Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-01, 14:33   #16

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Nahar blir favorit och frågan är hur man ska behandla honom? Bergh säger själv att det är en brasklapp gällande nahar eftersom fötterna är lite sämre för dagen på honom och att han "tror" inte att hakar ska vara en betydelse men är dock inte helt säker. Det känns också stor skillnad på banan i paris med fin kol bana gemfört med Bergsåker som har lite hårdare matrial undertill och lite svårare bana så här års. Frågan är hur klarar han det? Har mött tuffa gäng i Frankrike på slutet har då gått barfota, lite skillnad nu då han måste gå med hakar eventuellt men skor är ett måste eftersom fötterna är för dåliga på honom.

Får ta en funderare och försöka kolla av mer info.

Normalt sätt ska han bara vinna detta loppet men efter info från bergh börjar jag vackla om jag ska spika eller ej?
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 14:40   #17

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag trodde att finska kallblod inte fick möta svenska/norska pga de är en helt annan ras som är mycket starkare och snabbare?
Hur kommer det sig att 3 TURBO URPO får starta här? hmm mysko men iaf, är ju ett jävla spikförslag så det bara skriker om det? Är helt fel inne här, ska stå på +20!
Utöver detta har hästen ett toppspår, bra kusk och dessutom är den startsnabb. Spets slut och vinner med 15-20meter!

Alternativt så är Odin Tabac riktigt jävla bra för dagen och kanske stoppar nosen före. Men det tror jag inte. 1 start efter vila, njaae

edit: Läste att det bli skoryck på norsken där framme. Ni minns väl http://classic.atg.se/ResultatServle...Type=VP&race=9 ? Vann till 70x fläsket
Hmm kanske blir 3hästars lås trots allt.
Finska kallblod VAR starkare och snabbare. Nu har den svenska och framförallt den norska aveln gått mycket snabbt framåt. Så jag skulle säga att den svensk/norska medelhästen är bra mycket bättre än den finska diton.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 15:50   #18

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1902
Standard

2
2 3 4 7
1 6 14
5 6 7 10 2
3 4
10
4 10 12

Bygger systemet på att banan blir lös och krävande. Belgrado (12 avd 7) tror jag kan få loppet och kommer längst ut.........
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 16:23   #19
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Verkar som det blir lallarbana imorrn. Kan bli superläge fälla en del favvar.
Mkt spännande. Kan bli helt fel bana för Ferrari H som jag fick klar av Lenny.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 16:37   #20

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2539
Standard

En rak dubbel i morgon: 11-10 Lycka till med era spel! :-)
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 16:54   #21

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Finska kallblod VAR starkare och snabbare. Nu har den svenska och framförallt den norska aveln gått mycket snabbt framåt. Så jag skulle säga att den svensk/norska medelhästen är bra mycket bättre än den finska diton.

Inte sedan Viesker har finländska kallblod varit bättre än svenska och norska diton - Vi har seglat ifrån väldigt mycket... Enda orsaken till att vissa finska kallblod hävdar sig i Sverige och/eller Norge nuförtiden är deras, ofta, låga prissummor... De står helt enkelt bra till i loppen när de kommer hit - ställ de på lika start med de som de "egentligen" har lika mycket pengar som och du får se på klasskillnad...

Därmed inte sagt att finnen inte vinner i morgon - han står ju faktiskt riktigt bra till...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 17:13   #22

crossbows avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8833
Standard

Inför V75: Stall Bergh med fler favoriter

Robert Bergh har i vanlig ordning laddat då det är V75 på hemmabanan. Vi tog ett snack med stallets försteman Jimmy Jonsson om hästarnas status efter veckans träningsjobb. - Det är väl ingen fördel om det blir brodd, men jag tycker att uppgiften ser så bra, säger Jimmy.

8 Loads of Dosh (V75-1) gick det sista finslipande jobbet idag, torsdag, och allt var bara bra med honom. Det är lite lurigt med banan. Det ska ju bli kallt och skulle det krävas brodd är det ett litet minus för honom. Han vann visserligen ett V75-lopp med brodd i januari men var inte som bäst den dagen. Normalt sett ska det ändå vara en bra chans och jag ser honom som vår nästa bästa V75-chans.

14 Nahar (V75-3) har varit hemma i knappt två veckor och har sett bra ut i jobben. Han tränade i backen i början av veckan och idag var han enligt skötaren fin på rundbanan. Han var tidigare bäst då han kunde gå barfota men i Frankrike har han gjort några bra lopp med skor också. Skulle det krävas brodd blir det i så fall jättelåga sådana och det blir då första gången i vår regi. Det är väl ingen fördel om det blir så men jag tycker att uppgiften ser så bra ut så vi måste ändå vara optimistiska. Han är vår bästa chans på lördag.

På tredjeplats vad chanserna beträffar rankar Jimmy Mana Grabben!
6 Mana Grabben (V75-4) verkar fortsatt fin i jobben. Senast stämde allt i loppet och han kunde dessutom tävla barfota runt om. Han är lite humörbetonad och det måste stämma fullt ut för honom både med löpning och balans om han ska kunna vinna. Han är inte borta men det är tuffare emot nu än senast.

1 My Love Star (V75-1) känns väldigt bra men slog ihop lite olyckligt och galopperade senast. Hon slår normalt inte Loads of Dosh.

9 Västerbo Collect (V75-5) har varit som det ska i veckans jobb och hon är inte så tokig. Tycker att det är ett öppet lopp och hon skulle kunna skrälla om allt stämmer till 100 %.

11 Ted Blågul (V75-7) har riktigt bra form men från det här läget och mot bra hästar får han normalt svårt att räcka ända fram.

Källa: V75-Guiden - Express
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 17:27   #23

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Utöver min rek så har ni en riktigt bra H4H på Nordicbet - jag gillar dock inte att lägga alla ägg i samma korg så kör eller strunta i detta!

Först i mål utav fyra hästar är det alltså som gäller:

Ginola - 2.75

Merlino Grif - 2.75

Maillot - 4.00

Västerbo World - 4.25

Solklart spel på Maillot, anser jag... 3 units skulle jag satsat om jag inte redan lagt pengar på kusen...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 18:36   #24

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 1
Standard

Min DD:
DD1 5 Makes People och 7 Benskins
DD2 7 Bon Frecia
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 19:29   #25

laxdasens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 489
Standard

Benskins...spets och slut.... bästa spiken!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 19:33   #26

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Benskins...spets och slut.... bästa spiken!
hur ska per ta spets är den så snabb ut?tar inte reden spets där
plumma är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 19:38   #27

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7486
Standard

BENSKINS är ruggit snabb om man trycker av honom säger PER!
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 19:45   #28

crossbows avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8833
Standard

Benskins har gjort riktigt bra prestationer på sistone och är verkligen värd en seger. Det blir kanske ändå svårt att ta den från det här spåret. Plats-chans, säger Mathias Johansson.
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 19:48   #29

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Verkar som det blir lallarbana imorrn. Kan bli superläge fälla en del favvar.
Mkt spännande. Kan bli helt fel bana för Ferrari H som jag fick klar av Lenny.
Men då skulle han väl inte säga att den är klar ?
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 19:51   #30

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Nahar blir favorit och frågan är hur man ska behandla honom? Bergh säger själv att det är en brasklapp gällande nahar eftersom fötterna är lite sämre för dagen på honom och att han "tror" inte att hakar ska vara en betydelse men är dock inte helt säker. Det känns också stor skillnad på banan i paris med fin kol bana gemfört med Bergsåker som har lite hårdare matrial undertill och lite svårare bana så här års. Frågan är hur klarar han det? Har mött tuffa gäng i Frankrike på slutet har då gått barfota, lite skillnad nu då han måste gå med hakar eventuellt men skor är ett måste eftersom fötterna är för dåliga på honom.

Får ta en funderare och försöka kolla av mer info.

Normalt sätt ska han bara vinna detta loppet men efter info från bergh börjar jag vackla om jag ska spika eller ej?
Då kan man ju undra vad SS fått för info för enligt dom är han omgångens bästa
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td