Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-15, 14:15   #46

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

ganska trött på denna sida ...funderar på att avregistrera mig.....knappt kul att vara här länge... men ni är några som gör att jag kanske stannar kvar.... Ni vet vilka ni är!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-15, 14:38   #47

Skubb14s avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Sitter kvar med 1.2.5.7.8.9

Jobba en knall nu

Och du fortsätter leva i din fantasivärld.. Haha!

Så komiskt att se alla lögner du lyckas hitta på varje vecka ..
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-15, 14:46   #48
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
ganska trött på denna sida ...funderar på att avregistrera mig.....knappt kul att vara här länge... men ni är några som gör att jag kanske stannar kvar.... Ni vet vilka ni är!
Jag har en fördel. Jag är helt prestigelös. Min spelkollega är bland sveriges vassaste speltekniskt. Dessutom kan han hästar oxå.

Det gäller att spela med folk som är mkt vassare än en själv.
Precis som på börsen. Gäller ta rätt ryggar.

Och ja, jag har aldrig påstådd att jag är särskilt bra. Däremot har jag en inbyggd radar att hitta bra gubbar och upplägg.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-15, 15:05   #49

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Jag har en fördel. Jag är helt prestigelös. Min spelkollega är bland sveriges vassaste speltekniskt. Dessutom kan han hästar oxå.

Det gäller att spela med folk som är mkt vassare än en själv.
Precis som på börsen. Gäller ta rätt ryggar.

Och ja, jag har aldrig påstådd att jag är särskilt bra. Däremot har jag en inbyggd radar att hitta bra gubbar och upplägg.

Det är viktiga egenskaper. Absolut inte många som besitter dem. Jag känner folk som firat mkt stora framgångar inom företagsvärlden och där ser man att vissa har det lilla extra......
Gammal 2013-03-15, 15:09   #50
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Tycker att det är mkt viktigare att vara speltekniskt begåvad än att besitta en massa info. jag rankar bara efter spelvärde. Brukar ofta använda bolagens odds som riktmärke. Gäller att betala minimalt med överstreckade favvar.

När dom vinner så åker vi.

Går ju dessutom att köpa en bra profiseonell ranking av streckspelen av lite mindre okända aktörer
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-15, 16:45   #51

laxdasens avatar

Standard

Citat:
Tycker att det är mkt viktigare att vara speltekniskt begåvad än att besitta en massa info. jag rankar bara efter spelvärde. Brukar ofta använda bolagens odds som riktmärke. Gäller att betala minimalt med överstreckade favvar.

När dom vinner så åker vi.

Går ju dessutom att köpa en bra profiseonell ranking av streckspelen av lite mindre okända aktörer

Helt rätt. Det krävs vettig reducering.. har jag hållit på med en mitten på 80talet men då fanns ju inga program för det var lite mindre smidigt då...
Svara

td