Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-01, 10:15   #226

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Benga Visa inlägg
Så dålig var han inte va? fick stryk av smygkörd häst.
Kom på delad andraplats, hade sämre startpoäng är svanens, därför ingen start i finalen.
Jo det är sant! Allt kan hända och det va ett lite konstigt guldlopp.
Nu ser man hur stor betydelse kusken har.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 10:16   #227

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5784
Standard

Kretsen kring Francais Du Gull har överklagat beslutet att inte vara kvalificerad trots att dom blev två i gårdagens utagningslopp inför olympiatravet.
Nu kommer det att bli skiljeheat på Mantorp nästa lördag mellan Francais Du Gull och Monster Drive.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 10:26   #228

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Att kusken spelar roll är väl inget att hymla om. Men vad gäller FDG är den mycket vassare med helstängt och barfota bak (som den gick igår). Det var tex med den utrustningen och balansen som den bombade runt på 11,0 över 1640 i ett lopp på Färjestad. Gäller att ha koll på det mesta om man ska värdera hästarna korrekt.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 10:33   #229

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Att kusken spelar roll är väl inget att hymla om. Men vad gäller FDG är den mycket vassare med helstängt och barfota bak (som den gick igår). Det var tex med den utrustningen och balansen som den bombade runt på 11,0 över 1640 i ett lopp på Färjestad. Gäller att ha koll på det mesta om man ska värdera hästarna korrekt.
Tydligen
Men kort och från spets på Färjestads snabba bana kunde jag inte värdera i detta sammanhang... miss från mig helt klart. Tyckte den stod lite hårt inne i loppet.
Gammal 2013-04-01, 10:40   #230

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Den ända som trodde och varnade för Bagley va Ögat...
Gammal 2013-04-01, 11:27   #231
joy

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 247
Standard

Ja det är helt rätt,, men dom får inte rätt.
Tycker dom kan ta ett av wildcarden, varför dessa trötta franskahästar, som bara A Lindqvist hyllar, jag vet att vissa har vunnit tidigare, men över lag så tillför dom ingeting
Eller ha 11st bakom bilen vad är problemet
joy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 14:37   #232

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Kretsen kring Francais Du Gull har överklagat beslutet att inte vara kvalificerad trots att dom blev två i gårdagens utagningslopp inför olympiatravet.
Nu kommer det att bli skiljeheat på Mantorp nästa lördag mellan Francais Du Gull och Monster Drive.
Kan ju va 1/4 också!
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 16:54   #233

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg

Hehe! Bra aprilskämt här...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 17:42   #234

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joy Visa inlägg
Varför blir du upprörd? jag LÄSTE ditt inlägg , Men läste du mitt , HAR DU HÄST !!!!!! , Om din häst vann 100 K ,skulle nog du med bölllllla ,varje gång den vann , mitt hjärta är inte av sten
Puss Joy
Svar 1: Nej jag skulle inte böllllla om min häst vann 100k.
Svar 2: Nej jag är inte upprörd.
Svar 3: Jag skrev ett inlägg där jag ansåg att man på sista tiden har "marknadsfört" eller vad fan man gjort, dessa vinnande stalltjejer där "deras" hästar vinner. Det är ju ofta inte ens deras egna häst utan dom SKÖTER om den.
Klart man kan bli glad, låt dom glädjas men vill vi inte hellre ha en vettig intervju med någon som kan svara och prata tillbaka på frågorna än "glädjeyra" efter loppen?
Nej jag har inte en häst, för jag förmodar du skrev det som en fråga trots 6st utropstecken efter.
Hur som haver min glädjespridare, så kommer jag ge det sista ordet till dig i detta efter detta inlägg då det kanske muntrar upp din dag och det är du värd när solen skiner så vackert.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-01, 22:37   #235

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 40
Standard

FDG

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag har haft koll på hästen sedan 4 - års säsongen, satte bla. 2st 7:or när han vann från bakspår på 2640, hade spik på han på ena systemet och A- rank på det andra (38000:-) så han har blivit en favorit.
Tyvärr hade jag spik på han igår, spika även Natural Wonder och Tarzans i första avd., men det blev en femma iallafall, det får man va jäkligt nöjd med.
Benga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td