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Ja du... Jag kanske jobbar på Travtjänsten?
Jag har för vana att kommentera hela eller större delar av mina system till skillnaden från dig, laxpitt!

Gapa ut enstaka "snackisar" med låg träffprocent är inte min grej...

Omgångarna är ju sönderanalyserade numera så du får nog vänja dig vid att "proffsen" tycker lika ibland!

Haha...jag får väl det! Jag kan skriva låååånga analyser....jag tycker det är mer intressant att ge bra fakta som en utförlig intervju som jag lämnade på v4 för några dagar sen om Munter. Den stämde till 100% hästen var favorit i loippet och jag hade fått totalt avslag av ägaren,tränaren och kusken. Det är info som jag gillar!
Gammal 2013-03-30, 13:37   #59

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Haha...jag får väl det! Jag kan skriva låååånga analyser....jag tycker det är mer intressant att ge bra fakta som en utförlig intervju som jag lämnade på v4 för några dagar sen om Munter. Den stämde till 100% hästen var favorit i loippet och jag hade fått totalt avslag av ägaren,tränaren och kusken. Det är info som jag gillar!
Kanon då! Jag står för analyserna och du för infon! Bra komplement!

PS. Såg du att jag hade ett "laxpitt-tips" igår!? Info från två oberoende källor i stallet att Scoot To Scoore skulle vinna igår! Bra info nog åt dig?
Gammal 2013-03-30, 13:49   #60

Asprillas avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 779
Standard

Tänkte precis fråga vad det är för fel på folk idag när jag insåg att omgången körs först imorgon. Kunde väl inte vara påsken som drog ned utdelningen så ofantligt...

td