Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-19, 06:40   #1

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Uppstack V86 20/3

Dags att prata lite v86! Så här vid första anblicken så är jag inne på att spika nr 5 i lopp 1 och 2 (new york us och insert sock)

Sen har jag en liten fundering till Kriga har du något på Net till denna omgång?
Nurmus är ju positiv på hemsidan men så var väl inte fallet vid premiären och då var de ju uppvisning ända tills galoppen kom.
Om positivt på Net spik nr 3.
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 07:36   #2
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Net har man varit uppåt på i alla starter, den har svikit kopiöst, är väl egentligen bara första starten för nurmos den var bra, då galoppera den bort segern, de 2 starterna efter har den inte gått alls. Men man vet ju hur det blir, släpper man den, ja då vinner den...men denna gång undrar ja om inte distansen är i kortaste laget för att den ska hinna med.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 12:46   #3

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

DjaliBoko har en toppchans. Spets & slut
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 13:06   #4

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1073
Standard

Avd3: Motivated H eller Ginger B i spets? Körning och Indescribable?
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 17:27   #5

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Jag gör som laxtasken! Gapar ut en klar och står fast! DJALI BOKO!!!!

Årets klaraste spik! Vinner med 30 meter!

I andra borde det vara dags för King Express! Två fina lopp på slutet och nu är distans och motstånd rätt!

Chansspikar även VIC i sjätte! Toppform och nu är det dags! Jagat den länge!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1)

Senast redigerad av doob den 2013-03-19 klockan 17:31.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 03:33   #6

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Linus ru ska passas till 8% trots att bosse kör
Självklart ingen bergvinnare men en riktig stänkare på en välgarderad kupong
Gammal 2013-03-20, 06:43   #7

Standard

Det lutar åt att jag släpper Net som en spik. Little miss Sweden får bli spik nr 3 går ner något i klass och har dessutom bättre spår nu än senast då hon vann på V75.
I samma lopp hittar vi även unison sund var brunstig senast därav den dåliga prestationen fan va jag skulle vilja ha råd med denna!
Gammal 2013-03-20, 08:55   #8

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Rövarsystemet...

avd1. 3 Licence to holder tävlade med framgång som treåring och kom bl.a 2a bakom fantom hästen Chelsea boko i kritieriet. Har nu inte startat på ett bra tag men jag undrar inte om hästen har bäst kapacitet i fältet..

avd2. Insert sock hade lite problem senast då han hamnade i maskin, (glöm) gången innan var han smällfin vid segern och formen sitter där. Sköter han sig ska det vara bra chans. Öppet lopp! totalt streckar jag fyra stycken.

avd3. känns som det kan bli fart i detta loppet, jag älskar drinken "mojito" dessutom kan hästen spurta vasst och med rätta ryggar kan det gå vägen. Jag vill även ta med Abboren som Jorma tror mycket på dessutom Tarzans INDESCRIBABLE

avd4 Draget heter Amour´d inverne satt invändigt men när luckan kom spurtade hon vasst. Formen är på topp och hon vill säkerligen vara med även här. Spelvärd! Jag streckar totalt fyra hästar här.

avd5. Djali boko är en av Per Nordstöms bästa treåringar just nu, han satsar hårt i år på unhästar och i detta loppet ska han ha goda chanser att spåra runt om, om han går felfri.

avd6. "Grogg" på forumet hade hittat en intervjuv med Annete S Jansson att hon trodde på bra segerchans med Stig Allover, kan tyver inget om tränaren men 1% är ett fynd. Tony Wallin kör också en intressant häst, denne kusk kör ofta åt amatörer och vinner väldigt ofta med dem. Sveriges mest underskattade kusk. Björnjägaren har tänt till i år. Sedan vill jag gärna ha med goopen från bästa läget.

avd7. Här tror jag Iceland får allt kört i halsen. Spik!

avd8. For Life kan spurta vasst och Jorma trodde på en ganska så vettig segerchans. Spelvärd! Oolong gillar jag och hästen kanske behöver tur från spåret men det kan gå igen...

avd1. 3 Lincens to holder
avd2. 4-5-7-12
avd3. 9-11-12
avd4. 6-7-8-10
avd5. 2 Djalli boko
avd6. 1-2-3-7
avd7. 9 Iceland
avd8. 7-11
= 96 kr

DD1. 9
DD2. 7
* 100

God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2013-03-20 klockan 17:15.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 10:47   #9

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 2235
Standard

Årets BÄSTA spik. 2 Djali Boko i avd5.

Så här sa per om Djali Boko

Hade vi åtgärdat några småskavanker på inför förra starten som han vann med gott om krafter kvar. Fått perfekt läge här bakom bilen och han ska ses med toppchans.
Sist när Djali Boko startade på Solvalla så vart det galopp, men det berodde på att Djali Boko hade problem med en tand, och hade förlånga brodd.
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 13:41   #10

Grogg12s avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 432

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Öhh va säger vi om denna intervju??

3 Stig Allover (Johnny Takter) gjorde ett bra lopp senast och hästen har gått från klarhet till klarhet. Jag hoppas på seger för hästen är inte dålig, säger Anette S Jansson.

En 1%are! Har hon ett alkoholproblem eller vet hon vad hon talar om??
bra kusk nu iaf..
Klanke (+10)
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 14:17   #11

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Bästa spikarna ikväll är 5 New York U.S nu när Quality Questioned blev struken & Djali Boko

Min chans spik blir Shaq is Back

7 rätt igår sprack i första fan

Senast redigerad av capone den 2013-03-21 klockan 09:03.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 15:15   #12

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

vad händer om Djali Boko hoppar då???? är det en bra pik då oxå eller till 85-90%? ska fällas så det bara skriker om det!!!!!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 15:23   #13

HuBBaBuBBas avatar

Standard

men visst man får väl bra på 7 rätt om djali b inte vinner så ???? eller ensam om man fäller
Gammal 2013-03-20, 15:35   #14

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
vad händer om Djali Boko hoppar då???? är det en bra pik då oxå eller till 85-90%? ska fällas så det bara skriker om det!!!!!
Tror inte det ska vara något problem denna gången. Hade problem senast den var på Solvalla med en tand som låg bakom galoppen, men klart, alla hästar kan hoppa...

"- 2 Djali Boko (V86-5) hade problem med munnen senast vi var på Solvalla. Då jag fick hålla lite i honom i defileringen började han ruska på huvudet och var sedan aldrig i balans. Vi har fixat till munnen på honom efter och även fixat till bakknäna. I Halmstad fungerade han perfekt och har varit riktigt fin efteråt. Vi har ett bra läge, han är framåt och öppnar snabbt. Han har varit lite piggelin så jag ska testa med öppet huvudlag i bilprovstarten, öppnar han bra då kan det tänkas att vi kör med det, han har ju alltid gått med helstängt. Med helstängt tar han nog ledningen direkt, med öppet kanske vi inte tar den direkt men det är möjligt att han får överta tidigt men det är svårt att köra loppen på förhand. Han går med skor runt om denna gång, det funkar bra, jag vill helst inte köra med hakar man han har tränat på det hela vintern så det funkar och vi åker samma dag precis som senast då vi var på Solvalla, säger Per Nordström"
HuBBaBuBBa (+5)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 16:08   #15

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Registrerat spel

Datum: 2013-03-20
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 20

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 5 New York U.S. (7, 4)
2 7, 13 (5, 12)
3 1, 3, 7, 11, 12 (2, 8)
4 5, 7, 8, 11, 14, 15 (13, 6)
5 2, 4, 7 (8, 6)
6 1, 4, 5, 8, 9, 10, 12 (7, 11)
7 2, 6, 7, 9 (3, 4)
8 6, 11 (5, 2)

Vadet gäller startnummer

10080 rader x 1 x 0,25 kr =
2 520,00 kr

Kvittonummer: 6F24 0255 28D3 xxxx

delat på 12 andelar
Gammal 2013-03-20, 16:15   #16

Standard

Har takter gått och blivit sjuk? Utbytt på samtliga uppsittningar.
Gammal 2013-03-20, 16:20   #17

V75fahlles avatar

Sharp$: 4945
Standard

Citat:
Registrerat spel

1 5 New York U.S. (7, 4)
2 7, 13 (5, 12)
3 1, 3, 7, 11, 12 (2, 8)
5 2, 4, 7 (8, 6)
7 2, 6, 7, 9 (3, 4)
8 6, 11 (5, 2)

Vadet gäller startnummer

2 520,00 kr

delat på 12 andelar

Tja Hubba!
Nån minusinfo på 10 Little Miss Sweden (V86-4) som gör att du tar bort den och rankar 8 andra hästar före?
Gammal 2013-03-20, 16:42   #18

Skubb14s avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
Dags att prata lite v86! Så här vid första anblicken så är jag inne på att spika nr 5 i lopp 1 och 2 (new york us och insert sock)

Sen har jag en liten fundering till Kriga har du något på Net till denna omgång?
Nurmus är ju positiv på hemsidan men så var väl inte fallet vid premiären och då var de ju uppvisning ända tills galoppen kom.
Om positivt på Net spik nr 3.

Du får faktiskt hela 20ggr pengarna på Net som vinnare på Unibet och 4,50 på plats.

Är ju helt klart ganska högt, om dom skulle få ordning på den hästen.
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 16:54   #19

Sharp$: 1
Standard

Om Insert Sock galopperar och King Express inte tar ledningen så spets och slut för nr 2 Julius Milton i V86-2? Platsspel kanske.
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 17:14   #20
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skubb14 Visa inlägg
Du får faktiskt hela 20ggr pengarna på Net som vinnare på Unibet och 4,50 på plats.

Ja med tanke på vilket stallskrik de varit på hästen de 2 senaste starterna, o denna gång känns nästan motståndet enklare, är väl isf distansen som kan vara i kortaste laget. Men absolut, 20 ggr på vinnare är ofantligt högt.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 17:38   #21

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Tja Hubba!
Nån minusinfo på 10 Little Miss Sweden (V86-4) som gör att du tar bort den och rankar 8 andra hästar före?
tog bort den och björnjägaren för att jag vill åt dem stora pengarna och det är typiska skrälllopp och kuskminus på båda så schass

den jag tror mest på är 8 nice and easy där
mijo14 (+6), V75fahlle (+5)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-03-20 klockan 17:39.
Gammal 2013-03-20, 17:47   #22

Sharp$: 1051
Standard

Bara jag som tycker 10 Catchee Town i avdelning 3 står på tur att vinna lopp? Visst kusk och spår emot men kolla hans senaste lopp. Hästen besitter mycket. Kan vara en riktig godisbit till 1%, 14 ggr degen
marvel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 17:48   #23

Klankes avatar

Standard

V86-1

1 Ohkotok Goj (­Samuel Rehn) har tränat på rejält och gått ett provlopp på 1.20. Det är en bra häst, men jag har inga krav i årets första start. Jag hoppas kunna smyga med och vara femma i mål. Eventuellt barfota runt om, säger Samuel.

2 Lillen Sisu (Björn Goop) gör spännande årsdebut och har sett fin ut i två jobb på Solvalla. Det är ett tufft lopp och min häst behöver lopp i kroppen. Jag har svårt att tro på seger och det blir troligtvis inte optimal ­balans, säger Petri.

3 Licence Holder (­Marcus M Melander) har jobbat bra under vintern och jag tror att hästen kommer att få en bra säsong, men han kommer att behöva ett lopp i kroppen. Alla våra hästar som årsdebuterar är lugnt tagna. Skor runt om, säger Marcus M Melander i Stefan Melanders stall.

4 Rocket Zet (Daniel Redén) fick visa senast att han inte är så tokig. Tyvärr var jag tvungen att korrigera honom 75 meter kvar och utan den incidenten vinner vi loppet med garanti. Hästen känns fin efteråt och även om motståndet är tufft tror jag inte att de springer ifrån oss. Jag hoppas kunna vara trea-fyra, säger Daniel Redén.

5 New York U.S. (Stefan Melander) håller väldigt fin form och känns bra i träningen. Hästen har fått ett fint läge och även om han möter tuffare hästar än tidigare tycker jag att det ser ut som en vettig chans. Vår klart bästa V86-chans, säger Marcus M Melander.

6 Paradiserunner (Hans-Owe Sundberg) har tränat på som vi tänkt oss. ­Hästen känns bra, men är ändå svårbedömd i årsdebuten. Vi möter tuffa hästar också och det vore lite väl kaxigt av mig att tro på seger, säger Yvonn Mattsson.

7 Quality Questioned (Örjan Kihlström) var riktigt ­rejäl vid segern senast på V75. Han löste uppgiften på bra sätt trots ett lopp utvändigt om ledaren. Hästen utvecklas stadigt och det har gått relativt fort över vintern. Han tar loppen på bra sätt, men nu möter vi stenhårt motstånd från tråkigt spår. Jag har svårt att bedöma hur långt han räcker, säger Tommy Berghagen i Stefan Hultmans stall.

8 Resplendent Caviar (Ulf Ohlsson) har gjort två bra lopp efter vila och närmar sig toppformen. Från iskallt spår mot tuffa hästar vill jag ligga lågt och är nöjd med en slant, säger ­Svante Båth.

9 Salsa Knight (Jorma Kontio) var mycket bra senast när han spurtade bra på V75. Han känns jättefin i träningen och vinner lopp när som helst, säger Timo Nurmos.
V86-2

1 Västerbomakemyday (Sergio Rondina-Bisi) var bra senast. Jag blir inte helt överraskad om hon vinner, säger Sergio.

2 Julius Milton (Jenni H Åsberg) gjorde en stark insats senast från dödens som trea. Vi kanske kan spetsa och då kan det vara en storskräll, säger Jenni.

3 Bow Bells (Tommy Hanné) har växt något oerhört, men hästen jobbar bra och kan vara ett platsbud, ­säger Tommy.

4 Ukino du Vivier (Markus B Svedberg) galopperade många gånger senast och fick det inte att stämma. Vi är nöjda med en fin slant, säger Patrik Fernlund i Jörgen Westholms stall.

2 660 meter

5 Insert Sock (Fredrik B Larsson) strulade det för ­senast, men hästen känns lika fin som tidigare. Han kan vara med i seger­striden, säger Henrik Larsson.

6 Digital Motion (Stefan Melander) har kastrerats och känns fin. Han behöver säkert lopp i kroppen, men distansen ska inte vara några problem, säger Marcus M Melander.

7 King Express (Erik Adielsson) gick bra senast och även gången innan. Det känns som om han är i fin form, hästen. Han vinner inte så ofta men är med där framme. Med maxflyt kanske han till och med kan räcka till, säger Stig H Johansson.

8 Mr Miles (Fredrik Pedersen) kan få problem med spåret och jag är lite osäker på formen. Jag ligger lågt, säger Fredrik.

9 Taraxacum (Jorma Kontio) fick dra tåget i tredjespår senast och var okej i alla fall. Han känns bra i jobben efteråt, men jag hoppas inte på mer än pengar. Inget för vinnarspelarna om ­inte Jorma får riktigt bra fart på honom, säger Göran Larsson.

10 Erik Comet (Kenneth Gorski) är behandlad efter senast och jag tror vi slipper galopperna nu. Jag tycker att han ska kunna vara med där framme. ­Distansen är ett plus, säger ­Raimo Mylläri.

11 Cutting Edge (Marcus M Melander) tävlar ojämnt, men känns fin i ­träningen. Jag var lite besviken ­senast och kan inte hoppas på mer än pengar nu, säger Marcus.

12 Wonderful Photo (Björn Goop) blev det för tufft för senast, men hästen har bra form och är den av våra hästar i loppet som ska ses med bäst chans, säger Marcus M Melander.

13 Flushing Meadows (Örjan Kihlström) har galopperat i båda starterna för oss utan att vi vet varför och nu vill vi att han ska sköta sig i första hand, säger Marcus M Melander.
V86-3

1 Motivated Hanover (Erik Adielsson) var lite klen senast men det kan vara en felbedömning av mig. Det gick fort i loppet och hon gick i andraspår hela vägen. Var inte långt efter dem i alla fall. Hon har fått tuffa lopp och det kan ha satt sina spår. Känns bra i jobben. Hon är ingen riktig snabbstartare och innerspåret kan vara både bra och dåligt, säger Stig H Johansson.

2 Outstanding Night (Björn Goop) gick jättebra när hon vann från dödens senast. Bättre motstånd nu och bara en outsider, säger Björn.

3 Parodie (Örjan Kihlström) gör årsdebut och vi siktar på ett lugnt upplägg. Jag tror inte på någon seger­chans, säger Roger Walmann.

4 Renate Bowl (Hans G Eriksson) brukar gå ­ganska bra efter vila, men någon toppform är det inte. Det blev ett tufft lopp och vi får sikta in oss på att vara bland de fem främsta. Jag hoppas vi kan köra barfota runt om, säger Hans.

5 Karma (Fredrik B Larsson) var i fint skick när hon kom till oss, men kommer att köras snällt och troligtvis gå med träningsbalans, säger Henrik Larsson.

6 Arizona U.B. (Pernilla T Johansson) verkar hålla sin fina form och att hon varit struken efter senast är ingenting som bekymrar efter­som hon bara stod över ett jobb. Att vinna bli svårt, men en bra placering ska vi kunna ta, säger Rolf Johansson.

7 Ginger Belle (Risto Airaksinen) har inte startat på en månad, men tränat bra under den perioden. Vi möter tuffa hästar, men min häst är också bra och helt ­borta tycker jag inte att hon ska vara. Jag tror i alla fall att hon kommer göra ett riktigt bra lopp, säger Risto.

8 Caramelle Zon (­Fredrik Pedersen) har fin form, men inget flyt i spårlottningen. Jag hoppas att vi får en bra resa ändå och då kan hon vara ett platsbud, säger Fredrik.

9 Mojito (Pekka Korpi) avslutade bra senast, men hon borde få svårt att räcka mot de bästa.

10 Catchee Town (Thomas Jonsson) har gått bra i ­tuffa gäng på sistone, men möter några som är för bra? Platsbud.

11 Indescribable (Stefan Melander)gick klart godkänt senast, men ledaren var overkligt bra den dagen. Läget blev tråkigt, men hästen är så pass bra att hon kan vara med där framme om det löser sig, säger Marcus M Melander.

12 Abborren (Jorma Kontio) snubblade bara till i kurvan senast och galopperade. Hästen är annars mycket fint i ordning och hade varit kanonfin i sista ­jobbet inför senast. Hon är sitt livs form och trots spår tolv tycker jag inte att hon är helt borta, säger Timo Nurmos.
V86-4

1 Åhej Hornline (Roger Pettersson) känns fin i träningen och jag tror på en bra insats. Jag kör kanske en låg 1.16-tid och sedan får vi se hur långt det räcker, ­säger Roger.

2 My Gemma (Daniel Olsson) snabb ut men får svårt att vinna ändå.

3 Emmerdale (Göran Jansson) känns fin. Jag är nöjd med en slant, säger Göran

2 160 meter

4 Mylady (Tony Wallin) känns fin och har gått framåt med två lopp i kroppen. Jag hoppas att vi kan vara bland de fem främsta. Eventuellt barfota fram, säger Emma-Karin Englund.

5 Unison Sund (Juha Siirtonen) var lite blek om nosen senast och vi går tillbaka till det helstängda nu. Inget riktigt hett segerbud, säger Dan Röcklinger.

6 Amour d’Inverne (Peter M Andersson) satt fast senast. Kan vara bland de tre, säger Peter.

7 Peccadillo (Bo Eklöf) vinner rätt så ofta. Om hon har lite tur är hon långt framme. Jag tycker att hon är den starkare av våra två i loppet, säger Dan Röcklinger.

8 Nice And Easy (Kaj Widell) gick bra senast och hon känns fin i träningen. Jag tror att hon är med där framme, säger Magnus Lillieborg.

9 Believe In’Em (Sandra Svensson) överraskade mig positivt genom att göra en hel del jobb själv senast. Jag tror ändå att det blir svårt att räcka till seger, säger Johan Arneng.

10 Little Miss Sweden (Johnny Takter) verkar allt bra med efter V75-segern senast. Jag tycker att det här loppet ser bättre ut på förhand jämfört med senast. Hon kan öppna bra och segerstrider felfri, säger Joakim Elfving.

11 B.W.T.Firefox (Örjan Kiihlström) har jättebra form. Möjligtvis barfota runt om. Jag tror inte att vi är helt på borta, säger Ari-Pekka Pakkanen.

12 Enjoy’s Jewel (Peter G Norman) har gått framåt med två lopp i kroppen. Jag hoppas att hon kan vara med långt framme, säger Glen Norman.

13 Global Nirvana (Björn Goop) kommer tillbaka efter en paus och tränar okej. Från det här läget med bakspår på tillägg ligger jag lågt, säger Björn.

14 Caddie Geisha (Ulf Ohlsson) spurtade strålande senast och vinner när som helst, säger Timo Nurmos.

15 Believe Me (Jorma Kontio) tror jag gör ett bra lopp och sedan får vi se hur långt det räcker från ett svårt läge, säger Timo Nurmos.
V86-5

1 Carlito Carivan (Carl-Erik Lindblom) har tränat på som vanligt under vintern, men har inte gått några snabbare jobb. Han behöver säkert ett eller några lopp i kroppen för att hitta formen, men garderar man ska han streckas, säger Carl-Erik.

2 Djali Boko (Per Nordström) var inte alls till sin fördel senast vi besökte Solvalla. Det var några små-skavanker och tänderna som spökade då, men det är åtgärdat nu. Senast öppnade han 1.09,5 första halvvarvet, men stod emot ­alla innan det var klart ändå och vann med sparade krafter. Jag håller den här hästen jättehögt och nu hoppas jag få visa Vallapubliken det också för han känns mycket finare i träningen än inför vårt senaste besök. Jag tror på jättebra segerchans, säger Per Nordström.

3 Lingbo Helen (Jorma Kontio) gör det bra och är startsnabb. Djali Boko blir svårslagen, men bakom honom ska det vara hygglig chans, säger Jenni H Åsberg.

4 Elvis Duo (Pekka Korpi) de ska vara vettig platschans, men han ska med tidigt vid gardering. Går med skor som förut, säger Pekka.

5 Rocco E. (Dan Röcklinger) gjorde ett bra lopp efter galopp senast och har blivit starkare för varje start. Nu är det tuffare motstånd och att han ska gå ut och vinna tror jag blir svårt, säger Dan.

6 Geena Tooma (Jan Nordin) hoppade omotiverat senast och därför kör jag själv nu. Hon känns i alla fall fin i jobben och hästen är bättre än raden. Jag hoppas att hon ska gå felfritt så att vi får en värdemätare, säger Jan.

7 Nestor Tilly (Claes Sjöström) gick med full fart över mållinjen senast ­efter att det strulat mest hela vägen. Jag tycker att han har tagit loppet på bra sätt och formen ska vara intakt. Vi hoppas på ett snällt lopp igen och känslan är att hästen går bäst bakifrån. Eventuellt värmer vi med ett öppet huvudlag och fungerar det blir det så i loppet också. Han ska bli lite ­lugnare då. Jag tror att han kan vara med där framme om det stämmer på vägen, säger Oskar Kylin-Blom i Claes stall.

8 Remote Control (Samuel Rehn) var riktigt dålig senast han startade, men nu känns han rätt fin i träningen igen. Jag vet inte riktigt var han står för dagen, men vi möter några som är i gång och jag tycker inte att han är något för vinnarspelarna. Jag sätter på ett helstängt huvudlag som han hade vid segern och det gör hästen ruskigt startsnabb. Jag vill inte köra i ledningen om vi kommer dit utan hoppas kunna smyga med och vara femma i mål, säger Samuel.
V86-6

1 Officer Kronos (Björn Goop) har inte övertygat i sina senaste starter, men kommer troligtvis mer och mer. Jag har svårt att tro att han kan räcka till seger, säger Pekka Lähdekorpi.

2 The Black Boy (Tony Wallin) satte inte en fot rätt senast. Sören tyckte annars att hästen kändes bra och formen är bättre än raden. Jag hoppas på felfri avgång och en slant. Möjligtvis ryckhuva, säger Fredrik Tengstad.

3 Stig Allover (Johnny Takter) gjorde ett bra lopp senast och hästen har gått från klarhet till klarhet. Jag hoppas på seger för hästen är inte dålig, säger Anette S Jansson.

4 Spiderpig (Pekka Korpi) gjorde det bra senast och ska räknas tidigt igen.

5 Vic (Thomas Franck) möter ett tuffare gäng än tidigare, men har gjort bra lopp på sistone. Han tar nog en hygglig slant igen, men att vinna blir svårt, säger Thomas.

6 Exodus (Jan Nordin) fick för dåligt fäste senast. Nu går vi tillbaka till en hårdare balans. Jag hoppas på en bra insats och han ska vara ett platsbud, säger Jan Nordin.

7 Björnjägarn (Hans-Åke Johansson) verkar fin i träningen och han gjorde en riktigt bra avslutning senast. Jag tycker att det ser bra ut på förhand och han borde vara med och kriga om segern, säger Hans-Åke.

8 Vulcan Brick (Erik Adielsson) kommer mer och mer för varje start han gör nu. Tror att han blir bättre undan för undan, men det är ändå långsökt att tro att det ska vara ett vinstbud, säger Stig H Johansson.

9 Rayon Lascaux (Örjan Kihlström) har ett lopp i kroppen efter paus och kan vinna.

10 Linus Ru (Bo Eklöf) var jag nöjd med senast då han avslutade riktigt bra. Formen verkar intakt. ­Spåret ska inte vara några problem. Om banan tillåter blir det barfota runt om och det är ett litet plus. Jag ­tycker att det ser intressant ut, ­säger Lars Wikström.

11 Mr Hello Man (Roger Pettersson) har tränat bra den senaste månaden. Han är rejält förberedd och fungerar hästen som i sista jobbet kommer de andra att få skynda sig ordentligt, säger Roger.

12 Net (Jorma Kontio) kändes väldigt fin enligt kusken senast. Han är bättre än raden. Vi ändrar lite i utrustningen och fungerar han fullt ut tror jag på en bra insats, säger Timo Nurmos.

13 Diego di Maggio (Ulf Ohlsson) borde få bra position från springspår. Om det löser sig kan han fälla många över upploppet, säger Petri Salmela.
V86-7

1 S.J.’s Photocopy (Marcus M Melander) gör comeback i vår regi, men vi har inga förhoppningar alls utan han får smyga med och försöka tjäna pengar, säger Marcus.

2 Oracle (Erik Adielsson) har tränat på bra och bör ta sig förbi vår andra häst från start. Han är i mindre behov av lopp i kroppen än våra andra hästar som årsdebuterar och även om hästen inte är på topp direkt tror jag på en plats bland de tre om han får en fin resa, säger Marcus M Melander.

3 Mathilde Tröjborg (Flemming Jensen) var godkänd från spets senast och allt verkar som vanligt i träningen efteråt. Jag tänker ­köra offensivt och hoppas ­vara bland de tre-fyra första i mål, säger Flemming.

4 Lord Capar (Örjan Kihlström) gjorde en bra insats senast, men hade två plumpar i protokollet innan. Jag vet ändå inte om han varit så mycket sämre eftersom banor och löpningsförlopp inte varit till hans fördel. Nu möter vi väldigt bra hästar, men jag hoppas att vi hör hemma i det här gänget. Jag tror att vi kan vinna om allt klaffar perfekt. Min rankning säger att han ska vara fyra-femma i loppet, säger Mats Karlsson.

5 Jasper Lane (Jennifer Tillman) verkar pigg och glad i träningen. Hästen gör första starten för mig nu och det verkar som att han är lite på gång enligt ägaren Anders Hesselgren. Bar­fota runt om bara banan ­tillåter. Jag hoppas på ett lopp i rygg ledaren, men det måste stämma till hundra procent om det ska bli seger, säger Patrik O Sundberg.

6 Prince Tagg (Ralf Karlstedt) var bra senast och allting verkar okej ­efteråt. Snöret till norsken gick av senast och min känsla var att segern rök då även om den utvändigt var riktigt bra. Vi har ett bra läge, men vi måste ha lite tur på vägen. Stämmer det bra kan vi slå hela gänget, säger Ralf.

7 Shaq is Back (Daniel Redén) var riktigt fin senast även om motståndet inte var det allra tuffaste. Han tränar bara lugnt mellan starterna och betäcker också. Han trivs utmärkt med det. Jag laddar från start och hoppas komma till ledningen för det vore bäst för min häst, säger Daniel Redén.

8 Premier League (Björn Goop) gör det bra hela tiden men har fått fel spår nu. Ej het, säger Björn.

9 Iceland (Stefan Melander) verkar ha tagit senaste loppet bra men jag tror att han behöver fler lopp i kroppen. Han kommer att gå barfota och med öppet huvudlag. Han kommer inte bara gå ut och vinna det här loppet, säger Marcus M Melander.
V86-8

1 Di Caprio Tuna (Risto Airaksinen) har inte startat på länge och är svårbedömd. Jag ligger lågt, säger Risto.

2 Middle East (Björn Goop) lade av rejält till slut senast och det var säkert distansen som inte passade. Vi hoppas komma till ledningen för att släppa till någon bra. Han brukar hänga med i de flesta gängen och ska ses med platschans, säger Pekka Lähdekorpi.

3 Foreign Life (Claes Sjöström) gick ett lättare jobb på Solvalla i lördags och kändes bra. Motståndet blev väldigt bra och jag hoppas Claes hittar ner till plankan för att sedan försöka få med sig lite pengar. Barfota bak om banan tillåter, säger Kjell O Eriksson.

4 Flip a Coin (Ulf Ohlsson) var bra senast och allt verkar fint efteråt. Han möter hårda hästar, men jag tippar på att Uffe vill ge hästen en smygare. Han ska streckas om man garderar loppet. Barfota runt om bara banan tillåter, säger Mats Bucht.

5 Notre Crown (Johnny Takter) har nog aldrig varit bättre än nu och går aldrig att räkna bort helt. Det ser ut som en vettig platschans, säger Svante Båth.

6 Jaguar Broline (Flemming Jensen) var bra senast, men trivs bäst på längre distanser då han är väldigt stark. Jag hoppas ändå att han slutar långt framme, säger Flemming.

7 For Life (Jorma Kontio) var lite sämre än tidigare senast. Det blir troligtvis skor runt om nu och även om man inte kan räkna bort honom helt blir det svårt från spår sju mot bra motstånd, säger Timo Nurmos.

8 Nato Dream (Stefan Melander) har känts fin i träningen i vinter och kommer säkert att få en fin säsong. Nu möter vi äldre hästar direkt från tråkigt spår. Han kan vinna loppet om det inte strular, men det är inte någon jättehet segerchans, säger Marcus M Melander.

9 Nero Capar (Erik Adielsson) står hårt inne och det var bra hästar i det där loppet. Han vinner inte allt för ofta heller. Får nog svårt den här gången också, säger Stig H Johansson.

10 Inhibited (Marcus M Melander) har gjort det bra på sistone, men är beroende av en bra resa. Han kan tjäna en fin slant, säger Marcus.

11 Oolong (Örjan Kihlström) har gjort starka avslutningar varje gång på sistone. Hästen håller bra form, men tyvärr har vi fått ett tråkigt spår. Om det löser sig slutar han säkert i segerstriden igen, säger Tommy Berghagen.

12 Robin Ru (Bo Eklöf) känns bra, men möter stenhårda hästar från uselt läge. Vi är nöjda med pengar, säger Lars Wikström.

Tipsen till V86:

Bästa spelet

På V75 senast blev 11 Indescribable (V86-3) ett av dagens stora stallskrik och även om hästen avslutade riktigt bra (1.10,5/800 meter) var hon chanslös att hota ledande Vendi om segern. I den starten gavs Stefan Melander aldrig chansen att köra fram utvändigt om ledaren, men det tror vi blir taktiken den här gången istället då hästen verkar trivas bäst med tidig tätkänning. Tre gånger pengarna skulle sitta fint.

Spetsstriden

V86-1: Lillen Sisu spetsar nog initialt, men Petri Salmela vill gärna se sin häst i rygg och Björn Goop släpper säkert väl­villigt till den stora favoriten New York U.S.

V86-2: Jenni H Åsberg vill gärna köra Julius Milton i front.

V86-3: Flera startsnabba, men Ginger Belle får överta av samtliga? Hästen gör sina bästa lopp i ledningen.

V86-4: Åhej Hornline? Amour d’Inverne kommer snabbt från tillägg?

V86-5: Djali Boko spetsade i en 1.09,5-öppning senast.

V86-6: Officer Kronos håller nog upp innerspåret.

V86-7: Jasper Lane släpper till Shaq is Back?

V86-8: Notre Crown kan köras till ledningen?

Tvilling 1 rad

Lopp 4 (V86-1): 2–5.

Publicerad: 2013-03-20

Källa: Thomas Sandberg/Sportbladet
Gammal 2013-03-20, 17:49   #24

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1182
Standard

V86-1 5
V86-2 5, 6, 7, 8, 12, 13
V86-3 1, 2, 11, 12
V86-4 10
V86-5 4
V86-6 1, 3, 4, 5, 7, 9, 10
V86-7 7
V86-8 6

Orka inte föra över pengar till atg så tog bort Djali Boko så nu vinner väl den =)
Gillar inte Solvalla, vinner aldrig där.
ASteffEA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 18:04   #25

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skubb14 Visa inlägg

Då är de bara å sätta in lite nya penningar på Unibet kontot.
vi får väl se vad oddsen stannar på atg om det mot förmodan skulle bli högre där blir det ett lir där också.

Dom skulle ju testa lite ny utrustning till denna starten för att försöka få ordning på halsproblemet.
Gammal 2013-03-20, 18:04   #26
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Citat:
Registrerat spel

1 5 New York U.S. (7, 4)
2 7, 13 (5, 12)
3 1, 3, 7, 11, 12 (2, 8)
5 2, 4, 7 (8, 6)
7 2, 6, 7, 9 (3, 4)
8 6, 11 (5, 2)

Vadet gäller startnummer

2 520,00 kr

delat på 12 andelar
Vilken rankar du först i avd 5, nr 4 eller nr 7?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 18:14   #27

Standard

5 (9-2)
2, 5, 6, 7, 8, 13
1, 2, 3, 4, 7, 10, 11, 12
7 (8)
2
4, 5, 7, 10, 12
2, 3, 4, 6, 7, 9
6, 11 (7)

8 andelar
Gammal 2013-03-20, 18:15   #28

Klankes avatar

Standard

annan nyttig info..

Samuel Rehn ska rycka alla skorna ffg på 2 procentaren Ohkohot Goy och tror det kommer ge en ruggig effekt. Intressant för det har verkligen gett ruggig effekt på hans hästar mer än en gång när skorycken kommit på våren.

V86-2

Inget speciellt men tänk på att Stefan Melanders Digital Motion gör första starten utan pungkulor.

Sen skrev dom på twitter i kväll att Flushing Meadows ska tävla barfota runt om ffg, men det är inget som stallet säger något om i intervjuerna i tidningarna. Den var anmäld så senast minns jag men man ändrade pga banan.

V86-4

Amour D Inverne ska man rycka skorna på nu bak och det är ++ enligt stall Lönn.

Peccadillo galopperade senast, men det skyller man på Gävles lösa bana den dagen. Nu låter det uppåt och dessutm ska man nu utrusta hästen med halvstängt huvudlag.

V86-5

Djalo Boko gave verkligen ett ++ intryck senast. Näst senast säger Per Nordström att hästen hade tandvärk och därför inte funkade på solvalla den dagen. Det aviseras skor runt om och öppet juvudlag denna gång. Han vill spara skorycket till viktigare lopp.

V86-7

Prince Tagg ska testas med jänkarvagn för första gången avslöjar Karlstedt för V75 guiden. Ingen info han avslöjar i bl a rondenintervjun. Mycket intressant.

Stefan Melander ligger mycket lågt med Iceland även denna gång. Han har inte bestämt utrustning och gör det väl därmed som vanligt 5 minuter innan defileringen, i alla fall utåt.

V86-8

Nato Dream blir hårt streckad men jag tycker inte den är mycket att strecka på det man läst i kväll. Den matchas helt för kungapokalskvalen, och när Tarzan har ett stort unghästlopp i sikte där kvalen går om någon månad har man svårt att tro att det är påställt i morgon, Han säger att det blir ett mycket snällt upplägg i en av intervjuerna.

Däremot låter det ruggigt uppåt från Flemming Jensen på Jaguar Broline. Han säger att det är stallet bästa chans, kanske inte bara i morgon utan på hela veckan, Dessutom aviserar han barfota runt om för första gången sedan den kom till honom. Det gav en enorm effekt minns jag första gången Per Lennartsson slet av alla skorna på den. Men det återstår ju att se om det blir barfotabana. Flemming brukar inte dra av skorna om det är tveksamt banunderlag för det. Han brukar däremot anmäla barfota runt om, om det finns tanke på att köra så, och ändra alldeles för sent. Sällan innan defileringen till resp lopp.

Fick detta av min vän Rille.
Gammal 2013-03-20, 18:20   #29
Banned

Standard

Registrerat spel

1 5 New York U.S. (2)
2 7 King Express (13)
3 1, 3, 7, 11, 12
4 5, 7, 8, 11, 14, 15
5 2, 4, 7
6 1, 4, 5, 8, 9, 10, 12
7 2 Oracle (6)
8 6 Jaguar Broline (11)

Vadet gäller startnummer

630 rader x 1 x 0,25 kr =
157,50 kr

Kvittonummer: 4F68 E19D xxxx xxxx

Registrerat spel

Spelform: V86 Harry Boy, omg. 20

Avd Ordinarie hästar
1 5 New York U.S.
2 5, 7, 8, 12, 13
3 1, 11
4 6, 7, 10, 11, 13
5 2 Djali Boko
6 12 Net
7 2, 6
8 6, 11

Vadet gäller startnummer

200 rader x 1 x 0,25 kr =
50,00 kr

Kvittonummer: 2700 81D3 xxxx xxxx

Registrerat spel

1 5 New York U.S.
2 7 King Express
3 11 Indescribable
4 5, 7, 8, 11, 13, 14, 15
5 2, 4, 7
6 1, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12
7 7 Shaq is Back
8 6 Jaguar Broline

Vadet gäller startnummer

168 rader x 1 x 0,25 kr =
42,00 kr

Kvittonummer: C788 4D79 xxxx xxxx

Senast redigerad av trance_error den 2013-03-20 klockan 18:27.
Gammal 2013-03-20, 18:21   #30

Sharp$: 1
Standard

Tänkte bli onödigt rik ikväll

1 1, 2, 3, 4, 5
2 2, 5
3 3, 7
4 7, 8
5 2, 4
6 7 Björnjägarn
7 6, 7
8 6 Jaguar Broline

160 rader x 1 x 0,25 kr = 40,00 kr

Kvittonummer: 2F8C 63BD XXXX 8005
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 18:33   #31

Sharp$: 2860
Standard

v86
1) 5
2)4 5 6 7 8 9 11 12 13
3)1 7 11 12
4)2 6 7 8 9 10 14
5)2 4 7
6)4 7
7)2 3 6 7 9
8)6
petrospap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 19:02   #32
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Tjena! Kriga in the House!

Har haft det väldigt stressigt idag och inte hunnit lagt tid på Solvalla. Någon som vet om det blir barfota runt om på Jaguar Broline?
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 19:06   #33

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Jaguaren anmäld barfota
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 19:07   #34

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Jaguaren anmäld barfota
Inte på min dator...
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 19:08   #35
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Jaguaren anmäld barfota

Tack

Vad säger man om banan då? Bf ro möjligt?
Gammal 2013-03-20, 19:10   #36

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Molin säger det
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 19:11   #37
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Tack

Vad säger man om banan då? Bf ro möjligt?
Flemings brukar inte gå bra på valla. Fick den av min kontakt i stallet. Men bara om BF ro

Jag passar nog
Gammal 2013-03-20, 19:18   #38
Banned

Standard

Fick precis ett sms från en polare med mkt bra koll på Lähdekorpis hästar.
Enligt honom trodde dom mycket på Officer Broline. Finnjäveln brukar vilja ta betalt på valla.

Passa den även om den inte visat så mkt. Min polare brukar ha på fötterna.
Gammal 2013-03-20, 19:24   #39
Banned

Standard

Lycka till allihopa ikväll. Har haft en underbar dag och skall fira ikväll.

Kom ihåg att jag älskar er alla!

Ikväll ska det brännas deg. Det är jag värd.

Mumma!!
Gammal 2013-03-20, 19:28   #40

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9241
Standard

Registrerat spel

1 5 New York U.S.
2 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
3 11 Indescribable
4 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
5 2 Djali Boko
6 4, 7, 9, 10
7 2, 7
8 4, 6, 11

Vadet gäller startnummer

4 032 rader x 1 x 0,25 kr =
1 008,00 kr

Kvittonummer: 8D20 851
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 19:30   #41

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5572
Standard

Missade klockan och hann inte fixa systemet i tid :P Blev på tok för många spikar idag

Registrerat spel

5 New York U.S.
7 King Express
11 Indescribable
5, 6, 7, 8, 10, 13, 14
2 Djali Boko
1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
3, 6, 7
2, 4, 6, 7, 11
Gammal 2013-03-20, 19:38   #42

Standard

Hann trycka iväg en rolig lapp på jobbet.
hanscrispi (+1)
Gammal 2013-03-20, 19:41   #43

Standard

Fin start marvel.
Gammal 2013-03-20, 19:50   #44

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Forsgren har utläggning om värde i vinnarodds

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 20:06   #45
Banned

Standard

Registrerat spel

Bana: Solvalla, omg. 20
Spelform: V5

1 11 Indescribable
2 5, 7, 8, 11, 14, 15
3 2 Djali Boko
4 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12
5 2, 6, 7

Vadet gäller startnummer

126 rader x 1 x 1,00 kr =
126,00 kr

Kvittonummer: CF88 A33B xxxx xxxx

Registrerat spel

1 9, 11, 12
2 7, 8, 11, 14
3 2, 4, 7
4 10, 12
5 7 Shaq is Back

Vadet gäller startnummer

72 rader x 1 x 1,00 kr =
72,00 kr

Kvittonummer: CD60 8173 xxxx xxxx

Senast redigerad av trance_error den 2013-03-20 klockan 20:11.
Gammal 2013-03-20, 20:09   #46

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9241
Standard

Registrerat spel

1 11 Indescribable
2 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
3 2, 4
4 1, 4, 7, 8, 9, 10
5 2, 7

Vadet gäller startnummer

336 rader x 1 x 1,00 kr =
336,00 kr
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 20:09   #47

Standard

Inte är de väl du kriga som har dödat oddset på Net? 2,5 nu
Gammal 2013-03-20, 20:28   #48

doobs avatar

Standard

Surt välja fel reserv i första...

Registrerat spel

1 5, 7 (3)
2 5, 7 (6)
3 1, 2, 3, 6, 7, 9, 11, 12 (5)
4 6, 7, 8, 9, 10 (13)
5 2 Djali Boko (4)
6 5 Vic (7)
7 2, 3, 4, 6, 7, 9 (5)
8 2, 6, 8, 11 (10)

Vadet gäller startnummer

3 840 rader x 1 x 0,25 kr
=
960,00 kr

Kvittonummer: AFC0 CCB1 XXXX XXXX

-----------------------------------------------

V4

Registrerat spel

Spelform: V4

1 2 Djali Boko
2 5, 7, 9, 10, 12, 13
3 7 Shaq is Back
4 2, 5, 6, 7, 8, 10, 11

Vadet gäller startnummer

42 rader x 1 x 2,00 kr =
84,00 kr

Kvittonummer: 0348 C751 XXXX XXXX

------------------------------------------

V3

Registrerat spel

Spelform: V3

Avd Hästar
1 1, 5, 7, 9, 12, 13
2 7 Shaq is Back
3 2, 6

Vadet gäller startnummer

12 rader x 1 x 10,00 kr =
120,00 kr

Kvittonummer: 678A 0B71 XXXX XXXX
Gammal 2013-03-20, 20:42   #49

Klankes avatar

Standard

V4

avd1. 2 Djali Boko
avd2. 1-3-4-10
avd3. 2-3-7
avd4. 5-11
= 48 kr

Chansen:

avd1. 2-8
avd2. 1-9
avd3. 3-4-5-6-7-8
avd4. 11 Oolong
= 48 kr
Gammal 2013-03-20, 20:49   #50

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2611
Standard

Spelat några H2H:

Prince Tagg - Shaq Is Back 2 - 2.10
Spiderpig - Rayon Lascaux 2 - 1.70 Hoppas och tror att Spiderpig galopperar
Amour D'inverne - Peccadillo 1 - 2.05 Här gick samma tankar som för Spiderpig, galopp på Peccadillo ger ett bra värde.
Djali Boko - Elvis Duo 2 - 4.40 Oj, bra odds mot en häst som felar så mycket

Och den långe:
Amour D'inverne - Peccadillo
1

2.05
Wed 20-03-2013 19:52 Trotting-Sweden
Solvalla/8
Djali Boko - Elvis Duo
2

4.40
Wed 20-03-2013 20:10 Trotting-Sweden
Solvalla/9
Spiderpig - Rayon Lascaux
2

1.70
Wed 20-03-2013 20:10 Trotting-Sweden
Solvalla/9
Björnjägarn - Linus Ru
1

1.65
Wed 20-03-2013 20:28 Trotting-Sweden
Solvalla/10
Prince Tagg - Shaq Is Back
2

2.10
53.13

Alla spel a 100kr.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-20, 21:05   #51

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
tog bort den och björnjägaren för att jag vill åt dem stora pengarna och det är typiska skrälllopp och kuskminus på båda så schass

den jag tror mest på är 8 nice and easy där
synd att man inte spikade nice and easy :( då hade man kunnat sätta systemet
Gammal 2013-03-20, 21:34   #52

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Surt välja fel reserv i första...

Registrerat spel

1 5, 7 (3)
2 5, 7 (6)
3 1, 2, 3, 6, 7, 9, 11, 12 (5)
4 6, 7, 8, 9, 10 (13)
5 2 Djali Boko (4)
6 5 Vic (7)
7 2, 3, 4, 6, 7, 9 (5)
8 2, 6, 8, 11 (10)

Vadet gäller startnummer

3 840 rader x 1 x 0,25 kr
=
960,00 kr

Kvittonummer: AFC0 CCB1 XXXX XXXX

-----------------------------------------------

V4

Registrerat spel

Spelform: V4

1 2 Djali Boko
2 5, 7, 9, 10, 12, 13
3 7 Shaq is Back
4 2, 5, 6, 7, 8, 10, 11

Vadet gäller startnummer

42 rader x 1 x 2,00 kr =
84,00 kr

Kvittonummer: 0348 C751 XXXX XXXX

------------------------------------------

V3

Registrerat spel

Spelform: V3

Avd Hästar
1 1, 5, 7, 9, 12, 13
2 7 Shaq is Back
3 2, 6

Vadet gäller startnummer

12 rader x 1 x 10,00 kr =
120,00 kr

Kvittonummer: 678A 0B71 XXXX XXXX

Nej, det går inte ikväll heller... Åker på garderingslopp.... Blir så jäkla less...
Gammal 2013-03-20, 21:58   #53

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Registrerat spel

1 5 New York U.S. (4, 9)