Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-12, 17:49   #16

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1182
Standard

Laxdasen brukar jag alltid lyssna på o det brukar gå bra men denna vecka hade jag först "Picolit" och "Joke Face" men nu har jag ändrat mig till "Beanie M.M" istället. Så denna vecka går jag emot dig laxdasen men Picolit blir säkert favorit.

Tror på en BRA insats av Beanie MM precis som förra året.
ASteffEA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 18:05   #17

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Du måste skoja. Kan du nämna den gulddebutant som segrat över meriterade guldhästar tidigare? Tror du knappt kan få ihop dom på ena handens fingrar.

Mr Picolit platsar kvar i silver. När han sprang med Beckman kunde han knappt rå på Beckman, och dessa startade båda 20meter före guldhästarna som då körde preparé. Ledsen att rasera din värld men Mr Picolit måste vara omgångens mest överstreckade häst. Dennes realistiska vinstchans ligger närmare promillen. Totalt bortlottad och har inget här att göra!

Nej klart jag inte skojar. De som inte fattar hur oerhört bra denna häst är har missbedömt honom.....ja jag vet det är svårt med gulddebut men inte när man hört hemma där i hela sitt liv. Det blir en ruskig uppvisning.... ska njuta varje meter av loppet... inse att det är en kanon.. spets och slut o den kommer visa på lördag att ledning passar utmärkt.... jag bara garvar åt alla som ens funderar på att ta med någon mer....grattis till er alla som tänker offra streck på andra hästar.....NJUT istället!!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 18:10   #18
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Nej klart jag inte skojar. De som inte fattar hur oerhört bra denna häst är har missbedömt honom.....ja jag vet det är svårt med gulddebut men inte när man hört hemma där i hela sitt liv. Det blir en ruskig uppvisning.... ska njuta varje meter av loppet... inse att det är en kanon.. spets och slut o den kommer visa på lördag att ledning passar utmärkt.... jag bara garvar åt alla som ens funderar på att ta med någon mer....grattis till er alla som tänker offra streck på andra hästar.....NJUT istället!!
Spets tar den inte såvida ingen släpper den dit eller låta bli att ladda invändigt. Globalen är snabbare invändigt. Frågan är om den laddar, och om han laddar så kanske han släpper. Goops hästar trivs bra borta i Norge. Francais du gull är ännu snabbare invändigt, men troligtvis lär den släppa. För hårt emot. För att inte tala om beanie mm som älskar denna distans. Men nu saknas lopp i kroppen så kanske inte laddar från början. Nej har väldigt svårt att se hur meriterade guldhästar ska låta en debutant få bestämma i ledningen

Lycka till med din kupong, på lördag får vi svaret på vem som lyfter av hatten för vem.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 18:12   #19

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3853
Standard

Tycker du överdriver lite med en på promille chans KP. Hästen är bra, inget snack. Den har haft problem med halsen och inte riktigt fungerat och ändå vunnit lopp, det visar kapacitet. Vet att du gillar det Jens skriver med statistik osv men man kan inte bara titta på detta. Några små punkter jag tycker du/jens missat.

- Beckman är i guld nu, precis som picilot. Tror han kommer hävda sig bra där och att såga att han inte slog den hästen som fick ledningen när travet inte fungera känns löjligt.

- För att gå vidare med det loppet så skriver han att det är det bästa loppet han gjort?? Kolla Finalen i bronsdivisionen(tror jag det var) förra året under elitloppshelgen, herregud vilken prestationen och slog enkelt en så bra häst som Parkin som också klättrat genom klasserna.

- Amaru Boko vann sin guld debut, det händer att hästar gör detta. Amaru var dessutom bara 4 år och tjänat sina pengar i årgångslopp tillskillnad från Picolit som klättrat i klasserna.

- Du sågar hästen när han gått i spets. Detta är inte hästens likör enligt Åke.

Picolit är en topphäst med framtiden till mötes och att han är överskattat tror jag inte på, iaf inte i den utsträckningen ni vill få det till, kapaciteten är mycket bra. Jag tror inte heller han vinner på lördag men tycker sågningen är enormt överdrivet. Jag tror inte han vinner mest eftersom hästen inte är bäst i spets(jääätte långt upplopp på Momarken knappast positivt) och samt att Åkes stallform är iskall + att han bli favorit(lättare att såga favoriter, hade sett honom som omgångens bästa skrällbud om passande smygläge och streckprocent mellan 10-20%)

Senast redigerad av donkyklonk den 2013-03-12 klockan 18:14.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 18:14   #20

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

vilka är dina spikar KP? vågar man spika beanie mm kanske...
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 18:23   #21

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vilka är dina spikar KP? vågar man spika beanie mm kanske...
Hästar som inte startat på fem månader är inga bra spikförslag
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 18:24   #22

Standard

Beanie M.M:s årsdebut förra året på Momarken. Bättre resa nu.

1 6 BEANIE M.M. Takter Johnny 12,2a

2 3 JOKE FACE Kolgjini Lutfi 12,2a

3 1 WINMECREDIT (US) Hamre Frode 12,6a
Gammal 2013-03-12, 18:36   #23

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ASteffEA Visa inlägg
Beanie M.M:s årsdebut förra året på Momarken. Bättre resa nu.

1 6 BEANIE M.M. Takter Johnny 12,2a

2 3 JOKE FACE Kolgjini Lutfi 12,2a

3 1 WINMECREDIT (US) Hamre Frode 12,6a
Jag tror mer på Jocke face
Klart en del vinner i års debuten, ex. Tekno odin har klass nog att göra det men det tycker jag inte gör dem till bra spikar.
Det är helt enkelt för osäkert hur de kommer prestera
Gammal 2013-03-12, 18:43   #24

Standard

Klart en del vinner i års debuten, ex. Tekno odin har klass nog att göra det men det tycker jag inte gör dem till bra spikar.

De enda bra spikarna är de som vinner. Man kan alltid hitta både FÖR & EMOT en viss häst. Joke Face har ju bakspår nu o jag tror inte det blir speciellt mkt körning utan Beanie MM kontrollerar bara Picolit från Dödens eller 2:a utvändigt. Men man brukar ju ha fel =)
Gammal 2013-03-12, 18:46   #25

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

PICOLIT stenklar!!! bara åka åke.... lek och dundra ifrån dem bara!!!!!
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 18:51   #26

Standard

Kan du ge mig en stenklar rensare nu istället så vi hittar lite riktig LAX =)
Gammal 2013-03-12, 18:54   #27

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:

De enda bra spikarna är de som vinner. Man kan alltid hitta både FÖR & EMOT en viss häst. Joke Face har ju bakspår nu o jag tror inte det blir speciellt mkt körning utan Beanie MM kontrollerar bara Picolit från Dödens eller 2:a utvändigt. Men man brukar ju ha fel =)
Som spelare håller jag inte riktigt med
Visst, pengarna som kommer in just nu är bra men i längden lönar det sig alltid att gardera hästar som inte startat på länge
Det ger nog bättre resultat på sikt
Sedan finns ju alltid undantag då en del är femtio meter bättre än motståndarna
Jag tror däremot att det blir lite körning i början som gynnar Joke face, men de kanske inte vill / kan ta emot svanen ?
Gammal 2013-03-12, 18:56   #28

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Måste hålla med KP här. Picolit är ju fullständigt iskall spelmässigt på lördag. Klart att den förmodligen kommer gå ner i streck% men just nu står den i 63%. Skulle ranka Global Investment före Picolit och den står i 12% just nu.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-12, 18:57   #29

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Som spelare håller jag inte riktigt med
Visst, pengarna som kommer in just nu är bra men i längden lönar det sig alltid att gardera hästar som inte startat på länge
Det ger nog bättre resultat på sikt
Sedan finns ju alltid undantag då en del är femtio meter bättre än motståndarna
Jag tror däremot att det blir lite körning i början som gynnar Joke face, men de kanske inte vill / kan ta emot svanen ?

Min filosofi är att finna hästar som rensar och Picolit är ÖVERSPELAD även om den vinner. Beanie MM visa ju att den dög i årsdebuten förra året o jag tror den kan duga bra igen. Men trav är trav.
Gammal 2013-03-12, 19:04   #30

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Min filosofi är att finna hästar som rensar och Picolit är ÖVERSPELAD även om den vinner. Beanie MM visa ju att den dög i årsdebuten förra året o jag tror den kan duga bra igen. Men trav är trav.
Bra filosofie
Jag har inte haft en tank på att spika svanen

td