|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-03-30, 08:21 | #46 |
Spelarservice rankar F D Gull sist.
|
|
2013-03-30, 08:44 | #47 |
Intervju med Åke i spelarservice.Han säger!
Egentligen kanske 3 Aroma Grim i samma lopp som 12 Mellby Venus har bättre chans eller i alla fall är i bättre form. Hon var jättefin i årsdebuten och är nog också lite fräschare i år än ifjol men det var otroligt billigt då och det loppet går inte att jämföra med V75. Allt verkar i alla fall bra i normaljobb efteråt och vi kör barfota runt om igen. Helt borta behöver hon nog inte vara. |
|
2013-03-30, 08:51 | #48 |
Francais Du Gull |
|
2013-03-30, 10:05 | #49 |
Fan - Belgrado struken jag som inte trodde på den =(
|
|
2013-03-30, 10:40 | #50 | |
Citat:
Även Shak is Back är ingen 2140am häst åker ju dit på 1640 även mot en årsdebuterande Global Investment från dödens. True A är en mycket bra märr men bara ett lopp i kroppen och första i guld. Caddie comet är väl duktig och så, men ingen olympiatravhäst. Den som jag håller tvåa/trea i detta lopp efter Nahar är Monster Drive och On track Piraten men frågetecken på formen hos båda. Vilka hästar tror ni är med i Olympiatravet? Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-03-30 klockan 10:43. |
||
2013-03-30, 10:46 | #51 | |
Citat:
Det ända jag kan instämma med är att om Nahar hoppar så är det öppet och är 4,2,8 mest aktuella. Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-03-30 klockan 11:44. |
||
2013-03-30, 11:03 | #52 |
Dem som tror på Yank Dreamcahter kan sluta hoppas och tro inget sådant kommer inträffa tro mig.
Spikförslag 6 TimeMachine tror att det står mellan 4,5,6,11 och skrällen heter 9 Super Otto.. tvåa bakom nästa Panne de Moteur-Quaesy i senaste loppet. Nån Quaesy finns inte här. Undrar verkligen varför många tror så mcket på 8 Crosstalk.. har jag missat något??? Är det för att Björn kör eller? Inga imponerande tider .... mött skitmotstånd.. sämsta spåret hmmm Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-03-30 klockan 11:46. |
|
2013-03-30, 11:42 | #53 |
Systemet och kommentarer...
1) 7 9 2) 1 2 9 11 12 13 3) 1 4 9 10 4) 2 5 6 7 11 5) 10 6) 2 4 5 6 7) 1 6 Avd.1 Förmodligen spets och slut på 7 Checco Boko men jag bara måste dubbla med 9 Västerbo Europe som alltid flyger lågt över upploppet. Har sett smällfin ut i jobb och 3% är ett skämt! PASSAS! Avd.2 Påställt på 1 Love Leg låter det som och Björn Goop upp nu betyder 10 meter bättre! 2 Priceless Pellini var en besvikelse sist men förmodad spetshäst och då kan det vara så att Örjan stjäl loppet och inte behöver vara som bäst för att vinna? På bakspår tar jag med 9 Hazwlmere som är grundkapabel och såg smällfin ut i comebacken! Erik upp är såklart ett plus! 11 Out Of Question behöver smygas, det är ett måste men går sedan stabila 10-avslutningar! Racerbalans nu och se upp! 12 Mellby Venus är bästa hästen och nu barfota runt om! Måste streckas mycket tidigt och normalt ett spikbud men osäker på om toppformen finns därav gardering! 13 Evita Brodda gav mig många sköna tusenlappar på DD när den skrällde till 30 ggr! Har koll på den här fina hästen som är hyperspeedig! Bäst över 1640 men om smygare som sist avslutar den visslande! Måste med! Avd.3 Spets tar 1 Shaq Is Back och toppform på den kanten! Hade spikat om det hade varit 1640 men nu vågar jag inte pga distansen! 4 True Advantage kan vinna med läpp som vanligt och den var smällfin i comebacken! Klart andrastreck! Om två träter... Då kanske 10 Francais Du Gull kommer flygandes längst ut efter att ha liftat med i rygg på 9 Nahar under slutvarvet!? Lindegren har påställt, inget tvivel om den saken och kusken är enormt revanschsugen för startmissen i Norge! Nu får han inte den revanschen själv men Erik vill nog gärna gottgöra! Avd.4 Här luktar det överpace lång väg om inte 6 Time Machine bara flyger till spets? Då är det slut men galoppen är överhängande på den kanten! Plockar med 2 Foal Tooma som är en stark rackare i toppform. Har dödensvinster så stark är den och en som förmodligen är gynnad av överpace! Barfota dessutom! Kusken är inget man håller i handen på V75 men jag streckar! 5 Dream Trotter är kapabel och startsnabb och kan vara ledaren om sexan bränner! Lennartssons bästa chans streckas! STORMVARNING för 7 Carpenter On Tour som var dagens bästa värmning i comebacken på Sundbyholm. Flög lågt över upploppet då till näst intill fototorsk! Lopp i kroppen nu efter lång frånvaro, skickliga Tony Wallin upp och om den kommer ner och får överpace är 5 procent ett SKÄMT! 11 Paradise Beach kan få loppet! Avd.5 Två baggar från samma stall och folk verkar tro på den på start! Dagfinn Aarum vs. Örjan Kihlström!? Osäker häst vs. stabil!? Startsnabb vs. startsnabb? Stark vs. stark och speedig? Hör ni hur det låter? Jag spikar utan tvekan! 14 Mel Odin kan bli "nästagångare" som tvåa-trea! Avd.6 5 B.W.L.Champion med Goop är förstahäst! Toppform och den här har bra chans att få spets eller åtminstone bra lopp i främre träffen! Speedig som satan och vinstchansen är mycket god! 6 Macho Gossip är ett annat spetsbud och väl där agerar den som en tiger! Lindblom har skött vinterträningen bra, det visade han med I Saw You igår! 4 Cloria Victis är en stark rackare som nu går med racerbalans barfota och då streckar jag till och med Heiskanen! 2 Robin Ru har läge, form och Erik upp! Han har slunkit loss från invändigt läge och vunnit med halvskrällar förut på V75 och kan göra det igen! Avd.7 Var länge länge inne på att spika 6 Caddie Gallant som jag länge länge ansåg vara omgångens bästa spikbud och vinstchans men jag orkar inte åka på 1 Ginger Belle som bara övertygar mer och mer i spets! För spets blir det! Jag kryper till korset och dubblar... Caddie kan ju fela också... |
|
2013-03-30, 12:02 | #54 | |
Citat:
|
||
2013-03-30, 12:35 | #56 |
|
|
2013-03-30, 13:18 | #57 | |
Citat:
Jag har för vana att kommentera hela eller större delar av mina system till skillnaden från dig, laxpitt! Gapa ut enstaka "snackisar" med låg träffprocent är inte min grej... Omgångarna är ju sönderanalyserade numera så du får nog vänja dig vid att "proffsen" tycker lika ibland! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skuumberg (+10) |
||
2013-03-30, 13:21 | #58 | |
Citat:
Haha...jag får väl det! Jag kan skriva låååånga analyser....jag tycker det är mer intressant att ge bra fakta som en utförlig intervju som jag lämnade på v4 för några dagar sen om Munter. Den stämde till 100% hästen var favorit i loippet och jag hade fått totalt avslag av ägaren,tränaren och kusken. Det är info som jag gillar! |
||
2013-03-30, 13:37 | #59 | |
Citat:
PS. Såg du att jag hade ett "laxpitt-tips" igår!? Info från två oberoende källor i stallet att Scoot To Scoore skulle vinna igår! Bra info nog åt dig? |
||
|