Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-25, 15:37   #16

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Härligt att ha dig tillbaka Dasen

Du är älskad och saknad
haha älskad, saknad men du glömde även hatad
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+3)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 15:40   #17

laxdasens avatar

Standard

Toronto Love...hur ska den kunna torska????
Gammal 2013-03-25, 15:40   #18
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
haha älskad, saknad men du glömde även hatad
Ingen kan vara riktigt älskad utan att vara riktikt riktigt hatad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 15:42   #19

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Ingen kan vara riktigt älskad utan att vara riktikt riktigt hatad.
Du har så rätt....det är en berg- och dalbana....men ligger man på den räta linjen hela tiden blir man varken älskad eller hatad
Gammal 2013-03-25, 15:58   #20

prototyps avatar

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 95
Standard

DD2_nr 12 Look La Marc tror ju tränaren en del på. Underskattad idag? Möjligen är den ngt gammal_tio år.
DD2 _Är inte nr. 7 Acriter en ickevinnare..? 20 starter, en vinst, 4a tvåor och 4a treor...Visst den har mött tuffa gäng, men i alla fall...
DD2_nr 2 Thunderbird. Robert Berg.

Min DD:
1: 2,6,8
2: 2, 12
prototyp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 16:10   #21

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Låter inte som att Salmela beordrar Kontio att toksvara va?

Citat:
- 2 David Sisu (V65-1) har tränat på bra och verkar fint i ordning. Har ett bra läge och ska kunna få ett bra lopp härifrån. Svårt räcka mot favoriten direkt i årsdebuten men skall kunna vara tvåa med rätt lopp. Behöver lopp i kroppen innan formen riktigt sitter där.

Källa: ATG.se
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 16:21   #22

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Fashion diva vinner med 100. Bara Monas invercote emot men kass kusk
INNAN alla gapar ut Fashion Diva som klar så bör ni titta lite på 2 Delicious Avista också! Förstå mig rätt nu! Jag är också inne på att Fashion Diva är STENKLAR men det är så lätt att själv ha mordfeeling för en häst och sen gapas det till höger och vänster och man bara spikar och bläddrar vidare utan att analysera loppet!? Tvåan är det uppenbara motbudet och det är en startsnabb häst som förmodligen körs i spets och därifrån ska den slås! Mycket kapabel och vann direkt i comebacken! Fashion Diva kan vinna från dödens men det här är ett seriöst motbud!
Gammal 2013-03-25, 16:34   #23

laxdasens avatar

Standard

Doob: du har en stor poäng i att man kan stirra sig blind på en man har klar...man kan missa att verkligen kolla motståndet. Man är redan inställd på att spika.. bra synpunkt.
Gammal 2013-03-25, 17:03   #24

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
INNAN alla gapar ut Fashion Diva som klar så bör ni titta lite på 2 Delicious Avista också! Förstå mig rätt nu! Jag är också inne på att Fashion Diva är STENKLAR men det är så lätt att själv ha mordfeeling för en häst och sen gapas det till höger och vänster och man bara spikar och bläddrar vidare utan att analysera loppet!? Tvåan är det uppenbara motbudet och det är en startsnabb häst som förmodligen körs i spets och därifrån ska den slås! Mycket kapabel och vann direkt i comebacken! Fashion Diva kan vinna från dödens men det här är ett seriöst motbud!
kolla tiderna
6 och 10 och 8 har jämfört med pisstider resten har.. sen har du rätt om spåret och ledning osv..

rank

A.6,10,8
B.2

mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 17:04   #25

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Hur skall Nygårds Bolinder kunna slå Lill Balder fick styk sist med flera längder av LB trots en bra resa + på traktorn med Jorma Hans Brunlöv mkt bra kusk och tränare !
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 17:05   #26

laxdasens avatar

Standard

Klasskillnad.. Bolinder en mkt bättre häst i grunden och det kommer visas ikväll! Jorma får ur den 2 s till.
Gammal 2013-03-25, 17:07   #27

doobs avatar

Standard

Nu har jag inte råd att dubbla i femte men då Fashion i nuläget bara är andrahandare och det är jämnt mellan 2 och 6 så tar jag ställning...

Registrerat spel

Datum: 2013-03-25
Bana: Bollnäs
Spelform: V65, omg. 41

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3 Sandrngham Hanover (2)
2 2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11 (5)
3 3, 6 (10)
4 1, 5, 6, 11, 12, 14, 15 (4)
5 6 Fashion Diva (2)
6 2, 6, 13 (7)

Vadet gäller startnummer

336 rader x 1 x 1,00 kr =
336,00 kr

Kvittonummer: 0D04 9404 XXXX XXXX

Kommentarer:

Andra avdelningen tror jag står mellan 2 Essis Lille Alfred som spurtade starkt och bara ökade in mot mål sist! Avslutade runt 29 sista 500 och sträckte på sig när den blev utmanad! Fast i kall rygg och loss med fin spurt var 4 Barrfaksen som kan vara ett sunt motbud! Målar på men tror mest på dessa två!

SS och TT är ute efter 6 Krusen och intrycket sist var gott med full löd över mål! Kan dock häxa från detta läge och det är inte Örjan i vagnen direkt... Dubblar med en annan lallare som kan vinna om luckan uppenbarar sig 100 kvar! Speedig som attans och nu barfota!? Förmodligen fast och bortkörd men jag vill inte spricka om luckan kommer...

Fynden i monté är 5 George Sånna som jag länge var inne på att chansspika... Får bli trio-spiken istället! 17% är för lite! 11 Oh Yeah till 3%! Är folk fulla? Två lopp i kroppen efter vila och har sett smällfin ut! Inte minst i monté som tvåa efter galopp! PASSAS!! Vad kan den franska hästen på 2180? 14 Yanantin Boko är en kanon i grunden som kan få nytändning under sadeln? Räds inte det här gänget! 15 Manos General är också understreckad!

I sista har jag noll koll på Berghs men vågar inte lämna. Tar bort Acriter som inte imponerat på mig, har alldeles för gott rykte...
Gammal 2013-03-25, 17:11   #28

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Fashion diva har gått helt andra tider än mot helt annat motstånd. Kolla vad den har gått mot. Enda motbudet är monas invercote som skulle vara spelvärd med en bättre kusk. 2an har inte ens med detta att göra trots en fin prestation sist
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-25, 17:11   #29

laxdasens avatar

Standard

Varför tror ingen på toronto love??? Är ju totalt överlägsen i ett sånt här skitgäng...
Gammal 2013-03-25, 17:22   #30

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Varför tror ingen på toronto love??? Är ju totalt överlägsen i ett sånt här skitgäng...
Varför då?? På pengarna eller tiderna menar du hehe ...
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td