Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-16, 08:41   #1

Fyrans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 160
Standard

Nästa gång..!

Hej, eftersom jag inte vet någon bra sida som påminner mig om kusar som startar, och som jag är intresserad av att spela, så gör jag så här. Då kanske det är fler som har koll o kanske vi kan dra nytta av varandra..?

Mina tre första bidrag:

Kolar Ville: Satt fast i tredje in långt in på upploppet, mycket sen spurt med bra fart under hovarna. Kolla lopp 6 på Gävle i torsdags.

My Pokerface: Något hispig häst, men om Jorma får köra några gånger till så är jag säker på att han kan fixa det. Senast lyckades Jorma hitta sista invändigt (från spår 8, tillägg, iofs) och fick egentligen aldrig fritt och hon skrittade i mål med gott om krafter kvar. Örebro lopp 5 igår, för er som vill kolla.

Caramia Night: Jorma igen, ganska hårt spelad på Örebro igår, fredag. Satt kvar när det kördes bakifrån och var i stort sett sist 400 kvar. Körde slalom till slut men de andra var redan i mål. Lopp 6.

Hoppas det kan vara till någon hjälp för er andra. Med lite tur så kommer de ut på V65 iaf och då kan man ju lira på andra bolag än ATG... ;-)

God Tur önskar jag alla!
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-16, 08:56   #2

Fyrans avatar

Standard

Jag hoppas en del på Laxdasen i den här tråden, han kan en del om trav. Det vet jag av erfarenhet, usel på all övrig sport, däremot... ;-)
Gammal 2013-03-16, 09:22   #3

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Jag hoppas en del på Laxdasen i den här tråden, han kan en del om trav. Det vet jag av erfarenhet, usel på all övrig sport, däremot... ;-)
Haha..... har vunnit 52 lax på lången så kan nog en del om annan sport också..
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-16, 09:26   #4

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Haha..... har vunnit 52 lax på lången så kan nog en del om annan sport också..
Haha, ryggade du Robban70 den gången oxå..? ;-)
Gammal 2013-03-16, 09:33   #5

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Haha, ryggade du Robban70 den gången oxå..? ;-)
Nej aldrig ryggat någon..... döp om dig du heter ju 1904 haha
Gammal 2013-03-16, 09:38   #6

Fyrans avatar

Standard

[Q[B]UOTE=laxdasen;237897]Nej aldrig ryggat någon..... döp om dig du heter ju 1904 haha[/QUOTE]

Nähä, hur var det runt midsommar när vi var i Bratislava..? Ryggade sportspel som fan, vill jag minnas... ;-)
Gammal 2013-03-16, 09:38   #7

laxdasens avatar

Standard

Gripen
Sirius
Lindesberg

Odds 17.52 minns det än idag(var väl senast jag vann haha)
Gammal 2013-03-16, 09:40   #8

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Du har ju denna! Du skriver helt enkelt in de kusar du vill bevaka, med motivering, om så önskas - sedan så får du ett mail, i god tid före, när hästen startar igen...

Mycket bra...!

http://trav.spelboken.se/

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fyran (+20)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-16, 09:40   #9

laxdasens avatar

Standard

Citat:
[Q[B]UOTE=laxdasen;237897]Nej aldrig ryggat någon..... döp om dig du heter ju 1904 haha
Nähä, hur var det runt midsommar när vi var i Bratislava..? Ryggade sportspel som fan, vill jag minnas... ;-)[/QUOTE]

OK! Mr Joe Light kul att se dig... ja klart man lyssnar... men jag kan ju mer än de flesta andra ändå..... men spelets värld är svår....Jämtin urstark igår...
Gammal 2013-03-16, 09:40   #10

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Gripen
Sirius
Lindesberg

Odds 17.52 minns det än idag(var väl senast jag vann haha)
Härligt! Nu återgår vi till trådens innehåll, nästagångare..! :-)
Gammal 2013-03-16, 09:43   #11

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Du har ju denna! Du skriver helt enkelt in de kusar du vill bevaka, med motivering, om så önskas - sedan så får du ett mail, i god tid före, när hästen startar igen...

Mycket bra...!

Tackar! Visste inte att det fanns någon sida sen Travnet lade ned. Men ska försöka hålla tråden i liv iaf, kanske går att hitta några korn emellanåt. :-)
Gammal 2013-03-16, 09:44   #12

laxdasens avatar

Standard

Ja absolut.. Ber om ursäkt för att jag misshandlade tråden...ska ej upprepas...nästa gång....MR Picolit efter att den vunnit med hundra idag......fast då ger den 1,10
Gammal 2013-03-16, 09:49   #13

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Ja absolut.. Ber om ursäkt för att jag misshandlade tråden...ska ej upprepas...nästa gång....MR Picolit efter att den vunnit med hundra idag......fast då ger den 1,10
Det är ingen fara. Men Mr Picolit känns väl inte som en sån där nästagångare, som jag efterlyser... ;-)

Nu har jag iaf reggat mig på spelboken, så jag borde inte missa mina egna, förhoppningsvis. :-)
Gammal 2013-03-16, 09:52   #14

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Det är ingen fara. Men Mr Picolit känns väl inte som en sån där nästagångare, som jag efterlyser... ;-)

Nu har jag iaf reggat mig på spelboken, så jag borde inte missa mina egna, förhoppningsvis. :-)
Picolit är alltid nästa gångare tar ju 20 raka nu... men nej inte en sån du efterlyser.....Paisley är en sån ....och det sker redan idag!!!!!!!
Gammal 2013-03-16, 10:32   #15

Fyrans avatar

Standard

Cloria Victis kanske ska nämnas oxå, men den lär bli påpassad i övrigt efter att varit med i DD två gånger i rad. Såg iaf finfin ut i torsdags.
Gammal 2013-03-21, 22:15   #16

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Cloria Victis kanske ska nämnas oxå, men den lär bli påpassad i övrigt efter att varit med i DD två gånger i rad. Såg iaf finfin ut i torsdags.
Hmm, lär inte bli så påpassad med spår 12 i V75-1... Och även om jag tycker han möter lättare motstånd så blir det tufft. En plats känns som en framgång.
Gammal 2013-03-21, 22:26   #17

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Global Kitten såg fin ut i kväll, även Calamar Donna som fastlåst såg lysande ut - ingen skugga heller, såklart, över vinnande True Advantage...

Gammal 2013-03-22, 22:20   #18

Fyrans avatar

Standard

Citat:

Mycket bra...!

Hmm, allt är ju relativt men "i god tid före", vad innebär det..? Nu har jag koll på att My Pokerface startar i lopp på Valla på onsdag, men jag har inte fått mail om det ännu, från spelboken... Men det kanske kommer, jag ska inte såga produkten redan...

Måste dock erkänna att spelet känns intressant, så här i förhand. Två finnar som känns svårbedömda och Tony Wallin som kör vår häst... Hade gärna sett Jorma igen, men nu är det inte så. Men hästen gick nytt rekord, okörd, så jag ser det inte som en dålig chans, men vill ha 6-8 ggr iaf. Men hela loppet är svårbedömd då max 35' intjänat gäller. En fördel, tror jag, är att det bara är ston i loppet och bakspår känns bra. Hästen är dock hispig, lokaltidningen trodde den skulle få vila efter näst senaste, ett trio-lopp på V4.

Jag återkommer om det finns något att tillägga.
Gammal 2013-03-22, 22:31   #19
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Hmm, allt är ju relativt men "i god tid före", vad innebär det..? Nu har jag koll på att My Pokerface startar i lopp på Valla på onsdag, men jag har inte fått mail om det ännu, från spelboken... Men det kanske kommer, jag ska inte såga produkten redan...

Måste dock erkänna att spelet känns intressant, så här i förhand. Två finnar som känns svårbedömda och Tony Wallin som kör vår häst... Hade gärna sett Jorma igen, men nu är det inte så. Men hästen gick nytt rekord, okörd, så jag ser det inte som en dålig chans, men vill ha 6-8 ggr iaf. Men hela loppet är svårbedömd då max 35' intjänat gäller. En fördel, tror jag, är att det bara är ston i loppet och bakspår känns bra. Hästen är dock hispig, lokaltidningen trodde den skulle få vila efter näst senaste, ett trio-lopp på V4.

Jag återkommer om det finns något att tillägga.
Mail kommer den dagen kusen startar, på morgonen
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 22:53   #20

Fyrans avatar

Standard

Ok, med tanke på hur ofta jag hinner kolla min privata mail... Så känns det väl...sådär. Men tack vare tråden så har jag bättre koll än vad jag hade förut, iaf... Men som sagt, jag ska inte såga något innan jag vet bättre.
Gammal 2013-03-23, 02:31   #21

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ok, med tanke på hur ofta jag hinner kolla min privata mail... Så känns det väl...sådär. Men tack vare tråden så har jag bättre koll än vad jag hade förut, iaf... Men som sagt, jag ska inte såga något innan jag vet bättre.

Kan hålla med om att det skulle kunna vara lite snabbare, än samma dag - men nämn något sätt och/eller tjänst som är snabbare...

Annars tar vi vad som finnes - eller så gör du det bättre, inte svårare än så...!

Många gånger så lägger ändå inte nätbolagen, med undantag av Expekt, ut oddsen tidigare än så ändå... Kudos till Expekt, vad gäller att lägga ut odds tidigt!

Eller har du någon anledning till att du vill ha ut dessa "nästagångare" tidigare än så...?

Vi tar dem till slut, ändå...!

Lycka, till...!

Gammal 2013-03-23, 06:17   #22

Fyrans avatar

Standard

Citat:
Kan hålla med om att det skulle kunna vara lite snabbare, än samma dag - men nämn något sätt och/eller tjänst som är snabbare...

Annars tar vi vad som finnes - eller så gör du det bättre, inte svårare än så...!

Många gånger så lägger ändå inte nätbolagen, med undantag av Expekt, ut oddsen tidigare än så ändå... Kudos till Expekt, vad gäller att lägga ut odds tidigt!

Eller har du någon anledning till att du vill ha ut dessa "nästagångare" tidigare än så...?

Lycka, till...!
Just nu är det så mycket jobb så jag är en virrpanna privat...

Men skulle jag få infon tidigare så brukar jag iaf veta att det är något jag ska ha koll på den dagen. Då skulle jag kunna lägga in en påminnelse på telefonen oxå, vilket jag nu har gjort.

Använder du dig av spelboken?
Gammal 2013-03-23, 17:01   #23

Fyrans avatar

Standard

Lägger nog till National Kronos, som väl felade bort en seger 250 kvar..? Gick ju snabbare än Remember Laser i det läget...

Mosaique Face bör väl oxå nämnas.
Pilkast (+4)
Gammal 2013-03-25, 17:50   #24

Fyrans avatar

Standard

Citat:

Lycka, till...!
Kollade lite noggrannare och standardinställning är "Samma dag" men man kan ändra så man får mail tidigare.

Tack för tipset om spelboken. Nu kör vi!!
Gammal 2013-04-13, 18:27   #25

Fyrans avatar

Standard

Tror jag kastar in Jenny R.G. här... Galopp i rygg på Odin Tabac, ytterligare en kort galopp, precis i början på upploppet. Gick mycket fort efter det.

Raja Mirchi?? 70%-ig form inför dagens start, enligt Ludde... Men en bara en vecka till Olympiatravet..?
Gammal 2013-04-13, 18:36   #26

Sharp$: 1832

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då fyller jag på med Spring Break.
Dragen sist av Svanens lus och flög sedan fram som fyra.
Fyran (+5)
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-13, 18:56   #27

Fyrans avatar

Standard

I morgon startar f.ö. en kuse som jag nämnde i första inlägget.

Kolar Ville, lopp 2 på Eskilstuna. Har redan gått ett lopp sen inlägget, då galopp i dödens ca 700 kvar. Sören lämnade 2:a utvändigt 1100 kvar. Vet egentligen inte hur jag ska förhålla mig till det loppet, fick iaf inga klara formbesked i övrigt.

Jag har inte börjat spana in loppet ännu, men kanske värt en 50-lapp för spänningens skull. Lär dock inte finnas som spelobjekt på några bettingsidor...
Gammal 2013-04-13, 23:10   #28

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Ja, vad sägs om norskdjäveln som INTE ville VINNA i kallblodsloppet - nummer 11, pratar jag om! Olav Mikkelborg - nu finns du i min svarta bok, ditt helvete!!!

Lindvallen (+5)
Gammal 2013-04-14, 11:13   #29

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Ja, vad sägs om norskdjäveln som INTE ville VINNA i kallblodsloppet - nummer 11, pratar jag om! Olav Mikkelborg - nu finns du i min svarta bok, ditt helvete!!!

Kasta en pil på honom nästa gång du ser honom!
Gammal 2013-04-14, 12:42   #30

tupelochriss avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1217
Standard

När ska Hannè hoppa av och låta Jones få vinna? Syns tydligt att han sitter och sover när dom stöter bakifrån och blir kvar i tredje ytter!!
tupelochris är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-14, 15:32   #31

Fyrans avatar

Standard

Citat:
I morgon startar f.ö. en kuse som jag nämnde i första inlägget.

Kolar Ville, lopp 2 på Eskilstuna. Har redan gått ett lopp sen inlägget, då galopp i dödens ca 700 kvar. Sören lämnade 2:a utvändigt 1100 kvar. Vet egentligen inte hur jag ska förhålla mig till det loppet, fick iaf inga klara formbesked i övrigt.

Jag har inte börjat spana in loppet ännu, men kanske värt en 50-lapp för spänningens skull. Lär dock inte finnas som spelobjekt på några bettingsidor...
Dött lopp och 3 ggr pengarna känns väl...sådär... Nåja, en vinstbong iaf, även om det bara var en mindre peng satsad.
Gammal 2013-04-14, 17:22   #32

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 2129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tupelochris Visa inlägg
När ska Hannè hoppa av och låta Jones få vinna? Syns tydligt att han sitter och sover när dom stöter bakifrån och blir kvar i tredje ytter!!
Inom kort, han är ju döende i cancer så sen kan du lira.
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-15, 11:16   #33

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6325
Standard

har haft cancer
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-15, 14:16   #34

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 268
Standard

Citat: