Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-09, 14:37   #106

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Äntligen en tränare som står för det han säger, och har täckning bakom. Han menade också allvar med hotet till kusken att det är spets som gäller, annars får du köra någon annanstans haha mycket roligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5), DavidP (+10)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-09, 14:38   #107

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Gonatt för mig och alla andra experter.

Lyssna på Sandström i fortsättningen, men hur fan kan den hålla? Vad har han gjort med hästen?

Exakt - denna måste han ha dopat eller haft lite el på!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-09, 14:39   #108

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Äntligen en tränare som står för det han säger, och har täckning bakom. Han menade också allvar med hotet till kusken att det är spets som gäller, annars får du köra någon annanstans haha mycket roligt.
Så sant men hur vara så säker på en enorm prestation. Han talade om 11-tid över distansen innan på en häst som snubblat in på tider runt 14-15 tidigare. Jag bedömer hästen och idag överpresterade den å det grövsta. Hur är det möjligt? Jag är skeptisk...

Hästen går 12,7! Märkligt som sagt...
Pilkast (+1)

Senast redigerad av doob den 2013-03-09 klockan 14:41.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-09, 14:40   #109
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

2
8
2,4,7,8,10
2,9
3
7
4,8,9,13,15

Bildbevis kan visas
Pilkast (+1)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-09, 14:41   #110

astockels avatar

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Håller med! Grymt med tränare som kan lägga korten på bordet för en gångs skull.
astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-09, 14:41   #111

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:

Detta håller jag med om - det skall köras om det, men när de gör dessa uttalande skall man helt klart stå för det! Skrev själv förut i denna tråd att han nu måste stå för det eller dra åt helvete och det behövde han ju inte - hehe...!

Trodde dock inte att hästen/kusken skulle palla detta...

Gammal 2013-03-09, 14:43   #112
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Grym prestation att den höll över medel trots den jävla öppningen.
Men han hade solklar hjälp av andra (läs Åke) som valde att låsa in Twigs, troligtvis medvetet.

Men bra att han håller sitt ord, ska man hålla koll på i framtiden med Nu var inte intervjun i aftonbladet lika rolig att läsa.

Citat:
2 Vendi (Kim Eriksson) gick bra senast ­efter att inte ha startat på en dryg månad. Vi ­hade inte kört något tuffare inför den uppgiften och hon gick med brodd. Hon borde vara ­ordentligt framflyttad formmässigt och det borde gå att köra barfota runt om vilket är ett stort plus. Jag tycker att det ser ut som en bra uppgift och Twigs Tiffany måste rekordsänka tre sekunder för att slå min häst. Min häst går i alla fall en 1.11-tid om det blir rätt tempo, säger Michael Sandström
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-09, 14:44   #113

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Sjukt imponerande, men som sagt hur fan kan hästen rekord sänka 2,2sek? Och hur kan tränaren vara helt säker på förhand?

När senaste såg ni en häst i dessa klasser rekord sänka 2,2sek bara så där?

Edit: Såg att hästen faktiskt gått 1.12,9 som 120 oddsare i stenhård silverdivision. Så kanske en vis dold överkapacitet gömt någonstans, som verkligen kom fram idag...

Senast redigerad av Espo den 2013-03-09 klockan 14:50.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-09, 14:44   #114

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Så sant men hur vara så säker på en enorm prestation. Han talade om 11-tid över distansen innan på en häst som snubblat in på tider runt 14-15 tidigare. Jag bedömer hästen och idag överpresterade den å det grövsta. Hur är det möjligt? Jag är skeptisk...

Hästen går 12,7! Märkligt som sagt...
Lirade hästen v/p sist och svor när den kom fyra. Gick 12.6 då så ändå en bra tid med skor. Antar att hästen höjde sig en bit utan skor och med högre form, chansa ju bort favoriten i första. De andra hästarna var ju nära i mål också, så jag tror inte det är någon el eller superhavre hästen fått.
Gammal 2013-03-09, 14:46   #115

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Grym prestation att den höll över medel trots den jävla öppningen.
Men han hade solklar hjälp av andra (läs Åke) som valde att låsa in Twigs, troligtvis medvetet.

Men bra att han håller sitt ord, ska man hålla koll på i framtiden med Nu var inte intervjun i aftonbladet lika rolig att läsa.

Var väl lika klart där - om man läser "mellan raderna" - TT skall ju behöva sänka 3 sekunder för att slå Vendi säger ju han och det stämde ju bra...

Gammal 2013-03-09, 14:47   #116

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Du ska göra allt för att komma till spets och köra där, annars så kör du aldrig mina hästar mer. Jag ger aldrig körorder men idag gör jag det.
Om du kommer till spets hur är chansen då?
Då är den bra.
Inte exakt återgivet ordagrant men nästan. Intervjun på Tv nyss av Mikael ägaren till Vendi....
Något att tänka på.
Posta ju detta innan. Hade dock vinnarspel på Melander så allt var ju inte guld..
Gammal 2013-03-09, 14:47   #117

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Lirade hästen v/p sist och svor när den kom fyra. Gick 12.6 då så ändå en bra tid med skor. Antar att hästen höjde sig en bit utan skor och med högre form, chansa ju bort favoriten i första. De andra hästarna var ju nära i mål också, så jag tror inte det är någon el eller superhavre hästen fått.
Viss skillnad på att komma fyra på 12,6 över 1640 och 12,7 med den öppningen över 2140!? Tycker du inte det?
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-09, 14:48   #118

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 520

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Satt och fundera på det, om den skulle visa positivt på ett doping test eller liknande, hur blir det då med V75?
Paaso är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-09, 14:48   #119
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
12,6 sprang den på kortdistans 1640, detta var medel.
Nej men det imponerande var att den höll ända vägen in i mål med den öppningen. Den ska ju bara stupa efter ett sånt lopp och inte ens vara bland top 3.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-09, 14:49   #120

Pilkasts avatar

Rektävling 2014

Standard

Citat:

Stor skillnad att gå 12.7 på medel än 12.6 över sprint och få stryk utav skithästar...

Nej, om detta vore normalt skulle ju Indescribable vinna med 25 meter, med facit i hand och hur loppet blev kört...

Svara

td